Baka. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Baka.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 5:02 pm

user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Moet ik mijn zwembroek alvast gaan halen?" Oh ja, die weddenschap was ze bijna helemaal vergeten .. Jason had zichzelf nu wel in de problemen gebracht. "Ja doe maar," Glimlachte ze. "Hoelang ben je trouwens nog van plan om mijn arm vast te houden?" Oh .. poep. Ze had haar grip wel wat verzwakt, zonder het te weten. "Uh, nu." Ze liet zijn arm los en liet haar arm weer wat langs haar lichaam hangen. Nice.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 5:24 pm

Jason Moore
With Caroline

Baka.

"Ja doe maar," zei ze met een glimlach. Dat zou dus een andere keer moeten zijn. "Dan moeten we maar een keer een vervolg afspraak maken waarbij ik mijn zwembroek mee heb." zei hij al glimlachend. Toen hij vroeg aan haar wanneer ze zijn arm zou loslaten kwam er een antwoord, gelukkig. "Uh, nu." Hij voelde de greep van Caroline verdwijnen, dus hij was nu gewoon los. "Ah!" bracht hij vervolgens uit terwijl hij met zijn vingers knipte. "We hebben ook nog wat in te halen, niet waar?" vroeg hij met een glimlachje aan haar. Hij was het zeker niet vergeten.
ty lexy
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptydo mei 07, 2015 11:25 pm

user posted image
toxic
"Dan moeten we maar een keer een vervolg afspraak maken waarbij ik mijn zwembroek mee heb." Ze knikte vrolijk. Ja dat moesten ze zeker doen. "We hebben ook nog wat in te halen, niet waar?" Zei hij, nadat de knip in zijn vingers haar wel een beetje had laten schrikken. "Wacht.. we gaan nu een beetje snel," Vroeg ze met een frons, niet meer in de gaten hebbende waar ze het over hadden. "wat moeten we inhalen?"
Jason Moore
Member
Jason Moore

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptyvr mei 08, 2015 2:20 pm

Jason Moore
With Caroline

Baka.

"Wacht.. we gaan nu een beetje snel," klonk er, was ze het nu al vergeten dan? Lekker dan. "wat moeten we inhalen?" Jason keek haar een beetje geschrokken aan, waarna hij een licht blosje kreeg en naar de grond keek. "Ben je het nu al vergeten?" mompelde hij terwijl hij een beetje ongemakkelijk over de grond schoof met zijn voet. Awkward, straks moest hij het nog een keer vragen en stond hij daar zo van eh... Derp. Als ze het echt niet zou weten dan zou hij het nog een keer vragen, maar niet meteen. Dan zou ze er nog wel achter komen, hoe awkward het dan was om het te vragen. De vorige keer ging het via de holocaster, dit keer zou het recht in haar gezicht moeten. Ja en daar was Jason dus niet zo goed in, oeps.
ty lexy
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptyza mei 09, 2015 4:41 pm

user posted image
toxic
"Ben je het nu al vergeten?" Oh dung, hij zag er geschrokken uit. Was er dan iets super belangrijks wat hij had gevraagd? Geschrokken sperde ze haar ogen open. "Uh.. nee, nee." Zei ze maar met een onschuldig glimlachje. "IK maakte maar een grapje." Lachte ze smooth. "Laten we dat doen, ja." De hele tijd probeerde ze nog te achterhalen wat het kon zijn.
Jason Moore
Member
Jason Moore

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Emptyza jun 27, 2015 8:12 pm

Jason Moore
With Caroline

Baka.

"Uh.. nee, nee." Phieuw, een hele last viel van zijn schouders. Ze was het niet vergeten. "IK maakte maar een grapje." zei ze met een lachje, Jason lachte ook zachtjes, het was geen leuk grapje... hij schrok zich dood! "Laten we dat doen, ja." Jason glimlachte en zijn ogen begonnen te glinsteren. "Je geeft me nog een kans?" vraagt hij met een grote glimlach op zijn gezicht, waardoor zijn witte tanden zichtbaar werden. Hij kreeg nog een kans!
ty lexy
Gesponsorde inhoud

Baka. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baka.   Baka. - Pagina 2 Empty

Baka.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Mauville City-
Ga naar: