|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lucius QuinnPunten : 412
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:25 pm | |
| Wel uhm...Sableye ziet er kinde creepy uit? xD
& wegens ik geen nieuw account mag maken van mezelf, gewoon Lucy een andere fc gegeven~ past ook net wat beter bij zijn leeftijd c:
240...dat is het aantal dat ik nu nodig heb om met Floyd zijn metang van 20 naar 50 te brengen xD |
|
| |
Member Kaito StonePunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:27 pm | |
| #Anita: Mwah. Het is een geluk dat ik een geduldig persoon ben. En omdat ik 7 acc's heb, heb ik elke dag wel weer 'n nieuw doel om naar te streven c: Toch was ik best happy toen ik Connor's Pokémon kon promoten naar level 40 xD
#Emolga: Ik vind 240 echt meevallen. Ik vond 400 ook wel mee vallen. Als je bedenkt dat je 2 punten per topic verdient en je elke dag wel op 5 à 6 topics kunt reageren... is ook weer 12 punten bij verdiend, hè xD |
|
| |
Member Dominique LanePunten : 300
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:27 pm | |
| 240 is wel te doen ja :'D |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:30 pm | |
| Mweh xD Ik spaar nu voor 160 punten om Aldrei naar lv 45 te krijgen, dan de tweede gym doen en dan de laatste punten om dr lv 50 te krijgen :') En dan wil ik pas een Houndour en Vulpix vangen~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:30 pm | |
| Maar ik level m'n Pokémon ook samen. De meesten hier bekijken elke Pokémon apart. Daarom duurt het bij mij ook wel wat langer, maar dan heb ik ze wél allemaal te samen en kan ik dingen zoals evolutie ook sneller doen. Zo heb ik voor level 50 Connor's Pokémon 3 evoluties op de planning staan xD |
|
| |
Member Allison LenierPunten : 486
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:31 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Mweh xD Ik spaar nu voor 160 punten om Aldrei naar lv 45 te krijgen, dan de tweede gym doen en dan de laatste punten om dr lv 50 te krijgen :') En dan wil ik pas een Houndour en Vulpix vangen~
Als k jou was zou ik er wel twee naar 45 gooien voor de gym. Gezien je leuke typenadeel enzo. ^^" |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:33 pm | |
| - Lucius Quinn schreef:
- Wel uhm...Sableye ziet er kinde creepy uit? xD
Hahahah, ja klopt :') maar dat heeft ze zelf niet door. Haar Sableye is meer een soort Stitch geworden xD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:35 pm | |
| - Kaito Stone schreef:
#Emolga: Ik vind 240 echt meevallen. Ik vond 400 ook wel mee vallen. Als je bedenkt dat je 2 punten per topic verdient en je elke dag wel op 5 à 6 topics kunt reageren... is ook weer 12 punten bij verdiend, hè xD ....*Reageert traag bij topics* S-Sure. Ik vind het nog steeds enorm veel, zeker wanneer je inspiratieloos bent. Gedwongen posten maken vind ik namelijk niet heel fijn, maar ik moet vandaag wel. Zeker met Jayce morgen. |
|
| |
Member Lucius QuinnPunten : 412
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:37 pm | |
| Haha, al een geluk dat Yuuki er dan nog schattig uit ziet xD iemand die trouwens nog een topicje wilt met Lucius? c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:38 pm | |
| - Ciro Raedmund schreef:
- Kaito Stone schreef:
#Emolga: Ik vind 240 echt meevallen. Ik vond 400 ook wel mee vallen. Als je bedenkt dat je 2 punten per topic verdient en je elke dag wel op 5 à 6 topics kunt reageren... is ook weer 12 punten bij verdiend, hè xD ....*Reageert traag bij topics* S-Sure. Ik vind het nog steeds enorm veel, zeker wanneer je inspiratieloos bent. Gedwongen posten maken vind ik namelijk niet heel fijn, maar ik moet vandaag wel. Zeker met Jayce morgen.
Je hoeft helemaal niks. Als het gedwongen overkomt, moet je het gewoon niet doen. En als mensen bij je gaan zeuren om te gaan posten, moet je daar gewoon niet al te veel aandacht aan besteden. Jij kiest nog altijd met wie en wanneer je post ;) En dat topic van Rose x Jayce kan ook wachten als je geen zin of inspiratie hebt (: |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:43 pm | |
| Hahaha, yep :')
Goed, ik verveelde me, dus Viev heeft een nieuw simpel af setje xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 8:49 pm | |
| - Kaito Stone schreef:
- Ciro Raedmund schreef:
- Kaito Stone schreef:
#Emolga: Ik vind 240 echt meevallen. Ik vond 400 ook wel mee vallen. Als je bedenkt dat je 2 punten per topic verdient en je elke dag wel op 5 à 6 topics kunt reageren... is ook weer 12 punten bij verdiend, hè xD ....*Reageert traag bij topics* S-Sure. Ik vind het nog steeds enorm veel, zeker wanneer je inspiratieloos bent. Gedwongen posten maken vind ik namelijk niet heel fijn, maar ik moet vandaag wel. Zeker met Jayce morgen.
Je hoeft helemaal niks. Als het gedwongen overkomt, moet je het gewoon niet doen. En als mensen bij je gaan zeuren om te gaan posten, moet je daar gewoon niet al te veel aandacht aan besteden. Jij kiest nog altijd met wie en wanneer je post ;) En dat topic van Rose x Jayce kan ook wachten als je geen zin of inspiratie hebt (: Weet ik, het is niet zozeer dat ik door mensen gedwongen wordt, maar eerder uit mezelf. Het voelt fijn om gepost te hebben dan het steeds uit te stellen, begrijp je? #Q; Cute c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 9:01 pm | |
| #Emolga: Dat begrijp ik maar al te goed.
--
Damn. Derde bloedneus voor de derde dag op rij. Word er gestoord van. |
|
| |
Member Yuuki TsukinoPunten : 164
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 9:06 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma mei 04, 2015 9:06 pm | |
| - Kaito Stone schreef:
Damn. Derde bloedneus voor de derde dag op rij. Word er gestoord van. Ben nu ten minste met een post bezig; ik doe het vandaag rustig aan; nog aardig moe en nieuw toetsenbord. Morgen ga ik er weer tegenaan. ... Freedje, wat kijk jij elke dag? *wbw* #Q.; Simplicity is always nice. c': En leuk voorjaarstintje eraan! |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|