Weekend(en)
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Weekend(en)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Weekend(en) Empty
BerichtOnderwerp: Weekend(en)   Weekend(en) Emptyza apr 25, 2015 3:29 pm

Hoi iedereen (:

Men zal mij hier op PJ minder zien in de weekenden omdat ik tijdens deze periodes meer tijd ga besteden aan de andere fora waar ik actief op ben en aan het verhaal wat ik schrijf. Het kan dus zijn dat ik minder post hier in het weekend. Door de week zal ik wel gewoon voornamelijk hier actief zijn (:

Bedankt voor het geduld alvast voor diegenen die met mij in een topic zitten. Dit geldt voor Connor, Caitlynn, Austin, Athan, Rose, North en Kaito.

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Weekend(en) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weekend(en)   Weekend(en) Emptyzo apr 26, 2015 4:42 pm

Even een update (sorry xD): Na lang te hebben nagedacht heb ik besloten om heel de weekenden aan SSA én aan mijn verhaal bezig te zijn. Men kan van mij dus géén posts verwachten op zaterdag en zondag. Sorry, maar anders kom ik echt niet goed uit met de tijd ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weekend(en)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weekend weg
» Weekend
» Weekend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: