Lyra Evien
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Lyra Evien

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lyra Evien
Member
Lyra Evien
Punten : 406
Gender : Female ♀
Age : 20 Years Old
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Lyra Evien Empty
BerichtOnderwerp: Lyra Evien   Lyra Evien Emptydi apr 21, 2015 11:03 pm



Wondering 'bout the world
Afgestudeerd
POSTED ON DATE (Jan 21, 20XX)
Het is gelukt, ik heb met mijn eindthese mijn diploma kunnen halen! Met een aantal oude documenten is de theorie van een virtuele Pokémon een feit. Natuurlijk heb ik die theorie niet zelf ontwikkeld, maar ik hoop dat het onderzoek wat ik heb gedaan naar de theorie, om deze in de praktijk uit te voeren, genoeg is. Nu moet ik alleen hopen dat de computers die ik thuis heb staan genoeg zijn om het te gaan proberen...
Project α
POSTED ON DATE (Feb 28, 20XX)
De computers die ik thuis heb staan blijken niet goed genoeg te zijn voor uitvoering van de theorie. De eerste versie, project α, alpha, blijkt te erg onstabiel om levensvatbaar te zijn. Na enkele uren viel het uit elkaar en was het niet meer te redden. Voor eigen referentie voeg ik nog een model bij van de Pokémon in kwestie. Het ga je goed, Alpha.

Bijlage
Lyra Evien 474
Project β
POSTED ON DATE (APR 16, 20XX)
Oh Arceus, mijn leven is een rollercoaster geweest de laatste twee maanden. Ik ben, niet lang nadat Project Alpha was doodgevallen, benaderd door een man die mijn eindthese gelezen had. En ze hebben me zowaar de fondsen en de middelen aangeboden om het project nog een keer te proberen! Dus binnen een maandje ben ik naar Kalos verhuisd en hoefde ik enkel een paar handtekeningen te zetten voordat het officieel was! Nu weet ik dat de organisatie Team Rocket niet zo goed aangeschreven staat, maar for Science! niet waar? De doelen van deze organisatie kunnen me weinig schelen op het moment, ik mocht meteen aan Project β, Beta, beginnen en ik kan met trots zeggen dat het zowaar soort van geslaagd was! De uitkomst van dit experiment is gestroomlijnder en draait nu al een paar dagen op eigen energie. Zover de datascans aangeven is het niet in staat tot reproductie, maar functioneert verder als een compleet biologische Pokémon. Het enige wat rest is verder onderzoek naar de groei van deze Pokémon, en natuurlijk naar nog meer dingen die ik kan onderzoeken! Voor verdere referentie heb ik hier toch nog het originele model van de virtuele Pokémon toegevoegd:

Bijlage
Lyra Evien 233
About the Author
Welkom op de wetenschappelijke privé Blog van Lyra Evien! Dus als je op deze server bent gekomen, kan ik je zowel prijzen voor het feit dat je dat gelukt is, als boos op je worden dat je hier hebt ingebroken! Ksst, ksst! Ik trek je IP wel na en leg je totale netwerk plat! Ik ben nog maar 20 jaar oud, maar vertrouw er maar op dat ik dat kan!

Mijn huidige locatie is Lumiose City, Kalos, maar ik kom uit Unova, Castelia City. Mijn huidige beroep is het werken bij Team Rocket, waarbij ik een poging doe een wetenschapper te worden. Misschien zie ik er wel niet uit als een wetenschapper met mijn rossige, gevlochten haren, losse kleding en kleine postuur, maar je kan me op mijn blauwe ogen geloven dat het toch echt zo zal zijn!

about the code:
bree from so damn shallow!, caution 2.0, and a thousand fireflies made this template. credit also belongs to tumblr for the general layout of the code and for the icon i used and to chamberten of livejournal, whose backgrounds were the inspiration for this.





{Ik heb toestemming voor het bezit van een Porygon van de admins c:  }


Laatst aangepast door Lyra Evien op wo apr 22, 2015 12:05 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Lyra Evien Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lyra Evien   Lyra Evien Emptydi apr 21, 2015 11:55 pm




Accepted
Welcome to the world of Pokémon!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lyra Evien
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lyra's Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Character creation :: Team Rocket-
Ga naar: