| Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Allison LenierPunten : 486
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo do apr 30, 2015 2:49 pm | |
| Beginpost bijgewerkt voor de mensen die met de trein aankomen. ^.^ |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo do apr 30, 2015 6:06 pm | |
| Er zijn best veel werkzaamheden zondag, o.a. tussen Amersfoort en Utrecht en tussen Maastricht en Heerlen. Iedereen hier rekening mee gehouden? (: |
|
| |
Member Cooper BrimstonePunten : 370
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo do apr 30, 2015 6:12 pm | |
| Ik stap op de trein in Nijmegen, dus ik denk dat ik het beste dezelfde trein als Quinty en Walter kan nemen? De trein naar Arnhem gaat vanuit Nijmegen elke 10 minuten, dus heel veel zou het niet uit maken I guess xD |
|
| |
Member Noire IvyPunten : 160
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 1:24 pm | |
| - Cooper Brimstone schreef:
- Ik stap op de trein in Nijmegen, dus ik denk dat ik het beste dezelfde trein als Quinty en Walter kan nemen? De trein naar Arnhem gaat vanuit Nijmegen elke 10 minuten, dus heel veel zou het niet uit maken I guess xD
Oh ja, mag hoor c: moet je me alleen even een seintje geven waar en hoelaat je opstapt, dan kunnen we daar rekening mee houden n_n |
|
| |
Member Cooper BrimstonePunten : 370
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 8:18 pm | |
| - Noire Ivy schreef:
- Cooper Brimstone schreef:
- Ik stap op de trein in Nijmegen, dus ik denk dat ik het beste dezelfde trein als Quinty en Walter kan nemen? De trein naar Arnhem gaat vanuit Nijmegen elke 10 minuten, dus heel veel zou het niet uit maken I guess xD
Oh ja, mag hoor c: moet je me alleen even een seintje geven waar en hoelaat je opstapt, dan kunnen we daar rekening mee houden n_n Als het goed is had jij in een eerdere post neergezet wat jullie trein tijden waren, right? Ik kan er voor zorgen dat ik op station Nijmegen ben voordat jullie daar over moeten stappen, dan kunnen we misschien afspreken bij het spoor van de trein die we moeten hebben, aangezien jullie volgens mij 10 minuten overstap tijd hebben? |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 10:47 pm | |
| Ik kom met dezelfde trein als Waz en Maaike ~ |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 10:52 pm | |
| ^Via welk station gaan jullie? |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 10:55 pm | |
| - Ciro Raedmund schreef:
- ^Via welk station gaan jullie?
Ik stap op Amsterdam CS op c: |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo vr mei 01, 2015 10:59 pm | |
| Zuid is voor mij dichterbij, maar Centraal werkt evengoed. Kan ik jullie dan joinen? Stuur de rest van de informatie maar per PB naar dit account. c': |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Vervoerstopic Meeting Burgers' Zoo | |
| |
|
| |
|