Pokéball hover errors
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Pokéball hover errors

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kayin Winfrey
Member
Kayin Winfrey
Punten : 271
Gender : Female ♀
Age : 12 jaar
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Pokéball hover errors Empty
BerichtOnderwerp: Pokéball hover errors   Pokéball hover errors Emptywo maa 25, 2015 11:01 am

Als ik bij Petalburg City over het Pokéballetje hover, staat er Dewford Town in plaats van Petalburg.

Ook staan bij Petalburg City, Rustboro City en Dewford Town alle drie de zelfde routes. Het lijkt me dat dit ook een error is, want hierdoor is Route 104 nergens te vinden?

En erhm, ik vroeg me een tijdje terug ook al af waar Chinchou te vinden is in Hoenn, want deze zou er wel te vangen moeten zijn, maar staat voor zo ver ik kan vinden nergens bij de Pokéballetjes. ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Pokéball hover errors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokéball hover errors   Pokéball hover errors Emptywo maa 25, 2015 11:17 am

Bedankt, ik ga het aanpassen! ^^
Chinchou is te vinden op Route 107, Route 124, Route 126, Route 128, Route 129 en Route 130. Ik zal hem erbij zetten als hij daar nog niet staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pokéball hover errors
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokéball Guru
» Route Errors

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Helpdesk :: Errors-
Ga naar: