Silence - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Silence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 7:22 pm

Nadat de jongen zijn woorden in haar oog had gefluisterd had ze maar snel gewoon haar excuses aangeboden. Het was meer uit angst dat ze het snel had gedaan dat ze het echt zelf wilde. Of het een goed idee was geweest om dat te doen wist ze niet, maar ze wilde gewoon dat hij haar los liet. De jongen kwam weer wat overeind, maar hij liet helaas haar pols nog steeds niet los. Er volgde al snel een soort van uitleg wat ze moest doen en wat ze niet moest doen. Ze mocht niet weg rennen, want dan kreeg ze zijn Ninetales achter haar aan. Moest ze dan maar gewoon bij hem blijven? Ze stopte met stribbelen en keek even naar de grond waarna ze lichtjes zuchtte. Ze keek weer omhoog, waardoor ze hem dus weer aan keek. "Oké ik beloof dat ik niet weg zal rennen" zei ze maar, zachtjes, maar wel hoorbaar vervolgens keek ze weer weg, hopend dat hij nu haar pols los zou laten. Over de voorwaarde dat je iets moest doen voor de andere als je je 'excuses' aan bood wist ze niets. Dus met de gedachte dat ze dan alleen niet weg mocht rennen werd ze rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 7:32 pm

Don't speak, please.
Hehe, ze keek hem recht in zijn ogen aan, zoals het hoorde. "Oké ik beloof dat ik niet weg zal rennen" zei ze zachtjes waarna ze wegkeek. Bryan liet rustig haar pols los en stopte zijn handen in zijn zakken. "Nou, wat ben je van plan om voor me te doen?" vroeg hij met een droge toon. Tja, excuses betekende dat ze iets voor hem moest doen en sinds hij niet goed was in dingen verzinnen liet hij het haar maar verzinnen, want tja. Lui kon ook best zijn, al vond hij dit ook nog wel leuk. Heel stiekem dan he. Maar Team Rocket zelf zou hem niet leuk lijken, die verschikkelijke pakjes, iewl. Liever niet nee.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 7:47 pm

Eindelijk liet hij haar pols los en wreef meteen met haar andere hand over haar pols. Jeetje, hij had nog een aardige grip op haar pols gehad. Echter keek ze hem super verbaasd aan want hij vroeg serieus ineens wat ze voor hem ging doen. Wacht? Wat? Ze keek hem wat verontwaardigd aan. Hoezo moest ze nu ineens iets voor hem doen? Ze bleef hem even aan kijken en keek vervolgens weer weg. Oké ze kon nu heel, heel, heel hard gaan rennen, maar had ze zin in die Ninetales op d'r hielen? Nee, niet echt. Ze kon hier blijven, dat was simpel, maar nu moest ze iets voor hem doen. Ze keek hem vervolgens maar weer aan "Maar..." begon ze "Hoezo moet ik iets voor je doen?" vroeg ze, serieus niet wetend waar hij het over had. "Serieus... ik weet niet waar je het over hebt?" zei ze maar weer "Ik bedoel, ik heb toch mijn excuses aangeboden?" vroeg ze vervolgens. Nee, ze was nu echt in de war, waarom? Ze wreef nog een keer over haar pols, ze was in ieder geval bevrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 7:56 pm

Don't speak, please.
"Maar..." klonk er "Hoezo moet ik iets voor je doen?" Was ze niet stiekem blond ofzo? Jeetje ze was echt dom. "Serieus... ik weet niet waar je het over hebt?" oh gosh, ze was echt dom. Zeker op een armoedig schooltje gezeten ofzo? "Ik bedoel, ik heb toch mijn excuses aangeboden?" Nou, dan zou hij wel iets verzinnen als ze dat zo graag wou. Terwijl hij naar het bankje liep pakte hij haar andere arm vast om haar soort van mee te trekken en ging zitten terwijl hij haar op zijn schoot trok. Hij liet haar arm los en pakte zachtjes haar gezicht, waarna hij rustig dichterbij kwam en zachtjes zijn lippen op de hare zette en zijn ogen sloot.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 8:10 pm

Ze had hem allerlei dingen gevraagd, jammer genoeg kon ze geen gedachten lezen, of na ja het was waarschijnlijk beter dat ze zijn gedachten niet kon lezen. Helaas kreeg ze geen enkel antwoord terug op haar vragen. Waarom legde hij niet gewoon uit wat hij van plan was. Ze was zo verschrikkelijk confused at the moment. Opeens pakte hij haar andere pols vast, wat was hij nou weer van plan? Ze zag het absoluut niet zitten dat hij weer haar pols had vast gepakt. Ze werd mee gesleurd richting het bankje en de jongen ging dan ook zitten. Voordat ze het wist zat ze op zijn schoot en voordat ze kon tegen stribbelen werd haar kin vast gepakt en voelde ze hoe hij zijn lippen op de hare drukte. Ze werd nou serieus gezoend door een gast die ze amper kende? Wat was dit? Ze voelde hoe ze helemaal rood aan liep en haar hart ergens in haar keel klopte. Helaas kon ze haar hoofd ook niet weg draaien, want die werd gewoon op z'n plek gehouden. Waarom was ze überhaupt in deze situatie beland?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 8:22 pm

Don't speak, please.
Hij ging weer rustig weg van haar en liet haar ook weer los. "Nu is je exuses aanvaard~" zei hij terwijl hij een arm om haar heen sloeg. Oh wat een charmeur was hij toch. Hij trok haar dichter tegen hem aan, gossie wat was dit leuk om te spelen. Als ze nu ook nog denkt dat ze echt iets hadden was het al helemaal goed voor hem. Dan was zijn dag helemaal goed, hihi.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 8:30 pm

Ze werd gelukkig weer los gelaten en ook zijn lippen waren niet meer op de hare. Tsugumi was zo van slag af dat ze even niet kon reageren. Haar pols werd ook weer los gelaten, gelukkig, wat was dit een awkward positie waar ze in was. Met een rood hoofd keek ze de jongen aan die zei dat haar excuses nu aanvaard waren. Ze zat nog steeds met een mond vol tanden op zijn schoot. Ja, waarom zat ze nog steeds op zijn schoot? Ze voelde hoe hij zijn arm om haar heen sloeg en toen pas kwam ze weer wat bij zinnen. "Waarom?" kon ze vervolgens uit brengen, haar vingers lagen op haar lippen. "Ik ken je amper, waarom doe je dit?" vroeg ze vervolgens gewoon helemaal verbaasd. Ze was waarschijnlijk nog nooit zo hard gemind fucked in haar leven, nee echt gewoon niet. Tsugumi schudde haar hoofd en wilde gewoon dat dit nooit gebeurd was. "Als je het niet erg vind, ik ben weg..." mompelde ze wat, alleen haar stem kwam er moeilijk uit. Vervolgens wilde ze aanstalten doen om van zijn schoot af te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 8:59 pm

Don't speak, please.
Ze was helemaal in de war dat arme ding. "Waarom?" klonk er terwijl hij zag dat ze haar vingers op haar lippen had gezet. "Ik ken je amper, waarom doe je dit?" Arm arm ding. Ze was echt helemaal in de war. Maar ach, leuk vond hij het stiekem wel. "Als je het niet erg vind, ik ben weg..." naww, het was net zo gezellig! Hij was het er dan ook 'niet' mee eens en trok haar nog dichter tegen zich aan, wat charmant toch. "Ik wil niet dat je gaat." fluisterde hij in haar oor, oh wat was dit leuk om te doen. die plottwist tho.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 9:11 pm

Ze had hem gevraagd 'waarom?' maar ook daar kwam natuurlijk weer geen antwoord op. Nadat ze haar vingers op haar lippen had gelegd had ze het hem gewoon nog een keer gevraagd. Het was waar dat ze hem amper kende, ze wist niet eens zijn naam en eerst schold hij haar nog uit vanwege haar lengte en haar uiterlijk. Waar trouwens niks mis mee was. Maar weer kreeg ze geen reactie, uiteindelijk had Tsugumi maar gewoon besloten dat het tijd was om te gaan, ze wilde van zijn schoot af, wat dachten buitenstaanders wel niet als ze hun zo zagen zitten op die bank. De gedachte maakte haar ongemakkelijk, maar toen ze aanstalten wilde maken om weg te gaan werd ze nog dichter tegen de jongen aan getrokken. Haar gezicht kon niet roder dan het nu was. Ze duwde zich van hem af met haar handen. Ze hoorde zijn woorden wel, maar ze wilde ze eigenlijk helemaal niet horen. Hoezo wilde hij niet dat ze ging, wat een leugenaar. Helaas kon ze zich op geen enkele manier los krijgen nu. Ze zuchtte even en duwde zichzelf nog steeds van hem af zodat de afstand tussen de twee wat groter was. "Zeg dan op je minst je naam...." zei ze vervolgens niet echt wetend, als hij zo graag wilde dat ze bleef kon hij het krijgen ook. "De naam is Tsugumi" zei ze met een rode kop nog steeds weg kijkend. Dit was waarschijnlijk de meest awkward positie waarin ze zich ooit aan iemand had voorgesteld. Waar ging dit heen, jeetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 9:42 pm

Don't speak, please.
"Zeg dan op je minst je naam...." klonk er vervlogens, haar hoofd helemaal rood. Arm kind. "De naam is Tsugumi" klonk er vervolgens. Rare naam. Bryan keek naar haar en gaf haar even een aai over haar bol. Ja oke, beetje eng was het wel. Maar weet je, het boeide hem niet. "Bryan." zei hij kort, waarna hij haar weer tegen zich aandrukte en haar zachtjes en teder een kus op haar achterhoofd drukte. Oh dit was zo leuk om te doen.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 9:55 pm

Ze stelde zich maar gewoon voor, ze moest iets, het was al awkward genoeg dat ze niet fatsoenlijk weg kon komen hier. Het leek even stil te zijn en Tsugumi probeerde zich weer los te wurmen wat dus absoluut niet werkte. Op het moment was hij te veel en te lang in haar personal space. Opeens voelde ze hoe hij haar over haar bol aaide. Serieus? Ze was verdomme ouder dan hem en oke ze was wel een heel stuk kleiner dan hem, maar dat zei helemaal niks over iemands leeftijd. Opeens sprak de jongen zijn naam. Hij heette dus Bryan, nou ze wist in ieder geval iets van hem nu. Hij was ook niet echt spraakzaam wat dat betreft. Opeens voelde ze weer hoe ze weer dichter tegen hem aan gedrukt werd. Ze voelde hoe Bryan een kusje op haar achterhoofd plaatste. Waar ging dit heen? Serieus? "Mag ik vragen waarom je dit allemaal doet?" vroeg ze vervolgens maar super awkward "Ik bedoel al die mensen hier kunnen ons zien, het is awkward" mompelde ze met een wat zachtere stem. Haar comfortabele gevoel was al lang geleden verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryan Smith
Member
Bryan Smith
Punten : 313
Age : -
Icon : Mudkip

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptydo maa 26, 2015 5:40 pm

Don't speak, please.
"Mag ik vragen waarom je dit allemaal doet?" Bryan rolde even met zijn ogen, al was dat gespeeld natuurlijk. "Waarom niet? Het is toch gezellig?" klonk er zeer droogjes uit zijn mond. Iemand moest dit filmen man, Bryan die 'flirt'. "Ik bedoel al die mensen hier kunnen ons zien, het is awkward" Bryan 'grinnikte' zachtjes, hij grinnikte nooit en dit was dan -again- gespeeld. "Je ziet mensen ook in het openbaar zoenen, je ziet ze overal in iedere straat. Denk je dat die mensen daar grote problemen mee hebben?" zei hij met een grijnsje op zijn gezicht.
tag: tsugumi | topic: silence | notes: -
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Tsugumi Inori
Punten : 275
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2033-tsugumi-inori#39143 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2051-tsugumi-s-pokedex

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Emptyvr maa 27, 2015 6:49 pm

Waarom zat ze hier eigenlijk nog? De jongen rolde met zijn ogen toen ze vroeg waarom hij dit eigenlijk deed. Ze keek hem even droog aan toen hij vroeg waarom niet en vervolgens zei dat het gezellig was. Ze zuchtte even en keek weer weg met nog steeds die blos op haar gezicht. Voor hem was het misschien gezellig, maar Tsugumi vond er niks gezelligs aan, ze wist toevallig alleen dat hij Bryan heette, verder kende ze hem totaal niet. Nog steeds hield ze dezelfde afstand van hem af, ondanks zijn arm die om haar heen zat. Vervolgens zei ze dat het gewoon awkward was dat iedereen hun zag zitten. Het liefst werd ze hier nu weg gehaald door iemand, helaas kende ze amper mensen in Kalos. Hij begon vervolgens grinnikend dat er overal mensen zoenend op straat stonden en dat niemand daar problemen mee had. Ze zuchtte weer "Misschien ik wel" mompelde ze ongemakkelijk. "Kan je mij nu los laten, ik zit niet graag bij mensen op schoot" zei ze lichtelijk beschaamd, nee ze wilde dat deze situatie snel zou stoppen. Heel snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Silence - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silence   Silence - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silence
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: