Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Nuzlocke Challenges? zo aug 03, 2014 12:56 am | |
| Nou, hierboven staan de basisregels voor een 'Nuzlocke Challenge' voor Pokémon. (Sorry voor het grote plaatje) Het is eigenlijk een uitdagender versie van Pokémon waar je echt moet opletten wat je doet en niet zomaar alle gyms door kan knallen. Natuurlijk mag je de regels aanpassen naar je eigen wensen. (Voor mij zijn Shiny Pokémon uitzonderingen op de regel en ik box elke Pokémon die dood gaat ipv releasen) Nu vroeg ik me af, iemand anders ook bekend met de Nuzlocke Challenge? Ikzelf heb het een paar keer geprobeerd en plan er nu weer eentje te gaan doen op Pokémon Emerald. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik altijd als 1 van mijn favoriete Pokémon doodgaat het meestal laat afweten in de vorm van een ragequit...:') Maar goed, ervaringen?c: {Derp, laat het maar aan mij over om dit op de verkeerde plek te zetten} |
|
Member Aisha LeevesPunten : 430
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Nuzlocke Challenges? zo aug 03, 2014 8:54 am | |
| Ik ken het wel, maar heb het nooit geprobeerd aangezien ik van mezelf weet dat ik geen geweldige Pokémon trainer ben en ik waarschijnlijk al bij de eerste gym "game over" ga xD |
|
Member Keith GrimPunten : 388
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Nuzlocke Challenges? zo aug 03, 2014 3:38 pm | |
| Oooh, dat klinkt gaaf! Misschien dat ik dat ga doen in Pokémon White. Hoe zit 't eigenlijk met Gyms? Moet je die gewoon uitdagen? & Als je Party al vol zit maar je wel een nieuwe Pokémon vangt, hoe zit dat dan? ;v; |
|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Nuzlocke Challenges? zo aug 03, 2014 3:54 pm | |
| Ja, Gyms moet je gewoon uitdagen. En je mag de Box gewoon gebruiken, tenzij je een challenge doet dat je maar 6 Pokémon mag hebben. c: |
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Nuzlocke Challenges? | |
| |
|