When life hands you lemons..
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 When life hands you lemons..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyma maa 02, 2015 10:17 pm


You squirt them into someone's eyes and laugh

Woedend staarde ze naar het kleine ding aan haar voeten. Duidelijk was te horen dat haar tanden over elkaar aan het knarsen waren terwijl ze probeerde haar kalmte in te houden. Als ze nu flipte wist ze zeker dat ze weer dat irritante kreng van een Plusle moest zoeken want nee het kon niet stil zitten en luisteren naar wat haar gezegd werd, nee het moest rondrennen als een kip zonder kop en denken dat het geweldig was. Verdomme waarom was zij ook alweer precies opgescheept met dit kreng voor haar negentiende verjaardag? Vond haar vader het nou echt zo leuk..

Haar vader. Ze slikte en sloot haar ogen. Ze herinnerde zich nog maar wat goed hoe ze in shock had staan kijken en zich nieteens had kunnen bewegen terwijl zowel hij als haar moeder neervielen.. dood.. Het was nooit de bedoeling geweest dat ze dood zouden gaan ouders hoorde eeuwig te levenen toch waren ze er niet meer. En er was maar een iemand de schuldige daaraan.. Zij zelf.. Diep haalde ze adem en schudde de gedachte weg voor ze door haar knieen zakte en de kleine plusle recht aankeek. "Zeg Squeek doe je normaal?" Mompelde ze haar woede wegslikkend. Nee dit ding hoe irritant het dan ook was was het laatste dat ze van haar ouders had naast de ketting van haar vader die ze nog altijd onder haar shirt droeg. Ze moest maar gewoon accepteren dat ze een riem zou moeten kopen voor de pokemon en haar daaraan meesleuren. Ja dat leek nog het beste. "Kom op jij we gaan naar de winkel." Met die woorden plukte ze het kleine ding van de grond en hielt haar dicht tegen zich aan terwijl ze los pobeerde te breken. Arceus wat ging ze hier toch mee doen..


Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptydi maa 03, 2015 7:20 am

Een lach verscheen om North's lippen terwijl hij naar het boek keek die hij gekocht had in Lumiose City. Hij had het gisteren gekocht en het was echt een spannend boek. Dat had hij trouwens geoordeeld door naar de achterkant van het boek te kijken en er nog niet eens in te beginnen, maar oké. Het genre dat hem het meeste aanstond was detective of thriller. Fantasy deed het trouwens ook wel goed. Romance iets minder, maar dat kwam omdat hij zich altijd ergerde aan de dramatische dingen die er gebeurden. Hij was dan ook meer van het lol trappen. Hij had eigenlijk geen idee hoe hij zou reageren als er een drama zou gebeuren. Misschien zou hij juist wel heel behulpzaam zijn, wie weet. Hoofdschuddend stak North het boek weg waarna hij naar Petal keek, welke langs hem wandelde en wat naar de hemel aan het kijken was. De Pokémon verveelde zich zo te zien stierlijk, maar zijn aandacht werd getrokken door iets wat voor hem bevond. North keek op, maar het enige wat hij zag was een roodharig meisje met een Plusle. De Plusle leek niet echt blij te zijn dat ze opgepakt werd en North haalde zijn wenkbrauw op. Voor hij zichzelf kon tegenhouden was hij al naar het meisje gewandeld. 'Ik denk dat het beter is als je die Plusle gewoon op de grond laat staan,' zei hij tegen haar. 'Petal wilde vroeger ook helemaal niet opgepakt worden en deed dan ook zo moeilijk.' Fronsend keek hij naar het meisje en de Plusle. Het beestje werd dicht tegen de trainer gehouden en dat leek het echt niet leuk te vinden. Misschien kwam het daardoor wel dat Petal deze kant opgelopen was. Omdat het hem eraan herinnerde hoe vreselijk hij het vond als hij vroeger opgepakt werd.

OOC: Vind je het erg als ik join? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptydi maa 03, 2015 11:08 am


Ze staarde strak naar de pokemon die opnieuw probeerde weg te kruipen maar onmogelijk weg kwam uit haar lichtelijk gespierde armen. Ze was niet het typische meisjes meisje en trainde behoorlijk veel en dat was ook af te zien aan haar strakke lichaam. De stem die scheinbaar uit het niets kwam liet haar langzaam omhoog kijken met een opgetrokken wenkbrauw. Zo die had lef.. Ze draaide zich om voor een moment haar armen ontspannend waardoor de Plusle uit haar armen schoot en achter de jongen's Ivysaur. Het liet haar haar kaken nog harder op elkaar knijpen terwijl ze met haar diep groene ogen de zijne ontmoette. Hoewel ze kon begrijpen dat zijn woorden goed bedoeld waren schoten ze absoluut in het verkeerde keelgat en kwam een grom op uit het andere. "Zie ik er uit alsof ik hulp nodig heb?" Siste ze hard en knipperde even. Zo hulpbehoevend was ze toch niet? "En daarnaast wat gaat het jou wat aan hoe ik met dat hopeloze geval om ga. Ik zou haar een riem ommoeten doen en haar meesleuren want ik weet niet of je het doorhebt maar zodra ze op de grond staat is ze weg en ik heb de behoefte niet om achter dr aan te huppelen." Een lage grom gleed over haar lippen en ze draaide haar hoofd weg maar hielt haar ogen op de kleine Plusle die haar leek te staan uit te lachen.


Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptydi maa 03, 2015 9:04 pm

Zowel North als Petal trokken beiden een wenkbrauw op toen de Plusle zich meteen verborg achter Petal. Petal keek even kort over zijn schouder, maar besloot om gewoon te blijven staan. North nam aan dat de Plusle wel een reden zou hebben waarom ze achter Petal kwam staan. Toch had hij niet het gevoel dat deze trainer per se slecht was voor haar Pokémon. Hij had eerder het gevoel dat de Pokémon niet echt wilde luisteren en dat dat een hoop frustraties opriep bij de trainster. Dat gaf haar echter nog niet het recht om zo’n toon tegen hem te slaan en dat ging hij haar laten weten ook. Hij zette zijn handen in zijn zij en wachtte vervolgens tot ze klaar was met praten. ‘Je hebt geduld nodig om een Pokémon op te voeden,’ begon hij lichtelijk verontwaardigd. ‘Ze is jong en ze heeft structuur nodig. Haar zo behandelen is nergens voor nodig. Hoe meer je je frustraties gaat uiten, hoe meer je van dit soort gevallen krijgt. Jullie moeten elkaar beter leren begrijpen en met elkaar op die manier kunnen communiceren. Je kunt niet verwachten dat een Pokémon je meteen begrijpt en naar je luistert. Ze moet vertrouwen in je hebben en je zal daar dus echt geduld mee moeten hebben.’ Een lichte frons verscheen in zijn voorhoofd. Hij had zijn zegje wel gedaan, dus nu was het weer wachten op wat zij ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptydi maa 03, 2015 10:28 pm


Ze beet een lage grom naar de Plusle weg terwijl ze recht naar de pokemon staarde. Ze kon het gewoon niet geloven. Al wat ze had gewild van de pokemon was liefde en aandacht. Misschien had ze zichzelf opgedwongen aan haar en haar teveel geclaimed, teveel verwend maar dat had ze alleen maar gedaan zodat de pokemon juist wel naar haar zou luisteren. Van haar zou houden. Niets leek echter minder waar terwijl ze zich verschool achter de Ivysaur. Haar ogen schoten omhoog en met een harde kille blik staarde ze de jongen aan. Heus hij bedoelde het goed maar ze had geen zin in Plusle opvoeden. Ze had geen zin in behandeld worden alsof ze echt helemaal niets kon al leek het pijnlijk duidelijk dat ze ook niet veel kon. Met haar kille blik had ze hem nog altijd aangestaard terwijl zijn woorden langzaam in haar hoofd doorgeprent werden. Hij had gelijk. Ze beet op haar onderlip en keek naar Plusle. "Wellicht heb ik geen tijd voor geduld of is mijn geduld opgeraakt." Ze keek strak naar de jongen voor haar en stak haar handen in haar zakken iets achterover leunend. De wind speelde met haar rossige lokken voor ze haar ogen sloot en zuchtte. "Fine.." Rave kon niet geloven dat ze naar deze flikker voor haar ging luisteren maar ontspande haarspieren langzaam. Als er iets was wat ze niet wou was dat wel haar vader teleurstellen. "Hoe stel jij dan voor dat ik d'r behandel zonder dat ze een loopje met mij neemt, want geloof me ik heb al veel geprobeerd."


Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyma maa 09, 2015 7:34 am

‘Dan moet je maar zorgen dat je zo snel mogelijk geduld krijgt, want zo gaat het echt niet werken, hoor,’ antwoordde North daar meteen op. Hij wist dat hij misschien iets té direct zijn mening zei en zag aan de kille blik van het meisje dat dat niet ten goede viel, maar wie moest het anders zeggen? De meesten hier in de buurt zouden haar gewoon laten lopen en haar onwetend laten over wat ze fout deed. Zij zouden zoiets hebben van: ik bemoei me met mijn eigen zaken en zij zoekt het maar uit. Dan vond hij zijn eigen aanpak wel beter. Hij zei tenminste waar het op sloeg. Ze moest een andere aanpak gaan aannemen, want anders zou Plusle zeker niet naar haar luisteren. En hij kon het weten, want hij had ook een tijd meegemaakt dat Bulbasaur niet naar hem wilde luisteren. Toen was de Pokémon echter vrij jong geweest en had North hem ook op een andere manier aangepakt. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen ze nog wat zei tegen hem. Jeetje. En dat noemde zichzelf dan een trainer. Dit was echt te onmogelijk voor woorden, maar toch was het waar. Er stond hier iemand voor hem die hém om hulp vroeg. Of nou ja, om tips. Zijn blik gleed bedenkelijk naar de Plusle. Hoe had hij dat ook alweer aangepakt met Petal? ‘Je moet eerst en vooral laten blijken dat je enkel het beste met haar wilt,’ zei hij terwijl hij nog steeds onderzoekend naar de Plusle keek. ‘Een zachte toon helpt wel. Of haar complimenteren als ze iets goed doet en niet steeds opmerken wat ze fout doet. Voor de rest is ze nog vrij jong en speels, dus jij bent niet de enige van wie de Pokémon wel eens wegloopt, hoor.’ Hij keek haar aan. ‘En, zoals ik al zei, moet je heel veel geduld hebben. Héél veel.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyma maa 09, 2015 1:28 pm


Met harde ogen slikte ze een grommend geluid weg en keek even weg van hem voor ze zacht zuchtte. Ze moest zichzelf afdwingen dat zij degene was die om hulp had gevraagd aan hem al was het half gedwongen. Ze wou laten zien dat ze een goede trainer kon zijn maar het hele karakter van Plusle paste gewoon compleet niet bij haar en ze vroeg zich af of de pokemon ooit wel bij haar zou gaan passen. Ze slikte het beetje verdriet weg dat ze op voelde komen. Waarom zou haar vader haar deze pokemon geven terwijl hij dondersgoed wist hoe slecht ze er mee om zou kunnen gaan.. Daarnaast ze moest echt haar broer gaan zoeken, hoe langer ze wachtte, hoe meer tijd ze verspilde met het trainen van Plusle hoe graag ze et dan ook wou.. hoe verder Hunter bij haar vandaan kwam. Ze sloot haar ogen en keek hem aan nadat ze ze weer opende. "Dat wil ik ook.." Mompelde ze zachtjes en slikte haar ogen weer richtend op de Plusle. "Dat valt wel mee, ik merk haast niet op dat ze iets fout doet tenzij ze te ver gaat." Ze zuchtte en verlaagde zichzelf tot haar knieen de Plusle aankijkend die langzaam achter Petal vandaan stapte en ze forceerde een glimalch op haar gezicht haar hand iets uithoudend. "Ik wil gewoon heel graag snel verder.."


Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyvr maa 13, 2015 8:33 pm

North had geconcentreerd naar het meisje gekeken en had daarom ook de lichtelijke verandering in haar houding opgemerkt. Eerst leek ze nog zo kil tegenover hem, maar nu kreeg ze meer… een verdrietige, sombere houding? Dat kon trouwens ook zo lijken omdat hij zo op haar lette en misschien dacht dat hij een verandering opmerkte, maar dat dit niet zo leek te zijn. Ze leek in eerste instantie diep in gedachten verzonken, maar gaf nu pas antwoord op hem. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen terwijl hij naar het meisje keek, welke nu op haar knieën was gezakt. Hij gaf een kort knikje. ‘Dat kan ik begrijpen,’ sprak hij op het laatste dat ze gezegd had. Zijn blik gleed naar de Plusle. Deze kwam langzaamaan achter Petal’s rug tevoorschijn. De Ivysaur stak zijn roede uit en gaf de Plusle teder een duwtje tegen haar rug, waarna hij haar een bemoedigend knikje gaf. North was blij dat de Pokémon begreep waar het om ging en dat hij zowel de Plusle als het meisje wilde helpen. Hij begreep het meisje nu ook weer iets beter, ook al was dat geen reden om zo tegen de Plusle te doen natuurlijk. ‘Het komt wel goed,’ zei hij bemoedigend tegen haar. ‘Jij en je Plusle hebben gewoon wat tijd nodig, maar jullie zullen echt wel naar elkaar toegroeien, hoor.’ Hij was een eerlijke jongen en gaf dan ook zijn oprechte mening. Hij keek naar het meisje toen hij zich besefte dat hij zich geeneens had voorgesteld. ‘Mijn naam is trouwens North,’ liet hij er achter volgen, waarna hij kort naar haar glimlachte en vervolgens wachtte op wat ze zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Dreyar
Member
Ravenna Dreyar
Punten : 602
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2146-ravenna-dreyar https://pokemon-journey.actieforum.com/t2148-ravenna-s-pokedex#41788

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyma maa 16, 2015 7:50 pm

De bemoediging van de Ivysaur liet haar zacht glimlachten en beet op haar onderlip kijkend hoe de Plusle langzaam naar haar toe stapte. "Kom maar Plusle.. tis oke.." Fluisterde ze zachtjes voor ze opkeek naar de jongen. North. Ongebruikelijke naam maar goed het was niet alsof hij de eerste was met een ongebruikelijke naam in dit gebied. Zodra de plusle zachtjes haar hoofdje tegen Rave's hand duwde glimlachte ze zachtjes en sloot haar ogen. Ze aaie de kleine pokemon over haar kopje voor ze opnieuw naar de jongen draaide en glimlachte. "Ravenna." Ze stelde zich een beetje terughoudend voor en kwam overeind. "Zeg maar Rave." Mompelde ze en glimlachte. "En ik hoop maar dat we naar elkaartoe groeien.. ZE is het laatste wat ik heb van mijn vader.."
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Emptyma maa 16, 2015 9:05 pm

North was vrij opgelucht dat het meisje tenminste even kon glimlachen naar hem en naar Petal. Dat leek toch te tonen dat ze hem gelijk gaf en dat ze erover nagedacht had. Anders zou ze waarschijnlijk nog steeds zo kortaf reageren. Maar ja, dan zou Plusle ook helemaal anders hebben gereageerd. North zag tot zijn voldoening dat Plusle besloot om toch naar haar trainer te gaan en knikte goedkeurend toen hij zag hoe de trainster daarop reageerde. Hij wist wel dat ze het in zich had. Iedere trainer had het in zich om een goede trainer te worden zolang hij of zij zijn of haar best maar deed. ‘Aangenaam kennismaking, Rave,’ sprak hij. Hij besloot om gewoon haar bijnaam te gebruiken. Zijn bijnaam had hij eigenlijk al gezegd, want officieel gezien heette hij Northern. Maar hij kortte dat altijd af omdat niemand hem echt zou aanspreken met die naam. North was zoveel beter dan Northern. Hij keek verbaasd op toen ze haar volgende woorden sprak. Was haar vader soms overleden? Zat hij soms in de gevangenis? Tegenwoordig keek hij nergens meer van op. Hij had vrij geluk gehad met zijn jeugd, want deze was rustig verlopen. Maar hij kende wel een paar vrienden in Kanto wiens ouders gescheiden waren of wiens vader of moeder overleden was. ‘Ik ben er vrij zeker van dat jullie naar elkaar zullen groeien,’ sprak North bemoedigend en hij glimlachte naar Rave. Zoals ze nu tegen elkaar deden, leek het net alsof ze elkaar al helemaal vertrouwden. En dan had hij het over Rave en de Plusle, niet Rave en hemzelf. Maar wie weet, misschien kon er wel een mooie vriendschap bloeien tussen hun. Tijd zou leren. ‘Wat is er gebeurd met je vader?’ vroeg North terwijl zijn stem zachter werd. ‘Omdat je zei dat Plusle het laatste was wat je van hem had,’ lichtte hij kort toe. Ze hoefde het niet te vertellen als ze het niet wilde, maar ze mocht het wel. Hij kon een luisterend oor bieden als dat nodig was, maar de wond helen zou hij nooit kunnen. Als er al een wond was tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

When life hands you lemons.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: When life hands you lemons..   When life hands you lemons.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When life hands you lemons..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Clap your hands, clap your hands
» Ice cold hands
» in Fate's hands.
» Best race, hands down [Open]
» Put your hands in the air if you don't give a damn +Riddle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: