|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Garry KasugaPunten : 310
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 11:02 am | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not "Is er een speciaal iets waar je naar op zoek bent in Kalos?" vroeg hij zomaar. "Een bepaald type pokémon ofzo?" de man schudde als antwoord kort zijn hoofd en begon ondertussen na te denken waarom hij er was, het kon niet altijd handig zijn om te gaan zeggen dat het voor werk was, gezien sommige mensen te nieuwsgierig waren en onnodig gingen doorvragen naar dingen waar hij geen antwoord kon of mocht geven. "Ik wou gewoon een andere regio zien, ik had ondertussen wel genoeg gezien van de vorige regio." antwoordde hij rustig. TAG: Layla | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Member Lionell AgunaPunten : 426
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 2:23 pm | |
| Er werd een hoofd geschud en Lion wachtte af tot er gereageerd werd. Hij was verder niet op zoek naar een bepaalde pokémon... Maar eeveelutions waren awesome en misschien ging hij ze allemaal verzamelen. Hoewel hij dan een boel pokémon in zijn box zou hebben... Hij zou het wel zien. Dark types waren trouwens ook cool om te hebben. Toen antwoordde de paarsharige dat hij best een andere regio had willen zien. Daarop knikte hij wel. "Snap ik. Waar kom je vandaan?"
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 3:54 pm | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not De zwartharige knikte zijn hoofd en vroeg daarna uit welke regio de man kwam, waarop kort antwoord werd gegeven door hem ”Johto.” voor een seconde werden de beelden van het haastige vertrek weer door zijn hoofd gespeeld, al hield dat even snel weer op dat als het gekomen was ”Jij?” kaatste de man de vraag maar terug. TAG: Lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 9:56 pm | |
| Johto. Nice. Daar wist Lionell tenminste wat over. "Oh, welke stad?" vroeg hij meteen, interesse tonende. Hij kreeg de vraag terug en antwoordde met een verklarinkje erbij. "Ik kom uit Kanto, maar ben in Johto geweest. Heb ik m'n Flareon vandaan," sprak hij. Toen hij de Eevee had gevangen had 'ie haar Yura genoemd. Pas geleden was 't echter veranderd naar Macie, een veel beter passende naam.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 10:03 pm | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not Zodra de man had gezegd dat hij uit Johto kwam werd er vrijwel meteen gevraagd uit welke stad, waardoor de man kort moest glimlachen. Eerst gaf de zwartharige antwoord uit welke regio hij kwam, welke dus Kanto bleek te zijn. Langzaam schudde Garry zijn hoofd ”Ik ben geboren in Blackthorn City.” goede tijden waren dat, toen hij daar nog woonde. TAG: Lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 10:07 pm | |
| Hij schudde langzaam zijn hoofd, en beantwoordde vervolgens de vraag. Blackthorn city. Hm... Even pijnigde Lion zijn hersenen, om die stad even voor hem te kunnen zien. Oh ja, hij herinnerde het zich. "Oh, Blackthorn. Ben daar niet heel lang geweest. Fijne plek om te wonen, lijkt me wel," commenteerde hij.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 04, 2015 10:12 pm | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not Fijne plek om te wonen? Het lag er maar gewoon aan uit wiens oogpunt het werd gezien. De man zelf vond het niet erg, het leek er wel altijd alsof er gewoon meer dan genoeg te doen was. ”Valt wel mee, het werd nogal saai om de zoveel tijd.” loog Garry, hij had er geen belangen in om de waarheid te vertelen. TAG: Lionell| WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? zo maa 08, 2015 9:32 pm | |
| Nogal saai. Oke, tijd voor Lionell om toe te geven dat hij niet echt meer wist hoe Blackthorn eruit zag. Maar alleen bij zichzelf hoor, nobody had to know. "Mja," sprak hij dus maar, even het simpelste antwoord om nu te geven. "Ooit in Kanto geweest? Ik woonde in Fuchsia city, zegt dat je wat?" Waarschijnlijk niet. Achja.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? ma maa 09, 2015 7:51 am | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not "Mja," klonk er simpel als enige 'antwoord' van de zwartharige. "Ooit in Kanto geweest? Ik woonde in Fuchsia city, zegt dat je wat?" langzaam schudde de man zijn hoofd, nee hij was nog nooit in Kanto geweest, zelfs al lag het nog zo dicht bij Johto. "Nee, daar heb ik niet echt tijd voor gehad." deels waar, eigenlijk gewoon helemaal, maar niet de volledig waarheid verteld. TAG: Lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? ma maa 09, 2015 10:27 am | |
| Hij schudde zijn hoofd op de vraag, en antwoordde dat hij er noit echt tijd voor had gehad. Daarop knikte Lionell. Had 'ie wel verwacht. "Mooie plek hoor. Komen veel mensen. Veel zeldzame pokémon enzo, en er was ook een Safari zone als ik het me goed herinner," sprak hij. Hij was al een hele tijd niet meer thuis geweest, dus hij moest zich het echt even voor de geest halen. "Maar waar woon je nu? Hier dichtbij? Of woon je thuis?" begon hij toen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? ma maa 09, 2015 11:03 am | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not Wat Lionell sprak interesseerde hem weinig, een deel vond de van pas waard om op te merken, het feit dat de zwartharige zojuist had verteld dat er zeldzame Pokemon te vinden waren. Misschien zou het toch nog wel wat worden om Kanto te bezoeken, al lag het er natuurlijk wel aan wat Team Rocket van hem wou, het zou niet zijn namelijk dat hun hem zomaar naar een andere regio liet gaan. Kalos had een Friend Safari wist hij wel, misschien dat de man die moest gaan bezoeken. Er werd gevraagd of hij erens woonde, tja. Het ligt eraan of een gekregen ‘huis’ van je werk telde, maar daar had garry geen zin in om zich zorgen over te gaan maken ”Ik maak gebruik van Pokecentra, gezien ik geen huis heb.”daar zoude man het voorlopig maar op houden. TAG: lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? di maa 10, 2015 8:38 am | |
| Pokécentra. Ja, hij zelf ook. Als hij niet in Laverre zat. "Hm-mm, ik ook. Als ik niet in Laverre zit, daar heb ik een fokkerij. Dus daar woon ik zeg maar," grijnsde hij. Hij realiseerde zich opeens dat hij wat veel sprak. Misschien had Garry geen zin om met 'm te praten... Oeps dan. Moest-ie het maar zeggen. Lion trok zijn mondhoek wat scheef in een soort glimlachje. "Duss..." Wat ging hij eens zeggen...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? di maa 10, 2015 10:26 am | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not "Hm-mm, ik ook. Als ik niet in Laverre zit, daar heb ik een fokkerij. Dus daar woon ik zeg maar," langzaam knikte de man, dat hadden wel meerdere Breeders, een fokkerij. Of eigenlijk, dat leek de man wel, hij had op de zwartharige na nog geen breeders ontmoet, dus eigenlijk wad Garry gewoon op zijn gevoel af gegaan. "Heb je ook nog andere intresses? Behalve Pokémon breeden dus." TAG: Lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 11, 2015 9:31 am | |
| Ha! Hij stelde een vraag. Dat bracht weer een beetje het gesprek op gang. Nou ja, dat hoopte Lionell dan wel. Er werd hem gevraagd naar zijn interesses, naast breeden. De negentienjarige lichtte zijn wenkbrauw wat omhoog en dacht kort na. "Als in hobby's ofzo? Ehm... Ik surfde veel vroeger, dat vond ik wel leuk, en ik doe gyms voor de lol... Verder niet echt. Heb jij een favoriet pokémon type?" vroeg hij vervolgens, weer iets bedenkend.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Rino? wo maa 11, 2015 11:31 am | |
| I’d rather be hated for the one I am, than loved for who i am not Garry luisterde rustig toen Lionell vertelde welke hobby's hij had, om vervolgens bij diens vraag te knikken "Al heb ik er nog geen in mijn huidig team, ik vind Dark Type Pokémon wel leuk." hij wist dat als Lucy in een Tyranitar was geëvolueerd, dat ze deels Rock en Dark was. Welke de man nog meer wou, had hij geen idee in, misschien dat hij nog wel wat interessants zou tegen komen. "En bij jou?" TAG: Lionell | WORDS: HERE | NOTES | ORANGE CARAMEL ! @ ATF |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Rino? | |
| |
|
| |
|