I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams
Auteur Bericht Member
Vivienne Williams Punten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams za feb 28, 2015 9:05 pm
Alyss
Praat me er niet van *gromt*
►
oh eh.. dank je ^////^
►
het was de eerste keer dat ik dit met Nuria deed, dus dan is het echt afwachten hoe een pokémon erop reageert.
►
trouwens, als ik het zo hoor moeten we echt eens bijpraten. Wat dacht je ervan om ergens af te spreken?
►
✿ kayla jean [Ja, zwak excuus om een topic te openen. Also, dan doe ik in dat topic wel dat Naida al geëvolueerd is xD]
Member
Alyss Timer Punten : 353
Icon :
Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams za feb 28, 2015 9:10 pm
10:12
Het was echt heel mooi, het publiek vond 't echt leuk, dacht ik zo ~ En seems fun c: Ik zit atm in Ambrette, waar ben jij nu?
[Haha, is helemaal goed hoor xD Wie maakt?]
Member
Icon : Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams za feb 28, 2015 9:13 pm
Alyss
dank je ^^/
►
pfoe, ik wandel momenteel ergens in de middel of nowhere.
►
uhm... met reistijd erbij moet ik 't halen om binnen een dag of vier in Ambrette te zijn. Cafeetje zoeken daar ofzo? c:
►
dan zal ik tegen die tijd ook m'n Eevee hebben gevonden xD
►
Member
Alyss Timer Punten : 353
Icon :
Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams za feb 28, 2015 9:15 pm
10:12
Is goed c: Ik laat nog wel ff weten waar precies ~ Ja, hahaha, ik hoop het wel voor je, als je die Eevee dan nog niet hebt help ik wel zoeken ofzo cx
[Whokii C:]
Member
Icon : Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams za feb 28, 2015 9:19 pm
Alyss
hahah, dan geef ik je wel een seintje
►
hey maare, dan ben ik er weer van tussen~!
►
dan zie ik je over een paar dagen weer n_n
►
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I want no trouble, I want no trouble | Vivienne Williams
Permissies van dit forum: Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum