|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 2:27 pm | |
| - Allison Lenier schreef:
- http://www.quizyourfriends.com/take-quiz1.php?id=1502271617259430&
De verbeterde Tutu-quiz man. De Tutu-quiz heeft zeer rare vragen, maar leuk om te weten dat je cupmaat B is I guess.. xD |
|
| |
Member Nola SkylarPunten : 296
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:05 pm | |
| Nola's setje is vernieuwd en ook haar sheet! Nu nog even de laatste topics afmaken in Kalos en dan kan ze naar Hoenn :3 |
|
| |
Member Austin DreamsPunten : 533
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:06 pm | |
| - Nola Skylar schreef:
- Nola's setje is vernieuwd en ook haar sheet! Nu nog even de laatste topics afmaken in Kalos en dan kan ze naar Hoenn :3
Als je in Hoenn bent wilt Austin haar wel ontmoeten? c: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:07 pm | |
| Oke, afgesproken :3 Ik heb er zin in :D |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:11 pm | |
| - Nola Skylar schreef:
- Oke, afgesproken :3 Ik heb er zin in :D
Cool! Ik ook! Dan zeg het maar, dan zal ik 'm wel aanmaken voor ons (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:16 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- Nola Skylar schreef:
Cool! Ik ook! Dan zeg het maar, dan zal ik 'm wel aanmaken voor ons (:
Oh bedankt ^^ Zelf ga ik nog een paar topics in Kalos doen want ik wil nog even snel die achievement pakken 'Visited 5 places in Kalos'. Moet er nog 2 en ondertussen heb ik een topic daarvan al af ~ Maar ik ratel door, daar heb je niets aan haha Wanneer het zo ver is PM ik je wel :3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:22 pm | |
| - Nola Skylar schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Nola Skylar schreef:
Oh bedankt ^^ Zelf ga ik nog een paar topics in Kalos doen want ik wil nog even snel die achievement pakken 'Visited 5 places in Kalos'. Moet er nog 2 en ondertussen heb ik een topic daarvan al af ~ Maar ik ratel door, daar heb je niets aan haha
Wanneer het zo ver is PM ik je wel :3 Je mag zo veel tegen me ratelen als je wilt, hoor. Vind ik niet erg :P Ik had miss 'n leuk ideetje. Misschien kunnen ze, ergens vlak voor haar vertrek naar Hoenn, 'n HC-gesprek doen? (: Of vind je het leuker als ze elkaar voor het eerst ontmoeten in de RPG? (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:29 pm | |
| - Austin Dreams schreef:
- Nola Skylar schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Nola Skylar schreef:
Oh bedankt ^^ Zelf ga ik nog een paar topics in Kalos doen want ik wil nog even snel die achievement pakken 'Visited 5 places in Kalos'. Moet er nog 2 en ondertussen heb ik een topic daarvan al af ~ Maar ik ratel door, daar heb je niets aan haha
Wanneer het zo ver is PM ik je wel :3 Je mag zo veel tegen me ratelen als je wilt, hoor. Vind ik niet erg :P Ik had miss 'n leuk ideetje. Misschien kunnen ze, ergens vlak voor haar vertrek naar Hoenn, 'n HC-gesprek doen? (: Of vind je het leuker als ze elkaar voor het eerst ontmoeten in de RPG? (: We kunnen dat combineren .. misschien dat ze aan het gesprek begint in de HC dat ze net op de boot stapt. En dan uiteindelijk in dat rpg topic tegen Austin aanbotst, ze zijn HC scherm ziet en dan dus ontdekt dat ze met hem de hele tijd aan het praten was x'D Klinkt zoiets als iets wat een goed idee is? :3 |
|
| |
Member Janique ThornsPunten : 164
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:33 pm | |
| Ik moet zo veel posten, want ik wil die 30 punten voor Viev hebben, maar ik heb zo weinig fut om te posten T^T |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:34 pm | |
| - Nola Skylar schreef:
- Austin Dreams schreef:
- Nola Skylar schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Nola Skylar schreef:
Wanneer het zo ver is PM ik je wel :3 Je mag zo veel tegen me ratelen als je wilt, hoor. Vind ik niet erg :P Ik had miss 'n leuk ideetje. Misschien kunnen ze, ergens vlak voor haar vertrek naar Hoenn, 'n HC-gesprek doen? (: Of vind je het leuker als ze elkaar voor het eerst ontmoeten in de RPG? (: We kunnen dat combineren .. misschien dat ze aan het gesprek begint in de HC dat ze net op de boot stapt. En dan uiteindelijk in dat rpg topic tegen Austin aanbotst, ze zijn HC scherm ziet en dan dus ontdekt dat ze met hem de hele tijd aan het praten was x'D Klinkt zoiets als iets wat een goed idee is? :3 Klinkt super!! Dan lijkt het me wel het meest logische als we dat HC-gesprek doen vlak voordat ze het RPG-topic gaan doen? Zeg maar als je bezig bent met je laatste topic? :3 En dat jij die dan aanmaakt en ik het RPG-topic? :3 Of hoe zie jij het voor je? (: |
|
| |
Member Mabel GreenePunten : 268
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:36 pm | |
| Ik moet Mabel ook naar Hoenn sturen... heeft al een vangpost voor de Zorua alleen nog een topic in de Sea Spirit's Den, ik maak wel een open ding of zo :3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:40 pm | |
| - Austin Dreams schreef:
- Nola Skylar schreef:
- Austin Dreams schreef:
- Nola Skylar schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Nola Skylar schreef:
Wanneer het zo ver is PM ik je wel :3 Je mag zo veel tegen me ratelen als je wilt, hoor. Vind ik niet erg :P Ik had miss 'n leuk ideetje. Misschien kunnen ze, ergens vlak voor haar vertrek naar Hoenn, 'n HC-gesprek doen? (: Of vind je het leuker als ze elkaar voor het eerst ontmoeten in de RPG? (: We kunnen dat combineren .. misschien dat ze aan het gesprek begint in de HC dat ze net op de boot stapt. En dan uiteindelijk in dat rpg topic tegen Austin aanbotst, ze zijn HC scherm ziet en dan dus ontdekt dat ze met hem de hele tijd aan het praten was x'D Klinkt zoiets als iets wat een goed idee is? :3 Klinkt super!! Dan lijkt het me wel het meest logische als we dat HC-gesprek doen vlak voordat ze het RPG-topic gaan doen? Zeg maar als je bezig bent met je laatste topic? :3 En dat jij die dan aanmaakt en ik het RPG-topic? :3 Of hoe zie jij het voor je? (: Dat kan, maar hoeft niet per sé. In dat HC topic kunnen we ook doen dat ze al ze na een tijdje even een pauze inlassen want Austin/Nola moet even wat gaan doen.. en dan stuurt de een weer een bericht na een tijdje. Dus wanneer ik aan dat laatste topic bezig ben ^^ Hierboven: Hanna, had je dat tegen mij? xD *voelt zich aangesproken* |
|
| |
Member Mabel GreenePunten : 268
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:44 pm | |
| Nee hoor, niet per se, je mag je wel aangesproken voelen hoor xD Het is meer voor mezelf, ik moet Mabel echt naar Hoenn sturen, maar ik wil nog een topic in die Den... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:48 pm | |
| #Nola: Dat kan ook natuurlijk (: Meld het me dan maar wanneer hij aangemaakt is (: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter za feb 28, 2015 5:58 pm | |
| Ohh op die fiets, hahaha oké dan :p Hierboven; Oui, komt voor elkaar. Zal hem zo meteen openen als ik de hond heb uitgelaten ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|