Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Oh arceus not again (+Austin) wo maa 04, 2015 5:13 pm
22:16
Caroline
Incoming call
'Een Bulbasaur. Is dat ook niet een starter van Kanto? Whirlipede weet ik niet welke Pokémon het is en waar het vandaan komt. Mijn kennis reikt dan ook niet zo super ver hoor, haha.'
Onderwerp: Re: Oh arceus not again (+Austin) wo maa 04, 2015 5:16 pm
calling: austin
jaha! helemaal uit kanto! en het is een hele coole pokemon, dat kan ik je wel zeggen hihi en die kennis komt vanzelf wel, veel reizen is de beste oplossing!
Onderwerp: Re: Oh arceus not again (+Austin) vr maa 06, 2015 7:19 am
22:18
Caroline
Incoming call
'Ik heb vroeger al veel in de boeken gezeten wegens... omstandigheden. Dus ik weet al best veel over de Pokémon uit Kanto, Johto, Hoenn en Sinnoh. Over Unova en Kalos weet ik niet veel, maar met deze kennis kan ik wel veilig op reis gaan. Hoewel er nog wel duizenden dingen zijn die ik niet weet, maar die zal ik onderweg dan wel ontdekken.'