|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 1:42 pm | |
| - Marcus Ludovic schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Marcus Ludovic schreef:
- Opeens een 4K post o_o Dat had ik niet verwacht toen ik eergisteren begon met typen
Je bent echt goed bezig! (: *buigt voor je* Vooral die ene post van... 10.000 woorden was het? xD Dat kan ik dus volgens mij niet, of het moet totale onzin zijn dat ik schrijf xD
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD |
|
| |
Member Aria LavonPunten : 220
Type : Breeder
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 1:52 pm | |
| Iep morgen al weer school, I don't wanna go ;-; |
|
| |
Member Marcus LudovicPunten : 701
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 1:54 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Opeens een 4K post o_o Dat had ik niet verwacht toen ik eergisteren begon met typen
Je bent echt goed bezig! (: *buigt voor je* Vooral die ene post van... 10.000 woorden was het? xD Dat kan ik dus volgens mij niet, of het moet totale onzin zijn dat ik schrijf xD
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD Um, dat moet ik even opzoeken. Sowieso door school en zo wat er telkens tussen kwam zeker een maand. De laatste drie dagen heb ik echt heel hard er aan gezeten, de eerste dag 3K voor elkaar. De dag erna nog een 3K. En dag daarna de laatste 1K. Dus in die maand er voor heb ik maar 2K er aan gewerkt :p 2K in 1 maand. Dat is dus niet erg veel. |
|
| |
Member Ezekiel DeimosPunten : 388
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:00 pm | |
| Hmm, hoe ga ik die nestjes in mijn fok topic zetten... Lastig, lastig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:00 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD Um, dat moet ik even opzoeken. Sowieso door school en zo wat er telkens tussen kwam zeker een maand. De laatste drie dagen heb ik echt heel hard er aan gezeten, de eerste dag 3K voor elkaar. De dag erna nog een 3K. En dag daarna de laatste 1K. Dus in die maand er voor heb ik maar 2K er aan gewerkt :p 2K in 1 maand. Dat is dus niet erg veel. Dat vind ik nog redelijk snel, hoor. Alhoewel ik na zo'n post gewoon even geen zin meer zou hebben om andere posten te maken xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:03 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD Um, dat moet ik even opzoeken. Sowieso door school en zo wat er telkens tussen kwam zeker een maand. De laatste drie dagen heb ik echt heel hard er aan gezeten, de eerste dag 3K voor elkaar. De dag erna nog een 3K. En dag daarna de laatste 1K. Dus in die maand er voor heb ik maar 2K er aan gewerkt :p 2K in 1 maand. Dat is dus niet erg veel. Dat vind ik nog redelijk snel, hoor. Alhoewel ik na zo'n post gewoon even geen zin meer zou hebben om andere posten te maken xD Dat heb ik inderdaad altijd daarna niet. Als ik het dan wel doe, nou kijk maar naar het topic tussen Connor en Marcus. Dan post ik niet erg inhoudelijk xD Meestal vind ik dan inspiratie en afleiding op mijn andere account, Nola :3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:05 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD Um, dat moet ik even opzoeken. Sowieso door school en zo wat er telkens tussen kwam zeker een maand. De laatste drie dagen heb ik echt heel hard er aan gezeten, de eerste dag 3K voor elkaar. De dag erna nog een 3K. En dag daarna de laatste 1K. Dus in die maand er voor heb ik maar 2K er aan gewerkt :p 2K in 1 maand. Dat is dus niet erg veel. Dat vind ik nog redelijk snel, hoor. Alhoewel ik na zo'n post gewoon even geen zin meer zou hebben om andere posten te maken xD Dat heb ik inderdaad altijd daarna niet. Als ik het dan wel doe, nou kijk maar naar het topic tussen Connor en Marcus. Dan post ik niet erg inhoudelijk xD Meestal vind ik dan inspiratie en afleiding op mijn andere account, Nola :3 Ik dacht even dat je mijn Connor bedoelde, maar er loopt hier nog 'n andere Connor rond ook xD Ik denk dat ik het gewoon bij achievements van 1000 woorden of 2000 woorden ga houden, is ook al iets x) |
|
| |
Member Connor HalePunten : 162
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:07 pm | |
| Ja, mijn Connor :c Sexy beast Connor <3 |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:07 pm | |
| 1515 woorden tot nu toe en Alana is nog niet eens haar slaapkamer uit x'D |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:12 pm | |
| Oh mijn Arceus Fighting type mystery eggs <3 Ik wil al Cecille's punten uitgeven daaraan maar haar team gaat dan daaronder lijden haha x'D |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:13 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
#Denise: Wauw, cool!! :3 Uh thank you xD Die 10K post doe ik ook niet zo maar hoor, dat duurt bij mij altijd ziekelijk lang voor hij af is hahahaha Andere doen het sneller ^^ Hoe lang heb je er dan aan gezeten? xD Um, dat moet ik even opzoeken. Sowieso door school en zo wat er telkens tussen kwam zeker een maand. De laatste drie dagen heb ik echt heel hard er aan gezeten, de eerste dag 3K voor elkaar. De dag erna nog een 3K. En dag daarna de laatste 1K. Dus in die maand er voor heb ik maar 2K er aan gewerkt :p 2K in 1 maand. Dat is dus niet erg veel. Dat vind ik nog redelijk snel, hoor. Alhoewel ik na zo'n post gewoon even geen zin meer zou hebben om andere posten te maken xD Dat heb ik inderdaad altijd daarna niet. Als ik het dan wel doe, nou kijk maar naar het topic tussen Connor en Marcus. Dan post ik niet erg inhoudelijk xD Meestal vind ik dan inspiratie en afleiding op mijn andere account, Nola :3 Ik dacht even dat je mijn Connor bedoelde, maar er loopt hier nog 'n andere Connor rond ook xD Ik denk dat ik het gewoon bij achievements van 1000 woorden of 2000 woorden ga houden, is ook al iets x) Oh ja dat is waar ook hahaha. Yep, die sexy, witharige Connor (; En wie weet kom je ooit zo maar verder dan 1K of 2K. Vast wel :D |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:15 pm | |
| ERMAHGOD. Electric mystery eggs <333 wiiiii |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:16 pm | |
| - Alexander Archer schreef:
- ERMAHGOD. Electric mystery eggs <333 wiiiii
Ayyyyy nog een enthousiast persoon over de mystery eggs van deze week \0/ |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:22 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Alexander Archer schreef:
- ERMAHGOD. Electric mystery eggs <333 wiiiii
Ayyyyy nog een enthousiast persoon over de mystery eggs van deze week \0/ Stiekem had ik gehoopt op mystery eggs voor electric, mijn wensen zijn uitgekomen hihi. Ik weet nog niet of ik er een ga kopen though :/ de andere mystery eggs zien er ook interessant uit. |
|
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo feb 22, 2015 2:25 pm | |
| een Joltik <'3 oh my gosh <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |