Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 7:50 pm
19:50
Tuesday, February 17
› slide to unlock
Nola
Ik woon al mijn hele leven in Vaniville, er is niet echt veel te doen... maar nu wil ik graag wat meer van de wereld zien. Al weet ik niet zeker of reizen wel wat voor mij is
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 7:51 pm
MABEL > Weet je dat zeker? > Reizen kan wonderen doen! > Ik was heel mijn leven ook allen maar binnen, hard aan het werken aan mijn viool kunsten > Ik begon pas met reizen toen ik trainer werd enkele maanden geleden! > Ik neem aan dat je nu ook reist? Ik bedoel .. als trainer :p > Hoe wil je anders gyms uitdagen?
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 7:54 pm
19:54
Tuesday, February 17
› slide to unlock
Nola
Ik ben niet echt aan het reizen als trainer, het is dat ik een jeugdtrauma heb en.. nou ja, bang ben voor pokémon. Ik heb alleen Silver om me bij te staan, maar ik wil gewoon de rest van de wereld zien en niet vast blijven zitten in Vaniville.
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 7:58 pm
MABEL > Je bent er bang voor? > Ik hoor het niet vaak maar ok dat kan > .. Misschien kunnen mijn pokémon je minder bang maken! Dedenne is zo klein dat ze in mijn handpalmen past! Daar hoef je niet bang voor te zijn :D
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 8:02 pm
20:02
Tuesday, February 17
› slide to unlock
Nola
Ja, bang voor... ook voor water, dus ik kan niet zwemmen. Ik hoop er ook ooit overheen te komen, pokémons zijn toch echt wel geweldig...
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 8:06 pm
MABEL > Met behulp van je Pidgey lukt dat vast wel! > Ik ken je nog niet echt maar ik geloof niet in falen. > Falen is zon groot woord, je kan wel winst maken en leren en het de volgende keer beter doen! :) > Nou ja, ik help je graag met iets als dat kan voor zo lang ik in Kalos ben nog ^^
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) di feb 17, 2015 8:08 pm
20:09
Tuesday, February 17
› slide to unlock
Nola
Of Hoenn hé ;3 dat is ook een plek die ik graag wil zien. Ik denk dat ik naar Lumiose ga en van daar naar Coumarine ga, een boot pakken.
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) wo feb 18, 2015 11:42 am
MABEL > Die ken ik ja! > Daar ging ik wel eens heen met mijn broer als het heel mooi weer was > Ik moest wel de dagen ervoor heel erg hard oefenen voor mijn viool les anders lieten me ouders me niet gaan > Als je heel hard met je Pidgey traint wordt hij uiteindelijk een hele grote pokémon! Ik weet even niet meer welke maar je kan er volgens mij op vliegen zelfs > Kan die je dus ten alle tijden redden :)
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) wo feb 18, 2015 5:19 pm
17:19
Wednesday, February 18
› slide to unlock
Nola
Precies, en als ik een Pidgeotite koop wordt ie nóg groter :3
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) za feb 21, 2015 11:27 am
MABEL > Hij kan mega evolueren!? > Wauw!! Dan kan Pagan dat ook later! :DDD > Super gaaf!! > Zou iedereen een mega stone kunnen hanteren? Wie weet kan mijn Dedenne ook mega evolueren
Member
Mabel Greene
Icon :
Onderwerp: Re: Random Texting (Mabel Greene) za feb 21, 2015 11:33 am
11:33
Saturday, February 21
› slide to unlock
Nola
Ja, Pidgeots kunnen mega evolueren, die zijn kort geleden ontdekt. Ik weet niet of Dedenne kan mega evolueren, daar is nog geen steen voor ontdekt, maar misschien in de toekomst... Mega Pidgeot krijgt gewoon fab haar, moet je maar eens opzoeken xD