|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:28 pm | |
| - Tawnee Aguna schreef:
- Alana kiest voor Tawn, Lub kist voor Tawn, August kiest voor Tawn, jankert 4 tha win woehoe <3
En dan is er Lionell die ik onmogelijk actief krijg ;^; |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:29 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Alana kiest voor Tawn, Lub kist voor Tawn, August kiest voor Tawn, jankert 4 tha win woehoe <3
Dit méén je niet... heb ik Connor daar helemaal voor laten sukkelen met zijn schouder? Dames zijn écht gemeen (die van de anime dan) -.- En dan gaan ze trouwen en blijft Connor alleen achter <3 Haai Evy :3 Omg Lion <3 |
|
| |
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:30 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
En dan is er Lionell die ik onmogelijk actief krijg ;^; Lionell is eig best knap c:#Bonbon: Mocht je willen :P |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:30 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Dit méén je niet... heb ik Connor daar helemaal voor laten sukkelen met zijn schouder? Dames zijn écht gemeen (die van de anime dan) -.- En dan gaan ze trouwen en blijft Connor alleen achter <3
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tru Luf <3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:31 pm | |
| #Bo: Als Alana hem in de steek laat, gaat hij terug naar dat meisje waar hij op gekotst heeft, haha xD
Ik ben btw effe weg, maar zal straks weer posten (: |
|
| |
Member Alana BouvierPunten : 310
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:32 pm | |
| - Rose Aberdeen schreef:
- #Bo: Als Alana hem in de steek laat, gaat hij terug naar dat meisje waar hij op gekotst heeft, haha xD
Ik ben btw effe weg, maar zal straks weer posten (: Ja die wilt hem ook nog echt wil je zeggen XD |
|
| |
Member Aria LavonPunten : 220
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:32 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:36 pm | |
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Dit méén je niet... heb ik Connor daar helemaal voor laten sukkelen met zijn schouder? Dames zijn écht gemeen (die van de anime dan) -.- En dan gaan ze trouwen en blijft Connor alleen achter <3
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tja, zee Lion... Wat moet ik nou met 'm xd |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:53 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tja, zee Lion... Wat moet ik nou met 'm xd Actief hurhur x3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:54 pm | |
- Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tja, zee Lion... Wat moet ik nou met 'm xd Actief hurhur x3 Dat wil ik D: Maar ik kan het niet xd Z'n karakter is zo meh om het maar even te beschrijven xD Ik kan alleen vrolijke of hele dramatisch zielige personen... Lion is saai... He needs changing ~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 9:56 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tja, zee Lion... Wat moet ik nou met 'm xd Actief hurhur x3 Dat wil ik D: Maar ik kan het niet xd Z'n karakter is zo meh om het maar even te beschrijven xD Ik kan alleen vrolijke of hele dramatisch zielige personen... Lion is saai... He needs changing ~ Maak hem dan zoals zijn zus, een jankert :) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 16, 2015 10:04 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
- Rose Aberdeen schreef:
- Tawnee Aguna schreef:
Haai Evy :3 Omg Lion <3 Tja, zee Lion... Wat moet ik nou met 'm xd Actief hurhur x3 Dat wil ik D: Maar ik kan het niet xd Z'n karakter is zo meh om het maar even te beschrijven xD Ik kan alleen vrolijke of hele dramatisch zielige personen... Lion is saai... He needs changing ~ Maar hij's wel knap, haha (: |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 9:09 am | |
| |
|
| |
Member Connor JacobPunten : 436
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 9:13 am | |
| |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 17, 2015 9:22 am | |
| Zo ff m'n pokémon geuppt met mijn punten, nu worden ze allemaal level 30 :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|