Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 11:36 am
De jongen leek niet bepaald onder de indruk van de veranderingen in haar team, of juist wel, want hij bleef stil. Lilium keek hem nog eventjes met licht vernauwde ogen aan, waarna de stress van hem aankijken weer teveel werd. Haar blik zakte dan ook weer af naar haar glas terwijl ze nog een keer lichtjes huiverde. Ze hoorde hier niet te zitten met deze gast... Floyd bleef maar doorgaan over Aiden en het zat haar niet lekker. Lilium kneep weer wat in haar glas. "Waar doel je op," besloot ze te vragen, misschien net iets killer dan dat ze bedoeld had. "Hij wil graag dat ik bij types zoals jij uit de buurt blijf, maar dat lijkt me geen ongewoon verzoek." Nee, waarschijnlijk had iedereen, haarzelf inclus, dat ze het liefst bij Team Rocket leden uit de buurt zou blijven.
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 4:45 pm
''HEAR EVIL, SEE EVIL, DO EVIL. THE TRIFECTA,,
Floyd wikkelde zijn handen weer om de tas heen wanneer die niet meer te warm was. Het was nog steeds aardig heet maar hij kon het in ieder geval al vast nemen zonder zichzelf te verbranden. ‘Denk maar niet dat jij je voor eeuwig achter die pokémon van je kan verschuilen.’ sprak de jongen vervolgens toch. Het was inderdaad een waarschuwing, en nadien nam hij nog een slok van zijn koffie. Er zat niet genoeg suiker in, dat proefde hij meteen. Aan de ober vroeg hij nog wat meer klontjes die hij er vervolgens in liet vallen. Zo moest het al een heel pak beter zijn. Floyd haalde even heel kort zijn schouders op bij de woorden van het meisje. ‘Er zijn ergere mensen dan ik.’ antwoordde hij rustig zonder dat hij haar aan keek. ‘Alles wat ik doe, wat er gebeurd hebben mensen aan zichzelf te danken. Als iemand gewoon flink mee werkte moest er geen heel drama komen. Mijn acties komen voor uit jullie acties.’ en hij nam weer rustig een slok.
Member
Lilium Florbelle
Punten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:02 pm
Floyd's woorden waren voldoende om haar te doen verslikken in haar cola. Het meisje begon te hoesten en zette het flesje neer op de bar, benauwd proberend het vocht uit haar luchtpijp te krijgen. "Wat.. bedoelde je daar nou.. mee?" bracht ze tussen gekuch uit, "ik heb jullie.. niks meer misdaan!" Die woorden waren genoeg om haar te triggeren om feller te reageren. Maar al snel genoeg schoot haar blik angstig weer richting haar cola. Ze kuchte verder af en toe nog zachtjes, maar de ergste benauwdheid was er nog. Deze nieuwe informatie was geen prettige informatie.. De jongen leek rustig te blijven en sprak dat er nog ergere types waren dan hij. Oké, daar moest ze hem gelijk in geven. Zijn baas was een stuk erger inderdaad, die Allison... Maar daar ging ze maar niet over beginnen. "Maakt je nog steeds een erg persoon," mompelde het meisje ietwat vinnig, het weer aandurvend om een slok te nemen van haar cola.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:17 pm
Floyd richten zijn blik op de drank in zijn tas. Wanneer dat Lilium begon te hoesten keek hij haar dan ook niet aan. ‘Wat ik daarmee bedoel is dat jij niet de enige bent die zijn of haar pokémon traint.’ legde hij uit alsof dat het de normaalste zaak van de wereld was. Het was ook zeer normaal. Haar pokémon waren misschien al sterker geworden maar ook zijn eigen pokémon bleven niet heel de tijd hetzelfde. Ze werden ook sterker, of kregen een mega stone zoals Bellamy. ‘Maar bezie dit meer als een persoonlijke vandetta.’ hij had nooit echt wat kunnen doen tegen haar pokémon, en daar wilde Floyd wel eens verandering in kunnen brengen. De woorden van het meisje deden hem niet zeer veel. ‘Daar geef ik je geen ongelijk in.’ hij was niet mister nice guy, en dat ging hij ook nooit zijn. Hij was nooit echt heel aardig geweest maar hij beschouwde zich niet als verschrikkelijk. Sommige waren erg omdat ze gestoord waren, iets dat hij niet was. Of dat vond hij er zelf toch van.
Member
Lilium Florbelle
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:24 pm
Lilium voelde haar keel opnieuw droog worden toen hij het benoemde als een persoonlijke vendetta. Als ze iets niet kon gebruiken, dan was het dat wel en ze begon eventjes lichtjes te huiveren. "Was het neerslaan niet genoeg dan," sprak ze, niet eens op een vragende toon. Haar blik was weer strak op haar cola gericht. Misschien, heel misschien, kon ze nog wel wat informatie uit hem trekken, stiekem.. Het werd haar alleen maar duidelijker immers. Deze man was vreselijk gevaarlijk. Hij gaf haar ook geen ongelijk in haar woorden. Wat moest ze daar nou weer mee. Misschien was het wel het moment om het gesprek in stilte te laten vallen. Het meisje nam dan ook weer het rietje in haar mond en begon opnieuw te drinken. Daarna kon ze weg, of niet dan?
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:32 pm
Floyd schudde zijn hoofd als antwoord. Het neerslaan was gewoon omdat ze op dat moment verschrikkelijk vervelend was. Hij had iets moeten doen en dat wat het enige wat in hem op was gekomen. Niet de beste oplossing maar het had in ieder geval gewerkt. ‘Nope.’ antwoordde hij vervolgens nog kort. ‘Ik wil ook eens laten zien dat je pokémon niet superieur zijn, dat ook jij kan verliezen.’ legde hij nog verder uit. Er moesten dan geen gewonden vallen, er moest zelfs geen ruzie ontstaan. Gewoon een normaal pokémon gevecht zoals er dagelijks zo vaak werden gehouden. Floyd zou het gesprek ook niet veel te lang gaan rekken. Zodra ze geen gesprek materiaal meer hadden, of zijn koffie was op was hij weg. Of misschien dat Lilium hem wel eerder smeerde, dan kon hij zelfs nog rustig blijven zitten.
Member
Lilium Florbelle
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:37 pm
Lilium vernauwde haar ogen opnieuw en keek hem toch even aan. Hij dacht toch niet dat ze een arrogant kind was. Of wel dan? "Mijn Pokémon zijn lang niet superieur," sprak ze op een ietwat kille toon, "En ik heb al vaak zat verloren. Anders zou ik niet hoeven trainen." Arceus.. Wat dacht hij wel niet. Ze sloot haar ogen eventjes en wreef wat over haar voorhoofd heen. Af en toe wist ze niet of ze deze gast moest vrezen of dat ze geïrriteerd moest zijn met hem in de buurt. Ze neeg toch naar het eerste. Ze nam een laatste slok van haar cola, die nu toch echt op was. "Dag," sprak ze nog vlug, misschien zelfs wel haastig, waarna ze van de kruk afgleed. Hij had gezegd dat de kosten voor hem waren, maar ze had toch exact genoeg muntgeld achtergelaten om de cola's te betalen. Ze wilde absoluut niet bij zo'n type als hem in het krijt staan. Ze liep vlug tussen de tafeltjes door. Out of here.
Member
Floyd Duncan
Icon :
Onderwerp: Re: Le Bien Qui Fait Mal ma feb 09, 2015 5:42 pm
Floyd rolden heel even met zijn ogen bij de reactie van het meisje. ‘Chill, je moet mijn neus er niet afbijten.’ sprak hij. Ze leek er ineens zo’n groot probleem van te maken. Vast typisch vrouwelijk. ‘Ik heb je pokémon nog niet verslagen, aangezien de eerste keer je babysitter ertussen was gekomen. Daarom zal ik ooit gewoon komen voor mijn herkansing.’ legde hij maar uit voor de simpele geest van het meisje. De muntstukken die dat het meisje had achter gelaten verdwenen al heel snel in zijn eigen zakken, en dat zonder dat iemand het had op gemerkt. Floyd had gezegd dat hij wel ging betalen, maar als ze geld achter liet dan liet hij dat niet liggen. Het was zeer makkelijk verdient. Veel langer bleef hij er toen ook niet meer zitten. Hij stond zelf ook recht om eerst richting de wc te gaan, maar uiteindelijk zijn koers te veranderen wanneer er niemand zou kijken en naar buiten te gaan. Zo zorgde hij ervoor dat hij weg was gegaan zonder te betalen.