|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Connor HalePunten : 162
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 03, 2015 11:26 pm | |
| - Alexander Archer schreef:
- Die hele Cloyster menstruatiecyclus en zwangerschap heb ik al uitgetypt.
Serieus als ze me een vraag gaan stellen wat er allemaal precies gebeurt op dat moment en door welke hormonen dat komt en blbablabla dan schiet ik ze af ;3; Zoveel hormonen en zoveel verschillende dingen die ze doen. Meh.
FSH & LH? :'D Oestrogenen en testosteron? xD Ik heb zo vaak de menstruatie cyclus en voorplanting gekregen op school dat mn moeder op een gegeven moment stopte met me te overhoren daarvan. "Als je het nu nog niet weet, heb je echt iets niet goed gedaan" xD |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 03, 2015 11:29 pm | |
| Lemon: Jep ;3 Ik wou sowieso meer doen, maar mijn weekend werd verpest door ziek zijn ~ Quinty: Yep indeed! |
|
| |
Member Connor HalePunten : 162
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 03, 2015 11:32 pm | |
| Wij kregen altijd een heel makkelijk schema om te leren wanneer wat was en op welke dagen :')
Also, genetica is geweldig om te leren~ De rood bonte koeien bij ons altijd :) |
|
| |
Member Coraline VerdiPunten : 537
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 03, 2015 11:36 pm | |
| - Connor Hale schreef:
- Alexander Archer schreef:
Serieus als ze me een vraag gaan stellen wat er allemaal precies gebeurt op dat moment en door welke hormonen dat komt en blbablabla dan schiet ik ze af ;3; Zoveel hormonen en zoveel verschillende dingen die ze doen. Meh.
FSH & LH? :'D Oestrogenen en testosteron? xD
Ik heb zo vaak de menstruatie cyclus en voorplanting gekregen op school dat mn moeder op een gegeven moment stopte met me te overhoren daarvan. "Als je het nu nog niet weet, heb je echt iets niet goed gedaan" xD ^ Dat. Ik heb die shit op de middelbare vijf tot vier keer opnieuw gehad en kan nu niet zeggen dat ik het gewoon weet omdat ikzelf een vrouw ben. En dan kreeg ik het dit jaar ook nog eens met mijn studie, 't is dat die tafeltjes in de collegezalen niet flipbaar zijn ;} |
|
| |
Administrator Alexander ArcherPunten : 507
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 03, 2015 11:46 pm | |
| - Coraline Verdi schreef:
- Connor Hale schreef:
- Alexander Archer schreef:
FSH & LH? :'D Oestrogenen en testosteron? xD
Ik heb zo vaak de menstruatie cyclus en voorplanting gekregen op school dat mn moeder op een gegeven moment stopte met me te overhoren daarvan. "Als je het nu nog niet weet, heb je echt iets niet goed gedaan" xD ^ Dat. Ik heb die shit op de middelbare vijf tot vier keer opnieuw gehad en kan nu niet zeggen dat ik het gewoon weet omdat ikzelf een vrouw ben. En dan kreeg ik het dit jaar ook nog eens met mijn studie, 't is dat die tafeltjes in de collegezalen niet flipbaar zijn ;} Bij ons wilden ze het niet eerder geven omdat 'jongens er zo kinderachtig over deden' :') Heb het in de derde gehad en nu wat uitgebreider. Mja, ik vind genetica en evolutie en gedrag toch weer een stuk leuker. Anway, samenvatting is klaar, ik kan gaan slapen~ wel even saven.. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 12:06 am | |
| Oh ik kreeg al shit daarover in groep acht, toen het nog natuurkunde heette haha. En toen moest een jongen het ook voorlezen aan de klas en zei de juffrouw zelfs: 'Als je even een pauze nodig hebt onder het lezen, gewoon doen.' She knew that we would laugh :'D
't ergste is dat ik er nu nog steeds om kan lachen |
|
| |
Member Ethan CampbellPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 1:27 am | |
|
- Coraline Verdi schreef:
- ‘Houdt jouw methode ook in dat je zomaar de butt van een ander aanraakt,’ merkte ze op, ‘Ik voelde ’t wel.’
Caught him T^T #Ethaninnocent2k15
|
|
| |
Member Aleks GrimmPunten : 475
Icon : | |
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 1:33 am | |
| It's all about the butt. The Cora butt. |
|
| |
Member Ethan CampbellPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 1:44 am | |
| I like big butts and I cannot lie
Maar goed. Ik ga slapen, het is al veel te laat voor mij T^T Slaap lekker iedereen~
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 2:11 am | |
| Smack that big ol' butt
Ben ik nu nog als enige hier, whu... Dan ga ik ook maar richting bed denk ik :'D
|
|
| |
Member Aleks GrimmPunten : 475
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 2:46 am | |
| |
|
| |
Member Cevella GreendayPunten : 631
Type : Coördinator
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 7:40 am | |
| |
|
| |
Member Celestia SayakaPunten : 336
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 8:37 am | |
| Goodmorning ^^
die FSH shit enzo leer ik nu voor paard :P paarden hebben echter geen menstruatie maar wel een cyclus, ik wilde dat wij dat hadden....
Vanavond naar m'n stage in 't hoge noorden ^^ even 2 uur rijden met m'n autootje :P
|
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo feb 04, 2015 9:28 am | |
| - Dammit:
Snap er helemaal niks van. Wat doe ik nou fout?
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|