Evolutie & Aanval
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Evolutie & Aanval

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Evolutie & Aanval Empty
BerichtOnderwerp: Evolutie & Aanval   Evolutie & Aanval Emptyza jan 17, 2015 12:21 pm

Hi,
Ik hoop dat ik niet zo dom ben geweest om eroverheen te lezen. Goed, ik heb dus een vraagje. Ik heb een Leafeon, die van een Eevee is geëvolueerd op lv. 18. Echter leert deze op level 9 de aanval Razor Leaf. Krijgt ze die aanval dan bij de evoluatie? Of loop ik die gewoon mis?

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Evolutie & Aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolutie & Aanval   Evolutie & Aanval Emptyza jan 17, 2015 12:25 pm

Volgens hoe ik het hier heb geleerd is dat zo. Een pkm leert alle aanvallen dan ook nog van die hij zou leren als dat hij geëvolueerd is. Dus stel dat je een Eevee hebt van 50, dan zal deze alle aanvallen hebben, evolueert ze, krijgt ze ook alle aanvallen van bv een Glaceon van lv 50 ^^
Dus ja, ze kan Razor Leaf leren ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Evolutie & Aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolutie & Aanval   Evolutie & Aanval Emptyza jan 17, 2015 12:39 pm

Fijn, bedankt. Vraag beantwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Evolutie & Aanval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evolutie & Aanval   Evolutie & Aanval Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evolutie & Aanval
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Evolutie stenen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Helpdesk :: Questions-
Ga naar: