Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier za jan 17, 2015 11:38 am
Unknown Number
Ik dacht al hahahah! Ik al een tijdje niet meer... stiekem haha. Maar het is logisch dat je dat nog bent hoor! Arceus waar gaat dit gesprek eigenlijk heen hahaha.
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier za jan 17, 2015 1:15 pm
10:35
Aw, wat leuk! Ja, die van mij hebben namen. Alleen m'n Clefairy niet. Ik heb 'm uit de Wonder Trade, maar ik denk dat ik 'm weer ga inruilen.
Mijn Quilava heet Promise, de Leafeon Está, de Treecko Balcaz, de Spheal Viaje en de Ponyta heet Día. Allemaal vrouwelijk behalve de Clefairy en de Treecko dus. En hoe heten die van jou?
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier za jan 17, 2015 1:19 pm
Unknown Number
Oh leuke namen! Mijn Nidorina heet Nina, mijn Squirtle Sjors, de Sandshrew David, Umbreon heet John en mijn Deerling heeft nog geen naam.
Deerling krijgt haar naam na het gesprek met Tawnee ;D
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier za jan 17, 2015 8:56 pm
10:36
Wat dan? Hahaha!
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier za jan 17, 2015 9:12 pm
Unknown Number
Er was zo'n gast die me dus berichten ging sturen en dacht dat ik ene Tawnee was. Dus ik speelde mee en ik zei dus van; Ik hou wel van je hoor. Maar hij dacht dat ik serieus Tawnee was en hij zei dus dat hij haar ook leuk vond! Toen wou hij hologram doen en toen zag hij mij dus en ik ging helemaal dood! Tja, dan moet je maar zeker weten dat je het goede nummer hebt right?
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier zo jan 18, 2015 5:48 pm
HAHAHAHAHA!!! Dat meen je niet?? Geniaal! Ik heb m'n zusjes nummer, ga ik d'r ook pranken :') Dat kan natuurlijk heel goed met zo'n ding, hahaha!
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier zo jan 18, 2015 5:52 pm
Unknown Number
Haha ja zeker doen! Behalve als er nummer herkenning op zit, dan kan je het maar beter niet doen hahahaha. Ja ik weet het, ik ging he-le-maal dood! Ik moest janken van het lachen!
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier zo jan 18, 2015 9:39 pm
Ja, precies. Ik had serieus bijna die 20 berries en die everstone gekocht. En over die Axel moet ook een prank zijn geweest, denk je niet?
Oh ja, ik ga m'n zus bellen en vertellen dat er een Trubbish in d'r tas zit - ze heeft een hekel aan die dingen. En als ze vraagt hoe 'ik' dat weet vertel ik dat ik haar persoonlijke stalker ben. Ben echt helemaal voor.
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Calling someone random | Alana Bouvier zo jan 18, 2015 9:41 pm
Unknown Number
Ik denk dat we door dezelfde zijn geprankt eerder gezegd. Jongen, redelijk jonge stem. Denk rond de 18 jaar? Ik gok het wel namelijk. Geloof me, ik ga hem keihard terugpakken als ik hem zie!