Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Ja ik weet het niet... Hij klonk bloedserieus en hij wou echt afspreken enzo. Hij klonk best leuk, maar een beetje eng dat ik hem eigenlijk niet ken, haha...
Nou, als je het eng vindt zou ik gewoon niet met hem afspreken. Je zou natuurlijk wel een keer kunnen proberen, maar als het inderdaad een pranker is sta je wel mooi voor schut!
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... za jan 17, 2015 11:40 pm
Unknown Number
Het is niet zo dat ik hem eng vind maar eerder van.. We hebben het toch gedaan snap je. En als t een pranker is oh dan heb ik al een heel plannetje voor!
Laatst aangepast door Alana Bouvier op za jan 17, 2015 11:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Member
Dominique Lane
Punten : 300
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... za jan 17, 2015 11:41 pm
Dominique Lane
Well, ik hoop dat je -mocht het een pranker zijn- hem goed beetneemt! En zo niet, dan heb je waarschijnlijk wel een leuke date haha.
Ik en jongens? Mweh, houd er maar over op denk ik..
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... za jan 17, 2015 11:47 pm
Unknown Number
Ach joh, erger dan mijn liefdesleven kan het niet zijn! Heb een keer gehad dat ik voor een nachtje ergens logeerde en dat de kleinzoon van die vrouw me plots zoende. Of toen ik dronken iemand ten huwelijk vroeg. En nu met Axel ...
Ach ja.. Ik heb niet echt een liefdesleven om het zo maar te noemen.. Al hoewel, er is wel iemand die ik leuk vindt.. Ach laat ook maar gewoon. Valse hoop haha. Ik weet niet eens of ik wel echt wat voor hem voel.
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... za jan 17, 2015 11:56 pm
Unknown Number
Oooooh mag ik weten wie?? Waarschijnlijk ken ik hem toch niet eens!!
Uhm.. Well.. Ik denk dat ik het nog even voor me houd hihi. Misschien vertel ik het later nog wel eens, maar voor nu laat ik het maar gewoon wat overwaaien. Ik denk dat het gewoon valse gevoelens zijn, maar ach..
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... zo jan 18, 2015 12:01 am
Unknown Number
Pff!! Nu ben ik wel nieuwsgierig hoor!
Even iets anders, wat wil je voor je verjaardag? Dan kan ik alvast wat kopen!
Haha, we zien vanzelf wel of ik over een tijdje met een vriend rondloop hehe. En over die verjaardag, ik vindt het feit dat iemand de moeite neemt om alleen al te komen een geweldig cadeau. Heb jij misschien een voorstel waar ik het kan vieren? Denk niet dat het een al te groot feest wordt, maar ik nodig gewoon wat vrienden uit en dan zien we wel wat het wordt. Of heb jij nog ideetjes?
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... zo jan 18, 2015 11:37 am
Unknown Number
Nee nee! Het is je achtiende verjaardag, dus dan moet je iets krijgen! En uhm een bar of een discotheek is altijd wel gezellig! Zorg dan alleen dat er ook jongens zijn hehe. Dan kan je namelijk ook die ene jongen uitnodigen maar is het niet raar omdat er meerdere jongens zijn!
Well, ik denk dat je gelijk hebt haha. Waarschijnlijk vier ik het dan wel ergens in Lumiose, dat ligt lekker centraal in Kalos en makkelijk te bereiken. Waar ben jij op dit moment nu trouwens? Misschien kunnen we ergens wel afspreken ofzo.
✿ kayla jean
Member
Alana Bouvier
Icon :
Onderwerp: Re: Bored... zo jan 18, 2015 3:56 pm
Unknown Number
Ik ben nu in Ambrette Town, sinds ik op zoek ben naar een Houndour, en ik gehoord had dat deze in Route 10 zit ga ik daar binnenkort zoeken hehe. Jij?
Ik verblijf op dit moment in Cyllage City omdat ik over een tijdje de tweede gym uit wil gaan dagen, dus ik ben hier wel te vinden om wat te trainen and stuff.