Member Thys WilsonPunten : 432
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] zo jan 11, 2015 7:32 pm | |
| H et derde nestje is geboren van 'The First Step'. Thys kan helaas niet alle kleintjes aanhouden. Dus deze kleintjes moeten een nieuw huisje vinden: Houd rekening met dat de prijs een vraagprijs is, en je altijd een ander bod op de Pokémon kan doen ;D Normal Mareep♂Potential 1PlusVraagprijs: 23Als je een ander idee hebt, zoals een ruil of een andere afspraak. Laat me het weten via een PM of door hier op te reageren.
Laatst aangepast door Thys Wilson op do feb 05, 2015 4:15 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Member Celestia SayakaPunten : 336
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] do jan 15, 2015 2:37 pm | |
| Zou ik je Eevee mogen overnemen? :) |
|
Icon : | Onderwerp: Re: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] do jan 15, 2015 3:06 pm | |
| Ja, dat mag ;D Ik zal de trade enzo even regelen. Super bedankt! En ik denk dat Eevee een goed huisje gevonden heeft :']
samenmetnogeenheleboelandereEevee's |
|
Member Celestia SayakaPunten : 336
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] do jan 15, 2015 3:13 pm | |
| Yeay!! super blij! ja hij krijgt een zeer goed tehuis! en misschien gaat ie zelfs evolueren :P Dankjewel! ^^ |
|
Icon : | Onderwerp: Re: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] do feb 05, 2015 4:15 pm | |
| |
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: TFS Sale. [Mareep+hidden ability] | |
| |
|