Coffee
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Coffee

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Coffee   Coffee Emptyvr nov 07, 2014 9:13 pm

Eerste post voor Keira Jones, daarna open


”Shell! Shelgon!” klonk er luid in de oren van de witharige, even negeerde hij het groep van de Pokémon naast hem en draaide zich om. ”Moet ik nu al opstaan?” dacht Ren met een zucht, zwak zonlicht scheen door het raam, was hij vergeten de gordijnen dicht te doen? Waarschijnlijk wel, aangezien de man zich geen enkele manier kon bedenken dat Tygo het gordijn had open gedaan, er zijn andere Pokémon zaten waar ze hoorden, in hun Pokéballs. Al was de gloed van de zon niet bepaald fel, begon het de man wel te irriteren wanneer een straal in zijn gezicht ging schijnen. Al mopperend werkte de man zichzelf overeind en knipperde nog half slapend met zijn ogen, hopend dat die actie hem iets wakkerder ging maken, jammer genoeg werkt dat totaal niet en meteen kreeg hij weer het gevoel dat zijn bed een stuk lekkerder zou zijn dan de waarschijnlijke kou die hem zo te wachten zou staan. Alvast zette Ren de douche aan zodat deze kon opwarmen terwijl de witharige zichzelf klaar maakte en daarna een snelle douche nam, het warme water maakte hem met beleid wakker en voor hij het wist waren er al een paar minuten verstreken. De warme water stopte met stromen nadat hij de kraan had uitgezet, nadat Ren zich had afgedroogd werd een handdoek om zijn onderlichaam geslagen en zocht naar een warme sweater of iets in die richting. Na zijn lades te hebben onderzocht was er een nacht zwarte sweater naar boven gekomen, het ding leek iets te groot waarom had Ren dat ding ook alweer? De witharige had werkelijk geen idee. Kort daarna volgde een simpele trainingsbroek, voor die ene keer nam de man een ‘dag vrij’ en nam de tijd om hemzelf te kunnen ontspannen. De vier Pokéballs die op een kast lagen waarvan er een leeg was gooide Ren in zijn rugzak en hees het ding omhoog, sleutels werden van tussen de bank gevist en na een blik op de Endurance Pokémon deed hij de deur open, liep naar buiten en werd gevolgd door de ronde Pokémon. Nadat de Team Rocket Grunt de deur iets te letterlijk had dichtgegooid en op slot gezet wenkte Ren de Shelgon die nog zoals altijd naast hem stond, en liep richting de lift. Zoals gewoonlijk lette hij niet op en botste tegen iemand aan, welke wat naar Ren tierde al negeerde de man hem volledig en vervolgde zijn ‘pad’ naar de lift .
Enkele momenten later stond hij op de begane grond en liep het gebouw uit, zigzaggend door steegjes en kwam op die manier uiteindelijk in een hoofdstraat terecht. Was het nou North of South Boulevard waar de man was? Hoe dan ook, al mengend met de mensen liet hij de Shelgon terugkeren en liep richting een Pokécenter. Natuurlijk kon Ren altijd nog eten terug in het hoofdkwartier maar wat afwisseling kon nooit kwaad, eindelijk kwam het rode gebouw in zicht en verderop was een klein cafeetje, meteen stelde de witharige zijn koers bij en liep richting de plek waar hij al binnen een coffee bestelde, even een oppeppertje voor de dag. In plaats van een tafeltje op te zoeken bleef hij gewoon bij de bar zitten, zodat Ren meteen weg kon gaan en dus snel kon betalen. Al snel verscheen een dampend hete kop koffie voor zijn neus en dus knikte Ren even ‘vriendelijk’, waarna hij kleine nipjes coffee nam en er soms in blies.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 10:28 am

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
Het meisje slaakte een geschrokken kreet toen er iets hards tegen haar hoofd aan dreunde. Half in shock kwam ze overeind en merkte nu pas wat de situatie was. Ze lag in haar kamer in het Pokémon center, haar Braixen stond op het bed en zwaaide wild met een stok heen en weer, wijzend naar het raam waar de zon al volop doorheen schemerde. “Bedankt,” mompelde ze half gapend en wreef over de pijnlijke plek op haar hoofd heen. Ze keek naar de drie pokéballs die op haar nachtkastje lagen, waarvan er eentje leeg was. Terwijl ze nog in het bed zat drukte ze de knopjes in en verschenen haar Skiddo en Snorunt, beide ook nog met een wat slaperig gezicht. Kort grinnikte het meisje, waarna ze uit het bed sprong en een bruinig, wollig vest uit haar tas viste. Over de stoel hing een zwart shirt wat ze er onder aan kon doen en aan de andere kant van de kamer een lichtblauwe jeans. Na nog snel even onder de douche doorgerent te hebben hees ze zichzelf in haar broek, trok ze het zwarte shirt over haar hoofd en ritste het wollige vest dicht. Ze pakte haar zwarte laarsjes onder het bed vandaan en trok deze ook aan, ritste ze dicht aan de zijkant en begon haar losse spullen te verzamelen. Vandaag moest ze oefenen met haar pokémon, want morgen was het haar grote dag op het podium tijdens de eerste ronde van het Autumn Contest. Toen ze al haar spullen in haar rugzak had gestopt hees ze deze over haar schouder heen. Ze klikte de drie pokéballs aan haar riem vast en keek toen naar haar pokémon. De Braixen had haar armen over elkaar heengeslagen en keek haar licht spottend aan, terwijl de Skiddo vrolijk mekkerde en de Snorunt haar verwachtingsvol aankeek. Keira trok haar wenkbrauw op, niet goed snappend wat ze bedoelden met hun iet wat vreemde gedrag. “Wat is er, jongens?” vroeg ze vervolgens maar en pakte nog wat losse spullen van haar bed en legde deze neer op het bureau. Ze zou voorlopig nog wel even in Lumiose City blijven, en dus hoefde ze niet al haar spullen mee te nemen, alleen die ze niet kon missen tijdens het trainen en wat geld om de dag door te komen. De Braixen slaakte een diepe zucht, rende naar de andere kant van haar kamer en wees naar een doosje wat op haar bureau lag. Nu wist ze het weer, vandaag was haar zestiende verjaardag! Stom, hoe in de naam van Arceus kon ze dat nu vergeten? Het meisje holde naar het bureau toe, gevolgd door de Snorunt en Skiddo. Het waren drie dozen, waarschijnlijk die ’s morgens vroeg bezorgd waren door zuster Joy. Op alle drie stond in krullige letters haar naam, en er lag ook een brief bij. De blondine nam eerst de witte envelop in haar handen en maakte deze voorzichtig open. Ze haalde er een kaart uit die waarschijnlijk gemaakt was door haar jongste zusje. Terwijl ze de kaart opensloeg glimlachte ze wat waterig, en las de inhoud toen hard op voor. “Lieve Keira. Enorm veel gefeliciteerd met de zestiende verjaardag! Hopelijk vindt je de cadeaus leuk en heb je er veel plezier mee. Veel liefs en groetjes, mam.” Ze legde de brief neer op het bureau en trok toen het grootste pakketje naar zich toe. Braixen zat op de rand van het bureau, de Snorunt stond nieuwsgierig op de stoel en keek vol afwachting naar de pakjes, terwijl haar Skiddo zijn voorste hoefjes tegen het bureau had aangezet en over de rand gluurde. Keira maakte de blauwe linten los en de doos viel open. In de doos lag een van de mooiste verjaardagstaarten die ze ooit had gekregen, maar haar moeder was dan ook een uitmuntende taartenbakker. Het zag er erg luchtig uit, met een bovenkant van dun roze glazuur en een rand vol slagroom. Op het glazuur was met marsepein haar naam gemaakt, en haar moeder wist dat ze daar dol op was. “Die bewaren we voor vanavond,” zei ze terwijl ze grijnzend naar de Snorunt keek en de doos weer dichtmaakte, zodat de taart niet zou beschadigen. Het tweede cadeau was wat kleiner dan de doos van de taart, en voelde niet echt stevig aan. Ze scheurde het papier er vanaf en zag een prachtige sjaal, bruinig en erg zacht. Meteen sloeg ze deze over haar jas heen en keek ze glimlachend naar haar pokémon, nu het laatste pakje nog. Nu pas zag ze dat er nog een kleine note op dat pakje was gezet: Open deze bij de fontein Lumiose City. Als haar moeder graag wilde dat ze het daar opende, dan zou ze de lol niet verpesten en dat doen. Vrolijk sprong ze op, checkte snel de doos van de taart nog even en rende naar de deur, gevolgd door haar drie pokémon. Ze sloot de deur af, rende de trap naar beneden af en wenkte nog snel naar zuster Joy, die haar een fijne verjaardag wenste. Eenmaal buiten was ze binnen een no time bij de fontein aangekomen en ging op de stenen rand hiervan zitten. Haar pokémon stelden zich nieuwsgierig voor haar op en keken vol afwachting naar het kleine pakketje wat precies in je hand paste. Keira grijnsde even naar hen, trok het lintje van het pakketje af en werd toen verblind door een rode flits die haar zicht voor een paar seconden wegnam. Toen haar ogen weer helder stonden keek ze naar haar hand, waar een pokéball in lag. Achter haar, in de fontein, klonk wat gespetter en ze zag hoe haar pokémon vol verwondering over de rand heen gebogen stonden. Keira draaide zich nu om en keek recht in de grote ogen van een Feebas, een pokémon die ze al eerder tegen was gekomen en die ze al kende sinds ze klein was. Haar hart kreeg een kleine boost en ze boog zich voorover om de vis een aai te geven, die een vrolijk geluidje maakte. Haar moeder wist dat het haar grote droom was om een Feebas te hebben, die pokémon waren best wel zeldzaam en erg gewild om hun evoluatie: Milotic. Milotic was altijd al een van haar favoriete pokémon geweest, maar het voelde gewoon vreemd om deze Feebas in haar team te hebben, wetend wat de toekomst haar zou gaan brengen. “Welkom in het team, Undine!” zei ze en liet de pokémon terugkeren, waarna ze opstond en de nieuwe pokéball aan haar riem klikte, klaar om de dag verder te zetten. Ze liet de Skiddo en Snorunt terugkeren en wandelde langzaam verder met de Braixen aan haar zij. Vlak bij het pokémon center zat een café waar ze naar binnen liepen. Ze bestelde een kop thee en keek toen rond in het bijna volle café. Het enige plekje was aan een tafel waar nog maar een iemand zat, iemand die ze vanaf een afstandje herkende, de witharige man die Ren noemde. Ze besloot niet langer te treuzelen en liep met een kalme pas op het tafeltje af, nam tegenover hem plaats en liet de Braixen terugkeren omdat het er gewoonweg te druk voor was. “Goedemorgen,” zei ze licht grijnzend en keek op toen er al iemand met haar thee aan kwam zetten.
words: 1212 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 10:48 am

Eindelijk leek de koffie van de man iets afgekoeld en dus kon Ren gewoon gaan drinken, zonder enkel verbrandingsgevaar voor zijn tong. "Goedemorgen," klonk er voor hem en terwijl hij op keek verwachtte de witharige haar juist niet, was dat niet al de derde keer dat ze elkaar tegenkwamen? "Morgen Keira." zei hij alsof het de normaalste zaak in de wereld was, al was dat het ook maar Ren kon haar greens niet miskijken en dus haalde hij een wenkbrauw op "En waar hebben we jou zonnige humeur aan te danken?" vroeg hij, al kleine slokjes van het zwartje goedje nemend. Hoe zou haar reis eigenlijk zijn vergaan, had ze al een gym uitgedaagd zoals haar plannen waren toen ze elkaar voor het laatst zagen? Waarschijnlijk wel, waarom zou ze anders in Lumiose te vinden zijn. Het witte kopje werd neergezet zodat Ren niet meteen teveel cafeïne binnenkreeg, anders zou de man binnen de kortste keren door de gehele stad stuiteren wat ook geen handig idee zou zijn. Op zijn gemakt wachtte de witharige op Keira's antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 11:05 am

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
De man keek op en verwachtte blijkbaar niet dat het Keira zou zijn die hij juist hier tegen zou komen. "Morgen Keira." Ze toverde een glimlachje op haar gezicht en bedankte de vrouw die haar thee kwam brengen, zette de warme kop neer op de tafel en keek toen weer naar Ren. "En waar hebben we jou zonnige humeur aan te danken?" vroeg hij vervolgens, niet geheel onverwachts. "Well, vandaag is het mijn zestiende verjaardag," zei de blondine en glimlachte zoetjes, waarna ze een kleine slok nam van haar warme kop thee. De laatste keer dat ze elkaar zagen had ze nog niet zo'n groot team gehad, en haar team begon nu al echt vorm te krijgen.
words: 117 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 11:19 am

"Well, vandaag is het mijn zestiende verjaardag," ah, dat verklaarde het wel ”Gefeliciteerd meid.” hij meende het voor de verandering echt, normaal maakte Ren het vrij weinig uit of het goed of vreselijk met iemand ging maar verjaardagen waren heel vaak goede dingen. Of in welk geval, als mensen blij waren met hun verjaardag, de witharige had genoeg mensen gezien die er niet blij mee waren. ”En, wat is er allemaal met jou gebeurd sinds de laatste keer?” even somde de man in zijn hoofd op wat er met hem en zijn team was gebeurd, Tygo was geëvolueerd, hij had Venenum gekregen en deze laten evolueren. Niet bepaald veel maar Ren was dan ook bezig met zijn eigen dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 1:01 pm

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
”Gefeliciteerd meid.” Keira kantelde haar hoofd een beetje, maar zag dat de witharige man het dan ook echt meende. Wie had ooit gedacht dat ze dit soort woorden uit zijn mond had horen komen? "Bedankt," zei ze met een voorzichtige glimlach. Eigenlijk was het best dom geweest dat ze haar zestiende verjaardag totaal vergeten was, maar aan de andere kant was ze haar verjaardag wel eens vaker vergeten. ”En, wat is er allemaal met jou gebeurd sinds de laatste keer?” vroeg de witharige man toen. Kort dacht de blondine met het witblonde haar even na, niet echt zo heel veel. "Well, mijn Fennekin is geëvolueerd in een Braixen, en ik heb voor mijn verjaardag een Feebas gekregen van m'n familie," zei ze en klikte de pokéball los van haar riem, liet deze wat ronddraaien in haar handen en klikte 'm weer terug. "En ik heb mijn eerste gymbadge, tevens doe ik morgen mee aan het Autumn Contest." Ze keek nu licht nieuwsgierig naar de witharige man. "En jij?"
words: 168 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 1:11 pm


Even leek Keira er niet compleet zeker van te zijn of Ren het nou meende of niet, wat een klein glimlachje liet verschijnen op het gelaat van de witharige. ”Bedankt,” glimlachte de blondine voorzichtig."Well, mijn Fennekin is geëvolueerd in een Braixen, en ik heb voor mijn verjaardag een Feebas gekregen van m'n familie," sprak de vrouw terwijl zij een Pokéball los klikte, waarschijnlijk was dat de Pokéball van de Feebas. "En ik heb mijn eerste gymbadge, tevens doe ik morgen mee aan het Autumn Contest." Ze keek nu licht nieuwsgierig naar de witharige man. "En jij?" Voordat Ren antwoord gaf nam hij een slokje van de koffie ”Mijn Bagon is geëvolueerd in een Shelgon, ik heb een Ekans gekregen bij een trade welke pas is geëvolueerd en de Pokémon die de trade in ging was de Gastly. Nog geen Gymbadges of wat dat ook gehaald.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 1:43 pm

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
Voordat de witharige man haar vraag beantwoorde nam hij nog een slokje van zijn koffie. Dat was nou een van de dingen die ze nooit echt had gelust, koffie. Het was gewoon een grote drab en gaf je zo'n cafeïne boost dat je de hele regio in een dag zou kunnen rondrennen. Nee, gaf haar maar liever thee of water. Dat was minder verslavend en als je het een paar dagen niet zou kunnen drinken zou je niet doordraaien en gek worden. Tevens was het naar haar mening veel gezonder om van jezelf energie te hebben dan van een overdosis cafeïne, maar dat was dan weer haar mening. ”Mijn Bagon is geëvolueerd in een Shelgon, ik heb een Ekans gekregen bij een trade welke pas is geëvolueerd en de Pokémon die de trade in ging was de Gastly. Nog geen Gymbadges of wat dat ook gehaald.” Dat betekende dus dat hij niet langer die wat enge Gastly in zijn team had, en dat maakte haar op de een of andere manier een beetje meer op haar gemak. Ze had die pokémon nooit zo erg gemogen, want vergeten had ze het nog niet. Voorzichtig nam ze nog een slokje van haar hete thee die zoetjesaan al een beetje begon af te koelen. "Dat is aardig wat," zei ze en glimlachte toen naar de witharige man. "Maar, wat doe jij in Lumiose?" vroeg ze vervolgens met nog altijd een glimlach op haar gezicht.
words: 241 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyza nov 08, 2014 1:55 pm

"Dat is aardig wat," Ren knikte, ja dat was het zeker. "Maar, wat doe jij in Lumiose?" natuurlijk kon hij altijd nog zeggen dat hij er een appartement had maar dat zou Keira het misschien willen zien, een beetje raar, een volwassen man die een jonge meid als haar naar binnen bracht en natuurlijk mocht de witharige om geen enkele reden de locatie van het hoofdkwartier verraden. ”Ik had gehoord dat er hier ergens in Lumiose een één of andere winkel is waar ze evolutiestenen verkochten, zodat ik mijn Eevee kan laten evolueren. natuurlijk was het niet volledig waar, als hij een evolutiesteen wou kon Ren altijd nog naar de zwarte markt gaan maar niet had die plek wat hij wou. ”Verder ben ik hier gewoon wat aan het rondneuzen, niks bijzonders.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyzo nov 09, 2014 12:27 pm

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
”Ik had gehoord dat er hier ergens in Lumiose een één of andere winkel is waar ze evolutiestenen verkochten, zodat ik mijn Eevee kan laten evolueren.” Keira knikte en dronk het laatste beetje van haar thee op. "Al enig idee voor welke evoluatie je gaat kiezen?" vroeg ze oprecht geïnteresseerd. Ze had er zelf ook sterk over zitten denken om een Eevee te vangen, maar ze wist nu al dat ze niet zou kunnen kiezen tussen al die evoluaties. Elk had weer iets speciaals en bijzonders wat het een geweldige aanwinst voor je team maakte. ”Verder ben ik hier gewoon wat aan het rondneuzen, niks bijzonders.” Keira zette haar lege theeglas neer op tafel. "Ik ga straks mijn Skiddo en Snorunt wegbrengen, naar m'n box. Ik wil een goed team maken en tsja, ze passen er niet bepaald bij," zei ze met een kleine glimlach. Zo had ze weer ruimte om andere pokémon te vangen en zouden die twee nog een vrolijk en fijn leven krijgen.
words: 166 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Gender : Male ♂
Age : 22 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptyzo nov 09, 2014 1:07 pm

"Al enig idee voor welke evoluatie je je gaat kiezen?"[/b] Ren knikte "Ja, ik denk dat ik voor Jolteon ga maar een Vaporeon lijkt mij ook leuk." het was een best moeilijke keuze zeg, waarom had Eevee ook zoveel evoluties? "Ik ga straks mijn Skiddo en Snorunt wegbrengen, naar m'n box. Ik wil een goed team maken en tsja, ze passen er niet bepaald bij," Even haalde de witharige een wenkbrauw op [b]"Oh? Ik vond ze eigenlijk best wel leuk bij je team passen." Na de laatste twee slokjes koffie was zijn kopje ook leeg en zette het kleine ding neer. "Maar ik denk wel dat ik volgende week, of misschien zelfs morgen de gym in Santalune ga uitdagen, lijkt mij wel leuk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Keira Jones
Member
Keira Jones
Punten : 290
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t866-keira-jones https://pokemon-journey.actieforum.com/t867-keira-s-pokedex

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Emptydo nov 13, 2014 5:22 pm

It's funny how some distance, makes everything seem small. And the fears that once controlled me, can't get to me at all. It's time to see what I can do, to test the limits and break through. No right, no wrong, no rules for me. I'm free! Let it go, let it go. I am one with the wind and sky. Let it go, let it go. You'll never see me cry. Here I'll stand, and here I'll stay. Let the storm rage on.


Well, now they know!
De witharige man haalde zijn wenkbrauw op, alsof hij het niet kon geloven. "Oh? Ik vond ze eigenlijk best wel leuk bij je team passen." De man dronk zijn koffie nu ook op en zette de lege kop neer op tafel. "Maar ik denk wel dat ik volgende week, of misschien zelfs morgen de gym in Santalune ga uitdagen, lijkt mij wel leuk." Keira knikte en stond toen op, ze moest niet te lang blijven zitten. Ze legde het geld voor de thee op het tafeltje neer en glimlachte toen naar Ren. "Well, succes dan met je gym! Ik zie je denk ik nog wel, omdat onze wegen altijd wel lijken te kruisen." Een glimlach speelde om haar lippen, en binnen een paar tellen verdween ze in de mensenmassa. So much to do!
words: 166 // tag: Ren Hidoh // notes: xx
thanks <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Coffee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee   Coffee Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Coffee
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: