{HF} Too spoopy
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {HF} Too spoopy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luna Moore
Member
Luna Moore
Punten : 499
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t206-luna-m-o-o-r-e https://pokemon-journey.actieforum.com/t890-luna-moore-s-pokedex#12765

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 9:20 pm

luna m o o r e
477 words - TAG: LUCIAN - note: eerst lucian!

Luna schoot overeind. Vandaag was weer een nieuwe dag, tijd om dingen te doen en een kostuum te kopen voor de Halloween wedstrijd. Ze wist nog steeds niet wat ze aan ging doen. Haar ogen dwaalde even rond de kamer waar ze de avond was verbleven. Fennekin keek omhoog en staarde haar aan met hongerige oogjes. Ze zuchtte en glimlachte naar hem. "Je hebt honger of niet?" vroeg ze, al wist ze het antwoord al wel. De pokémon kwam meteen blij omhoog en dartelde op haar af. Luna trok haar pyjama shirt recht en pakte een bakje en pokémon brokjes die ze aan Despair gaf. Hij nam het blij aan en at ervan. "Terwijl jij eet, kleed ik me aan." dacht ze hardop en liep naar haar tas om haar kleren aan te doen.
Het duurde niet lang voordat ze klaarstond en al haar spullen weer gepakt had. "Kom mee Despair, we gaan ervan door." Ze moesten nog dingetjes kopen. Despair had nieuw eten nodig, zij ook en natuurlijk het Halloween kostuum wat er nog moest komen. Luna haalde diep adem en lette erop dat de Pokémon bij haar zijde bleef. Maar in de tijd dat ze samen waren had ze Despair altijd los gelaten en dat was nooit fout gegaan. Soms voelde het alsof de emotionele band die ze hadden er al vanaf dag één was.

Luna liep rustig door de stad, de Fennekin in haar armen. Toen ze de winkel in wou lopen moest ze hem helaas terug laten keren, aangezien niet alle winkels loslopende pokémon waardeerden. Daar kocht ze eten voor haarzelf en Despair en wat snoepjes. Vanavond wou ze graag het spookhuis in, ze had dingen gehoord over Pokémon die daar te vangen waren.
In een andere winkel haalde ze haar Dusk ball op, daarmee kon ze één pokémon in het spookhuis vangen. Ze was heel benieuwd naar alles, maar als ze geen kostuum kon vinden ging ze er echt niet heen en Luna kon soms nog wel een lastpost zijn met kleding.

Ze rende snel door de straten heen. Het duurde niet lang meer voordat de winkels dicht zouden gaan en ze raakte lichtelijk in paniek, want een kostuum was er nog steeds niet. Ze had wel enkele winkels doorzocht maar iets vinden wat echt bij haar paste kon ze niet vinden. Wel had ze voor haar Fennekin een klein kroontje gevonden en een cape. Die vond ze zo schattig dat ze ze gewoon mee moest nemen.
Toen ze de hoek om ging werd ze geraakt door iets en toen Luna vanaf de grond opkeek zag ze dat het een jongen was. "Hey! Kan je niet uitkijken? Als ik straks geen kostuum heb dan is dat jouw schuld." Haar temperament scheen lichtjes door in de boosheid van haar woorden, maar ze wist zelf ook wel dat ze dat eigenlijk niet kon maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucian Evans
Member
Lucian Evans
Punten : 163
Gender : Male ♂
Age : 19 year
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t707-lucian-albert-evans#9728 https://pokemon-journey.actieforum.com/t708-lucian-s-pokedex

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 9:34 pm

MY HEART IS JUST TOO DARK TO CARE
De zoveelste dag dat hij nu al weer in Santalune City was, normaliter was hij echt niet zo voor veel rondhangen op een en dezelfde plek, maar het festival had zijn aandacht een beetje te veel in z’n greep en telkens kwam weer wat nieuws tegen. Vandaag was Lucian nog niet verkleed, maar het hing wel al klaar op zijn kamer om vanavond weer aan te trekken natuurlijk. Dan kon hij weer mensen bang gaan maken met zijn Nekomata kostuum. Tenminste voor diegene die het verhaal konden, want meestal eindigde hij gewoon met het verhaal van de kat demoon vertellen aan kleine kinderen. Goed, daar kon hij alsnog kinderen mee bang maken, maar het zou toch leuker zijn als mensen het gewoon zouden kennen. Hij grinnikte eventjes terwijl zijn handen in zijn zakken staken en hij over het festival heen wandelde. Hij had vandaag eventjes een vrije dag genomen van het vele trainen van de afgelopen paar dagen en had zijn pokémon nu maar eens in hun pokéball gelaten. Er was wel nog eventjes ruzie geweest tussen hem, Ace en Lilith, maar uiteindelijk had hij ze toch allebei in hun ball terug gekregen. Jammer genoeg was hij er niet zonder kleerscheuren afgekomen en zat er nu een klein brandwondje op zijn rode schirt waar een Thundershock aanval hem had geraakt. Soms vroeg hij zich af waar hij het koppige gedrag van Ace aan verdiend had. Maar goed, zo was die Pikachu eigenlijk altijd al geweest, alleen had hij het vroeger nooit doorgehad, toen was hij allang blij dat ‘ie een pokémon mocht houden van zijn ontzettend strenge moeder. Hij grinnikte eventjes met die gedachten en keek weer op. Het begon inmiddels aardig druk om hem heen te worden en hij vroeg zich af waar hij eigenlijk naar toe werd geduwd. Toch verdween die gedachtegang al snel weer toen hij tegen iemand aanknalde en er opeens een kwaade stem zijn richting op kwam. "Hey! Kan je niet uitkijken? Als ik straks geen kostuum heb dan is dat jouw schuld." Hij draaide zich om en zag daar een meisje staan, een paar jaar jonger dan hem. Hij keek haar eventjes droogjes aan en trok een wenkbrauw op. ”En daarom zou dat mijn schuld zijn, trien?” snoof hij naar haar, terwijl hij een sigaret uit zijn zak haalde, deze aanstak en de rook in haar richting blies.
I CAN'T DESTROY WHAT ISN'T THERE
THANKS TO LOUIS AT ATF!


Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Moore
Member
Luna Moore
Punten : 499
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t206-luna-m-o-o-r-e https://pokemon-journey.actieforum.com/t890-luna-moore-s-pokedex#12765

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 9:49 pm

luna m o o r e
204 words - TAG: LUCIAN - note: -

Luna krabbelde maar overeind, ze moest wel want op de grond liggen was geen optie. En het was niet alsof de jongen aanstalten maakte om haar op te rapen. Toen ze hem goed aankeek zag ze dat  hij een paar jaren ouder was dan zij was. "En daarom zou dat mijn schuld zijn, trien?" Luna snoof. Trien?Hoe durfde hij wel naar haar toe!
Ze moest kalmeren. Ze moest rustig aan en niet meer boos doen. Zelfs niet als een walm rook haar kant op kwam. "Ik moet gewoon nog een kostuum uit zoeken en ik heb nog weinig tijd en ik heb geen zin om dat hier te verdoen." zei ze tegen hem. Ze keek haastig rond, maar ze wist de weg niet meer. Misschien dat hij hem wist? Maar het was ook zo raar om hem nu om hulp te vragen. "Jij.. jij weet toevallig niet waar nog een kostuum winkel zit hé? Of iets waar ik een kostuum nog kan halen?" vroeg ze hem toen, iets verlegen. Het was toch raar om hem nu om hulp te vragen. "Kijk, mijn Fennekin heeft al iets maar ik nog niet en.. ik weet niet meer waar ik heen moet." Ze was nu gewoon wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucian Evans
Member
Lucian Evans
Punten : 163
Gender : Male ♂
Age : 19 year
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t707-lucian-albert-evans#9728 https://pokemon-journey.actieforum.com/t708-lucian-s-pokedex

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 10:06 pm

MY HEART IS JUST TOO DARK TO CARE
Nee, hij nam niet de mogelijkheid om het meisje overeind te helpen, niet als iemand zo tegen hem deed. Hij verwachtte echt geen hoffelijk gedrag ofzo, maar in ieder geval iets wat vriendelijker was dan dit, dat moest toch niet zo heel erg moeilijk zijn, right? Hij nam nog een trekje van zijn sigaret en blies de rook in de vergetelheid terwijl het meisje overeind kwam en weer tegen hem begon te spreken. Ditmaal op een normalere toon dan daarnet. Dat was al een hele verbetering, zo vond hij zelf. "Ik moet gewoon nog een kostuum uit zoeken en ik heb nog weinig tijd en ik heb geen zin om dat hier te verdoen." Lucian was niet echt geïnteresseerd in het jammer verhaal van het meisje. Hij had zijn kostuum inmiddels al, maar was nou niet echt in de stemming om andere te gaan helpen. Hij gooide de peuk op de grond en trapte deze met zijn hak uit. "Jij.. jij weet toevallig niet waar nog een kostuum winkel zit hé? Of iets waar ik een kostuum nog kan halen?" Het klonk opvallend verlegen wat ze tegen hem zei en hij slaakte een zucht. ”Daar achter zijn enkele kraampjes die kant en klare kostuums verkopen, maar ik denk dat je beter zelf wat in elkaar kan flansen,” zei hij kalmpjes, terwijl hij zijn handen weer in z’n zakken stak. "Kijk, mijn Fennekin heeft al iets maar ik nog niet en.. ik weet niet meer waar ik heen moet." kwam er opeens achteraan en hij keek met een schuinoog naar wat het meisje zich voor hielt. Goed dan, misschien kon hij het dan toch niet helpen om even tot hulp te schieten. Daar zat zijn aard hem weer in de weg, hij was opgevoed om iedereen te helpen. Zolang ze maar beleefd en aardig tegen hem deden. ”Fine, ik help je wel met zoeken,” mompelde hij, terwijl hij zichzelf afzetten van de muur waar hij tegen aan was gaan leunen en langs het meisje heen liep. ”Kom je nog?” riep hij over zijn schouder. Eventjes bleef het stil. ”De naam is Lucian, trouwens,” vervolgde hij daarna.
I CAN'T DESTROY WHAT ISN'T THERE
THANKS TO LOUIS AT ATF!


Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Moore
Member
Luna Moore
Punten : 499
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t206-luna-m-o-o-r-e https://pokemon-journey.actieforum.com/t890-luna-moore-s-pokedex#12765

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 10:19 pm

luna m o o r e
241 words - TAG: LUCIAN - note: -

Haar blauwe ogen richtte zich op de jongen voor haar. Gelukkig had hij z'n sigaret uitgedrukt. ”Daar achter zijn enkele kraampjes die kant en klare kostuums verkopen, maar ik denk dat je beter zelf wat in elkaar kan flansen,” Ze had geen tijd meer om hele dingen in elkaar te flansen. Het was te laat nu, dan had ze eerder moeten beginnen. "Misschien als ik eerder was begonnen was dat gelukt." zei ze tegen hem.
”Fine, ik help je wel met zoeken,” een glimlach kwam op haar gezicht te staan. "Dankje!" Maar hij was al weg van haar en er werd gevraagd of ze nog wel kwam. Snel kwam Luna achter hem aan. "De naam is Lucian, trouwens," meldde hij haar. "Ik heet Luna. En mijn Fennekin heet Despair." Die zat nu nog lekker in zijn ball, maar die moest er uiteindelijk ook uit komen om zijn deel van het kostuum aan te trekken. Ze liep met Lucian een winkeltje in en keek om zich heen. Snel dartelde ze naar een rek toe en begon er door te kijken. "Dit is perfect!" riep ze vrolijk uit en trok een kostuum uit de rekken. Een jurkje, helemaal in de stijl van haar starter Pokémon. "Dan lijk ik ook een beetje op Fennekin! Dat is leuk!" Luna was helemaal door het dolle van het kostuum. Het schattige jurkje, de strikjes en de lieve oortjes. Ja, dit was het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucian Evans
Member
Lucian Evans
Punten : 163
Gender : Male ♂
Age : 19 year
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t707-lucian-albert-evans#9728 https://pokemon-journey.actieforum.com/t708-lucian-s-pokedex

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptydo okt 23, 2014 10:26 pm

MY HEART IS JUST TOO DARK TO CARE
Een huivering trok over zijn rug heen toen het meisje hem uiterst blij bedankte en achter haar aan kwam. Hij hoopte dat ze niet veel irritanter zou gaan worden, of in ieder geval die high pitch voice eruit kon laten, want het deed pijn aan zijn oren. Hij snoof zachtjes en knikte maar toen ze zich voorstelde als Luna, terwijl ze de Fennekin voorstelde als Despair. Wat een naam voor een pokémon zeg. Terwijl hij Luna voor zich uit liet rennen, pakte hij zijn pokédex en scande de vossen pokémon, als het zo door zou gaan zou hij een heel eind gaan komen met zijn pokédex. Fennekin, the Fox Pokémon. Fennekin expels hot air that can reach nearly 400 degrees. It likes to snack on twigs.
Lucian keek op van zijn pokédex, toen het meisje, Luna, vrolijk riep dat ze het had gevonden. De jongen gromde zachtjes en deed zijn capuchon op, wat jammer genoeg die hoge stem niet buiten hielt. Waarom was hij ook al weer zo slim om te zeggen dat ze mee mocht gaan? Of nee, hij was zo dom geweest om met haar mee te gaan, niet andersom. Ze hielt een jurkje hoog dat verrekte veel leek op haar eigen pokémon en er verscheen een grimas op het gezicht van de jongeman. Really? Ging ze nou serieus hetzelfde als haar pokémon? Wat pathetic. Nou ja, ze moest het zelf maar weten. ”Klaar?” vroeg hij toen maar, op een licht brommerige stem. Waarschijnlijk zou het wel een dag duren voordat hij van deze rot bui af was. Of koffie, want koffie deed wonderen.
I CAN'T DESTROY WHAT ISN'T THERE
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Moore
Member
Luna Moore
Punten : 499
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t206-luna-m-o-o-r-e https://pokemon-journey.actieforum.com/t890-luna-moore-s-pokedex#12765

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Emptyzo okt 26, 2014 8:07 pm

luna m o o r e
192 words - TAG: LUCIAN - note: -

Luna was helemaal in de wolken van haar nieuwe outfit die ze uit had gekozen. Ze glunderde en keek naar Lucian, die met haar mee de winkel in was gegaan. ”Klaar?” bromde de jongen. Ze knikte naar hem. Haar goeie bui kon nu niet meer verpest worden hoor. "Ja, ik ga afrekenen!" zei ze enthousiast en tippelde naar de kassa om het kostuum bij de vrouw neer te leggen. Die sloeg de prijs aan en zij legde het geld er neer.
Ze liep samen met Lucian de winkel uit en keek hem eventjes aan. Het zou niet lang meer duren voordat het heel halloween gebeuren zou beginnen en Luna moest zich nog in haar kostuum hijsen, maar Lucian ook. Als hij er eentje had tenminste. "Heb jij ook een Halloween kostuum?" vroeg ze meteen. Ze was wel benieuwd als wat Lucian zou gaan. "Zullen we anders eerst wat gaan drinken ergens? Dan ga ik daarna wel naar huis om mijn kostuum aan te doen." Luna keek Lucian afwachtend aan, ze wou nog wel iets leuks doen met hem. Om het een beetje goed te maken dat ze zo uitgevallen was tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{HF} Too spoopy Empty
BerichtOnderwerp: Re: {HF} Too spoopy   {HF} Too spoopy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{HF} Too spoopy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» So Spoopy
» [Spookhuis] A spoopy situation

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: