Sturdy as steel - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Sturdy as steel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
avatar
Member
Silvie Sakura
Punten : 223
Gender : Female ♀
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t182-silvie-sakura https://pokemon-journey.actieforum.com/t314-silvie-s-pokedex

Sturdy as steel - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sturdy as steel   Sturdy as steel - Pagina 2 Emptyzo okt 26, 2014 2:44 pm


"Ik denk dat we bijna zover zijn en dan denk ik dat ik richting Lumiose trek want ik hoorde dat professor Sycamore een of andere ontdekking had gedaan over mega evoluties? Ik wilde even kijken wat dat allemaal inhoudt." Silvie knikte langzaam. "Daar heb ik ook van gehoord, maar alleen een paar pokémon kunnen het. Ik weet alleen zeker dat de drie Kanto starters het in hun laatste evolutie kunnen," ze dacht nog even na, ze had er iets over gelezen. Al was het al een tijdje geleden, en was ze het zo ongeveer weer vergeten, kon ze toch nog wat dingen herinneren. "En je hebt er bepaalde stenen voor nodig. Ik heb ook gehoord dat ze andere regio's gaan onderzoeken naar die stenen," Silvie keek even naar Nova, straks kwamen ze ook nog met een steen voor Salamencen, je kon het zo gek niet verzinnen. Nova lag ondertussen met haar hoofd op de grond en bekeek het gesprek, ze verveelde zich duidelijk, maar wanneer vond een pokémon een gesprek nou interessant? "Heb je een pokémon die misschien kan mega evolueren?" Vroeg Silvie nieuwsgierig, je ging natuurlijk niet die hele reis naar Lumiose maken om alleen te kijken wat het precies was. Misschien als je een vliegende pokémon had, maar niet als je alles moest lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sturdy as steel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A Sturdy Opponent
» The Ghost Steel and Ice
» Fight with Steel.
» Stone against steel
» [Closed // Horde] Steel meets Fire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City-
Ga naar: