[Open] Share the bread.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Open] Share the bread.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptydo okt 16, 2014 6:46 pm


Dreams are illusions, all they do is interfere with reality
Het zicht dat ze zag door één oog was troebel nadat ze haar huid had gewassen met het koude water van een fontein. Eve wreef even in haar oog en slaakte een zucht, nu moest ze alleen nog haar haar borstelen en ze was klaar. Met haar rechter hand graaide ze in de rugzak die ze altijd om had, paars, net zoals haar haar. Ruw haalde ze er een zwarte borstel uit en begon geërgerd haar haar te borstelen tot er geen klitten meer in zaten. Eve stopte de borstel weer terug in haar rugzak en stond op van het bankje waar ze al die tijd gezeten had. Met een snel tempo liep ze naar de broodjes zaak waar ze altijd haar ontbijt voor de helft van de prijs at. 'één croissant graag.' De Zorua bij haar zijde piepte. 'Ow, doe er maar nog eentje.' Zei ze, vervolgd met een zucht. De zorua liep nu vrolijk rondjes om haar benen heen. 'Rori! Straks val ik!' Snauwde Eve de pokémon toe die vlug weer ging zitten. 'Kijk eens mevrouw.' De man achter de toonbank gaf haar het zakje met croissants en Eve graaide in haar zakken naar geld. Uiteindelijk haalde ze er een briefje uit en legde dat op de toonbank neer. 'Houd het wisselgeld maar.' Bromde ze voordat ze zich omdraaide en weg liep met twee croissantjes.

Eve haalde nu ook haar Houndour uit de pokémonbal en griste een croissant uit het zakje voordat de Zorua dat kon doen. Met een lachje scheurde de jonge vrouw een stukje af en gaf dat aan de Houndour en het andere deel aan de Zorua. 'Raist, niet zo schrokken jongen, strak verslik je je nog.' lachte ze terwijl ze de Houndour een aai over ze kop gaf. Raist en Rori waren het enige gezelschap wat ze nodig had. Het enige gezelschap dat ze wilde.

Open.
thank you Sarah of Kickstart!


Laatst aangepast door Eve Wilson op vr okt 17, 2014 9:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptydo okt 16, 2014 7:21 pm

cooking is a gift from the gods,

Jace liep vrolijk voor zich uit dagdromend door de straten van Santalune City en snoof de ochtendlucht op terwijl hij tegen zichzelf zei: "Ik ben niet zo'n ochtend mens, maar het ruikt altijd lekker 's ochtends." Over heerlijke geuren gesproken. Hij werd ruw uit z'n dagdroom geslingerd toen hij de geur van vers gebakken croissants rook. Hij keek en zag verderop een dame op een bankje zitten met een... Ooglapje. Hij liep naar haar toe en zei met een glimlach: "Goedemorgen mevrouw. Zou u mij kunnen vertellen waar ik zulke heerlijk ruikende croissants kan halen?"

but it looks like it was a little too spicy for you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyvr okt 17, 2014 9:08 am

Vanaf een afstandje zag Eve een man die de lucht stond op te snuiven, geërgerd draaide ze haar ogen, zo lekker rook de ochtend toch niet? Voordat ze het wist stond de jongen bij haar en keek verlekkerd naar de croissantjes in haar handen. "Goedemorgen mevrouw. Zou u mij kunnen vertellen waar ik zulke heerlijk ruikende croissants kan halen?" Eve, die net een stuk croissant in haar mond had gepropt, keek verveeld omhoog en wees met een priemende vinger naar de broodjeszaak op de hoek. 'Jwe kwan kwiebzen uiwt dwie ow dwie.' Sprak ze met mond vol. Ze was dan wel een vrouw, en zo voelde ze zich ook, ze gedroeg zich er niet naar. Snel slikte ze het brood door en herhaalde de zin terwijl ze nog steeds naar de broodjeszaak wees. De Zorua die nieuwsgierig naar de man had zitten staren sprong op en rende naar de broodjeszaak gevolgd door de Houndour. Eve sprong op en legde de croissants naast haar neer. 'Nee! Jongens! Niet jullie moeten daarheen!' Ze zuchtte en legde haar hand tegen haar voorhoofd, pokémon ook. Ze grinnikte toen de twee weer verbaasd terug rende, Eve gaf ze snel een stukje croissant en keek naar de man. 'je weet nu waar je moet zijn neem ik aan?' Sprak de vrouw snel voordat ze weer een stuk croissant in haar mond propte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyza okt 18, 2014 10:40 am

cooking is a gift from the gods,

Jace glimlachte vriendelijk en zei: "Heel er bedankt. Lieve pokémon trouwens. De mijne zij ook zo als het om eten gaat." De zon begon een beetje feller te stralen en hij keek glimlachend naar de lucht en zei meer tegen zichzelf dan iemand anders: "Dit wordt een heerlijke dag." Een sterke wind deed zijn ponny opzij waaien. Nu was zijn zwarte ooglapje met de gesloten mechanische capsule duidelijk zichtbaar. Hij keek de vrouw weer glimlachend aan terwijl hij zijn ponny er weer voor deed en zei: "Nogmaals bedankt."

but it looks like it was a little too spicy for you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyza okt 18, 2014 11:15 am

"Heel er bedankt. Lieve pokémon trouwens. De mijne zij ook zo als het om eten gaat." Eve schudde lachend haar hoofd. 'Het zijn twee donders zul je bedoelen.' De man keek naar de lucht en zei iets wat Eve niet verstond óf niet wilde verstaan. Een windvlaag gooide haar haar naar achteren en de ponny van de man omhoog. Snel wierp ze even een blik op zijn gezicht waar nu een ooglap te zien was, maar voordat ze echt goed kon kijken had de man alweer zijn ponny er voor gedaan. "Nogmaals bedankt." Eve, die net bezig was haar haar weer een beetje normaal te krijgen, keek op en glimlachte vaag. 'Euh, geen dank.' Stamelde ze, een beetje ongemakkelijk keek ze om zich heen voordat ze haar paarse ogen weer op de man richtte. Ze wilde een glimp oppikken van zijn ooglap, maar de ponny bedekte dat te goed. Ze zuchtte en voelde even aan haar eigen ooglap, wat maakte het ook uit? Ooglap of niet, we are all the same.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyza okt 18, 2014 2:14 pm

cooking is a gift from the gods,

Jace glimlachte nogmaals en liep de richting van de bakkerij op. Hij volgde de geur van verse croissants en voelde hoe de ogen van het meisje gericht waren geweest op zijn ooglapje. Hij had niet langer dan twee weken geleden zijn oog verloren, maar hij was er al snel aan gewend geraakt. Zijn ooglapje had een capsule die hij had gekregen van professor Sycamore in ruil voor data. In die capsule huisde zijn Keystone die vastgeklemd zat. Hij was aan het dagdromen en voordat hij het wist had hij zijn croissants in zijn handen en zat weer buiten op een bankje iets verder van het meisje vandaan.

but it looks like it was a little too spicy for you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptydi okt 21, 2014 11:20 am

Eve merkte op dat de jongen wel heel veel glimlachte, wat haar zenuwachtig maakte. Ze was dan ook opgelucht toen hij naar de bakkerij liep, maar dat verging al snel toen de jongen een paar bankjes verder ging zitten. Ze grinnikte in zichzelf, hoe een mens zoveel kon genieten van eten was haar een raadsel, maar ieder had zo ze ding toch? Eve nam haar croissants weer in haar handen en kauwde er langzaam op, de Houndour en de Zorua negerend die piepend om aandacht vraagden. Toch ging haar blik steeds naar de man toe, niet dat er iets interessants aan hem was, maar het feit dat hij ook een ooglapje had maakte haar nieuwsgierig. Eve schudde haar hoofd en richtte haar paarse blik op de pokémon. 'Ja ja, kijk eens,' ze gaf de twee het laatste stukje croissant en stond op, pakte haar rugzak, deed haar capuchon op en veegde de kruimels van haar broek. Ze was er weer klaar voor, maar voordat ze weg zou gaan moest de nog één ding doen. Eve liep op de jongen af en ging naast hem zitten. 'Wat is je naam?' Ze wist niet waarom ze het vroeg, maar je wist maar nooit, misschien zou het nog van pas komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptydi okt 21, 2014 11:53 pm

cooking is a gift from the gods,

De jonge dame ging naast hem zitten en vroeg hoe hij heette. Hij glimlachte een beetje verontschuldigend en zei: "Mijn naam is Jace. Wat onbeleefd van me dat had ik eerder moeten zeggen." Jace glimlachte vriendelijk toen hij vroeg: "En wat is uw naam?" Santalune City was werkelijk een interessante plek. Je kwam er altijd nieuwe mensen tegen.

but it looks like it was a little too spicy for you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptywo okt 22, 2014 10:38 am

"Mijn naam is Jace. Wat onbeleefd van me dat had ik eerder moeten zeggen." Eve schudde haar hoofd. 'Ik vertel nooit me naam zonder dat het me gevraagd wordt.' Ze glimlachte even snel en sloeg haar benen over elkaar heen. "En wat is uw naam?" Ze grinnikte en bond haar haar vast in een staart. 'Eve, Eve Wilson,' ze keek naar beneden waar haar twee pokémon zaten, Eve gaf ze allebei over hun kop en richtte haar blik weer op de jongen. 'Heb jij geen pokémon?' Ze had geen pokémon kunnen ontdekken bij zijn zijde, er waren veel trainers in deze stad dus verwachtte ze wel dat hij een pokémon zou hebben, maar natuurlijk had je ook uitzonderingen. Er waren zelfs mensen die nog nooit van hun leven een pokémon gehad hadden. Eve slikte bij die gedachte, pokémon en mens hoorde samen te leven, of tenminste voor een deel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptydo okt 23, 2014 9:37 am

Jace glimlachte en zei: "Ja ik heb pokémon. Ik heb bijna een heel team." Jace keek naar zijn riem waar vijf pokéballen aan hingen en lachte. Hij keek blij naar haar toen hem iets door drong en zei: "Wacht eens even... Misschien kan ik een laatste lid vinden in het komende festival. Ze hebben namelijk een ghost type spook tocht waar je pokémon bij kon vangen. Althans volgens de flyer." Hij was iets te enthousiast over zijn nieuwe plan en glimlachte naar Abyss die uit haar pokébal was gekomen tijdens zijn enthousiaste gesprek. Zij had de neiging on opgemerkt uit 'r pokébal te komen en mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ze stond naast de vrouw, maar Jace wist niet zeker of zij haar door had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve Wilson
Member
Eve Wilson
Punten : 502
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Trainer
Icon : Mudkip

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyzo okt 26, 2014 9:12 am

"Ja ik heb pokémon, ik heb bijna een heel team." Eve wierp een blik op de riem waaran de pokébal,en bevestigd waren, het waren er 5. "Wacht eens even... Misschien kan ik een laatste lid vinden in het komende festival. Ze hebben namelijk een ghost type spook tocht waar je pokémon bij kon vangen. Althans volgens de flyer." Eve zette haar handen in haar zij en zuchtte "Pokémon vangen is vermoeiend, maar het proberen waard." ze grinnikte en stak haar hand in haar broek zak om er vervolgen een vervromeld papiertje uit te halen, de flyer. Eve wilde gaan zitten naast de jongen maar voelde dat er iets of iemand naast haar stond. Heel langzaam draaide de vrouw zich om en sprong naar achter toen ze de pokémon zag. Ze belandde op het bankje en keek geschrokken nasr het beest, dat waarschrijnlijk gewoon een pokémon van Jace was. "Van jou?" sprak ze verbitterd en ze keek droogjes naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Thorn
Member
Jace Thorn
Punten : 481
Gender : Male ♂
Age : 21
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t537-jace-thorn https://pokemon-journey.actieforum.com/t538-jace-s-pokedex

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Emptyzo okt 26, 2014 11:29 pm

cooking is a gift from the gods,

Jace grinde en zei: "Ja ze is van mij en jij jonge dame wat heb ik jou gezegd over mensen de stuipen op het lijf te jagen?" Hij keek lachend naar de Absol, maar zijn oog was iets serieuzer. Serieuzer, maar toch niet echt serieus genoeg. Hij draaide naar Eve en zei met een kalme stem: "Je hebt gelijk pokémon vangen is het proberen zeker waard, maar als je het mij vraagt is het ook altijd de moeite waard." Hij keerde Abyss terug in d'r pokébal en schudde zijn hoofd betuttelend naar de pokébal. Ze vond het zo leuk om stout te zijn, maar niets van haar persoonlijkheid kon op tegen haar strijdlust. Zijn ogen glinsterden met anticipatie voor een volgend gevecht. Hij keek Eve vragend aan en vroeg simpel weg: "Trainer?"

but it looks like it was a little too spicy for you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[Open] Share the bread. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Open] Share the bread.   [Open] Share the bread. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open] Share the bread.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: