Let's start this Pokémon Journey!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Let's start this Pokémon Journey!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aisha Leeves
Member
Aisha Leeves
Punten : 430
Gender : Female ♀
Age : 15 jaar
Type : Breeder
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t72-aisha-leeves https://pokemon-journey.actieforum.com/t73-aisha-s-pokedex

Let's start this Pokémon Journey! Empty
BerichtOnderwerp: Let's start this Pokémon Journey!   Let's start this Pokémon Journey! Emptywo jul 23, 2014 5:23 pm

Ze was al vijftien jaar oud, maar Aisha had nog geen eigen Pokémon. Ze had voorheen, als ze met wat andere jongeren uit het stadje waar ze vandaan kwam een Pokémongevecht ging houden, altijd de Pokémon van haar ouders gebruikt. Haar ouders vonden dit niet altijd even handig, aangezien ze hun Sylveon en Furfrou ook zelf wel eens nodig hadden. Haar vier jaar oudere zus, Marilla, vond het ook niet goed als Aisha haar Dwebble gebruikte voor een gevecht. Een paar weken geleden had haar vader voorgesteld om samen met haar bij professor Sycamore een eigen Pokémon te gaan halen en Aisha had enthousiast gereageerd.
Nu stond ze daar, voor het grote gebouw in Lumiose City dat het lab van professor Sycamore was. Ze keek even om, naar haar vader die in de auto zat te wachten. De man schreeuwde iets naar haar, maar ze verstond het niet, dus knikte ze maar even en deed ze alsof ze wist wat hij gezegd had. Aisha draaide haar hoofd weer terug naar het grote gebouw en liep gespannen en happy richting de deur. Toen ze die openduwde, was het verrassend fris binnen. Hebben ze hier geen verwarming of zo? Dacht ze terwijl ze richting de balie liep. Aan de balie stond een jonge vrouw. "Hoi." Zei Aisha vriendelijk en vrolijk. "Waar kan ik professor Sycamore vinden?" Een grote glimlach verscheen op het gezicht van het vijftienjarige meisje terwijl ze wachtte tot de secretaresse (of hoe dat hier ook heette) had gereageerd. "Daarvoor zul je met de lift moeten. De lift is die kant op, in de lift zul je zien welke verdieping je moet hebben." Zei de vrouw en wees richting een vreemd ding aan de andere kant van de ruimte. "Dankuwel." Zei Aisha en ze liep bijna rennend richting de lift, waar ze op het enige knopje drukte dat er was. Met een zacht rammelend geluid opende de liftdeuren zich en verscheen er een kleine ruimte. Aisha stapte de lift in en keek naar de wand waar verschillende knopjes op zaten. "Aha, Sycamore lab." Dacht ze hardop toen ze las waar ze heen moest. Ze drukte op het knopje en wachtte tot de deuren van de lift zich sloten. Ze kreeg een kriebelend gevoel in haar buik toen de lift zich door de liftschacht bewoog en ineens stil bleef staan. De deuren openden zich weer en Aisha stapte er uit.
Voor haar stond een man, deze man moest wel de professor zijn. Ze liep naar de man toe. "Hoi, u bent vast professor Sycamore." Zei ze. De man knikte. "Inderdaad." Zei hij. "Jij bent vast Aisha." "Jup, dat klopt!" Dat laatste kwam er iets harder uit dan dat Aisha zelf wilde, maar ze was zo opgewonden en gespannen dat ze er niks aan kon doen. "Ik ben hier voor mijn starter Pokémon, maar dat wist u denk ik al." "Inderdaad, wacht maar even terwijl ik de Pokémon haal." Aisha's ogen gleden de kamer rond, maar ze kon nergens een Pokéball spotten. Professor Sycamore was naar zijn bureau gelopen en had een soort kistje geopend. Aisha liep nieuwsgierig iets dichterbij en zag dat de professor er drie Pokéballs uit had gehaald. "Aisha," Begon hij. Maak kennis met Froakie, Chespin en Fennekin." Terwijl hij de namen van de Pokémon zei, opende de Pokéballs zich en kwamen er drie wezentjes tevoorschijn. Aishas ogen waren meteen gericht op de Froakie, hij zag er zo schattig uit. De Froakie krabbelde een beetje terug toen Aisha op hem af liep, maar stribbelde niet tegen toen ze hem op probeerde te pakken. "Froak?" De Froakie probeerde Aisha vragend aan te kijken vanuit de positie waar hij nu in zat, het zag er erg grappig uit. "Ik denk dat ik deze Froakie neem." Zei Aisha na nog even geknuffeld te hebben met het blauwe kikkertje. "Okay dan." Zei de professor knikkend. "Zou je hem een nickname willen geven?" "Ehm...." Aisha dacht na. "Ja! Ik noem hem. Eh... Smartie. Ja, ik noem heb Smartie!" "Okay, dan is deze Froakie, Smartie, vanaf nu van jou." De professor gaf haar de Pokéball waar Froakie in had gezeten. "Dankuwel." Zei Aisha nog vrolijker dan daarstraks en ze rende samen met Smartie richting de lift.
Eenmaal weer buiten rende ze richting haar vader, die nog steeds in auto zat te wachten en nu vals aan het meezingen was met een liedje dat op de radio was. "Hé, pap!" Riep Aisha terwijl ze over de stoep rende met een Pokéball in haar hand. Ze had Smartie binnen weer in zijn Pokéball gedaan zodat ze haar vader zou kunnen verrassen met haar keuze. "Heey!" Riep haar vader terug. "Is het gelukt? Was het een moeilijke keuze? Welke Pokémon heb je gekozen?" Vroeg hij, waarop Aisha antwoordde met: "Ja. Niet echt. Dat zal ik je laten zien!" Na de laatste zin gooide ze Smarties Pokéball in de lucht en kwam de Froakie tevoorschijn. "Ah, Froakie, goede keus." Zei haar vader tegen haar voordat ze de Froakie terug in zijn Pokéball deed en in de auto stapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's start this Pokémon Journey!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets start this journey{Route 2}
» The start of a journey
» The start of a forest journey
» Wie van Pokémon Journey ... ?
» Pokémon Journey Filmavond!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: Sycamore Lab-
Ga naar: