Give me wings
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Give me wings

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Give me wings   Give me wings Emptyza aug 26, 2017 7:51 pm

What is life if not a gamble?
Welke idioot vloog van Kalos naar Hoenn met behulp van een Rufflet? Welke idioot accepteerde een baantje voor te kijken in welke regio het zich bevond? Is het iemand die dom is? Nee, het is Arine Hayes, Your favorite idiot. Overhaaste beslissingen nemen op basis van een goed aanbod was niet slim. Toch had ze het gedaan. Ze had er niet meer uit gekund dus moest ze wel naar Hoenn. Dan het geld niet hebben voor een boot of vliegtuigkaartje was een probleem dat ze had kunnen oplossen met haar pokémon. Ze had een pokémon die Fly kende en haar kon brengen. Het enige nadeel was alleen dat de pokémon niet zo geweldig groot was en zij dus heel zwaar voor hem zou zijn. Toch had Go het per se willen doen. Arine durfde de gok dan wel te wagen ergens halverwege in zee te storten. Het geluk dat ze, misschien iets minder legaal dan de rest, na een stuk een heel eind op een boot mee had kunnen liften hielp enorm mee. Hoenn was na een hele reis eindelijk in zich gekomen. Het laatste stukje had ze besloten met Go's Fly af te leggen. Alleen had de pokémon een nogal fragiel ego. Een belediging die niet eens zo was bedoeld had de Rufflet boos gemaakt waardoor hij zelfstandig terug in zijn pokéball was gekeerd. Midden in de lucht. De zucht was haar mond al ontsnapt voor ze ook maar een gil kon geven. "Vang me!" riep ze dan ook richting het persoon waarop ze dreigde te vallen. Een val van een meter of vijf kon namelijk nogal pijn doen. Iemand die op je hoofd viel kon ook pijn doen. Als hij haar nou gewoon zou vangen kwamen ze er allebei nog goed vanaf.


[Eerste post voor Ryan]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyza sep 09, 2017 1:50 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Zijn reis ging niet echt zoals hij in eerste instantie verwacht had. En dan wist hij niet eens wat hij verwachtte, kon je nagaan. Maar goed, hij had niet gedacht dat zijn reis zo… uitdagend zou zijn. En dan niet uitdagend als in trainers – want die vielen nog behoorlijk mee – maar eerder uitdagend als in dat er behoorlijk mooie vrouwen rondliepen die zijn aandacht trokken. Vrouwen waar hij zijn ellende – die hij niet bepaald had, maar goed – makkelijk kon vergeten als hij zich te hard liet meeslepen. Hij vergat bijna het onderdeel waar hij werkelijk voor kwam, maar wie had er zin in gyms anyway als er knappe dames uitdagend voor je neus liepen met een kort rokje en een diepe decolleté? Juist, niemand. Ook hier in Slateport City, nu het zomerseizoen jammer genoeg tegen het einde begon te lopen, kozen de dames er nog vlug voor om hun laatste weinig verhullende kleding aan te trekken. En op een strand was dat natuurlijk al helemaal geweldig. Ryan stond momenteel, met een handdoek rond zijn nek en Crest en Bullet in het zand spelend, naar al dat vrouwelijk schoon te kijken. Zijn lichtelijk atletische lichaam was ook niet onopvallend en hij knipoogde plagerig naar een meisje dat hem giechelend aankeek. “Oeps,” zei hij toen hij zijn handdoek op de grond liet vallen en het meisje knipoogde naar hem. Toen werd hun aandacht getrokken door een persoon die iets naar hun riep. Ryan keek naar boven… en zag dat een meisje letterlijk uit de lucht kwam gevallen. “Liever niet!” riep hij doodleuk terug, maar hij was te traag. Hij stak zijn armen nog net op tijd uit en zette zijn voeten schrap, maar dit kon hij niet aan en ze gingen dan ook niet veel later tegen de grond. “Dit geluk heb ik weer,” kreunde hij, maar hij stopte al snel toen hij zag wat voor schoonheid er op hem terecht was gekomen. “Wel, wel, het ziet er naar uit dat een engel uit de hemel is gevallen. Met wie heb ik het genoegen, schoonheid?” Dat hij onder lag en zij op hem vond hij totaal niet erg en geamuseerd zijnde legde hij zijn armen onder zijn hoofd terwijl hij wachtte op haar reactie.
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!


Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo sep 10, 2017 12:01 pm

What is life if not a gamble?
“Liever niet!” riep een persoon vanaf de grond. Nou wat aardig. Niet dat hij een keus had eigenlijk. Iemand vangen was waarschijnlijk minder pijnlijk dan iemand die boven op je hoofd viel. Arine sloot haar ogen de laatste seconde, een menselijke reflex die ze liever niet had gehad. Dan kon ze tenminste zien wat er gebeurde in plaats van het enkel voelen. Al was haar val niet vreselijk hard eigenlijk. Ze was toch gevangen, al had het persoon haar niet kunnen houden. Nu lag ze dus daar bovenop. “Dit geluk heb ik weer,” sprak de zelfde stem als die van het persoon dat gezegd had haar liever niet te vangen. Lekker voor hem. Het was een jongen met vrij donker haar. Van wat ze kon zien zag het er niet verkeerd uit. “Wel, wel, het ziet er naar uit dat een engel uit de hemel is gevallen. Met wie heb ik het genoegen, schoonheid?” Arine moest even grinniken om de plotselinge omslag. Dit was wel interessant eigenlijk. De jongen legde zijn handen onder zijn hoofd, duidelijk niet van plan om haar van hem af te duwen. "Je weet dat engelen alleen vallen omdat ze iets hebben gedaan dat echt niet kon," sprak Arine met een speelse grijns rond haar lippen. Technisch gezien was het nog waar ook. Ze was alleen maar gevallen omdat ze illegaal bezig was eigenlijk. Als ze gewoon geld had gespaard en normaal de boot had genomen was dit nooit gebeurd. Een paar plukjes blonde haren vielen uit haar nek en bungelde wat naar beneden. Haar knot was half los gegaan tijdens te val.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptywo sep 13, 2017 9:11 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Ryan had eerlijk gezegd verwacht dat het meisje hem vuil zou aankijken en vervolgens van hem weg zou rollen – zoals hij de reactie wel vaker kreeg mits ze niet oprecht in zijn looks geïnteresseerd waren vanaf het begin – maar dat gebeurde niet. In plaats daarvan gaf ze een antwoord dat nog best wel interessant klonk en met een geamuseerde grijns keek hij haar aan. “Dat maakt het eerlijk gezegd zowel interessanter als leuker dat je op me gevallen bent. Ik hou wel van chicks die iets mispeuteren.” Hij gaf haar een knipoog. Haar haren vielen naar beneden en reikten, omdat ze best lang waren, bijna in zijn gezicht. En als de gentleman die hij was, pakte hij de losse plukken haar vast en deed ze achter haar oor. Ah. Zacht blond haar, een mooi lijf van wat hij vanuit zijn positie kon beoordelen en goddelijke ogen… Hij had het vandaag echt niet beter kunnen treffen. Letterlijk. En hij maar hopen dat zijn Pokémon haar op zouden merken en haar op zouden vangen. Zijn Pokémon trokken zich waarschijnlijk niks van hun aan zoals altijd als hij weer eens zijn oog liet vallen op een mooi meisje. Het was nu niet bepaald een geheim voor zijn Pokémon dat hij snel onder de indruk was van vrouwen en de geïnteresseerde reactie liet ook nu weer niet al te lang op zich wachten. “En mag ik eens vragen wat je precies mispeuterd hebt?” vroeg hij aan haar. “Ik bedoel… je moet toch wel heel gelukkig zijn om juist op míj terecht te komen. Voor hetzelfde geld was je op zo’n oude zak geland die nergens mee kan lachen en zat je binnen de kortste keren op het bureau voor slecht gedrag.” Hij grijnsde naar haar en genoot ondertussen van het feit dat er een mooie dame op hem lag, dat de zon lekker op hun scheen en dat niemand het nodig vond om hun uit elkaar te halen. Diegenen die haar niet hadden zien vallen, zouden waarschijnlijk denken dat ze zijn vriendin was of zo. En dat ze beter een kamer konden zoeken. Oh, geloof hem. Als ze dat wilde, deed hij dat direct. Gheghe.
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo sep 17, 2017 6:13 pm

What is life if not a gamble?
“Dat maakt het eerlijk gezegd zowel interessanter als leuker dat je op me gevallen bent. Ik hou wel van chicks die iets mispeuteren.” Goed antwoord maar 'chicks'. Dat was wel even iets waar ze om zou kunnen lachen. Alleen dan net niet in deze specifieke situatie. Dit was allemaal even iets te mooi om te gaan lachen. Haar blonde lokken werden door de jongen achter haar oor gestopt. Neat. “En mag ik eens vragen wat je precies mispeuterd hebt?” vroeg de jongen haar. Oh daar viel nogal veel op te antwoorden. Nu was het een kwestie van een leuke kiezen. “Ik bedoel… je moet toch wel heel gelukkig zijn om juist op míj terecht te komen. Voor hetzelfde geld was je op zo’n oude zak geland die nergens mee kan lachen en zat je binnen de kortste keren op het bureau voor slecht gedrag.” Arine grijnsde naar hem terug. Hij was best interessant eigenlijk. Zijn persoonlijkheid maar ook de rest was niet iets waar ze een keer extra over hoefde na te denken. "Dat wil je wel weten hè," sprak ze met een uitdagende blik in haar ogen. Op deze manier kon ze zich nog wel een hele tijd vermaken. "Misschien wel omdat ik zulke dingen plan," vulde ze met een klein knipoogje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo sep 24, 2017 9:07 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Eerlijk gezegd was het best wel een goed teken dat ze niet van hem af was gegaan en dat ze hem ook geen klap in zijn gezicht had gegeven. Niet dat dat laatste hem veel overkwam, hoor. Meestal was het rennen voor de vriendjes die opeens achter hem aan kwamen rennen. Niet dat dat ook veel gebeurd was, want meestal koos hij er juist de vrijgezellen uit, hoewel het hem weinig kon schelen of het meisje al bezet was of niet. Je had van die jongens die vonden dat dat verboden terrein was, maar voor hem was dat niet zo. Helemaal niet zelfs. Hij vond dat als een meisje interesse in hem toonde en het was wederzijds dat hij mocht doen wat hij wilde, ongeacht of ze nu samen met iemand was of niet. Besides, negen van de tien keer wist hij het niet eens of ze met iemand samen was of niet, want daar keek hij niet naar als ze hem opeens begon te zoenen. Hij deed nu net alsof hij elke week wel iemand vond, maar dat viel reuze mee. Hij had met zijn uiterlijk gewoon veel succes bij de vrouwen en daar maakte hij handig gebruik van. Zo ook nu leek diegene die bovenop hem lag geïnteresseerd in hem te zijn en Ryan was blij dat hij geen shirt aanhad zodat ze zijn spieren kon bewonderen. Daar scoorde hij wel puntjes mee. Gheghe. Zijn ogen dwaalden van haar ogen naar haar lippen toen ze tegen hem begon te spreken. Hmm. Mooie lippen. “Er zijn nog wel meer dingen die ik van je wil weten,” sprak hij en hij keek haar grijnzend aan. “Ik vind,” hij boog zich naar haar toe zodat hij kracht zette met zijn buikspieren en boog zich naar haar oor toe, “dat je een interessante planning hebt.” Hij weerstond te drang om haar oorlel tussen zijn tanden vast te nemen en ging weer terug liggen met een zogenaamde onschuldige glimlach. “En wat staat er voor de rest op je planning?” Hij richtte zijn donkergrijze ogen op haar. “Misschien iets wat mij betreft? Ik hou van opgenomen worden in planningen, vooral als het engeltjes zoals jou betreft.” Hij gaf haar een knipoogje.
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo okt 01, 2017 3:43 pm

What is life if not a gamble?
“Er zijn nog wel meer dingen die ik van je wil weten,” sprak de jongen met een grijns op zijn gezicht. Arine grijnsde op een wat uitdagende manier terug. “Ik vind,” sprak hij waarna hij wat verder omhoog kwam. Zijn mond richting haar oor. “dat je een interessante planning hebt.” De zwartharige jongen ging weer terug liggen met een haast onschuldig lijkende glimlach op zijn gezicht. “En wat staat er voor de rest op je planning?” vroeg hij haar vervolgens. Arine trok een zogenaamd bedenkelijk gezicht. “Misschien iets wat mij betreft? Ik hou van opgenomen worden in planningen, vooral als het engeltjes zoals jou betreft.” Haar blauwe ogen richtte ze weer op de jongen die zich nog steeds onder haar bevond. Langzaam liet ze zich door haar armen zakken tot haar borst de zijne raakte en haar hoofd naast het zijne hing. "Als je dat wil weten zul je mee moeten komen," sprak ze op een fluistertoon in zijn oor voor ze zich weer omhoog duwde. Deze keer ging ze rechtop zitten al ging ze nog niet van hem af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo okt 01, 2017 4:23 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Dit kon nog altijd twee kanten uitgaan: of hij kreeg een harde klap in zijn gezicht of ze zou ermee instemmen. Ryan was heus niet zo’n grote player zoals hij nu leek. Sure, hij had meisjes gehad die zich door hem hadden laten doen waardoor er dingen gebeurd waren, maar dat aantal was heus niet zo groot als hijzelf beweerde. Hij kwam niet hoger dan vijf. De waarheid was dat hij het lastig vond om zichzelf te binden aan één meid, om vast te zitten aan haar en een relatie met haar aan te gaan. Het gaf hem een soort van angst. En de beste manier om dat soort dingen te vermijden, was om duidelijk te maken dat als ze samen iets zouden doen, dat ze op geen enkele manier met elkaar verbonden waren. Hij had geen zielig verhaal waarbij hij al eens bedrogen was geweest, maar het gaf hem gewoon ontzettend veel angst om vast te zitten aan één persoon, om alles met diegene te delen dat hem dwarszat. Daarom was het meestal één avond en vervolgens wegwezen. Plus hij vond de jacht het leukste onderdeel en dat viel weg als hij een vaste relatie zou krijgen. Hij richtte zijn blik weer op het meisje toen ze iets terug fluisterde en grijnsde naar haar. Ze ging vervolgens rechtop zitten, maar ze verliet zijn schoot nog niet en wat geamuseerd richtte Ryan zich op zijn ellebogen zodat hij haar beter kon zien. “Ik hoop dat je weet dat als je mij m’n gang laat gaan dat je straks ook zo op me zit, maar dan ietsje anders.” Hij gaf haar een veelzeggende knipoog en keek vervolgens naar zijn Pokémon. Bullet keek hem met een vreemde blik aan en Crest had haar blik wat geïrriteerd naar de andere kant gericht. Hm. Die moest hij dadelijk maar eens terugkeren. “Nou, hup hup,” zei hij plagerig tegen haar. “Ik wil gerust met je meekomen, maar dat gaat nogal moeilijk als we hier de hele dag zo blijven zitten.” Hij ging nu ook volledig rechtop zitten zodat ze weer erg dichtbij elkaar waren en zogenaamd ter ondersteuning pakte hij haar heupen vast terwijl hij haar aankeek met zijn blauwgrijze ogen.
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptydi okt 03, 2017 5:21 pm

What is life if not a gamble?
De jongen kwam met zijn bovenlichaam overeind door op zijn ellebogen te steunen. “Ik hoop dat je weet dat als je mij m’n gang laat gaan dat je straks ook zo op me zit, maar dan ietsje anders.” Er volgde een knipoog die de betekenis van de zin een bepaalde kant op stuurde. Dat was niet bepaald subtiel te noemen. Al snapte ze prima waarom hij die kant op ging. Het gaf enkel aan dat ze elkaar goed hadden begrepen. “Nou, hup hup,” sprak de zwartharige jongen op een plagerige manier. “Ik wil gerust met je meekomen, maar dat gaat nogal moeilijk als we hier de hele dag zo blijven zitten.” De jongen kwam verder overeind zitten waardoor ze vrijwel tegen elkaar aan zaten. Hij hield haar vast bij haar heupen, misschien om balans te houden maar voornamelijk om een andere reden. Met een vrolijke lach op haar gezicht zette ze haar rechterhand op zijn borst en duwde hem zo weer achterover om vervolgens op te kunnen staan. Ze draaide zich naar hem toe en stak haar hand naar hem uit. "Nou, kom je nog?" vroeg ze al grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo okt 08, 2017 6:24 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Er werd, vlak nadat hij overeind was gaan zitten en zijn handen op haar heupen had laten rusten, een hand tegen zijn borstkas gelegd en niet veel later voelde hij druk. Hij liet zijn handen expres van haar heupen vallen en liet zich gewillig weer tegen de grond drukken. Hij grinnikte toen hij druk op zijn benen voelde en niet veel later stond ze recht. Hij pakte haar hand aan en kwam vervolgens ook overeind. Hij keerde zich naar zijn Pokémon en pakte hun Poké Ball’s tevoorschijn waarna hij hun terugkeerde. Jammer van hun mooie dag op het strand, maar het leek erop dat hij bij haar gescoord had en daar wilde hij graag gebruik van maken. “Ik kom zeker,” zei hij zachtjes tegen haar. “En dat kun je op meerdere manieren interpreteren.” Hij gaf haar een plagerig knipoogje. Oh, nu was hij echt op dreef. Ze leek iemand te zijn die zijn vieze grappen wel kon appreciëren en wie was hij als hij daar niet uitgebreid gebruik van ging maken? Het tegenovergestelde was soms helaas ook wel waar: hij maakte een vieze grap en kreeg vervolgens een klap in zijn gezicht. Daarom was het meestal verstandiger om daarmee te wachten als hij zekerheid had dat ze ongeveer op dezelfde golflengte zaten. “En waar wil je dan naartoe gaan, prinses?” vroeg hij aan haar. Het was niet dat hij echt iets had waar hij naartoe kon gaan omdat hij geen geld had voor een huis. En misschien was dat voor meisjes die wraak op hem wilden nemen voor wat hij gedaan had ook maar een handig iets. “Tenzij je ergens magisch een pand weet te zijn waar we naartoe kunnen gaan, stel ik voor dat het handiger is om een kamer te huren bij het Pokémon Center. Dat is toch wat de rest van de mensen willen dat we gaan doen.” Hij trok zijn wenkbrauwen in een snelle beweging achter elkaar op naar haar en knikte toen vervolgens in de richting van de mensen die net nog wat geïrriteerd naar hun hadden staan kijken. Stelletje sukkels.
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyza okt 14, 2017 5:17 pm

What is life if not a gamble?
Hij pakte haar hand aan dus hielp ze hem overeind. De twee pokémon die bij de jongen hoorde werden teruggekeerd in hun pokéball. “Ik kom zeker,” sprak de jongen op een zachte toon. “En dat kun je op meerdere manieren interpreteren.” Hij gaf haar een plagerig knipoogje. “En waar wil je dan naartoe gaan, prinses?” vroeg hij haar vervolgens. Oh, dat was eigenlijk ook wel een goede vraag. Zo veel had ze daar nog niet over nagedacht. “Tenzij je ergens magisch een pand weet te zijn waar we naartoe kunnen gaan, stel ik voor dat het handiger is om een kamer te huren bij het Pokémon Center. Dat is toch wat de rest van de mensen willen dat we gaan doen.” De manier waarop hij zijn wenkbrauwen snel op en neer trok lokte maar een enkele reactie uit. Een facepalm. Ze kon simpelweg niets anders. Al begreep ze natuurlijk wel wat hij bedoelde. "Wat dacht je van de stad eerst? Een drankje doen?" stelde ze de jongen voor. Hey, ze wilde wel een beetje beter weten met wie ze te maken had en wat was dan een betere optie dan er mee te stappen. Zo leerde je mensen vaak toch wel het beste kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan Dixon
Member
Ryan Dixon
Punten : 320
Gender : Male ♂
Age : 18 years old
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyzo okt 29, 2017 1:58 pm

PRIDE IS NOT SOMETHING YOU CAN SURRENDER
Ryan grinnikte toen ze zag dat ze haar hand in haar gezicht sloeg. Ze was anders dan de meeste meisjes waar hij tot nu toe mee om was gegaan. De meeste meisjes zouden giechelen of blozen, maar zij leek het allemaal wel grappig te vinden en zijn humor soms wel, soms niet te waarderen. Nou ja, dat maakte hem ook helemaal niks uit. Ze was echt een plaatje om naar te kijken en Ryan kon zich nu al half inbeelden hoe ze er uit zou zien met wat minder kleren aan. Hij fronste met zijn wenkbrauwen toen ze eerst voorstelde om een drankje te gaan drinken. Hm, niet echt zijn stijl, maar hij nam aan dat verandering ook wel eens kon. Bovendien kon hij niet ontkennen dat hij lichtelijk nieuwsgierig was naar wie daar opeens uit de hemel op hem was gevallen. En dus gaf hij een knikje. “Sure,” sprak hij. Hij had best wel veel geluk, want dit was de stad waar hij was aangekomen en ook waar hij Vince weer had ontmoet na een paar jaar. Zo was het dus niet dat hij de stad niet kende en dus helemaal niks wist te zijn. Er bevond zich zelfs een eindje verderop een soort van strandhuis waar ze konden gaan drinken. Daar zaten soms wel van die gure types, maar Ryan had niet het idee dat deze dame daar bang voor was en bovendien zou hij haar toch wel beschermen. Hij kon redelijk goed vechten. Hoopte hij. Hij stak zijn arm naar haar uit en glimlachte galant naar haar. “Ik weet wel een plaats waar we iets kunnen drinken,…” Hij eindigde zijn zin en keek haar wat vragend aan ten teken dat ze haar naam nu aan hem mocht vertellen. Als ze die hint zou oppakken trouwens. Hij gaf haar even tijd om die vraag te beantwoorden voordat hij alweer een nieuwe stelde. “Ben je bekend met Hoenn of is dit je eerste keer dat je hier komt?”
I WILL EVEN BITE UP THE SKY ITSELF
THANKS TO LOUIS AT ATF!

Terug naar boven Ga naar beneden
Arine Hayes
Member
Arine Hayes
Punten : 653
Gender : Female ♀
Age : 19
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Meowstic ♂
https://pokemon-journey.actieforum.com/t6494-arine-hayes https://pokemon-journey.actieforum.com/t6493-arine-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6584-arine-s-work-log

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Emptyvr dec 08, 2017 10:41 pm

What is life if not a gamble?
Er verscheen een frons op zijn gezicht na haar voorstel, die werd gelukkig al snel vervangen door een knikje. “Sure,” sprak de zwartharige jongen. Het leek voor hem niet heel gewoon te zijn maar hij ging er wel in mee. Het was altijd fijn om mensen om je heen te hebben die wat soepeler waren. Er werd al snel een arm naar haar uitgehouden, gepaard met een glimlach. “Ik weet wel een plaats waar we iets kunnen drinken,…” En hij wilde haar naam weten. Dat was een overduidelijke vraag, ondanks dat deze niet werd uitgesproken. Even dacht ze er over na om daar weer omheen te spelen maar besloot het toch niet te doen. "Arine," sprak ze met een glimlachje voor ze zijn arm aannam. Het was nu wel de bedoeling dat de jongen haar ook vertelde hoe hij zelf heette. “Ben je bekend met Hoenn of is dit je eerste keer dat je hier komt?” vroeg de zwartharige haar in plaats van zijn naam te geven. Dat was niet helemaal de bedoeling. "Ik ben pretty much een first timer maar wil wel nog steeds jouw naam weten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Give me wings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me wings   Give me wings Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me wings
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wonderland Wings
» Spread your wings
» Crippled Wings
» Wait, wings? {Route 2}
» Spread You're Wings II & Nola

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: