Nightmare Cave
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Nightmare Cave

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptydi aug 01, 2017 11:21 pm

Nerveus liep Mabel door de grot, het moest een hele korte grot zijn, maar het voelde alsof ze al een eeuwigheid doorheen liep. Ze moest erdoor om naar Camphrier Town te komen. Ze had een paar boodschappen opgehaald in Ambrette - die zaten veilig in haar rugzak - en moest weer naar huis gaan. Maar Silvester was moe geweest, dus had ze besloten een stuk te lopen om de vogel wat rust te gunnen. Helaas betekende dat dat ze door een duistere grot moest die bekend stond om zijn Zubat. Ze zouden het net zo goed een nachtmerrie kunnen noemen. Maar wacht, de man aan wie ze de richting had gevraagd had gezegd dat ze gewoon door moest lopen, maar het voelde alsof ze een bocht maakte. Nerveus keek de brunette om zich heen, de zaklamp die ze had gaf maar erg beperkt licht en elke schaduw maakte haar net iets nerveuzer. Langzaam bleef Mabel doorlopen, alles in haar schreeuwde dat ze weg moest komen. Weg uit de grot, naar open lucht. Een geluid klonk achter haar en snel draaide Mabel zich om. "Hallo?" piepte ze angstig terwijl ze haar zaklamp in de richting van het geluid richtte. Het was net een horrorfilm. Naast haar viel een steentje en de schok zorgde ervoor dat haar zaklamp uit haar handen glipte. Het ding sloeg tegen de grond en ging uit. Nu was ze echt bang. Mabel probeerde haar ogen aan de duisternis te laten wennen, maar het werkte niet. Ze zat vast in een donkere grot met wie weet wat voor gevaarlijke pokémon. De realisatie zorgde ervoor dat ze licht in haar hoofd voelde. Oh Arceus nee, het laatste wat ze wilde was flauwvallen!

& Rose
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptydo aug 03, 2017 4:51 pm

Dus… Een of andere man had aangegeven dat als ze deze route zou volgen en dan Connecting Cave zou nemen, dat ze zou uitkomen bij Camphrier Town. Rose had de laatste tijd de nare gewoonte om haar Pokémon niet meer aan haar zijde te laten lopen telkens als ze iets gevaarlijks ging doen. Dit deed ze om haar zelfvertrouwen op te bouwen en niet steeds afhankelijk te zijn van haar Pokémon. Bovendien voelde het aan alsof ze hun bescherming niet mocht hebben omdat ze Zippo zo makkelijk had laten gaan. Ze miste de Pokémon echt ontzettend, ook al was het een heethoofd en hadden ze op een gegeven moment meer ruzie dan dat het echt goed tussen hun ging. De herinneringen aan haar vader waren hem te veel geworden en het feit dat ze schreeuwend wakker werd, had hij ook niet leuk gevonden. Hij had haar steeds meer en meer kwalijk gehouden voor dingen waar zij niet veel aan kon doen en op een gegeven moment was de bom gewoon gebarsten waardoor ze hem wel had moeten laten gaan. En ze ging hem niet terugkrijgen, nooit meer. Hij was nu van een andere trainer en de kans dat Rose hem nog eens zou tegenkomen, was vrij klein. En Arceus, wat miste ze haar Charmeleon toch. Ze had met Blizzard, Storm, Autumn en Indignatio ook een goede band, maar dat was niet hetzelfde. Ze voelde dat de tranen weer achter haar ogen brandden en klemde haar kaken op elkaar om te voorkomen dat ze begon te huilen. Daarna stapte ze Connecting Cave binnen en werden haar gedachten opgeslokt door de donkere omgeving. Ze liep wat doelloos door het donker toen ze opeens een stem hoorde. En ze kon er niks aan doen, maar ze begon te lachen omwille van de wanhoop die duidelijk uitgedrukt werd door de persoon die zich ergens voor haar bevond. Het lichtschijnsel dat zich net nog verspreidde door de grot ging uit en opeens was het alleen hun tweeën en het donker. “Hé,” zei Rose en ze schrok zelf van haar eigen stem, al klonk deze nog vrij zacht. “Ik ben het maar. Ik doe je niets, echt niet. Ik ben net zoals jij ook verloren geraakt in deze grot en ik heb Pokémon bij als er iets gebeurt.” Als ze Zippo nu nog had gehad, hadden ze zijn staart kunnen gebruiken om de boel te verlichten. Niet aan denken, Rose. Niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptyza aug 05, 2017 1:53 pm

De seconden leken wel uren te duren terwijl ze in de duisternis van de grot staarde. Uiteindelijk werd de ijzingwekkende stilte verbroken door een zachte 'hé'. Mabel liet trillend haar adem los, het was een mens. Geen monster, een normaal mens. Door de opluchting luisterde ze maar half naar wat het meisje - ging ze van uit - haar te vertellen had, maar ving nog op dat ze ook verdwaald was. Mabel boog naar de grond en taste even rond voor ze haar zaklamp vond. "Ik uh, ik heb ook geen idee waar we zijn," mompelde Mabel zachtjes nadat ze het ding aan had gedaan. In stilte dankte ze Arceus dat haar zaklamp nog leefde. In een donkere grot zonder enige vorm van licht... dat was pas een nachtmerrie. Mabel keek naar degene voor haar, ze leek een gewone, vriendelijke trainer te zijn - ze had toch gezegd dat ze pokémon had? Mabel ging er maar van uit dat ze een trainer was. "Wil je uhm.. wil je met me mee om de uitgang te vinden?" ze snakte naar gezelschap. Iemand waardoor ze niet langer alleen door deze nachtmerrie moest lopen. "Ik ben Mabel," ze fluisterde de woorden bijna, maar de grot voelde gewoon zo verstikkend - of was dat haar angst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptyma aug 07, 2017 10:11 pm

Het meisje zei dat ze geen idee had waar ze waren en Rose haalde haar schouders op ten teken dat zij het ook niet wist. Maar ze was er zeker van dat de uitweg vast wel zouden vinden, want deze grot had twee uitgangen en die konden zich nooit ver van elkaar bevinden. Het idee dat ze een horde Zubat tegen zouden komen was misschien wat minder, maar ze had een Jolteon die Thunderbolt kon gebruiken als dat nodig was en misschien had het meisje voor haar ook wel een Pokémon die ze kon gebruiken waarmee ze hun kon verdedigen. “Natuurlijk,” sprak ze glimlachend. “Daarom was ik ook deze richting opgekomen. Ik had in de gaten dat je het moeilijk had en dus besloot ik om je een handje te helpen. Bovendien denk ik dat de grot een stuk minder eng is als we met z’n tweeën gaan, niet dan?” Het lichtschijnsel zorgde ervoor dat hun gezichten duidelijk zichtbaar voor elkaar werden en Rose zag dat er een mooie brunette voor haar neus stond. Ze moest niet veel jonger zijn dan haarzelf en Rose glimlachte bemoedigend toen de brunette zichzelf voorstelde. “Rose, aangenaam kennis te maken,” sprak ze. Ze was blij dat ze in deze grot was met een vrouw en niet met een man. De laatste keer dat dat was gebeurd was dat niet echt goed uitgedraaid en hadden ze lichamelijk contact moeten maken. Dat wilde ze niet nog een keer meemaken. “Heb je last van claustrofobie?” vroeg ze voorzichtig aan Mabel. Een andere reden voor de angst van de brunette voor deze donkere ruimte kon ze niet bedenken. “Moet je richting Ambrette Town of richting Camphrier Town?” Het zou een stuk makkelijker zijn als ze dezelfde richting op moesten, hoewel Ambrette Town natuurlijk makkelijker te bereiken was omdat ze zich dan enkel om moesten draaien en rechtdoor moesten wandelen, want dat was namelijk de richting waar ze vandaan kwam. Vanaf daar nam ze aan dat Mabel haar eigen pad wel zou kunnen vinden. Als ze Camphrier Town moest hebben, werd het wat lastiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptyma aug 07, 2017 11:28 pm

De trainer wilde met haar meereizen. Opluchting werd zichtbaar in Mabel's ogen, al was dat waarschijnlijk niet te zien in de donkere grot - haar zaklamp hielp niet geweldig veel. De trainer stelde zich voor als Rose wat Mabel meteen deed denken aan bloemen.. urg, ze kon zich niet veroorloven zich af te leiden met mooie gedachten over de buitenwereld. Maar aangezien haar moeder een bloemenwinkel had dacht ze aa- nee, niet aan denken! Het enige waar ze aan moest denken was uit de grot komen! "Ni-niet echt claustrofobie, ik ben bang voor pokémon," bekende Mabel met haar ogen op de grond en voegde er snel aan toe. "Maar ik werk er aan, he-het is niet makkelijk, maar.." Haar stem viel stil in de donkere grot. Het was echt niet makkelijk, maar het ging steeds beter. Ze was niet bang voor Silvester en de Buneary en Lopunny's, al hield het daar ook op. Amy maakte haar nog steeds nerveus en Jay was ook niet bepaald knuffelbaar. In elk geval maakte ze vooruitgang met vogels wat een hele prestatie was - en nodig, aangezien ze een vogel daycare had. "Ik moet naar Camphrier," beantwoordde Mabel de vraag die Rose haar stelde en keek naar de weg achter haar. Het was donker en eng en ugh.. ze wilde hier niet zijn. Maar ze had niet echt pokémon die haar konden helpen, Mercy zou alleen bezorgd zijn, Silvester hield net zoveel van grotten als zij en Amy was niet bepaald behulpzaam. En de andere drie wilde ze niet eens overwegen. "Welke kant moet jij op?" vroeg Mabel aan Rose. Ze wilde haar niet tot last zijn, als ze naar Ambrette moest.. maar aangezien Rose van achter haar kwam betwijfelde ze dat. Het leek erop dat ze dezelfde kant op moesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptywo aug 09, 2017 7:43 pm

Rose was even stil toen de brunette toegaf dat ze bang was voor Pokémon. Hoe kon je nu bang zijn voor Pokémon? Sure, je kon bang zijn voor een bepaald soort Pokémon, maar voor ze allemaal? Dat vond ze moeilijk om te geloven. Je had ook van die schattige Pokémon zoals Caterpie en Chikorita en Rose kon zich moeilijk voorstellen dat ze daar bang voor zou kunnen zijn. Maar zij was weer bang voor het mannelijke geslacht en daar had Mabel misschien weer helemaal geen last van. Waarschijnlijk zou ze dan ook hetzelfde zich afvragen over Rose zoals Rose nu bij haar deed. In elk geval was het een feit dat Mabel bang was voor Pokémon en dus was het Rose’ taak om haar door de grot heen te loodsen. Ze gaf een knikje toen Mabel aangaf dat het niet makkelijk was om er aan te werken. Dat zou vast wel als elke Pokémon haar bang maakte. Rose nam dan ook aan dat de brunette geen trainer was. Maar wat was ze dan wel? Tegenwoordig was het zo moeilijk om een job uit te oefenen zonder hulp van minstens één Pokémon. “Mag ik vragen hoe dat je op die angst bent gekomen of is dat een te persoonlijke vraag?” Ze hadden elkaar immers nog maar pas ontmoet, maar Mabel leek haar al genoeg te vertrouwen om haar door de grot heen te loodsen en haar te vertellen dat ze bang was voor Pokémon. Dat bestempelde Rose toch al best wel als iets persoonlijks en dan nam ze aan dat Mabel het ook niet erg vond om de reden te geven, al was dat misschien verkeerd om te doen. “Ik moet ook richting Camphrier, dus dat komt goed,” sprak ze, misschien ook wel wat opgelucht zijnde omdat ze dan niet twee keer heen en weer hoefde te reizen. “Niet schrikken, maar ik ga Storm naar buiten roepen. Dat is mijn Jolteon. Hij is de vriendelijkste die ik heb in mijn team naar vreemden toe en bovendien zal hij een groep Zubat makkelijk neer kunnen bliksemen als die ons lastigvallen.” En zonder verder nog iets te zeggen gooide ze de Poké Ball van Storm omhoog. “Jolt! Jolt!” Tevreden zijnde kwam de Pokémon naar buiten, zijn borst fier naar voren gestoken. “Storm, dit is Mabel. We gaan haar helpen om haar door de grot te loodsen, dus zorg dat je hordes Pokémon op afstand houdt, oké?” Met een snel knikje sprong Storm naar voren zodat hij voor hun kon gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptydo aug 10, 2017 1:20 pm

Rose leek haar angst niet slecht te nemen - dat had ze ook al eens meegemaakt - en vroeg hoe ze aan de angst was gekomen. "Wel uh.. toen ik klein was ben ik een keer aangevallen door een Feraligatr," legde ze zachtjes uit, opeens jeukte de littekens die ze had opgelopen van de andere Feraligatr, dat was echt weer haar geluk geweest. "En daarna... je kunt het een trauma noemen en mijn zus was niet bepaald..." Mabel maakte de zin niet af, ze dacht terug aan de pesterijen en rilde. Dat had haar angst zeker niet geholpen, waarschijnlijk alleen vergroot naar de grote dat het nu was. Haar zus had altijd meer met pokémon gehad en weinig met haar en ze had het altijd persoonlijk genomen dat ze geen pokémon konden hebben omdat ze er bang voor was. Mabel was blij dat ze ergens in Unova zat en niet in Kalos. Hopelijk zou ze haar voorlopig niet zien.

Rose moest ook naar Camphrier, dat kwam goed uit. Mabel stelde zich iets rechter op en knikte nerveus toen de trainer zei dat ze haar Jolteon tevoorschijn zou halen. "Zo-zolang hij uit mijn buurt blijft ben ik wel oké," mompelde ze met haar ogen op de grond. "E-en ik heb ook wel een paar pokémon, dus ik ben niet helemaal hulpeloos." Het klonk vast raar, bang voor pokémon en toch een vol team van zes. Heck, ze had zelfs een Daycare en dat was het meest pokémon related werk dat je kon bedenken. Al liep dat ook niet helemaal lekker - op de Buneary na. Anyway, het was tijd de grot door te gaan. Met geheven zaklamp begon Mabel door te lopen, ze wilde hier weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptywo aug 16, 2017 3:01 pm

Rose keek Mabel meelevend aan toen ze hoorde waardoor de brunette aan haar angst was gekomen. Ze kon zich voorstellen dat als het meisje als kind zijnde aangevallen was geweest door een Feraligatr dat het heel moeilijk moest zijn om Pokémon weer te vertrouwen na zo’n incident. Ze gaf een knikje. “Ik snap het, je hoeft geen verdere uitleg te geven als je dat niet wilt.” Ze wist immers hoe moeilijk het was om over problemen te praten waar je je voor schaamde. Mabel’s geval was misschien nog wel iets waar ze over kon praten, maar ze dacht niet dat ze ooit aan iemand zou toevertrouwen wat er met haar was gebeurd. Ze was bang dat mensen haar dan anders gingen bekijken en een bepaalde afkeer voor haar zouden krijgen omdat ze het gewoon had laten gebeuren en dus hield ze haar mond erover. Net zoals dat ze nu niet meer verder ging praten over Mabel’s angst tenzij de brunette aangaf dat ze dat wel wilde. Maar ze leek er zo onzeker over te zijn dat de kans vrij klein was en dus concentreerde Rose zich op de taak om hun uit de grot te krijgen. Rose keek Mabel belangstellend aan toen deze aangaf dat ze nog Pokémon bij zich had. Als ze geen trainer was, maar ze had wel Pokémon bij zich, wat voor beroep deed ze dan? Tegenwoordig was er vrij weinig wat je kon uitoefenen als beroep zonder dat Pokémon daarmee gemoeid waren. Pokémon waren nu eenmaal een onderdeel van deze wereld en dus was het ook niet meer dan logisch dat ze een belangrijke rol speelden in bepaalde jobs. “Ik weet niet of het wat kort door de bocht van me is, maar ik neem aan dat je geen trainer bent?” Ze stopte even met praten. “Maar wat doe je dan voor een beroep? Iets met Pokémon of…?” Jolteon leidde hun ondertussen door de grot en liet zijn flank dicht tegen de wanden van de muur glijden zodat hij precies wist waar hij heen moest en Mabel en Rose hem dus makkelijk konden volgen. Plotseling stopte hij even met wandelen en begon vervolgens met grommen. “Wat is er, Storm?” Maar ze had haar vraag nog niet gesteld of er weerklonk plotseling een hoop gekrijs door de grot ergens voor hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptydo aug 31, 2017 2:27 pm

"Ah, nee," antwoordde Mabel toen Rose vroeg - of meer de conclusie stelde - dat ze geen trainer was. Dat was best logisch, al probeerde ze het wel een beetje. Vooral Amy had behoefte aan iemand die haar sterker zou maken in plaats van gewoon wat rond te hangen op de Daycare. Ze was geen trainer, maar ze zou het een beetje moeten proberen... "Ik ben uh... ik ben een breeder," bekende Mabel. "Maar dat gaat nog steeds niet helemaal... goed." Amy was bijna meer breeder dan zij, maar het was niet alsof ze er veel aan kon doen. De Buneary's kon ze wel verzorgen... en daar bleef het ook wel bij. Ze zuchtte en schrok op toen de Jolteon begon te grommen. De brunette onderdrukte een angstige piep en bracht haar zaklamp omhoog. Slecht idee. De Zubat leken het niet erg te waarderen en een wolk van de blinde pokémon maakte zich los van het plafond. Oh Arceus, Mabel probeerde Silver's of Mercy's pokéball uit haar tas te grijpen, maar in het donker kon ze niks vinden. Vooral aangezien al haar aandacht werd opgeslokt door de wilde Zubat. De pokémon waren niet blij en ze had het gevoel dat zij zich straks hetzelfde zou voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose Aberdeen
Member
Rose Aberdeen
Punten : 303
Age : -
Icon : Mudkip

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptyzo okt 01, 2017 4:46 pm

Rose wilde graag verder praten over het onderwerp waar ze het net over hadden, maar dan wel als het gevaar voor hun geweken zou zijn. Vlak nadat Storm had gegromd en het gekrijs door de grot had weerklonken waardoor het overal leek te echoën, verschenen er opeens gigantisch veel Zubat die in hun richting kwamen vliegen. Zonder dat ze het echt in de gaten had, verplaatste ze zichzelf een beetje zodat ze voor Mabel kwam te staan en wees naar voren, ook al kon Storm dat niet echt zien. “Agility zodat je je speed stat naar boven brengt!” riep ze naar haar Jolteon. “Gebruik daarna Swift om ze op een afstand te houden en gebruik vervolgens je Thunder Bolt op diegenen die in de buurt van Mabel proberen te komen.” Storm gaf een knikje ten teken dat hij het begreep en nadat hij zijn speed stat omhoog had geholpen door Agility te gebruiken en daarmee sneller was dan de groep Zubat gebruikte hij Swift. Tot haar tevredenheid werd er een afstand tussen Mabel, zichzelf en de Zubat gecreëerd en gingen diegenen die haar – en Mabel – aan probeerden te vallen gillend weg toen Storm zijn Thunder Bolt op hun gebruikte. “Heb je een flying type?” vroeg ze haastig aan Mabel toen ze een grotere Pokémon richting hun zag vliegen en zich besefte dat de evolutie van Zubat zich ook nog even met hun kwam bemoeien. “Vergeet deze grot, laten we er gewoon overheen vliegen!” Ze sloeg wat onbeholpen met haar handen in de richting van de Golbat die zich losmaakte van de groep en naar hun kwam vliegen. Storm sprong echter voor haar en beukte met zijn stekelige vacht tegen de Golbat aan zodat deze naar achteren week. Hierdoor verloor hij zijn focus echter op de Zubat die naar Mabel wilden vliegen en Rose riep een waarschuwing naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mabel Greene
Member
Mabel Greene
Punten : 268
Gender : Female ♀
Age : 18 Y/O
Type : Breeder
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Lopunny
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1713-mabel-greene https://pokemon-journey.actieforum.com/t1712-mabel-s-dex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6702-mabel-s-log#133936

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Emptyma okt 02, 2017 12:01 am

Rose reageerde razend snel en droeg haar pokémon op aan te vallen. Dat was meer dan zij kon doen. Mabel verbleekte - al was dat niet te zien in de duisternis - en struikelde naar achteren. Ze had nooit door de grot moeten gaan, dit was een slecht idee. Rose leek het ook te vinden, want ze vroeg of ze een flying type had om over de grot te vliegen. "Pidgeot," piepte Mabel nerveus, haar zaklamp op de grond richtend om de Zubat niet bozer te maken. Dit betekende echter ook dat ze minder zicht had wat de situatie niet bepaald beter maakte. "M-Maar hij is nogal moe, heb je misschien een potion?" dat zou Silver zijn krachten kunnen terug geven, deels in elk geval. Een Golbat mengde zich ook in het gevecht en de Jolteon richtte zijn aandacht op de sterker vleermuisvariant. Dit betekende dat Zubat haar kant op kwamen. Mabel hoorde Rose waarschuwing maar half en graaide nog een keer in haar tas. Deze keer sloot haar hand om een pokéball en razend snel klikte de brunette het ding open. Hopelijk was het niet Prim, hopelijk was het Silvester of Mercy. Het was geen van beiden. Jay liet een geschrokken schreeuw horen toen ze opeens midden in een gevecht belande en meteen daalde de temperatuur in de grot. Met een Icy Wind viel de Sneasel de aanvallende vleermuizen aan en draaide zich om naar haar trainer om die indringend aan te kijken. Uitleg? Bij het zien van Mabel's bange uitdrukking leek ze zich echter te bedenken en draaide zich richting de Zubat. Sissend keek Jacqueline ze aan - in hoever dat mogelijk was bij oogloze pokémon - klaar om mee te vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Nightmare Cave Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare Cave   Nightmare Cave Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightmare Cave
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cave Of Wonder
» Cave Story
» Tiptoeing in a cave
» A Skirmish in the Cave
» { Cozy cave

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City :: Connecting Cave-
Ga naar: