You found me
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You found me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

You found me Empty
BerichtOnderwerp: You found me   You found me Emptyvr jan 13, 2017 11:47 pm

Vanaf de plaatjes begint het gevecht
Hm… Hij had geen idee waarom hij precies hier was gekomen, maar hij had goede verhalen gehoord over deze plek; de Friend Safari. Er waren hier pokémon te vinden die soms nergens anders te vinden waren en hij was geïnteresseerd. Hij wilde zelf eigenlijk ook wel weten wat voor soort pokémon voor zijn voeten zou verschijnen. Wie weet of hij een nieuwe team maat zou vinden? Misschien wel, wie weet hm? Hij ging rustig naar binnen, waarna hij rond keek. Het was prachtig hier binnen! Dat moest hij zeker toegeven. Het was hier echt prachtig. Hij keek met grote ogen rond, waarna Leon hem naar binnen volgde en een vrolijk geluidje maakte, duidelijk dat Leon het ook een leuke plek vond dus. Jason glimlachte even naar de Litleo, die vrolijk allerlei plantjes begon te inspecteren. Ja, de litleo liep snel weg van hem, maar bleef toch wel bij hem in de buurt, gelukkig. Als hij ging lopen dan volgde de Litleo snel, dat was wel heel fijn. Maar als de Litleo serieus moest zijn, dan kon hij dat wel. Dan bleef hij er gelukkig wel bij. Maar ah, zoals een moment als nu vond hij het niet erg dat de Litleo wat ging rond kijken. Jason vond het zelf immers ook wel leuk om dingen te ontdekken.

De verschillende gebieden waren echt prachtig. Al die verschillende plekken en alles erom heen… Het was echt prachtig. Meer kon hij er niet over zeggen, het was gewoon prachtig. Organisaties als deze moesten echt meer steun krijgen want jeetje… Dit was zo mooi. En allemaal zo goed geregeld. Tenminste, zo leek het dan heh. Het kon altijd anders zijn in dat opzicht. Misschien was de organisatie verder wel chaos, dat kon hij niet weten. Jason glimlachte even en keek naar de Litleo die lag te rollen in het lange gras. Jason liet zich er ook op neer ploffen en sloot zijn ogen, waarna hij genoot van de wind die door het grasveldje ging en de stilte. Buiten het geluid van de natuur en zijn Litleo. Ja, want Leon maakte ook nog wel veel geluid. En toen was het even stil. Als in, Leon maakte geen geluid meer waardoor Jason langzaam overeind kwam. Toen hij de Litleo echter hoorde grommen schoot hij helemaal overeind. Wie, wat, waar? Team Rocket? Een pokémon? Een trainer? Jason rende richting het geluid, waar Leon tegen een Swoobat aan het grommen was die hem waarschijnlijk had aangevallen? Jason hoefde niet lang naar de pokémon te kijken voor hij er achter kwam op wie ze erg leek… Heh…


You found me 667 vs You found me 528


Dus hij had besloten dat hij haar zou gaan proberen te vangen. “Leon, we gaan haar proberen te vangen.” Meldde hij dan ook aan de pokémon, die even verbaasd achterom keek, maar vervolgens knikte als teken dat de kleine pokémon het begreep. “Oké Leon, gebruik Noble Roar!” sprak hij tegen de pokémon, waardoor de attack en special attack van de Swoobat verlaagde. Mooi, dat kon hij namelijk wel gebruiken. De Swoobat gebruikte Future Sight, waardoor Leon over een paar moves damage kreeg door deze aanval. En niet een beetje ook, wist hij uit ervaring. “Leon, gebruik Work Up!” Hierdoor ging de attack en special attack van Litleo omhoog, dat kon hij ook wel gebruiken ook tegen deze pokémon. De Swoobat reageerde hierop met een Air Cutter, die Leon vol raakte en de Litleo even naar hem om keek. Alsof hij tegen Jason zou zeggen ‘wat ben je aan het doen?’. Jason begon echter te grijnzen en keek naar de Swoobat. “Gebruik Crunch!” beval hij de pokémon, waardoor Leon naar de Swoobat rende en op sprong om Crunch te gebruiken op de Swoobat. Mooi… Nice. Langzaam maar zeker zouden ze er wel komen, dat wist hij wel zeker. Swoobat gaf niet op, dat wist hij wel zeker, en dat gebeurde ook niet. Want de flying psychic type gebruikte Calm Mind om haar Special Defense en haar Special Attack te laten stijgen. Maar Leon en hij zouden ook niet opgeven hoor, no way. “Gebruik Work Up!” sprak hij tegen de pokémon, die hem fronsend even aan keek maar deed wat hem gevraagd werd. Hierdoor steeg zijn Attack en Special Attack weer. Volgens plan natuurlijk. De pokémon tegenover hen keek hem uitdagend uit. Mooi, precies zoals hij het wilde hebben van haar. De pokémon gebruikte dan ook weer Air Cutter, die Leon weer vol raakte. Nu zou het komen… Echt hoor.. “Leon, gebruik Overheat!” beval hij de pokémon. Leon omringde zich met vuur, waarna dit op de Swoobat af ging en de special attack van Leon erg daalde. Daarom moest de Pokémon daarnet twee keer Work Up doen, zodat de Special Attack niet zoveel was gedaald was als waarmee hij was begonnen. En dat was goed natuurlijk. De Swoobat was even neer gevallen, maar was weer op gefladderd om daarna Heart Stamp te gebruiken op Leon. Niet alleen dat, maar Leon kreeg ook nog de damage van de Future Sight op zich. En toen gebeurde het. Leon begon te gloeien en te groeien… Wat.. Jason wist precies wat er aan de hand was, Leon was aan het evolueren. Maar… Leon… Jason wist niet echt wat te vinden.


You found me 668 vs You found me 528


En toen stond daar een Pyroar. Hij was prachtig.. Echt super prachtig… Maar het was niet meer de Leon die hij kende. Al zou hij qua karakter niet heel erg veranderd zijn. Hoopte hij maar. “Leon, gebruik Flamethrower!” Sprak hij tegen de Pyroar, waardoor er een hele straal aan vuur uit de bek van de pokémon kwam, gericht op de Swoobat. Nog even… “Gebruik nu meteen Crunch nu de Swoobat tegen die boom daar is beland!” dat hoefde hij Leon geen twee keer te zeggen, want woosh. Daar ging de ander al om Crunch te gebruiken op de pokémon, waarna de Pyroar terug sprong en snoof. De Swoobat kwam weer overeind, maar duidelijk al verzwakt door Leon en moe van het gevecht. Maar hier zou Jason het nog niet mee laten eindigen. De Swoobat gebruikte dan ook weer een Air Slash, waar Leon mee geraakt werd en deze weer boos naar Jason keek. “Oke Leon, gebruik Take Down om Swoobat tegen de grond te gooien en gebruik dan meteen Fire Fang!” sprak hij tegen de Pyroar, waarna deze tegen de Swoobat botste om deze naar beneden te halen, waarna de bek van de pokémon begon te gloeien van vlammen en deze op de Pokémon onder hem gebruikte. Daarna liep de Pyroar achteruit terug naar Jason om naar hem te kijken.

En nu was het zijn beurt. Jason pakte een lege pokébal en richtte deze op de vermoeide Swoobat. Hij gooide deze naar de pokémon, waarna deze in de pokébal werd gezogen en hij even slikte. Nu was het moment van de waarheid. Ja, hij had ook met zijn styler kunnen werken. Maar hij was het nu eenmaal gewend om via een battle een pokémon te vangen. Dus dat had hij ook maar gedaan. Zenuwachtig bleef hij naar de pokébal kijken. Had hij haar of niet?


Moves used
You found me 667
You found me Dark Crunch x1
You found me Fire Overheat x1
You found me Normal Noble Roar x1
You found me Normal Work Up x2

You found me 668
You found me Dark Crunch x1
You found me Fire Flamethrower x1
You found me Fire Fire Fang x1
You found me Normal Take Down x1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

You found me Empty
BerichtOnderwerp: Re: You found me   You found me Emptyza jan 14, 2017 1:01 am

You found me QqrGflu

HELAAS! SWOOBAT IS NIET GEVANGEN!
Het lijkt er op dat Swoobat nog niet is uitgevochten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

You found me Empty
BerichtOnderwerp: Re: You found me   You found me Emptyza jan 21, 2017 1:52 pm

En plop. De pokémon kwam er weer uit. Helaas voor hem was het gevecht dus nog niet over en betekende het dat Leon nog even wat langer zijn best moest gaan doen om de pokémon zo te verzwakken zodat hij haar kon vangen. Swoobat had geen zin om haar zelf over te geven, dat paste precies bij de persoon waar hij aan dacht. Perfect, deze pokémon was echt perfect. Hij glimlachte breed, heerlijk zo’n gevecht. Echt, hij had dit ergens wel gemist. Het gevoel van een gevecht… Het was best leuk om het weer eens te voelen. “Oké Leon, het ziet ernaar uit dat Swoobat nog niet is uitgevochten. Gebruik weer Crunch!” sprak hij tegen de Pyroar, die even knikte en op de pokémon af schoot om weer Crunch te gebruiken op de Swoobat. No way dat hij en Leon zouden opgeven. En zelfs al zou Leon op geven, wat hij niet verwachtte maar oke, dan had hij nog een sterk team achter zich die hem zouden kunnen helpen. Dus er was geen enkele manier waar op Jason zou gaan opgeven. Het enige wat nog zou kunnen gebeuren was dat de pokémon zou opgeven, maar hij hoopte zo hard dat dat niet het geval zou zijn. Maar hey, hij moest toch echt rekening houden met het feit dat Leon ook straks te moe kon zijn om verder te vechten. Maar met zijn prachtige nieuwe evolutie was hij daar minder bang voor dan in zijn vorige, kleinere vorm. Want hij had nu meer spieren en meer kracht dan hiervoor, dus dit betekende veel goede dingen. En als het moest kon hij nu ook kinderen of kleinere mensen vervoeren op zijn rug. Maar dat zou hij meer achter houden in geval van nood. De Swoobat gebruikte Future Sight, waardoor over een paar minuten Leon weer een pijnlijke terugslag zou krijgen van de aanval. “Gebruik Noble Roar!” sprak hij even luid, waardoor de Pyroar deze gebruikte en de Attack en Special Attack van de pokémon werd verlaagd. Mooi… Mooi. De Swoobat reageerde hier op met een Air Slash, die Leon vol raakte en de Pyroar even naar Jason keek. Het speet hem, maar hij moest dit toch echt wel doen. Hij wilde de pokémon zo graag vangen. “Leon, laat je niet uit het veld slaan. Gebruik Flamethrower!” Een grote vuurzee kwam op de pokémon af, waarna hij even naar de pokémon keek en deze met een Burn achter bleef. Dat was… geluk..? Echter kwam de terugslag van Future Sight binnen, waardoor Leon even gepijnigd keek en Jason slikte. Nee, Nee, ze zouden door vechten. Hij zou deze Swoobat kostte wat kost vangen. Swoobat bleef echter overeind en keek naar hen, waarna deze een Heart Stamp gebruikte op Leon. Het was wel een schattige aanval, moest hij wel toegeven. “Leon, gebruik Crunch!” sprak hij luid, waardoor Leon weer naar voren schoot en de pokémon beet. De ander leek ook even last te hebben van de burn die de pokémon had. Dat maakte het voor hem alleen maar makkelijker toch? Het was een koppige Swoobat, dat was wel zeker. De Swoobat gebruikte dan ook Air Cutter, wat geluk was voor de Swoobat, want het leek erop dat het een critical hit was op zijn Pyroar. Niet hij had dus alleen geluk hm? Jason dacht even na en keek naar de Swoobat, waarna hij naar Leon keek. Hoelang zou hij het nog kunnen volhouden? Wilde hij letterlijk Leon laten vechten tot hij erbij neer viel? Nee, dat wilde hij eigenlijk niet. Hij zou hem zo wisselen voor iemand anders, wie wist hij al wel. "Leon, gebruik Crunch!" beval hij de pokémon, waarop Leon knikte en naar voren schoot om de pokémon te bijten. Swoobat leek er last van te hebben, samen met haar burn en gebruikte Heart Stamp als tegenaanval. “Leon gebruik Flamethrower!” beval hij de Pyroar, die even knikte en de aanval gebruikte op de ander. De Swoobat gebruikte weer Air Cutter, met een critical hit weer… Dit was het punt waarop Jason besloot om hem eruit te halen. “Kom maar terug, Leon, je hebt goed gevochten…” sprak hij zachtjes, waarna hij de pokébal pakte van de Pyroar en deze terug liet keren… Eh… Hij pakte de volgende pokébal op zijn riem en opende deze bal. “Nu is het aan jou de beurt, George.”


You found me 134 vs You found me 528


Nieuwe pokémon, nieuwe kansen. Hij glimlachte breed bij het zien van zijn trouwe makker. Ook George leek er wel zin in te hebben. Tja, met George had hij vroeger veel gevochten, dus hij kon zich voorstellen dat de Vaporeon dit wel gemist had. De Swoobat reageerde meteen met een Air Slash op George, die hem vol raakte. Maar hij had nu ook nog zijn goede ‘wapens’ met George. “Oke George, gebruik Ice Beam!” beval hij de pokémon, waardoor er een ijs straal op de pokémon af schoot en deze vol raakte. Nice. Niet te vergeten dat ondertussen de burn van de Flamethrower de andere pokémon nog steeds pijn deed. De Swoobat reageerde met Air Cutter, dat George raakte met een Critical hit. Jason gromde iets, waarna hij glimlachte. “George, gebruik Blizzard!” sprak hij tegen de pokémon, die knikte en Blizzard gebruikte op de Swoobat, die vol raakte. Nice… Dat deed veel damage op de Swoobat. De Swoobat gebruikte Air Slash, dat George vol raakte en de pokémon even naar hem keek. Geen zorgen George, hij zou dit afmaken voor hen. Zo meteen dan. Hij had het gevoel dat hij nog even wat meer moves moest gebruiken op de pokémon. Daarna zou het afgelopen zijn. "Gebruik Ice Beam!" beval hij zijn trouwe rakker, die alles deed wat hij zei in het gevecht. De Swoobat reageerde hier natuurlijk ook weer op, damage krijgende van de Burn. De Swoobat gebruikte Assurance, waardoor de damage op George verdubbeld werd door de damage die al was gedaan op de Swoobat. “Gebruik Aurora Beam!” De regenboog straal raakte vol, waarna de attack omlaag ging bij de Swoobat. De Swoobat was nog steeds niet uitgevochten en gebruikte weer een Air Slash. Nu kwam het, nu ging hij ervoor. “George, maak dit gevecht af en gebruik Hyper Beam!” beval hij de pokémon, die even knikte en al zijn kracht verzamelde om een krachtige straal af te vuren op de Swoobat die daardoor helemaal weg schoot en ergens tegen aan botste. Mooi… Mooi… Hij pakte een pokébal en gooide deze naar de Swoobat. De rood witte pokébal opende zich, waarna een rode straal de pokémon naar binnen zoog en Jason naar de pokébal keek die weer begon te schudden. Hij hoopte nu echt dat de pokémon in de pokéball bleef zitten en er niet meer uit zou gaan. Hij hoopte het echt heel erg. Hij wilde deze pokémon echt heel graag hebben namelijk.

Moves used in this post
You found me 668
You found me Dark Crunch x3
You found me Fire Flamethrower x2
You found me Normal Noble Roar x1
You found me 134
You found me Ice Ice Beam x2
You found me Ice Blizzard x1
You found me Ice Aurora Beam x1
You found me Normal Hyper Beam x1

Moves used in total

You found me Dark Crunch x5
You found me Fire Flamethrower x3
You found me Fire Fire Fang x1
You found me Fire Overheat x1
You found me Normal Noble Roar x2
You found me Normal Work Up x2
You found me Normal Take Down x1
You found me Normal Hyper Beam x1
You found me Ice Ice Beam x2
You found me Ice Blizzard x1
You found me Ice Aurora Beam x1
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn Xavier
Administrator
Lynn Xavier
Punten : 482
Gender : Female ♀
Age : Nineteen
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Liepard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t230-lynnette-xavier https://pokemon-journey.actieforum.com/t1283-lynn-s-pokedex#19519

You found me Empty
BerichtOnderwerp: Re: You found me   You found me Emptyza jan 21, 2017 3:33 pm




GEFELICITEERD SWOOBAT LV.34 IS GEVANGEN!
Swoobat is toegevoegd aan je team slot
Geef Swoobat een nicknaam? Ja/Nee

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

You found me Empty
BerichtOnderwerp: Re: You found me   You found me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You found me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We found it
» Lost and Found.
» Finally found you!
» Found my way! (open)
» Lost And Found

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Lilycove City :: Safari Zone-
Ga naar: