Birb - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Birb

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Birb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birb   Birb - Pagina 3 Emptyza apr 15, 2017 10:51 pm

De ander zuchtte even en zei dat het maar een grapje was... Nou ugh... Hij moest het ook niet serieus nemen? Muk off gewoon jezus christ... Hij kwam langzaam overeind en kneep zijn oog toe. "Ik vind het niet grappig," mopperde hij zachtjes met een luid gebrom waarna hij zijn oog even toekneep en tegen de andere aanleunde met zijn zware gewicht. "Wie begint met hem in elkaar te slaan?" yes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Birb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birb   Birb - Pagina 3 Emptyza apr 15, 2017 11:03 pm

De jongen kwam langzaam overeind en kneep zijn oog toe. "Ik vind het niet grappig," klonk er mopperend van de jongen af, waardoor Melvin even zuchtte. Nee, want hij vond nooit iets grappigs behalve als er iets met Mel zelf gebeurde, dan was het opeens wel grappig he. De ander begon tegen hem aan te leunen, uuh... zo zwaar... "Wie begint met hem in elkaar te slaan?" hij haalde zijn schouders even op. "Jij?" sprak hij even rustig tegen de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Birb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birb   Birb - Pagina 3 Emptyzo apr 16, 2017 3:01 pm

Natuurlijk moest de ander "jij" zeggen en dat liet de kerel enkel even luid zuchten, om na een luide ademteug even een Pokéball bij de hand te nemen. Al snel verscheen Caesar voor hem. de kikker keek even rond met een kalm blik in zijn ogen. ugh... "Ik heb er echt geen zin in, het is zoveel werk altijd," mopperde de eenogige dude even waarna hij zich even omdraaide. Ugh... "Wil jij niet voor mij vechten Melvin?" pls oh pls~
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Birb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birb   Birb - Pagina 3 Emptyzo apr 16, 2017 3:15 pm

De jongen zuchtte even luid, waarna hij een luide ademteug nam en een pokéball pakte om zijn kikkerpokémon naar buiten te laten komen. "Ik heb er echt geen zin in, het is zoveel werk altijd," klonk er mopperend van de jongen af, waarna de jongen zich even omdraaide. "Wil jij niet voor mij vechten Melvin?" Melvin begon te lachen en keek naar de jongen, waarna hij lachend zijn hoofd schudde. "Dat is niet eerlijk voor de gym leader Matthew." sprak hij lachend tegen de jongen, waarna hij rustig aan de kant ging zitten zodat hij alles lekker goed kon zien maar niet in de weg stond of iets. "Dus probeer het maar zelf." sprak hij waarna hij zijn tong naar de jongen uit stak. Hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Birb - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birb   Birb - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Birb
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Happy birb

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City :: Cyllage Gym-
Ga naar: