Just a Monster
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Just a Monster

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 3:45 pm


De afgelopen paar dagen waren een hel geweest, hij wist niet meer wat hij moest doen, zijn experimenten liepen mis en in het lab waren ze alleen maar op hem aan het zeiken dat hij zijn werk niet goed deed. Hij had een goede reden, maar het was geen reden die hij graag hardop wilde zeggen. Die ene nacht bleef hem achterna zitten, het liet hem niet meer los. Niet overdag, al helemaal niet 's nachts. Hij had al een hele nacht doorgetrokken gewoon omdat hij niet wilde gaan slapen om de dromen uit zijn hoofd te houden, waardoor hij uiteindelijk in het lab in slaap gevallen was. De scientist die hem hadden gevonden hadden hem een day off gegeven en hem weggestuurd zodat hij kon uitrusten. Maar hij wilde niet uitrusten, hij wilde gewoon dat ze uit zijn hoofd ging. Hij zuchtte zachtjes, terwijl hij door de straten heen slenterde. Echo hoopte eigenlijk gewoon in een café terecht te komen en zijn problemen weg te kunnen drinken, maar aan de andere kant was hij bang dat hij weer zo'n nacht zou krijgen als hij weer dronken werd. De woorden van Flynn galmde door zijn hoofd heen en in een donker steegje stootte hij zijn hoofd tegen een muur aan. "Waarom ga je niet meer uit m'n hoofd," gromde hij tegen zichzelf. Met een zucht haalde hij zijn Holocaster uit z'n zak en zocht het nummer van Riddle op. Hij trilde voorzichtig terwijl hij de berichten typte.

Echo
is online and typing...
yo,

can we talk? meet me in ten at the prismtower

...

x E
©

Hij stopte de Holocaster weer terug in zijn zak en ging met zijn hand door zijn haar heen, waarna hij zijn handen in z'n zakken liep en in de richting van het middelpunt van de stad toe wandelde. Nu moest hij 't wel doen, nu kon hij er niet meer onder uit. Muk.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 4:19 pm

De roodharige keek met haar blauwe ogen naar het tv scherm. Er stond iets compleet randoms op en eigenlijk wilde ze dit helemaal niet zien. Ze zuchtte, zelfs wat geïrriteerd. Ging dit de eerste keer zijn dat ze een one night stand had? Bij de gedachte moest ze snuiven, pff stom. Ze kon na die paar dagen ook haar gedachten niet straight krijgen. Ze kon gewoon de jongen niet uit haar hoofd halen, ook voornamelijk, omdat ze geen idee had hoe het er nu voor stond. Wilde hij haar nooit meer zien? Wat ging het nu worden? Ze zuchtte en keek even naar Hiro die naast haar op de bank lag te pitten. Zelf zat ze wat opgekruld op de bank naar de bank te staren. Haar blauwe ogen schoten naar de tafel toen haar Holo Caster ineens begon te trillen. Voor enkele seconden staarde ze naar het ding, bedenkend wie haar een berichtje kon sturen. Ze raadde zichzelf echter aan om niet al te enthousiast te worden terwijl ze op kwam van de bank stak ze haar arm uit en greep ze het ding van de tafel af. Terwijl ze nu dus stond opende ze het berichtje wat ze had ontvangen van Echo. Ze knipperde verbaasd bij het zien van de woorden. Ze bleef dan ook enkele tellen, met een mond vol tanden, naar het berichtje staren. Muk. Lumiose was ook niet bepaald naast de deur of zo. Echter kon hier niet nog langer als een zombie staan te kijken naar haar Holo Caster en well, ze moest in actie komen. Het scheelde dat ze nog niet haar relax kloffie had aangetrokken. Het was nu echter wel tijd om Andraste weer even te gebruiken. Ze greep de pokéball van Andraste en voordat ze het wist stond ze buiten. Hiro had ze maar even achter gelaten op de bank. Ze gooide de ball op en daaruit verscheen Andraste "Lumiose, Prism Tower" sprak ze simpel waarna ze op de rug van haar Charizard sprong en de pokémon de lucht in schoot, op weg naar Lumiose City. Ze wist nog de eerste keer op Nathan's Charizard, ugh, hoogtes vond ze nog steeds niks, maar zolang ze haar aandacht op Andraste richtte ging het redelijk. Al was dit meer gewoon een soort van noodgeval, want over land was ze sowieso veel te laat bij de Prism Tower aangekomen. Niet veel later landde Andraste naast de grote toren en sprong de roodharige van haar rug af en liet ze Andraste gelijk terug keren. Ze wilde niet al te veel aandacht trekken hiermee. Riddle keek vervolgens wat oppervlakkig om haar heen, well waar was Echo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 5:36 pm

Hij deed een poging om een verhaal in zijn hoofd te vormen, maar het wilde niet echt bepaald lukken. Hij kwam niet veel verder dan twee woorden, voordat hij wist dat hij weer met z'n mond vol tanden zou staan. De witharige jongen zuchtte zachtjes terwijl hij zijn handen diep in zijn zakken deed en met zijn hoofd diep in zijn hood in de richting van het midden van de stad wandelde. De Prism Tower was een bekende plek om af te spreken, waardoor ze er makkelijk zouden kunnen praten zonder dat iemand stond mee te luisteren.
De witharige jongen keek op toen een schaduw over hem heen vloog en hij het silhouet van een Charizard over zag vliegen. Rustig wandelde hij verder, totdat het hem op viel dat de Charizard bij de Prism Tower stopte en er iemand vanaf stapte. Als dat die vervloekte ranger weer was dan had hij nog wel een appeltje met haar te schillen, maar op het moment dat hij dichtbij genoeg was merkte hij pas op dat het de roodharige was. Zijn hart sloeg een slag over terwijl hij een poging deed om zijn lichaam in 't geheel te houden. "Yo," zei hij op een rustige toon, terwijl hij in de richting van Riddle liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 6:01 pm

Ze stak haar armen in de lucht en rekte zichzelf eens even goed uit. Te veel op de bank gezeten de afgelopen dagen, dat sowieso. De Charizard had ze alweer terug laten keren en ze zag hoe de rode straal uit haar pokéball de Charizard op slokte en ze duwde het ding terug aan haar riem. De roodharige had daarna haar blauwe ogen over het plein laten gaan, well het was best wel druk hier dus ze zouden niet zo snel opgemerkt worden. Ze moest echter eerst de witharige zien te vinden, want toen ze had gekeken was er geen dude te vinden met zijn uiterlijk. Well, ze had nog niet achter haar gekeken, want op het moment dat ze weg wilde stappen en op zoek wilde gaan, hoorde ze een stem. Een simpele 'yo' was er gezegd, maar de stem was herkenbaar. Herkenbaar genoeg om te weten dat Echo nu achter haar stond. Riddle dacht er dan ook niet nog meer over na en draaide zich gelijk om. Haar blauwe ogen meette de zijne en well een glimlach verscheen automatisch op haar gezicht. En toen deed ze iets waar ze eigenlijk niet volledig de controle over had gehad. Ze vloog hem om zijn hals en een paar seconden hugde ze hem serieus. Echter realiseerde ze zich heel snel wat ze aan het doen was. Muk. Ze liet hem gelijk weer los en nam ook wat afstand "Uh... hoi" sprak ze uiteindelijk maar. Ze probeerde te voorkomen dat haar gezicht rood werd en probeerde serieus verder te spreken "Dus, waar wilde je het over hebben?" vroeg ze met een zo'n strak mogelijk gezicht. Nee, wat ze net had gedaan was absoluut niet gênant of wat dan ook, Muk. Nu had ze het helemaal gedaan, dacht ze terwijl haar blauwe ogen even naar de Prism Tower gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 6:10 pm

Nog voordat hij een antwoord terug had gekregen van de roodharige, vloog ze hem al om de hals. Een geschrokken blik verscheen in zijn ogen en eventjes wist hij niet wat hij moest doen. Iets wat voorzichtig legde hij zijn armen op haar rug en gaf d'r zo doende een kleine knuffel terug. Damn, hij was hier omdat hij opheldering wilde, niet nog meer verwarring. Toen ze 'm net zo spontaan weer los liet, richtte hij zijn blik eventjes af om te voorkomen dat dat ze zou zien dat hij iets wat rood was aangelopen. Hij beet eventjes op zijn lip en balde zijn hand tot een vuist. Echo haalde diep adem en keek d'r weer aan, om antwoord te geven op de vraag die Riddle hem had gesteld en het hele doel waarom ze hier waren gekomen. "Ik wilde 't met je hebben over ons," zei hij op een kalme toon, maar zijn hart bonsde in zijn keel. "Ik weet niet wat ik er mee aan moet," hij kon maar beter gewoon eerlijk tegen haar zijn. "Ik heb ... meer problemen dan dat je weet en ik wil je niet per ongeluk pijn doen als ik je te dicht bij me laat komen," vervolgde hij daarna, terwijl hij haar blik probeerde vast te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydo jan 05, 2017 6:22 pm

Whaaaa ze was hem om de nek gevlogen! Dat was helemaal niet haar bedoeling geweest! Van binnen maakte haar gedachten dan ook wat overuren, verdomme. Toen ze hem weer los had gelaten en hem weer aan keek, merkte ze wel de kleine blos op zijn gezicht op wat haar een tikkeltje liet verbazen, maar ze hield haar gezicht strak en probeerde zo serieus mogelijk te kijken. Ugh, dit was moeilijk. De roodharige had hem al snel gevraagd waar hij over wilde praten. Ze kreeg antwoord dat hij het over hun samen wilde hebben en dat hij niet wist wat hij er mee aan moest. Ze knipperde en hield haar hoofd zelfs wat scheef, en haar gezichtsuitdrukking was ondertussen vragend geworden. Vervolgens ging hij verder dat hij wel meerdere problemen had dan ze wist en dat hij haar niet per ongeluk pijn wilde doen als hij te dicht bij kwam. Haar blauwe ogen gleden weer even naar de omgeving en moest bij zijn woorden wel even denken aan de eerste keer dat ze Nathan had ontmoet en het feit dat ze daar een hele lange relatie mee had gehad en well, dat was ook niet altijd gezellig geweest, zelfs agressief. Ze wist echter niet of ze dat hem direct moest vertellen. Haar ogen gleden terug naar Echo en ze snoof even "Soms moet je je gevoelens laten gelden en niet te veel in je hoofd zitten" sprak ze met een glimlach. Je moest tenslotte je hart volgen. "Iedereen heeft problemen, ik kan niet oordelen over je problemen, maar ik kan je wel vertellen dat ik wat kan hebben" begon ze "Ik ben namelijk wel wat gewend als ik aan mijn ex terug moet denken... wat ik liever niet doe, maar dat heeft andere redenen" sprak ze ondertussen vertrok haar gezicht weer even bij het idee "Anyway, if you never try, you never know". Ze hield ook maar even voor zich dat ze zo mensen om kon leggen, ja met haar blote handen, maar ze wist niet over wat voor een probleem het ging. "Oh.. je kan mij ook veel vertellen als je je daar goed bij voelt" voegde ze nog even toe waarna ze een bankje in het vizier kreeg en zonder er nog verder over na te denken ze Echo's pols vast pakte en hem mee sleurde naar het bankje. Ze ging erop zitten en had de jongen echter mee getrokken, maar toen ze zag liet ze hem wel los, waarna ze haar blauwe ogen over alle mensen heen liet glijden die hier rond aan het dwalen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyza jan 07, 2017 3:05 pm

Hij voelde gewoon hoe haar ogen hem vragend aankeken en hij wist niet precies hoe hij erop moest reageren. Hij grinnikte zachtjes op het moment dat Riddle zei dat hij zijn gevoelens moest voelen en niet z'n hoofd, als dat toch eens zou kunnen dan zou hij een stuk vrolijker door het leven heen gaan. De resterende vloedgolf aan woorden die over hem heen kwamen, lieten zijn schouders hangen. Hij was bang om de waarheid tegen haar te spreken, bang dat ze 'm ter plekke zou laten staan en weg zou lopen. Eindelijk had hij iemand gevonden bij wie hij zich op z'n gemak voelde en die wilde hij niet nu al weer verliezen. Als laatste zei ze nog dat hij het best mocht vertellen als hij zich daar beter bij voelde en hij slaakte een zachte zucht. "Sinds mi-" begon hij zachtjes, maar voordat hij de zin af kon maken, was hij door Riddle al naast haar op het bankje getrokken. Hij glimlachte eventjes, voordat hij haar aankeek en zijn verhaal begon. "Sinds dat ongeluk met de Rangers zitten er wat dingen los in m'n hoofd, de doktoren zeggen dat het door het trauma is gekomen, maar het is nooit met zekerheid vastgesteld. Anyhow, ik heb last van ... episodes, waarvan ik me niets kan herinneren. Een tijd geleden heb ik bijna een meisje neergestoken omdat ik de controle verloren had, terwijl ik daarna uitgeput in een steeg wakker werd zonder herinneringen aan het voorval. Ik heb het idee dat het komt als ik me te veel laat leiden door m'n emoties, daarom ben ik in het lab bezig met een serum om menselijk emoties uit te schakelen, al is het maar tijdelijk." Hij haalde eventjes adem en keek weg, zichzelf schamend over wat hij allemaal verteld had. "Ik wil je geen pijn doen Riddle, ik wil niet de kans lopen dat ik je op een gegeven moment een mes in je keel steek," vervolgde hij daarna. "Daar ben je me te dierbaar voor," sloot hij het zachtjes af.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyza jan 07, 2017 3:30 pm

De roodharige had wel vraagtekens gezet bij het feit dat ze een berichtje van hem had gekregen om langs te komen, omdat hij moest praten met haar. Riddle had er echter niet een seconde langer over nagedacht en was gelijk naar Lumiose City gekomen om het te fixen. Eenmaal hier had het niet lang geduurd voordat ze de jongen weer gevonden had. De roodharige vond echter dat het wel fijn was om te gaan zitten zodat zijn verhaal makkelijker gedaan kon worden. Ondertussen keken haar blauwe ogen naar alle mensen die langs liepen en toch helemaal niks door hadden van hun gesprek. Haar blauwe ogen keken de jongen wel zo nu en dan aan en alle woorden nam ze op en dacht ze nog een paar keer extra over na. Na best wel een heel verhaal, nam de jongen even een pauze en nam hij een hap adem om zijn verhaal af te sluiten met het feit dat hij niet de kans wilde hebben om de roodharige een mes in haar keel te duwen en well dat zij hem te dierbaar voor was. Ze keek hem nu weer aan met haar blauwe ogen waarna ze toch eventjes lichtelijk moet grinniken. Ze wist niet hoe ze het deed, maar het leek alsof ze alleen maar relaties kreeg met jongens met een 'steekje los', ach het had z'n charme als je erover nadacht. Ze haalde haar hand door haar rode haren en ze was ook eventjes stil terwijl ze op keek naar de lucht, maar al weer snel haar aandacht op Echo vestigde. "Oke, first... Ik vind het echt enorm spijtig voor je dat dit je is overkomen..." begon ze "Ik weet niet precies wat er met de Ranger gebeurd is, maar ik vind het spijtig dat niemand je heeft kunnen helpen op dat moment" sprak ze verder. "Ten tweede, ik ben uhm... hoe zeg ik dat het beste... psychische problemen bij mensen wel gewend" sprak ze met een glimlach "En ik zie het dus absoluut niet als iets negatiefs" nee, absoluut niet, ze had een kei lange relatie met een psychopaat die ook nog is twee andere persoonlijkheden had of iets dergelijks. De reden dat ze ermee gestopt was met hem was dan ook niet om die redenen. "Niemand is perfect tenslotte" begon ze haar woorden weer "En uhm ik begrijp dat je mij niet pijn wilt doen, om wat voor een reden dan ook" en lichtelijk werd ze even rood "Ik zou hetzelfde hebben". Ze zuchtte eventjes lichtjes en liet zich net zoals die ene avond, op zij, achterover vallen, wel rustig zat zodat ze niet keihard op Echo's benen zou knallen. Ze deed dit expres though en terwijl ze net zo lag als die ene avond toverde ze een grote grijns op haar gezicht "Oh en vergeet niet, ik kan wel ergens tegen en ik ben ook niet bang om in te grijpen" sprak ze grinnikend. Ongegeneerd bleef ze zo liggen op het bankje en met haar hoofd op Echo's schoot "En als je mij niet geloofd.... ik kan je makkelijk tegen houden als het echt moet hoor" sprak ze zelfverzekerd, wat waarschijnlijk wel zo was, Riddle was namelijk alles behalve een watje, alleen als ze dronken was, was ze een stuk minder sterk en dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydi jan 10, 2017 5:27 pm

Echo wist niet wat hij moest doen. Alles leek zo door elkaar heen te lopen. Hij wilde hier weg, hij wilde Riddle alleen laten staan en zichzelf opsluiten in z'n lab, zodat hij niemand meer om zich heen zou hebben. Maar hij wist dat zijn gevoelens dat niet aan zouden kunnen. De emoties zaten inmiddels zo hoog dat hij haar niet meer uit zijn hoofd kon krijgen.
Toch verraste haar woorden hem. Ze vond het spijtig wat hem overkomen was en ze vond het erg dat niemand hem op dat moment was komen helpen. "Tawnee heeft me gevonden en naar het ziekenhuis gebracht," zei hij zachtjes, niet om haar in de reden te vallen, maar om extra informatie te verschaffen. Hij wist niet eens zeker of hij dat al eens verteld had. Riddle vervolgde dat ze best wel wat psychische problemen bij mensen gewend was en dat ze er niets negatiefs in zag. Ze zei dat niemand perfect was en dat ze begreep dat hij haar geen pijn wilde doen. Ze sloot het af met zeggen dat ze wel tegen een stootje kon en dat ze hem wel tegen kon houden als het nodig was. "Ik weet 't niet," zei Echo zachtjes. "Ik ken de kracht niet, ik ken de kracht van ... hém niet. Dat meisje dat ik aanviel, ik heb d'r in een hoekje gedreven en proberen neer te steken. Ik weet niet wat ik er van moet denken," hij greep naar zijn hoofd en zuchtte. "Je wordt er moe van, stemmen in je hoofd, waanbeelden die af en toe voor je op poppen, een tweede persoonlijkheid die in je hoofd leeft," gaf hij daarna toe, terwijl hij Riddle aankeek. De roodharige was aan het begin van dit alles weer op zijn schoot gaan liggen en hij had niets gedaan om d'r tegen te houden, heck, hij wilde niet eens dat ze weg zou gaan. "Help me," zei hij zachtjes, terwijl zijn goede oog iets wat vochtig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyza jan 21, 2017 2:29 pm

Het horen van haar zus haar naam verraste haar wel. Like... had Tawnee hem gevonden en naar het ziekenhuis gebracht? Oke, het was niet dat ze nooit verwachtte dat haar zus iets goeds zou doen natuurlijk, maar dit had ze niet aan zien komen. Ze kon Tawnee nu eigenlijk alleen maar dankbaar zijn, want anders had ze meneer hier misschien nooit meer gezien. Ze liet de witharige echter maar even zijn gang gaan om op alles te reageren. Ze luisterde echter aandachtig naar al zijn woorden, maar ze was weer zo gaan liggen zodat ze met haar hoofd weer op zijn schoot lag zoals die ene nacht. En well, het was voor haar ook een teken dat ze zich comfortabel bij hem voelde en dit soort dingen deed ze ook niet heel snel, zeker niet bij mensen die ze totaal niet vertrouwde natuurlijk. Haar blauwe ogen keken hem aan in zijn gezonde oog en toen ze merkte dat zijn oog vochtig begon te worden, stak ze haar hand op en legde ze deze tegen een van zijn wangen aan en een zachte glimlach verscheen op haar lippen. "Ik zal je helpen, met wat er dan ook moet gebeuren" sprak ze nog steeds met het zachte glimlachje. "Fijn dat mijn zus je naar het ziekenhuis heeft gebracht" sprak ze grinnikend, ze wist niet of Echo hier wist, dat Tawnee haar zus was namelijk. "Als ik het allemaal had geweten dan was ik wel komen helpen..." sprak ze, zelfs met een beetje schuld in haar stem. Oke, ze kon aan dit hele gebeuren niks doen, ook niet dat ze er niet was, maar als ze het had geweten, maar goed, ze had op dat moment ook niet al te veek contact met Echo. "Oke, Nathan wilde, voordat ik uberhaupt een relatie met hem had, mij dood hebben" sprak ze grinnikend, ja ze vond de situatie best wel grappig al was het op dat moment niet echt grappig geweest "Hij had een hekel aan TR en kwam er toen achter dat ik erbij hoorde" gaf ze de reden nog wat meer weer. De roodharige zuchtte eventjes en hield haar hand nog op zijn wang, maar ze keek ondertussen even de omgeving rond. Sommige mensen leken hun aan te staren, maar zodra haar blauwe blik met die mensen kruiste, keken ze snel de andere kant op en liepen ze snel weer verder. De roodharige liet haar blik weer naar Echo gaan en ze bleef hem op een zachte manier aan kijken. "Dat is nog niet alles... Nathan heeft ondertussen twee persoonlijkheden erbij" begon ze "En ik kan je vertellen dat dat er wel voor heeft gezorgd dat meneer vreemd ging" sprak ze waarna ze even haar ogen rolde. "Laat ik niet beginnen over zijn destructieve karakter" grinnikte ze wat "Dus echt... ik ben wel wat gewend en ik ben niet geshockeerd door je woorden" al zou dat voor een normaal persoon wel anders zijn, maar Riddle was niet de average persoon natuurlijk. "Misschien moeten we een keer sparren" sprak ze grinnikend, dan kon de witharige hier waar ze nu heel onschuldig haar hoofd op zijn knieën had liggen, zien dat mevrouw hier niet de liefste was en schijn nogal bedroog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyzo feb 05, 2017 10:45 pm

Echo knipperde eventjes met zijn ogen toen Riddle begon over haar zus. Wacht, was Tawnee haar zus? Oké, dat was iets wat hij niet had zien aankomen. Hij glimlachte zwakjes toen haar hand op zijn wang gelegd werd en eventjes legde hij zijn hand over de hare heen. Ergens was hij haar wel dankbaar dat ze hier was, dat hij eindelijk kon vertellen hoe hij zich voelde en dat hij gewoon een puur monster was. Maar nee, het leek erop dat Riddle hem geen monster vond, sterker nog, ze legde uit dat ze veel gewend was. "Nathan? De Elite Spy?" vroeg hij verbaast toen ze begon over haar ex, tenminste aan haar verhaal te horen was het haar ex, anders zat hij in een hele benarde situatie nu. Hij kon zich eigenlijk niet voorstellen hoe de groenharige Elite was buiten Team Rocket, aangezien hij er al bij zat toen hijzelf nog maar net actief werd binnen de organisatie. Hij luisterde rustig naar wat de roodharige dame op zijn schoot te vertellen had en toen ze zei dat ze eens moesten sparren, kwam er een smalle glimlach op zijn gezicht. "Dan zal ik proberen om je niet neer te steken," zei hij op een zachte toon. Nooit had hij zich kunnen bedenken dat hij zo zou kunnen zitten met iemand, met een dame nog wel, en zijn gevoelens kon uitspreken. Maar om eerlijk te zijn, deze hele situatie was best wel nieuw voor hem. "Bedankt," zei hij zachtjes, maar gemeend. Hij was zo blij dat hij tenminste tegen iemand had kunnen vertellen die hem niet voor gek verklaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyma feb 06, 2017 8:21 pm

De jongen leek verrast te zijn toen ze over haar zus was begonnen. Tawnee om precies te zijn. Ja, de persoon was haar zus, gek genoeg. Al had ze nooit gedacht dat Tawnee haar zus was, dat was er allemaal op zeer dramatische wijze uitgekomen wat dat betreft. Ze was in ieder geval de zus die ze nooit had gekend, maar nu kende ze haar weer goed genoeg om haar als zus te zien. Wat dat betreft zag ze dingen in haar die ze in zichzelf terug zag. Haar gedachten schoten echter terug naar Echo toen ze zijn hand ook op de hare voelde toen haar hand op zijn wang lag. De glimlach vertelde haar genoeg voor nu. Maar ja ze was een hoop gewend, waaronder Nathan. De witharige leek haar in eerste instantie niet helemaal te geloven en herhaalde zijn naam en ook nog de rang erachteraan. Ze zuchtte eventjes "Ja, hij ja" sprak ze "Maar wees maar niet bang hoor" sprak ze grinnikend. Hij hoefde niet bang te zijn dat hij achter hem aan zou gaan, want Eric had hem bijna helemaal overgenomen en hij haatte Riddle dus daar zou ze geen last meer van hebben. Alleen het feit dat ze nu nog steeds een stap onder de Elites zat en dus naar hun moest luisteren. Ach, ooit zou ze weer bij die groep horen. De roodharige was over sparren begonnen en Echo sprak dat hij zou proberen haar niet neer te steken, ze grinnikte even, wat schattig. "Dankjewel, dat apprecieer ik" sprak ze grinnikend "Ik zal jou ook niet proberen neer te slaan" kwam er nog achteraan met een brede grijns. Toen ze een bedankje kreeg, kon ze hem alleen maar een zoete glimlach terug geven. Ze bleef echter wel zo op zijn schoot liggen en liet haar hand weer even zakken, ze kreeg nog kramp in haar arm als ze hem de hele tijd zo omhoog hield, auw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo Wolf
Member
Echo Wolf
Punten : 475
Gender : Male ♂
Age : 23 Years [20/12]
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Absol
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4218-echo-wolf https://pokemon-journey.actieforum.com/t4219-echo-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6575-echo-s-work-log

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptydi feb 07, 2017 3:18 pm

Echo grinnikte zachtjes toen ze zei dat ze het apprecieerde en dat ze hem dan ook niet zou gaan neerslaan. "Gelukkig, ik geloof dat je me eruit slaat namelijk," zei hij met een grijns op zijn gezicht. Hij was blij dat hij eindelijk iemand had om mee te praten over zijn problemen en daarbij, hij was sowieso altijd wel blij om bij haar te zijn. Zijn hand ruste nog altijd op haar hand en langzaam haalde hij hem weg. Hij wreef eventjes over d'r wang heen en wipte daarna een vinger over haar neus heen. "Ik vind nog steeds dat je een schattige neus hebt," zei hij met een glimlach, terwijl zijn grijze oog over haar gezicht heen gleed.
Hij was blij dat ze er was, dat hij zijn hart had kunnen luchten en gewoon weer in haar gezelschap kon zijn. Hij zuchtte eventjes opgelucht en keek naar de lucht. "Het leek nog maar gisteren," zei hij zachtjes. "Dat ik met jou in dat restaurant heb gezeten," grinnikte hij erachteraan, terwijl hij met een speelse glimlach op zijn gezicht Riddle weer aankeek. "I'm glad I decided to come back then," glimlachte hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Emptyza feb 11, 2017 6:46 pm

Ze kon haar lachen niet inhouden toen hij sprak dat dat maar een 'gelukkig' iets was, want ze zou hem eruit slaan. Na een tijdje stopte ze echter met lachen "Weet je het heel zeker?" vroeg ze nog plagerig erachteraan. De roodharige lag nog steeds heel comfortabel op het bankje en deels op Echo, voornamelijk met haar hoofd. Nadat ze haar eigen hand had weg gehaald van zijn wang voelde ze hoe zijn hand ineens over de hare wreef. Bij deze actie sloot ze haar ene oog als reflex en moest ze lichtelijk grinniken. Dit bleef toch een soort van kietelen en als ze ergens niet tegen kon, dan was het dat. Echter haalde hij vervolgens een vinger haar neus en keek ze hem wat overdonderd aan en vervolgens expres wat nors, zeker bij zijn woorden. Ze sloeg haar armen ook over elkaar "Ik ben niet schattig..." mompelde ze nors, maar ze kon het niet laten om toch weer even te grinniken. Haar norse uitdrukking was dus weer helemaal verdwenen. Haar blauwe ogen bleven echter op Echo gericht toen hij de lucht een blik gaf en sprak over hun moment samen in het restaurant, haar blauwe kijkers keken recht in de zijne toen Echo haar weer aan keek met een speelse glimlach. Zijn woorden deden haar goed en ze voelde hoe haar gezicht wat warmer werd, echter toverde ze zelf ook een speelse glimlach op haar gezicht "I'm very glad about that" sprak ze menend "Kan alleen nog steeds niet geloven dat je dat geflikt had, om weg te rennen zeg maar" kwam er enorm geamuseerd uit. "Vond het wel heel erg leuk hoor" sprak ze grappend, waarna ze haar tong even naar hem uit stak en daarna even lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Just a Monster Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a Monster   Just a Monster Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just a Monster
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everyone is a monster to someone
» Let's find that monster
» Not that much of a monster here. +Manolo
» Friends with the monster
» [RPG] A MONSTER CALLS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: