Leven
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Leven

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

Leven Empty
BerichtOnderwerp: Leven   Leven Emptyza sep 24, 2016 4:47 pm


He daar lieve schatjes van me!

Ik vind het zeer jammer te melden dat ik dus minder actief ga zijn. Niet meteen inactief... Maar gewoon minder actief.
De reden is dat m'n gezondheid aan hoog tempo aan het verslechteren is en ik plots van alles erbij krijg. Daarbij ben ik ook té koppig om echt een pauze te leggen in m'n werk, school en social life... Zoals vele weten ben ik iemand die vaak vroeg uit de veren is en dat is nog steeds het geval, maar door m'n slechtere gezondheid kan ik het vaak niet meer trekken tot later op de dag, waardoor ik snel rond 2/3u alweer lig te slapen vaak. Daarna sta ik vaak op om nog wat hw te doen of tja naar huis te gaan aangezien dit ook wel gebeurd als ik bij vrienden ben.
Verder zijn het ook gwn familiale problemen, maar dat heb ik al langer dan enkele weken... So geen nieuws op dat vlak.

Soo yeah... je zal me wss wel nog es zien, als ik nie een wrak ben, om nog es een postje te droppen... Verder ben ik gwn bereikbaar via m'n skype en tele enzo.. Dus helemaal dood ben ik nog niet <3
Geld uiteraard voor Lyan, Matt, Tawn, Icarus en Zachary~

Bo2x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leven
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heeft een leven.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: