My prince charming - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 My prince charming

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:02 pm

Aha. Ze knikte even. Blijkbaar was meneer over 4 maanden jarig. nou zeg... "Ik ben like wel idk... 6 maanden geleden 17 geworden," zei ze zacht. "Ik moet nog wat langer wachten om 18 te worden, dus das best jammer," zei ze zacht waarna ze evenn op de grond werd gedropt en glimlachend bukte bij Leon. Ze kroelde langs zijn kopje heen en grinnikte zachtjes. "Ik heb je gemist mijn lieve, lieve prins~" zei ze met een zachte glimlach waarna ze een zoen op het kopje van de Litleo drukte. "Je bent nog steeds een schat, weet je dat?" zei ze even op een zachte toon alsof ze tegen een baby bezig was. "Wie is er een cutie? Wie is er een cutie?" zei ze opnieuw op dezelfde toon. "Jij ja, jij~" zei ze even glimlachend waarna ze hem bleef aaien. leon <3
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:09 pm

Jason
Heh... "Ik ben like wel idk... 6 maanden geleden 17 geworden," Aha... Yeah... Hij knikte even rustig en glimlachte rustig. "Ik moet nog wat langer wachten om 18 te worden, dus das best jammer," Aw wat is ze toch zielig. Not. <3. Toen ze helemaal met Leon begon te kroelen rolde hij met zijn ogen en zuchtte hij even. "Wat voor ijsje wil je?" sprak hij even rustig tegen de ander. Ze was hier voor hem hoor, niet voor Leon... Toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:16 pm

Leon was liefde okay... Kon zij weinig aan doen. Toen ze een zucht hoorde, keek ze even op en even verscheen een grimas op haar gezicht. Toen hij vroeg wat voor ijsje ze wilde, kwam ze eerst overeind en begon ze de ander te kroelen. "Nou... Is meneer een beetje jaloers?" klonk er op een fake zielige toon. "Ja jij bent ook cute... Ja jij~" zei ze weer op zo'n hoge toon waarmee mensen tegen hun dieren en pokémon soms praatte. "Hij is zo'n brave jongen, of niet dan. Ja jij bent een brave jongen~" hehe. Ze zette ook een zoentje tegen zijn voorhoofd en glimlachte even met grote ogen, wat natuurlijk wel als schattig kon opgenomen worden. "Citroen graag~" zei ze even met een lachje waarna ze hem weer begon te aaien. "Want hij is zo'n lieve cutie eh~"
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:24 pm

Jason
Toen Tawnee hem opeens begon te kroelen knipperde hij verbaasd... Wat... Hij keek even naar de ander... Jaloers? Hij? Puh. "Mocht je willen." sprak hij met een brede grijns, waarna hij naar zijn kleren liep en geld eruit haalde. "Ik ga ijs halen." sprak hij, waarna hij van haar weg stapte en weg van het gekroel, waarna hij begon te lopen met zijn portemonnee.. Hij was echt een dom kind, of niet dan? Na tien minuutjes kwam hij terug met een ijsje voor hem en Tawnee, waarna hij naar de plek terug liep. "Ik heb je ijs my queen." sprak hij met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:34 pm

En voor ze het wist was ie weg... Wacht... Wacht wat? Ze knipperde ietwat verbaasd en keek hem na. Hij zou de ijsjes wel halen... Nou ja zeg... Dat was ook een heel erg... Droog iets... Ze zuchtte even, toch licht geïrriteerd over het feit dat de jongen hem gewoon gesmeerd was. Like. Waarom? Ze kon toch ook gewoon mee gaan? Ze ritste de tas open en haalde een handdoek eruit die ze open legde op het zand zodat ze erop kon gaan zitten. Snel ritste ze de zak terug toe. Ze wilde niet dat er overal zand zou komen, of wel dan? Kalm keek ze naar leon en trok ze de Litleo naar zich toe om hem stevig te huggen en t blijven kroelen. Hij liep tenmonste niet weg. De fire type was gwoon echt... Tja... een dotje... Al zei ze het zelf steeds en steeds... Opnieuw en opnieuw... Ze grinnikte even en drukte nogmaals een zoentje op zijn koppie terwijl ze hem bleef aaien. "Ik snap je trainer niet zo Leon... Soms is hij zo aaanhankelijk en andere momenten rent ie gewoon weg. Waarom kunnen jongens nu niet gewoon zijn zoals jou? Je bent perfect~" en ze hugde hem weer even. Ah... Hij was zo zacht... Hm... Na een tijdje van huggen en kroelen hoorde ze al snel weer iets waardoor ze opkeek en de ander zag naderen. Aha, meneer had besloten terug te komen. Hij had ijs. Hm. Ze keek even van haar grondpositie op naar hem waarna ze haar hand opstak als teken dat ze het ijsje graag wilde. Hm~
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:36 pm

Jason
Uh? Natuurlijk was ze met Leon aan het knuffelen, hoe had hij het ook anders verwacht. Hij zuchtte even en gaf haar het ijsje, waarna hij op zijn handdoek ging zitten en zijn ijsje begon te eten. "Je bent hier wel voor mij eh." sprak hij even plagend tegen Tawnee, waarna hij glimlachte. Want ze spendeerde nu zoveel tijd aan Leon, terwijl ze voor hem hier naar toe kwam, dat is ook lekker eh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:41 pm

Ze kreeg het ijsje en begon kalm eraan te likken waarna ze even tevreden Leon aaide. Hm.. Dit was fijn, heel erg fijn ♥ Jason ging op een handdoek zitten. Nou... Moest hij zo afstandelijk gaan doen? Het bleek zo.. Hm... Ah tja. Ze kende hem. Hij had waarschijnlijk een of andere fobie voor liefde en alles wat er mee te maken had. Dus wat voor kdingen... Knuffels, kusjes of wat dan ook... tawn naar hem toe gooide, negeerde hij of wel... Hij rende weg. Great right? Het was een mirakel geweest dat hij terug had gehugd man. Hm? Bij zijn vraag knikte ze even met een lach. "Tuurlijk gekkie~" zei ze even al lachend. "Maar dan moet je me niet random achterlaten okay~" zei ze evn licht lachend. "Ik kon ook mee achter ijs weet je wel," yeah. Ze glimlachte even en likte verder aan het ijsje. "Maar goed... vertel maar eens over wat er bij jou de laatste tijd is gebeurd~" zei ze terwijl ze rustig naar hem keek.
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:48 pm

Jason
Ze knikte met een lach... Okay dan... "Tuurlijk gekkie~" klonk er al lachend van haar af, waarop Jason even knipperde. "Maar dan moet je me niet random achterlaten okay~" uh? Hij knipperde even, had hij dat gedaan dan? "Ik kon ook mee achter ijs weet je wel," Oh... Hij slikte even, waarna hij rustig knikte. "Ik dacht, je bent zo fijn met Leon aan het knuffelen." sprak hij glimlachend tegen haar. "Maar goed... vertel maar eens over wat er bij jou de laatste tijd is gebeurd~" Eh... Hij knikte even glimlachend. "Ik heb laatst een meisje uit een vriezer gered." sprak hij rustig tegen haar. "Ze zat in een restaurant opgesloten in de koelkamer... De deur was vast gevroren. Maar dankzij Leon hebben we haar kunnen redden." sprak hij met een brede glimlach tegen Tawnee. "En daardoor ben ik nu officieel Graduate Ranger en heb ik George ook weer terug in mijn team!" yush.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 5:55 pm

Oh naw. Dat was wel lief om zo eraan te denken. Ze glimlachte even en knikte. Omdat ze zo fijn met Leon bezig was? Nou op het moment zelf dan was ze met Jason bezig maar goed. Heh. Hij was gewoon weg gelopen, wat ook heel charmant over kwam. Toen hij vertelde over een van zijn ranger verhalen knikte ze even kalm. "Klinkt leuk~" Not... Wat had zij laatst gedaan voor TR? Oh yeah... een scientist gestolen van het lab... Eerder gekidnapt. "Ik heb niet echt veel coole dingen gedaan de laatste tijd~" zei ze even waarna ze toch even glimlachte. "Maar ik heb gehoord over jullie stylers... Ze klinken echt cool... mag ik ze eens zien?" vroeg ze toch licht opgewonden terwijl ze verder likte. Nom.
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 6:00 pm

Jason
Hij luisterde rustig naar de ander en knikte even over dat zijn werk leuk klonk. Yeah... Het was echt werk dat typisch hem was. Ze vertelde dat ze geen coole dingen had gedaan laatste tijd, saaai. Toen ze vroeg of ze zijn styler mocht zien knikte hij glimlachend, waarna hij eerst wat van zijn ijsje likte, waarna hij zijn styler eruit haalde en even glimlachte. Hij hield het uit naar de ander. "Alsjeblieft~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 6:05 pm

Hm? Ze likte eerst wat en nam het toen aan met grote ogen. ze bekeek het apparaat even goed en glimlachte even. "Dus je hebt verschillende van deze stylers of niet?" klonk er even van het meisje alsof ze zwaar geïnteresseerd was.. Zou het mogelijk zijn om hetzelfde te maken voor Team Rocket leden? Ze zou het moeten proberen in een van haar techniek lessen. Maar daarvoor moest ze eerst even het ding beter bekijken. Ze knipperde even en likte verder aan het ijsje terwijl ze het hele ding bekeek. Hm... ze prutste even aan iets en hoorde een klik waarna ze even de styler ophield en glimlachte. Ze zette ene stoere blik op en keek naar Jason. "Zie ik er nu epic uit?" heh... ze zou dit moeten uit proberen... Of niet dan?
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 6:10 pm

Jason
Ze begon het zowat te inspecteren... En er kwam een vraag of er nog meer stylers, waren waarop hij rustig knikte. "Iedere rang heeft een andere soort styler. Hiermee kan ik twee pokéassists tegelijk gebruiken, met student 1 en hoe verder je komt; hoe meer." Hij glimlachte even en keek naar de ander, waarna hij grinnikte. Badass hoor Tawnee. "Ziet er goed uit." sprak hij grinnikend. "Mag ik hem nu terug?" vroeg hij even rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 6:18 pm

Als snel kwam een uitleg waarbij ze kalm knikte op alles wat hij zei. Dat zou ze moeten onthouden. "En... Hoeveel rangen zijn er?" Vroeg ze kalmpjes. Hehehe. Ze glimlachte naar hem en knikte toen hij vroeg het terug te mogen hebben. Ze stak de styler naar hem uit maar viel als het ware naar voren viel... Hierdoor viel de styler in het zand en zakte het verder. tawn keek ernaar en trok het eruit door aan een stuk te trekken... oeps? Ze bekeek het even en schudde het apparaat, zo te horen was er zand in gekomen. "Ik kan het fixen wacht ff!" Ze bekeek het ding even en prutste het open met een schroevendraaier die ze bij zich had. Ze begon er wat in te draaien en voor ze het wist had ze het hele apparaatje zo goed als kapot gemaakt. Even hoorde ze een licht triomfantelijk gelach in haar achterhoofd. "I... ik... Uhm..." ze keek even licht nerveus op. Alle delen van de Styler lagen zowat verspreid over het zand nu... en well yeah... ze had ze erit gehaald om alles goed te bekijken en nu ze wist hoe het in elkaar zat... Welp... "Wacht... ik ben zo klaar!" Ze begon alles weer in elkaar te zetten, tot het punt dat de styler er weer goed uitzag, maar vanbinnen eigenlijk zo goed als kapot was. "Hier... Hier heb je het terug,"... Hehehe... Sorry Jason maar een styler minder in de handen van een ranger was altijd beter voor het team.
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 6:22 pm

Jason
Hoeveel rangen..? Uhm. Pfoe... Hij grinnikte even. "Dat weet ik niet uit mijn hoofd gekkie." sprak hij even onhandig, waarna ze hem liet vallen in het zand en deze helemaal vol met zand zat. Ze begon hem uit elkaar te halen... en toen weer in elkaar te zetten.. Gos. "Uh... Thanks." sprak hij rustig, waarna hij zijn styler weg stopte en de rest van zijn ijsje op at. Tawnee kon hij wel vertrouwen, toch? Yeah, ze was zijn beste vriendin. Hij stond even op om naast haar te gaan zitten en even achterover te leunen. "Dus hoe is het tussen jouw en je vriendje... August toch?" sprak hij even rustig tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Emptyzo apr 17, 2016 7:41 pm

De ander checkte niet eens of hij nog werkte... Hij vertrouwde haar zoveel? YToch een beetje verbaasd keek ze naar hem. Nja, ze kon altijd nog zeggen dat ze niet wist wat ze aan het doen was... Maar dat was een grote leugen. Tawn wist precies wat er gebeurde in de styler en hoe ze in elkaar zat... nja, niet precies... maar het principe erachter wel. Daarna kwam Jason naast haar zitten en ging hij achterover leunen. Ze keek even glimlachend naar hem terwijl ze het ijsje kalm verder at. Toen de naam August echter viel en een vraag volgde van hoe het nu tussen hen ging zuchtte ze even. "Hij is gewoon een vriend nu... Denk ik.. Idk... Laten we hem gewoon vergeten, okay?" zuchtte ze even. "Er gebeurde wat dingen en sindsdien is het niet meer hetzelfde... So yeah..." sigh.
ღ  THANKS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

My prince charming - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: My prince charming   My prince charming - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My prince charming
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Charming as always
» Prince Charming arrived... NOT! [&AVRIL PIERCE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Petalburg City-
Ga naar: