I don't need anything to get me through the night
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 I don't need anything to get me through the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

I don't need anything to get me through the night Empty
BerichtOnderwerp: I don't need anything to get me through the night   I don't need anything to get me through the night Emptywo maa 30, 2016 5:03 pm

Door het ding aan twee van de uiteindes op te tillen rolde de slaapzak netjes voor haar uit. Ze was voorbereid geweest op het feit dat haar trainingen met Cozen vaak uren uitliepen door het gedrag van de pokémon. Ze had daarom ook een slaapzak meegenomen om eventueel de nacht in het bos door te brengen. Bij het zien van de toren had ze haar plan om onder de sterrenhemel te slapen iets bijgeschaafd. In het stenen ding was het natuurlijk altijd net iets warmer en ook in geval van regen een heel stuk droger. Lima streek de slaapzak glad nadat ze hem bijna tegen de muur had weggelegd. Ze had die plek en het midden van de toren van te voren wat schoongemaakt zodat alles niet helemaal vies zou worden. Tegen de tijd dat de rode kleur van de zonsondergang begon te verminderen verscheen er een silhouet in de ingang van de toren. Dankbaar pakte Lima de bos takjes van de Weavile aan, soms kon hij nog vriendelijk zijn. Het bedankje dat ze hem gaf werd natuurlijk dan weer niet geaccepteerd. Met de aansteker die ze altijd voor de zekerheid bij zich had stak ze een paar van de stro dunne takjes aan. Al snel vatte ze vlam, te danken aan de afgelopen droge dagen. Binnen no-time brandde er een klein vuurtje midden in de toren. Het was duidelijk dat ze niet de enige was die dat deed, enkele hoopjes as lagen door de hele toren verspreid. Lima ging in kleermakerszit op haar slaapzak voor het vuur zitten en tikte een keer naast haar op de slaapzak. Cozen weigerde natuurlijk weer om naast haar te zitten en bleef tegen de muur aan leunen. Door het lichte geknetter van het vuur had Lima echter niet door dat er iemand bij de ingang van de toren was.

{Eerste post voor Marinette Dupain-Cheng}
Terug naar boven Ga naar beneden
Marinette Dupain-Cheng
Member
Marinette Dupain-Cheng
Punten : 350
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4887-marinette-dupain-cheng https://pokemon-journey.actieforum.com/t4890-marinette-s-dex

I don't need anything to get me through the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't need anything to get me through the night   I don't need anything to get me through the night Emptywo maa 30, 2016 8:39 pm







I don't need anything to get me through the night Ledyba


Marinette
"Focus on me."





Tevreden gaf ze de Ledyba een aai over haar hoofd waarna ze zich even kort uitstrekte. Ook vandaag hadden ze goed getraind, en met trots kon de coördinatrice zeggen dat ze saampjes vooruitgang boekte. Ook Tikki leek sinds een tijdje de trainingen wat serieuzer te nemen. Hoe hoger de pokémon levelde, hoe fanatieker deze leek te worden. Zo nu en dan misschien ietsjes te fanatiek. Mari kon er altijd wel om lachen, zolang de Ledyba haar grenzen maar bleef aangeven als ze het idee had dat ze te lang door aan het trainen waren.
Marinette pakte haar rugtas die ze bij aankomst tegen een van de bomen had gekwakt en sloeg deze over haar schouder. Vervolgens wenkte ze haar pokémon om mee te komen en deze vloog opgewekt achter haar aan. Het tweetal had immers niet gemerkt hoe laat het al was en Marinette was dan ook verbaasd om te zien hoe snel de zon alweer aan het verdwijnen was. ”Ik denk dat het tijd wordt een pokémon center op te zoeken.” Mompelde ze in zichzelf terwijl ze om zich heen keek, zoekend naar het bospad wat hen naar de eerdere open plek had geleid. Gek genoeg, waar ze ook keek, er was geen pad te bekennen. Arceus, dat had zij weer. Verdwaald op het einde van de dag terwijl de zon al plaats had gemaakt voor de sterrenhemel. Vast in het bos zonder enige voedselvoorraad of andere benodigdheden. Tijd om in zak en as te zitten had ze niet, nee. Ze moest maar gewoon doorlopen. Wie weet kwam ze vanzelf wel weer op het pad terecht.
Helaas, na een half uur door het gras te hebben gestrompeld was er nog geen teken van het pad te bekennen. ”Oh, Tikki..” Zuchtte ze verslagen. Net toen ze haar excuses aan de pokémon wilde aanbieden viel haar blauwe blik op een stenen toren, midden in het bos. Niet alleen had ze onderdak gevonden, maar er kwam rook vandaan.. vuur! Er was daar iemand! De jonge coördinatrice stond op het punt er naar toe te sprinten, tot de Ledyba haar aan haar rugtas terugterok. Oh, ja, natuurlijk. Donkere bossen, jonge meisjes die 's nachts alleen op pad waren.. In de horrorfilms die ze wel eens gekeken had betekende dat nooit iets goeds, net als in de krantenkoppen en zelfs op het nieuws. ”Maar wat moet ik dan?” fluisterde ze gefrustreed tegen de pokémon, haar handen kort door haar pony halende. Ze zuchtte even verslagen, maar besloot er toch op af te stappen. Ze had immers Tikki, toch? Ja, er kon helemaal niets gebeuren.
Dit maal stapte ze er wat voorzichtiger op af, de Ledyba zich achter haar rugtas verschuilend. Eenmaal bij de toren aangekomen bleef ze wachten in de opening wat volgens haar een ingang moest voorstellen. Voor haar zat een jonge vrouw met lang, donker blauw haar in klaarmaker zit voor een waarschijnlijk zelf gestoken vuur. Ze zag er niet uit als iemand met kwade bedoelingen. Marinette klopte zachtjes op de stenen wand naast haar. ”Eh, klop klop.” begon ze op zachtje toon, vervolgd door een nerveus lachje. ”Mag ik binnenkomen..?” Ze wachtte geduldig op antwoord, haar handen in elkaar gevouwen.


TOPIC TITLE GOES HERE

I don't need anything to get me through the night Rvd8gVV

Terug naar boven Ga naar beneden
Lima Matton
Member
Lima Matton
Punten : 1003
Gender : Female ♀
Age : 19 years
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4577-lima-matton https://pokemon-journey.actieforum.com/t4576-lima-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6685-lima-s-work-log

I don't need anything to get me through the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't need anything to get me through the night   I don't need anything to get me through the night Emptyvr apr 01, 2016 8:09 pm

Bij een dof geklop opende Lima haar ogen die ze inmiddels gesloten had. ”Eh, klop klop.” De stem van een jonge vrouw kwam vanuit de richting van de ingang van de toren. Lima schrok er lichtelijk van op. Cozen had dat door en besloot om meteen actie te ondernemen. "Waag het," snauwde ze zacht naar de pokémon door het te zeggen zonder haar tanden van elkaar te halen. Meteen zette de Weavile een stap terug en leunde weer tegen de muur van de toren. ”Mag ik binnenkomen..?” Vroeg het meisje na een lachje dat wat nerveus over kwam. Het zag er niet naar uit dat het meisje kwade bedoelingen had. Als het een overval of iets dergelijks zou zijn was dat al lang gebeurd en had ze Cozen niet terug hoeven roepen. Het was niet dat ze gesteld was op gezelschap of er zo veel zin in had, het meisje terugsturen het bos in kon ze natuurlijk ook niet maken. Lima wenkte met haar hoofd dat het meisje binnen moest komen. Met haar hand tikte ze een paar keer op de slaapzak naast haar, waar Cozen eigenlijk moest zitten volgens planning. De Weavile weigerde dus moest zijn plekje maar aan het meisje afstaan. "Wat deed je zo laat nog hier in het bos?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

I don't need anything to get me through the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't need anything to get me through the night   I don't need anything to get me through the night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't need anything to get me through the night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Night sky
» One more night
» I won't wait another night ~
» When the day met the night [open]
» Playing in the night sky

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Forest :: Chamber of Emptiness-
Ga naar: