Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]   Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Emptyma jan 25, 2016 11:21 pm

THEY’RE NOT TAKING US ALIVE.


Cecille had al lang geen uitnodiging voor een feestje meer gekregen. Sowieso niet van een vreemde. Ja, ze had de verjaardagsfeestjes gehad van Yara en Cooper, maar verder? Nee, dit werd echt haar eerste, wildvreemde feestje in tijden. De uitnodiging zag er niet zo heel indrukwekkend uit. Het was een pamflet met daarop strakke lijnen en een elegant bolhoedje erop. Cecille vond het eigenlijk te fancy voor haar eigen smaak, maar verder dan dat dacht ze er niet over na. Het was immers een feestje en de knul die haar deze uitnodiging had gegeven, had er nog best jong uitgezien. Daarom kleedde ze zich, zoals gewoonlijk, heel casual en stond op het punt om te vertrekken – was het niet voor het feit dat ze haar vriendin nog moest vertellen waar ze heenging. Sara was er op het moment alleen niet. Schijnbaar was ze nog steeds niet terug van haar bezoekje aan het fossielencentrum. De blondine besloot dus om een simpel briefje te bekliederen met waar ze heen was en dat haar vriendin ook kon komen als ze daar zin in had. Daarna legde ze het in het zicht en ging ze de deur uit; zonder pokémon aan haar zijde, maar uiteraard wel op zak.

Eenmaal aangekomen bij het adres kon Cecille niet anders dan ongelovig naar de gasten kijken. Wat de Muk? Waarom had iedereen een pak en een elegante jurk aan? Verward liep ze naar de ingang en werd toen tegengehouden. Ze moest een uitnodiging laten zien. Beduusd haalde ze de pamflet van vanmiddag tevoorschijn en toonde die aan de mannen. “Deze?” vroeg ze. Dit moest wel een besloten feestje zijn. Anders hadden ze niet zoveel beveilig rondlopen. Cecille mocht uiteindelijk naar binnen, maar daar had ze meteen spijt van. Ze was precies op het soort feestje beland waar ze nooit heen zou willen. Opeens voelde ze zich een flink stuk armer dan ze al deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Layla Akiyo
Punten : 406
Age : -
Icon : Mudkip

Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]   Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Emptydo feb 11, 2016 11:08 pm

Oke, daar had ze weer een uitnodiging gekregen.. Het was niet zo'n indrukwekkende uitnodiging en ze had het gekregen van een of andere dude. De jongen had er niet uit gezien als een of ander rijk persoon though, dus de blondine had gewoon gedacht dat het een van die zuip feestjes zou zijn waar iedereen los ging. In tegenstelling tot het TR-feestje waar ze heen was gegaan met Tore en waar ze er super formeel uit hadden gezien. Na nader inzien had ze die jurk beter vandaag aan kunnen trekken, want toen ze op de locatie van het feest aan kwam, bleef ze beduusd stilstaan en met haar blauwe ogen keek ze naar alle fancy, geklede mensen die naar binnen liepen en een uitnodiging lieten zien. Ze knipperde, was dit überhaupt de goede locatie? Gelijk keek ze naar het adres wat op de uitnodiging stond en liet ze haar blik even de straat rondgaan tot dat ze naam van de straat gevonden had en het nummer van het gebouw... ja ze was op de goede plek. Had zij weer! Ze was gekleed alsof ze heel de nacht ging partyen en zou dus totaal niet tussen alle mensen passen. Haar jurkje was misschien iets té, alles behalve fancy op het moment in ieder geval, oeps. Ze beet op haar lip en wilde eigenlijk het liefst omdraaien en terug naar huis gaan, maar ze moest zich niet laten kennen, misschien was ze niet de enige die zich totaal had vergist. Layla zuchtte dan ook lichtjes en liep met vol zelfvertrouwen naar de ingang waar ze natuurlijk een uitnodiging moest laten zien. De mannen staarde haar misschien iets te veel aan, maar gelukkig kon ze heel snel door lopen en binnen waren er heel veel mensen, mooi. Dan was het een stuk moeilijker om compleet op te vallen.

Echter was Layla zo druk met deze gedachten bezig dat ze gewoon verder liep en totaal niet zag waar ze liep. De blondine botste dan ook keihard tegen een persoon op en toen ze wat beduusd wat stappen naar achteren zetten en haar hoofd schudde, keek ze op naar de persoon waar ze net tegen op gelopen was. Ah... het was een meid.. ook blond, hoe toevallig. Echter had ze alles behalve chique kleding aan, ze was heel erg... casual gekleed, had ze zich ook vergist? Zonder een woord te spreken, bleef ze haar dus aan staren echter schoot ze snel weer uit haar gedachten en opende ze haar mond "Ah.. uh, sorry voor dat" mompelde ze snel, doelend op het feit dat ze tegen haar aangelopen was. Haar blauwe ogen keken even naar het jurkje wat ze aan had, ze wist niet wie er hier nou meer uit de toon viel, zij of zichzelf. Ze zuchtte lichtjes "Ook vergist?" vroeg ze maar om een gesprek te starten. Dat kon ze beter doen dan loner blijven staan hier in haar verkeerd, gekozen kleding. Als de andere blondine zich echter niet 'vergist' had, dan had ze net wel iemand keihard beledigd, ach ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]   Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Emptyza feb 13, 2016 11:02 pm

THEY’RE NOT TAKING US ALIVE.


Nog geen vijf minuten na aankomst of ze werd al ondersteboven gelopen door iemand. Cecille wilde zich woedend met een ruk omdraaien; verwachtte eigenlijk een bredere man, maar werd begroet door een blondine van ongeveer haar leeftijd. Ze hadden beide geluk dat ze wat steviger in haar schoenen stond, anders waren ze misschien beiden naar de grond getuimeld. Door haar verwarring vergat ze meteen dat ze boos was op de vreemdelinge en bleef even met haar mond vol tanden staan, totdat de ander dan toch een verontschuldiging mompelde. Cecille ontwaakte uit haar korte trans en richtte haar lila ogen op de blauwe van de ander. “Oh, euh, maakt niet uit. Kan gebeuren,” sprak ze. Dat was het fijne aan haar temperament. Haar woede verscheen snel, maar het verdween misschien nog wel sneller. De blondine sprak weer, ditmaal om een gesprek op gang te krijgen, waardoor Cecille haar blik over de rest van de vreemdelinge liet glijden. Ook zij was niet bepaald gekleed voor deze avond. Het bracht gegrinnik bij haar teweeg. “Yeah, nogal,” reageerde ze met een grijnsje. “Misschien had ik de uitnodiging beter moeten bekijken. Dit is nou niet bepaald mijn smaak.” Ze keek even over haar schouder naar de nette mensen in pakken en gepastere jurken. Velen van hen hadden een wijnglas in handen en Cecille trok een gezicht. Bah. Als ze ook maar iets anders dan wijn hadden. “Maar ik ben er nu toch. En jij nu ook!” ging ze verder nadat ze haar blik weer op de ander richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]   Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't Threaten Me with a Good Time [+Layla Akiyo]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Threaten Me With a Good Time [+Jordan Benitez]
» Layla Akiyo~
» I could lie +Layla Akiyo
» Def Love_Dont_Hate[+Layla Akiyo]
» Not afraid anymore. [&LAYLA AKIYO]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Slateport City-
Ga naar: