de nieuwe reis begint WIP
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 de nieuwe reis begint WIP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sylvana de Groot
Member
Sylvana de Groot
Punten : 392
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4196-karakterkaar-sylvana-de-groot https://pokemon-journey.actieforum.com/t4197-sylvana-s-pokedex

de nieuwe reis begint WIP Empty
BerichtOnderwerp: de nieuwe reis begint WIP   de nieuwe reis begint WIP Emptyza okt 31, 2015 10:58 pm

Ik werd wakker door het dunne straaltje zonlicht wat tussen de gordijnen door piepte. Ik keek op mijn wekker, en schrok. Was het al zo laat? Blijkbaar wel. Ik gaapte, en rekte me uit waarna ik mijn bed uit stapte. Ik liep rustig naar mijn kledingkast, waarna ik er een setje kleding uitpakte. Ik kleedde me snel aan waarna ik naar de badkamer liep om me verder klaar te maken. Ik hoorde ondertussen gerommel op de kamer van de tweeling. Ik besefte me nu pas weer dat zij vandaag hun allereerste reis gngen maken, net als ik en mijn zus Sanne, en enkele van onze vriendinnen trokken zij ook door de Kalos regio, maar in tegenstelling tot mij en Sanne moesten zij nog naar het lab van professor Sycamore om een starter uit te zoeken. Dit hoefde ik niet, omdat ik al vanuit mijn eerdere reizen pokemons had gekregen/gevangen die ik ook op mijn reis door Kalos mee zou nemen. Dit waren mijn 3 beste maatjes, alle drie vrouwelijk, die ik al sinds dat ik met mijn pokemonreizen was begonnen ken. Lisa, de Kirlia die ik van onze ouders had gekregen voor mijn tiende verjaardag, Danielle de Servine, die ik uit het lab van professor Juniper gekozen had, en Lynn de Pikachu, mijn allereerste zelf gevangen pokemon uit de Kanto regio wel te verstaan. Ik glimlachte. Ik begon me nu toch wel af te vragen waarom de tweeling zo'n lawaai maakte, en stak mijn hoofd om de deurDit leverde mij echter boze woorden op van Emily, een van de tweeling. ''Waarom maken jullie zoveel lawaai, en wat is het hier een rommeltje.'' Ik keek de kamer in, er stonden wel drie tassen per persoon. Ik schudde mijn hoofd en merkte droogjes op. '' Als je op pokemonreis gaat neem je hooguit een rugzak mee. '' Ik liet ze om het duidelijk te maken mijn eigen vol gestouwde rugzak zien. ''\wow hoe krijg je dat er allemaal in?'' Vroeg Larissa. ''Als jullie willen help ik jullie wel.'' Bood ik aan. Ze knikten. Ik begon ijverig de rugzak van Emily in te pakken, met alles wat ze aanwees. Na een tijdje zat alles erin wat je mee moest nemen, en ik ritste de rugzak dicht. ''Zo alsjeblieft. alle handige en nodige spullen zitten erin.'' Ik keek in de tas van Larissa, en zag dat zij hetzelfde had gedaan, als wat ik met de tas van Emily had gedaan. Ik knikte goedkeurend, en liep naar de badkamer, waar Sanne al op me stond te wachten. ''Waar bleef je zolang?'' Vroeg Ze. ''De tweeling helpen met spullen inpakken.'' Antwoordde ik. We maakten ons vlug klaar, en rende met z'n vieren tegelijk met rugzakken en al de trap af, waarna we snel ontbeten. Mama merkte droog op. ''Haast?'' Maar ik zag aan haar ogen dat ze ons wel begreep. De tweeling wilde niet te laat komen in het Lab omdat dan misschien de starters weg waren. Mama vroeg. ''Gaan jullie nog mee naar het lab?'' Ik knikte met mijn mond vol, en zei toen ik mijn mond leeg had. ''Ja want daar hebben we met een paar van de meiden afgesproken.''Ze knikte en zei, na een blik op de klok geworpen te hebben. ''laten we maar gaan, voor we dadelijk te laat zijn.'' We liepen naar de auto. Mama zou ons naar het lab brengen, vanwaar we lopend verder gingen. Ik zuchtte, het bleef vreemd om met een pokemon reis te beginnen. Na een tijdje hoorde ik mama zeggen dat we er waren. Sanne duwde mij heel zachtjes de auto uit. Mijn blik ging naar het lab en ik wist dat ik hier ooit weer moest komen, om mijn key stone op te halen. Ik verheugde me er nu al op. Sanne wees. Ik keek in de richting die ze had aangewezen, en zag daar een aantal van onze vriendinnen staan. Ellen, Eline Yelien en Louise. We liepen naar ze toe en begonnen ze enthousiast te begroeten. Waarna we met zijn allen het lab binnen liepen. Toen we ons gemeld hadden, mochten Larissa Emily en enkele van onze vriendinnen een pokemon uitzoeken. Ten dat gebeurd was liepen we het lab uit, en namen afscheid van iedereen. Onze reis door Kalos kon beginnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
de nieuwe reis begint WIP
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afmaken waar je aan begint
» De Reis
» Het begin van de reis
» School, weinig vrije tijd en buitenlandse reis
» Nieuwe layout!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: