You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Emptywo okt 14, 2015 8:52 pm




DE DIEFSTAL IS GESLAAGD!
Ivar is toegevoegd aan Kaito's team.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kaito Stone
Member
Kaito Stone
Punten : 454
Age : -
Icon : Mudkip

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2015 3:41 pm

De Dark Ball schudde kort heen en weer en even dacht Kaito dat de Pokémon wéér ging ontsnappen, maar dat leek deze keer toch niet het geval te zijn. De Dark Ball bleef stilliggen en de Pokémon bleef er in zitten. Dat vond hij een goed ding, al vroeg hij zich af waarom hij dit in godsnaam deed. Hij wist zeker dat ze er bij de Rocket Base niets mee konden en het was eigenlijk een verspilling van zijn Dark Ball, maar de angst op het gezicht van de blondine had het wel waard gemaakt. Ze had eerst zo’n vastberaden uitdrukking gehad, maar hij had ook angst op haar gezicht gezien. Helaas hadden zijn armen moeten geloven aan zijn acties, want die waren nog altijd geschaafd en deden vreselijk veel pijn. Jezelf openhalen aan kasseien was het ergste wat er met je kon gebeuren, op een brandwonde na dan. Brandwonden had hij ook al eens meegemaakt en daar kon hij zijn lieve vriendin – waarvan hij niet eens zeker wist wat ze nu eigenlijk waren – voor bedanken. Ook had hij een groot litteken op de binnenkant van zijn arm omdat hij was aangevallen door een Zoroark. En hij zou waarschijnlijk ook nog wel een paar littekens hebben van toen die keer toen hij iemand random in het bos aan besloot te vallen en daarna besloot te vluchten. Ja, hij had zich al vaak in de problemen gewerkt en niet echt vrienden gemaakt, maar dat hoefde ook niet. Hij had hier lol in en dat was het belangrijkste. Snel rende hij naar de Dark Ball en pakte deze op. Omdat hij het niet kon laten om haar wat extra te treiteren met de vangst, besloot hij om Aqua een Bubblebeam op haar uit te laten voeren. Zo zou ze niet enkel doorweekt wakker worden, maar zou ze zich ook gedesoriënteerd voelen. En als ze een wonde had, zou dat natuurlijk wel eens kunnen gaan pitsen door al dat water. Reden genoeg om de aanval uit te voeren, niet dan? Nadat hij Aqua de Bubblebeam had laten uitvoeren, liet hij Psycho Teleport gebruiken. Hij was niet stom. Hij wist dat ze sterke teamgenoten had omdat hij dat had gezien. Ze zou hem zo kunnen neerhalen als ze dat wilde. Daarom was het belangrijk dat hij wegging, weg van Lumiose City. Hij kwam terecht bij een Pokémon Center die grensde aan de uitgang van Route 14. Ze zou nooit vermoeden dat hij naar Laverre City zou ontsnappen door dat drassige moeras. En dus rende hij naar Route 14 toe, grijnzend omwille van zijn vangst. Zijn Pokémon had hij vlak voordat hij Teleport gebruikte snel teruggekeerd, maar Psycho liep naast hem en zou dat ook altijd blijven doen.

OOC: Kaito topic uit c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2015 4:55 pm


De nachtmerries die haar de afgelopen weken hadden geteisterd, verdwenen niet wonderbaarlijk als sneeuw voor de zon nu ze met een Hypnosis in slaap was gebracht. Cecille probeerde zichzelf herhaaldelijk wakker te forceren, maar haar lichaam was uitgeput en weigerde om in beweging te komen. De blondine raakte in paniek, maar had zich uiteindelijk erbij neergelegd. Wakker worden zou uit zichzelf moeten gebeuren, helaas. Dat ze zichzelf had aangeleerd om uit nachtmerries te ontwaken had nu geen zin en dus maakte ze zich klaar voor het ergste.
Toen ze dan eindelijk ontwaakte en haar kleren nat aanvoelden, dacht ze in eerste instantie dat het van de zweet was. Pas toen ze volledig wakker was en rechtop was gaan zitten, zag ze de natte ondergrond waar ze op had gelegen. Fronsend keek ze naar de ronde watervlek, zich afvragend of het geregend had, maar als dat zo was geweest dan was de hele grond nat.

Herinneringen kwamen echter al snel naar boven en ze klemde haar kaken op elkaar. Dit was het werk van die rotzak geweest, zeker? Bij die realisatie keek ze met grote ogen om zich heen. Ivar! Waar was Ivar? ... Niet hier. Cecille vreesde het ergste. Hoewel ze trots was op haar team en voor geen moment dacht dat ze zwak waren, kon ze het niet helpen om te denken dat hij gevangen was geworden. Team Rocket scheen gebruik te kunnen maken van een speciale pokéball en Ivar was nou niet de best getrainde van haar team, dus de meest logische verklaring was... Wel, dat was dat ze hem kwijt was. Cecille beet hard op haar onderlip. Was ze nu een slechte trainer? Ze moest haar pokémon terugkrijgen, koste wat het kost. Ze stond op en haalde haar Holocaster tevoorschijn. Omkleden kwam zo wel. Een verkoudheid stond niet gelijk aan haar pokémon als het op belang aankwam. Ze moest eerst een belletje plegen en ze wist al precies wie haar hiermee kon helpen.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]   You Got Me Beggin' [+Kaito Stone] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You Got Me Beggin' [+Kaito Stone]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaito Stone
» Get back here! [& Kaito Stone]
» Obstacles [+Yara & Kaito]
» Saturday night FEVER || Kaito Stone
» Kaito's Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: