[ C ] Well... Excuse me ~
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [ C ] Well... Excuse me ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptywo sep 09, 2015 11:13 pm

Het was vreemd hoe je gewend kon raken aan bepaalde kleding die je normaal nooit droeg. Om de een of andere reden had ze het nodig gevonden om een beetje te veranderen van kledingstijl gezien haar huidige bezigheden: simpel papierwerk. Het was eigenlijk het enige wat ze nog deed, soms nam ze wel de tijd om haar Pokémon te trainen – maar buiten dat viel er niet zoveel te doen.
Toch was ze hiermee wel een beetje gegroeid, maar ze kon niet ontkennen dat dit niet de manier was waarop ze Team Rocket wilde helpen. Ze wilde veel liever het veld op en dan ook gelijk overwinning proeven en resultaten zien. Ze wist wel dat haar harde werk hier ook beloond werd, maar ze zag er zo weinig van terug… Ze vond het gewoon jammer.
 
Gelukkig voor Cora leek het lot haar een kans te geven een nieuw pad te kiezen, vandaar dat ze nu door de gangen liep met een document in haar handen en gevolgd door de Glameow. Het geklak van haar hakken klonk eenzaam in de hallen, er waren nou eenmaal niet zoveel mensen rond dit uur. Meestal probeerde ze zoveel mogelijk overdag te regelen zodat ze in de avond wat tijd had voor zichzelf. Hopelijk kon ze wel verandering brengen in dit ritme, want ze moest zowaar documenten leveren aan Allison en daar lag de mogelijkheid om dit alles aan te kaarten in de hoop dat zij er verandering in zou kunnen brengen.
Voor de deur bleef de roosharige staan, waarna ze diep inademde en vervolgens net zo diep uitademde. Rustig blijven, ze kon dit. Ze hief een hand op en klopte beheerst met haar knokkels op de deur waarna ze haar hand weer liet zakken en om het document vouwde dat ze nog steeds voor haar borst hield.

Ze kon dit.

OOC; Gereserveerd voor Allison!
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 10:35 pm

we will be victorious
Allison keek met een lichte frons naar de Lucario, wie in een hoek van de kamer zat, haar poten gestrekt. Het was momenteel simpelweg de zwakste Pokémon uit haar team. Veel stelde de Lucario niet voor met haar level 50 en ze had erover nagedacht ook deze voor de verkoop te gooien, maar ze had het niet gedaan. Allereerst was de Lucario, zelfs al was Luca er, hard nodig voor experimenten. En ten tweede had ze met de Pokémon een band opgebouwd, iets wat met Minerva en de anderen niet aanwezig was. Met Juno wel. Juno was een geweldige Pokémon en deze was zelfs uitgegroeid tot haar sterkste op het moment. Abbas was ook geweldig. Daarom waren dit de drie die gehouden werden, terwijl de rest geld opleverde.

Een klop op de deur haalde haar uit haar gedachtegang, waardoor ze haar wenkbrauwen hief. “Kom maar binnen.

Notes:
Laat, sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 11:14 pm

Haar schouders gingen langzaam omhoog toen ze diep ademhaalde en zakten weer naar beneden toen ze weer diep uitademde. Met gesloten ogen wachtte ze af, het document in haar armen geklemd alsof ze het met haar leven moest bewaken. Dat was in zekere zin ook wel waar, maar de reden dat ze nu zo nerveus was en dat uitte in die handeling was anders dan wat voor de hand lag.
Toen er een stem van achter de deur klonk die aangaf dat ze naar binnen mocht opende ze haar ogen langzaam terwijl ze tegelijk de klink van de deur omlaag duwde en deze opende. Rustig betrad ze de kamer waarna ze eerst keurig de deur achter zich sloot en zich vervolgens richting de Executive omdraaide. 'Ik heb de documenten waarnaar gevraagd werd,' verklaarde ze haar bezoek waarna ze vanuit haar ooghoek even naar de Lucario keek en daarna haar blik ophief richting Allison. 'En daarbij heb ik nog een andere vraag,' kondigde ze aan, 'Ik vroeg me af of U mij uit wilt horen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 11:25 pm

we will be victorious
Weer zo’n type die qua uiterlijk niet thuis leek te horen in deze groep. Allison hief langzaam een wenkbrauw toen ze een meisje met roze haren binnen zag stappen. Ze had het meisje meerdere keren eerder gezien, maar er nooit echt aandacht aan besteed. Het meisje had een belangrijke taak binnen de groep, maar een taak die iedereen volbrengen kon. Ze had haar persoonlijke aandacht dus nog zeker niet verdiend. “Leg maar neer,” zei Allison dan ook toen het meisje zei wat ze hier deed. Allison knikte een keer richting het bureau, waar al een stapel bladen op lagen. Daar kon het simpelweg bovenop.

Toen de stem van het meisje echter nog een keer klonk, keek Allison op en bleef ze even strak naar het meisje staren, voor zeker drie volle minuten. “Zeg het eens,” sprak ze uiteindelijk, haar stem kalm. Ze was benieuwd wat het meisje te vertellen had, al was in haar ogen duidelijk te zien dat ze er niet veel van verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 11:42 pm

Er werd aangegeven waar ze de documenten moest laten, iets wat ze braaf deed. Keurig legde ze de map bovenop de andere stapel, waarna ze eigenlijk alweer aanstalten maakte om weg te lopen. Iets wat ze betaamde te doen: gewoon doen wat haar was opgedragen en verder geen protest, geen verdere vragen of wat dan ook. Vragen over de zaken van Team Rocket zou ze echter nooit hebben, daar was haar loyaliteit te groot voor.
Toen Allison naar haar keek nadat ze haar woorden had gesproken keek ze echter niet weg. Ze zag het niet als een (staarwed)strijd maar meer als iets waarbij ze zich misschien moest bewijzen? Daarbij was ze ook niet het type om gedwee weg te kijken naar de grond en met haar staart tussen haar benen zich toch maar terug te trekken - ook al was de ander haar meerdere. Haar gedrag scheen echter beloond te worden wanneer de ander aangaf dat ze verder mocht gaan en zich dus nader mocht verklaren. Ze gaf een kort knikje: 'Dank U.'
Hierna hapte ze eenmaal naar adem waarna ze begon met spreken: 'Ik ben erg blij dat ik deel mag uitmaken van Team Rocket en ik mag ook zeker niet klagen over mijn huidige positie... Maar ik merk dat er hier geen uitdagingen meer zijn voor mij.' Ze zweeg even. Het was waar dat ze dit meerdere keren voor de spiegel had geoefend, maar het was toch heel anders als je het voor het echie moest doen. 'Ik wil graag meer groeien in mijn kunnen zodat ik Team Rocket nog beter kan helpen bij het behalen van haar doelen,' ging ze verder, 'Ik zou graag... Het veld op willen.' Onbewust had ze haar hand laten afdwalen naar het bureau en liet ze haar vingers er nu op rustten. En toch voelde het alsof ze zou omvallen als ze haar hand daar niet, als de extra steun er niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 11:49 pm

we will be victorious
Eigenlijk viel het te verwachten. De woorden van het meisje gleden een beetje langs Allison heen, al ving ze de belangrijke delen zeker op. Lucy leek ondertussen niet al te geïnteresseerd te zijn in dit meisje en sloot haar ogen weer, om terug te zakken in een staat van complete rust, waarin zij enkel lette op de aura’s die zich om haar heen bevonden. Allison, echter, staarde het meisje nog altijd aan, zonder ook maar enige beweging te maken.
Het meisje leek klaar te zijn en Allison hief haar kin een beetje, haar blauwe ogen strak op het meisje gericht. “Je…” begon ze kalm, haar wenkbrauwen optillend. “Kan ook gewoon zeggen dat het je verveelt.” Eén mondhoek van de jonge vrouw kroop omhoog, terwijl ze haar schouders langzaam ophaalde. “Laat eens zien wat je Pokémon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyzo sep 13, 2015 11:56 pm

Er is altijd een soort van drang om goed over te willen komen tegenover personen waarnaar je enkel met ontzag kunt kijken. Dan waren er ook nog de gevallen waarbij je wist dat het je meer zou opleveren als je je gewoon goed gedroeg en hoewel het bij Cora meer om het tweede geval ging, was er nu sprake van reden nummer een. Ze was bang om het voor zichzelf te verpestten, net nu ze de kans had gekregen om verandering te brengen in de gang van zaken.
Haar hand gleed langzaam van het bureau af bij het horen van de opmerking van Allison en ietwat beschaamd krulden haar mondhoeken omhoog en wendde ze eindelijk haar blik af. 'Dat is waar,' stemde ze in. Ze voelde nog de behoefte om een verdere uitleg te geven, maar was ergens bang dat ze dan weer teveel zou praten - wat ze eigenlijk al had gedaan.

Met grote ogen keek ze op toen haar werd opgedragen om haar Pokemon te showen. Ze knikte, alweer, waarna ze beiden Pokeball tevoorschijn haalde - ze groot maakte en de Pokemon eruit liet komen. Mittens kwam keurig zittend tevoorschijn en Crocs typerend half zenuwtrekkend. 'Dit zijn Mittens en Crocs.' Het was duidelijk dat ze niet de sterkste Pokemon waren, maar ze waren loyaal naar haar toe en voerden hun taken altijd goed uit. Ze besloot dat het overbodig was om erbij te meldden dat ze ze in de tussentijd al wat had getraind, want wat moest Allison nou met die informatie? Niks. Dat was wat ze ermee moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyma sep 14, 2015 12:06 am

we will be victorious
Het was altijd zo. Iemand werd de dupe en kreeg een rottaak, simpelweg omdat deze vervuld moest worden. Bewees deze persoon beter te kunnen, dan ging de taak naar iemand anders. Deze taak was absoluut niet persoonsgebonden verder, dus was er niet veel bewijs nodig. Een simpele wil om door te gaan was voor Allison vaak al genoeg, al wilde ze wel iets duidelijk maken.
En dat deed ze. Haar blik stond strak gericht op de twee Pokémon en even bleef ze ernaar staren. ‘Moet ik?’ weerklonk er in haar hoofd en Allison’s blik schoot naar de Lucario. “Nee, Lucy,” sprak ze kalm, waarna ze Coraline weer aankeek. “Wilskracht en tactiek zijn zeker belangrijk als je in het veld wil presteren,” begon ze kalm. “Maar zonder een krachtige Pokémon kom je niet ver. Het is slim om hard te gaan trainen, of op een andere manier een Pokémon van grotere kracht te bemachtigen.” Ze had immers niet veel aan dit tweetal, maar iedereen moest ergens beginnen. Allison was immers ooit begonnen met een Tepig van level 5, nu had ze een Flygon in haar bezit die aardig op weg was naar de level 100. “Maar, mits je dat in je achterhoofd houdt… Vind ik het prima als je jezelf gaat bewijzen hierbuiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyma sep 14, 2015 12:26 am

Mittens was dit soort situaties wel gewend... Of ja, ze was gewoon altijd erg rustig en kwam meestal pas in beweging als haar eigenares haar een signaal gaf - bewust of onbewust. Daarom hoefde ze zich ook geen zorgen te maken over de kat, het was meer het reptiel waar ze zich zorgen over maakte. Hij trilde altijd wel, omdat hij zoveel energie had, maar hij zag anderen die hem strak aankeken altijd als personen of Pokemon die hem uitdaagden. En Allison deed nu precies dat, maar zolang Crocs niet op zou kijken zou het goed zijn. Als hij zijn blik strak naar de grond gericht zou houden zou het goed zijn.
Gelukkig voor Cora's zenuwen keek de jonge vrouw uiteindelijk weg, wendde haar blik op haar eigen Pokemon die blijkbaar Lucy heette. Ze volgde de blik echter niet, want ze wist al dat de ander er was en aan de nee te horen die over Allisons lippen kwam moest alles in orde zijn. 'Ik moet dus niet zo dom zijn om te proberen een level vijftig Pokemon te stelen met mijn huidige Pokemon in deze staat,' merkte ze op, 'Die conclusie had ik hiervoor gelukkig al getrokken.' Nee, ze was verre van dom. Ze was een harde werkster en wilde zich graag bewijzen, maar was daarbij niet blind. Uiteindelijk trok ze haar mondhoeken omhoog en keek met een dankbare, maar ook zelfverzekerde blik naar de ander: 'Ik zal U niet teleurstellen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptyma sep 14, 2015 5:15 pm

we will be victorious
Het meisje met de roze haren scheen het principe te begrijpen en Allison sloeg haar armen rustig over elkaar heen. “Klinkt goed,” zei Allison, even kalm weer naar de Lucario kijkend, voor haar blik weer op de rozeharige viel. “Dan ben ik benieuwd,” ging ze rustig door, maar een lichte glimlach trok haar ene mondhoek al gauw omhoog. “En dan hoop ik binnenkort vooruitgang te zien en horen. Veel succes.” En met die woorden was het voor haar in principe gedaan. Het meisje mocht haar taken in het veld gaan volbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coraline Verdi
Member
Coraline Verdi
Punten : 537
Age : -
Icon : Mudkip

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Emptydi sep 15, 2015 9:07 pm

Haar wat natuurlijke houding scheen niet afgestraft te worden, nee er werd gewoon normaal op gereageerd – maar Cora zou Cora niet zijn als ze er weer iets héél erg speciaals van maakte. Ze leerde het ook nooit; dacht gelijk dat Allison haar daarom in een zekere zin accepteerde. Natuurlijk was dat wel zo, maar niet op de manier waarop zij het zag. Alsof er een kans was dat die band die ze had met haar trainer destijds weer opnieuw gemaakt kon worden – maar dan met iemand anders. De man die haar bij Team Rocket had gehaald, dat was lang geleden zeg.
Blij knikte ze naar de jonge vrouw, vond het zelf overbodig om nog echt woorden te spreken. Haar dankbare houding was daarbij ook zo obvious dat het bericht vast wel over moest komen. Hierna draaide ze zich om en liep richting de deur. Mittens volgde haar zoals gewoonlijk trouw, maar Crocs bleef achter. Over haar schouder keek ze naar het blauwe wezen waarna ze een keer in haar vingers knipte, wat ervoor zorgde dat hij soort van opsprong en gelijk naar haar toerende.
Eenmaal buiten het kantoor en met haar Pokémon weer terug in hun ballen kon ze een zucht slaken, gevolgd door een air punch en een zachte: Yessss. You go girl.

- Topic uit denk ik ;o ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[ C ] Well... Excuse me ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ C ] Well... Excuse me ~   [ C ] Well... Excuse me ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ C ] Well... Excuse me ~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: