' Responsibilities .
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 ' Responsibilities .

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptywo sep 09, 2015 8:00 pm

we will be victorious
Met een voorzichtige beweging klopte Allison op het hoofd van de grote, paarse Pokémon met zijn gigantische vleugels. Het was de tweede van dit type binnen het Team, al moest ze spijtig genoeg melden dat de vorige… spoorloos verdwenen leek. Maar, dat maakte niet uit. Ze hadden nu deze. En al was het ding enorm nuttig wat betrof de tests, was het… Te wild en onstuimig om hier te houden. Te roekeloos om continu op te sluiten in het nare lab. Dus, ze had besloten dat het ding een nieuw thuis zou vinden. En dat was de reden dat ze de jongeman met een kwaad bericht naar de voorkant van de hideout had gestuurd. Dit ding zou zijn verantwoording worden.

'& Floyd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptywo sep 09, 2015 9:08 pm

Het was de eerste keer dat hij Allison op een vrij korte periode zo vaak zag. Ze gingen nog besties worden. Dat was de gedachten die door Floyd zijn hoofd heen ging wanneer dat hij haar berichtje las op zijn Holo Caster. Zonder te klagen ging maar naar de Hide Out waar dat Allison zou wachten op hem. Heel ver was het niet van zijn thuis dus was hij er vrij snel. Zijn knie was ook al wat beter. Krukken waren nodig maar hij was te koppig om ze aan te doen, enkel de brace was in zijn ogen al genoeg om het te doen genezen. Daarbij kon hij stappen - soms was het eerder manken - dus vond hij dat krukken niet meer nodig zouden zijn.
Wat hij aantrof wanneer hij op de afgesproken plek was, deed hem zijn wenkbrauwen uit verbazing optrekken maar verder wist hij zijn gezicht aardig in de plooi te houden. ‘Is dat je nieuwe vriendje? Wat oud denk je niet?’ vroeg hij rustig aan Allison, zijn ogen bleven gericht op de pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptywo sep 09, 2015 9:26 pm

we will be victorious
Ik val wel op oudere mannen,” merkte de paarsharige bloedserieus op, terwijl ze de Aerodactyl kalm aaide. “Ze hebben meer wijsheid en een… bepaalde drift.” Ze gooide haar wenkbrauwen één keer omhoog, om aan te duiden dat ze daar niet al te veel op in zou gaan, voordat ze het heel erg ongepast ging maken. Al snel schudde ze haar hoofd, een lichte glimlach over haar gezicht trekkend. “Er gaat veel veranderen de komende tijd, Floyd. Ik moet helaas terugkomen op mijn eerdere plannen, maar misschien is dit wel beter,” zei ze. Hoenn werd nog heel even uitgesteld. “Ik wil dat jij voor mijn vriend hier zorgt.” Ze klopte de Aerodactyl een keer op zijn nek, waarna ze de Pokéball naar de man uithield. Dit was een soort van compliment. Ze vertrouwde hem met iets heel speciaals, immers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptywo sep 09, 2015 9:47 pm

‘Wat jammer dan dan ik niet ouder ben,’ mompelde Floyd als korte opmerking nadat hij Allison even had laten uitpraten. Hij meenden het niet, uiteraard niet. Moest hij met de vrouw moeten samen leven zou hij het niet overleven. Het was een goed iets dat het onderwerp daar niet te lang op bleef hangen want het grote ding eisten eerde hun aandacht. De pokémon was niet echt het type dat je buiten op straat snel zou tegen komen en het leek hem ook geen goed iets als de pokémon besloot zijn vleugeltjes te gaan strekken.
Allison begon weer te praten, over dat veel ging veranderen en moest terugkomen op eerdere plannen. Daarmee zou de pokémon zijn verantwoordelijkheid worden. De pokébal die naar hem werd uitgestoken nam hij vervolgens aan. ‘Je verbaasd me tegenwoordig keer op keer,’ sprak hij tegen de jonge vrouw. ‘Dit kan een leuke uitdaging worden.’ De Aerodactyl zag er niet uit als dé makkelijkste pokémon in de geschiedenis, en Floyd had zo het vermoeden dat hij er wel eens problemen mee kon gaan ondervinden.
Vanuit zijn ooghoeken keek hij even naar de pokémon waarna hij de pokébal wat op hief om de pokémon erin te doen verdwijnen. Op een later tijdstip en op een andere plek ging hij het wezen wel eens beter leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptyzo sep 13, 2015 8:57 pm

we will be victorious
Onthoud wel dat ik hem nodig ga hebben voor mijn tests, dus heel af en toe zal hij even bij me moeten komen voor controles. Maar, behalve dat is hij in principe helemaal van jou,” sprak de jonge vrouw met een lichte, duidelijk geamuseerde glimlach. “Het verborgen houden in een kooi doet hem en mijn scientists immers geen goed.” Iets met dat hij iemand’s arm verminkt had, of zo. Het dier leek niet al te… rustig. Hij moest zijn energie kwijt en Floyd had een simpel fossiel wel verdiend. Het was immers bij lange na niet het enige fossiel dat zij in handen had gehad, maar behalve de genen had zij er geen spectaculair interesse in. Er was immers een reden dat ze uit waren gestorven, zoals ze met Ezio had mogen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptyzo sep 13, 2015 9:37 pm

Allison legde uit dat ze de pokémon vast nog wel nodig zouden hebben voor testen, en als dat het geval was zou hij de pokémon wel even brengen of doorsturen. ‘Sure, wie weet krijg ik dan ooit een Aerodactyl terug met twee koppen,’ antwoordde hij. Hij begreep ook wel dat de pokémon niet ideaal was om op te sluiten in een hok en dat het hem ook agressiever maakten dan hij al was. ‘Zolang dat ze er maar niet voor zorgen dat ik een hand kwijt ben als ik hem nadien weer uit zijn bal laat.’ Voor hetzelfde geld maakten ze het beest zo woest met hun testen of moordlustig dat Floyd er nadien de problemen van mocht ondervinden. Ha wel, dan liet hij de Aerodactyl wel los wanneer hij zelf nog in het lab was, konden ze er gezellig van meegenieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptydi sep 15, 2015 5:18 pm

we will be victorious
De opmerking van Floyd deed Allison even met haar ogen rollen, al trok een lichte glimlach haar mondhoeken omhoog. “DNA, Floyd. We willen vooruitgang zien en verschil. Aanpassingen zullen we niet maken,” legde ze uit. “Niet op hem, tenminste,” vervolgde ze met een licht glimlachje. Op anderen wel, maar dat was iets wat niet relevant was op het moment. “En, dat komt goed. Hij kent de rituelen zo onderhand wel,” ging ze rustig door. Ze zuchtte even en ging met een hand door haar lange haren. “Maar, dan wil ik het van je horen als er iets opmerkelijks is met hem. Ook zou ik graag vernemen hoe zijn eerste Mega Evolutie verloopt,” legde ze rustig uit. “Als dat oké is, kan je weer door met je eh… leven.” Wat een heerlijke manier om te zeggen dat hij mocht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Emptydi sep 15, 2015 8:04 pm

Hij moest wat gaan doen aan zijn manier van het vertellen van een grap. ‘Het was als grap bedoeld,’ sprak hij dan even kort. Als je experimenten wilde uitvoeren dat het uiterlijk kon veranderen dan moest ze dat doen op iets dat net wat minder speciaal was. Een Rattata bijvoorbeeld, die waren er perfect voor. De pokémon zou wel de vaste rituelen al kennen, maar dat maakten Floyd niet veel uit. Het waren die wetenschappretjes die dachten dat ze slim waren die op zo’n momenten last van hem konden hebben.
Mega evolutie zou wel noodzakelijk zijn, want madam wilde weten hoe dat hij daarop zou reageren. Dat werd dus sparen. ‘Sure, zal je laten weten hoe het ging als het eenmaal zover is,’ beloofde hij maar. Een exacte tijd plaatsen hij er niet bij, want daar kon hij zich toch niet aan houden. Hij zag wel wanneer dat de Aerodactyl er klaar voor was en hij rijk genoeg.
Ze liet ook weten dat hij weg kon gaan als het allemaal in orde was, en hij gaf een korte knik. ‘Tot een volgende dan,’ hij wierp even een blik op de pokébal van zijn pas verkregen pokémon waarna hij zich om draaide om zich weer verder te gaan met zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

' Responsibilities . Empty
BerichtOnderwerp: Re: ' Responsibilities .   ' Responsibilities . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
' Responsibilities .
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: