Winterperiode ideetjes
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Winterperiode ideetjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caitlynn Riot
Member
Caitlynn Riot
Punten : 408
Age : -
Icon : Mudkip

Winterperiode ideetjes Empty
BerichtOnderwerp: Winterperiode ideetjes   Winterperiode ideetjes Emptyza aug 29, 2015 11:46 am

Hallo iedereen (:

Ja, ik weet dat ik vier maanden te vroeg ben, maar ik wilde al enkele ideetjes voor de winter voorleggen.

1. Sneeuwballengevecht

Een sneeuwballengevecht! Dit lijkt me vrij simpel. Je organiseert een sneeuwballengevecht op een bepaalde plaats (zoals Snowbelle City in Kalos en Slateport City in Hoenn) en laat deze van een bepaalde datum tot een bepaalde datum lopen. Net zoals bij de Poké Fair kun je dan ook toestaan dat mensen aparte topics aanmaken.

2. Kerstmarkt

Een paar leuke kraampjes waar je spullen kunt kopen door punten in te wisselen! Misschien omdat het een evenement is dat sommige spullen voor een wat goedkopere prijs aangekocht kunnen worden? En ook een kraampje met lekker eten en een hete chocolademelk om wat warmer te worden?

3. Schaatsbaan

Ik weet niet of iemand de grote jaarlijkse schaatsbaan in Maastricht kennen? Misschien dat we zoiets ook kunnen doen op PJ. Dat het weer van de ene datum naar de andere loopt en dat de leden kunnen gaat schaatsen als ze dat leuk vinden.

4. Toernooi

Misschien is het ook leuk om een toernooi te organiseren waarin de leden die zich aanmelden enkel ice-types mogen gebruiken? En dat de prijs een Pokémon is of een mooie item.

Dat zijn zowat alle winterse ideetjes die ik kan bedenken. Laat me weten wat jullie ervan vinden en voeg je eigen ideeën toe als je er hebt c:

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Winterperiode ideetjes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► PRESS START :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: