Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptyzo aug 23, 2015 7:35 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Hoe raak je bevriend met een wilde Gastly? Niet zo moeilijk, gewoon hem bang-maak-tips geven! De wilde Gastly had geprobeerd met zijn angstaanjagendheid Annie de stuipen op het lijf te jagen, maar het had maar weinig effect gehad. Zijn act was niet zo sterk en Annie was geen angsthaas, tja, dan kreeg je dat nou eenmaal. De meid had een arm om de pruilende Gastly gestoken en hem uitgelegd dat als hij een betere opbouw had, het allemaal veel effectiever zou zijn. En zo werden de twee een team. Ze hadden een kind van rond de 12 al zo goed als in haar broek doen schijten van angst, waarna de Gastly overtuigd was van Annie's goddelijke status. Nou, dat vond zij niet erg! Opgewekt wandelde ze door de lege gangen met de Gastly naast haar, op zoek naar haar volgende slachtoffer. "Voor ons volgende trucje zit ik te denken, misschien iets van mist en—" opperde ze, maar geschuifel en het geluid van voetstappen snoerden haar de mond. Oh! Hun volgende slachtoffer! Ze trok de Gastly een van de lege kamers in, waar ze zich tegen de muur aan drukte en door het kiertje van de deur keek. Oh, daar kwam iemand! Met een giechel trok ze zichzelf weg van de deur en iets verder de verlaten kamer in, waar ze neerhurkte en in een fluistertoon met de Gastly overlegde. Alriiight. Stilletjes sloop ze vervolgens weer naar de deur, die ze met haar teen voorzichtig open duwde, waardoor er een film-achtige 'IEEEEEEEK' klonk van de oude scharnieren. Ha ha haaaaa, dit zou vast leuk worden!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptyzo aug 23, 2015 11:32 pm


Waarom o waarom zat ik nou in een behekst gebouw? Het antwoord was eigenlijk simpel: ik raakte verdwaald en dit was de enige gebouw in de wijde omtrek. Nog leuker was misschien nog mijn natte regenjas en spijkerbroek, omdat het net flink begon te regenen. Onzeker slikte ik, terwijl ik het gebouw instapte en direct mijn jas uittrok om die over mijn arm te laten bungelen. Het hout kraakte al luid, terwijl ik maar één stap verzette. Ik voelde mijn hart al flink tekeer gaan en mijn keel kurkdroog worden. Graag wilde ik mij omdraaien en het gebouw achter mij laten, maar ik wilde niet onderkoeld raken. Ook boden de bomen amper beschutting, dus had ik geen andere keus. Licht trillende liep ik door de gang van het gebouw, en herkende wat van het interieur. Dit had dus eens een hotel moeten zijn. Het maakte er niet minder eng op, en het gekraak van het hout was het enige wat de stilte vulde. Oké, dit kon ik niet meer aan. Dan was ik maar een angsthaas. Mijn vingertoppen tikten al tegen de Pokéball van Ademir aan, maar een hoog, knarsend geluid weerklonk naast mij, recht bij een deur die traag open.. g-ging?! Ho, wat?! “AAAAAAAAAAAAAAH!!” Gilde ik angstig, struikelde over mijn eigen voeten, en draaide mij al direct om. Mijn hart ging tekeer, terwijl ik amper bij nadacht en dus mijn Pokéball van mijn riem was afgevallen. Deze rolde naar de deur toe en een Snivy verscheen eruit. Het reptiel keek met een schuin kopje naar de dame op en wapperde kort met haar staart. ‘Snivy?’ Ho! Direct draaide ik mezelf met een ruk om en zag zowaar de jonge reptielachtige Pokémon verderop tegenover de deur staan. “Damein, k-k-kom.. h-hier! N-Nu!” Ik stotterde hevig, maar kreeg mijn lichaam niet in beweging. Het enige wat gebeurde was dat Damein mij opmerkte en vrolijk haar poten op- en neer bewoog. Met een bleek gezicht staarde ik enkel naar de op een kier openstaande deur. Help.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptyma aug 24, 2015 12:04 am

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Haar slachtoffer was een joch, nog jong en met ravenzwart haar. Hij was druipend nat (was hij in een zwembad gevallen?) en leek nu al bang te zijn. Perfect! Hij was een angsthaas! Een stofdeeltje zou hem al de stuipen op het lijf jagen! De luide gil die hij dan ook produceerde deed Annie dan ook proesten van het lachen. Ze probeerde het in te houden, maar ze kon zijn gezicht zo goed voor zich zien terwijl hij daar stond te krijsen, dat het gewoon niet lukte. Vervolgens probeerde ze het hysterisch te laten klinken, als een of andere gekke geest, maar ook dat lukte haar niet. Terwijl ze lachend en proestend naar de deur strompelde, zweefde de Gastly kakelend met haar mee. Eenmaal bij de deur aangekomen leunde ze tegen de deurpost aan terwijl ze nog een laatste paar keer snikte. Misschien zou hij denken dat ze een vampier was door haar bleke huid en rode ogen; haar litteken was vandaag bedenkt. Dat zou leuk zijn. Het was jammer dat ze al zo gelachen had, anders was hij er vast en zeker ingetrapt. De jongen had zijn Pokémon geroepen, maar deze had enkel naar hem gezwaaid. Ha ha. Net zo nutteloos als Pepe. "Mijn gód, wat kan jij schreeuwen!" bracht Annie uiteindelijk uit. Ze veegde een traantje weg, waarna ze haar armen over elkaar heen sloeg en heel zakelijk overeind ging staan. "Dus, meneer de Angsthaas, ik bied jou een Once In a Life Time rondleiding aan, wat zeg je ervan? Nee is geen antwoord," kondigde ze met een verrassend serieuze (wow, dat ze dat kon na zo'n lachbui) stem aan, terwijl ze hem met een onheilspellende grijns aankeek. Hehehe!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptyma aug 24, 2015 2:06 pm


H-Hoorde ik daar nou… gelach? Onzeker  staarde ik strak naar de vrouwelijke verschijning die in het kiertje stond. Ze had een zeer bleke huid en een paar rode ogen, wat haar meer deed lijken op een vrouwelijke Dracula. Naast haar zweefde zelfs een zwarte, door duisternis omgeven schim welk zijn ogen strak op mij gericht hield. Dit leek exact op de scene van een horrorfilm, en ik had weg willen rennen. Het lukte mij echter niet, daar was ik te bang voor. Klappertandend keek ik haastig naar de jonge slang die nog steeds niet door had dat dit absoluut geen plezierige situatie was. Dit was een behekst hotel! Verrast deinsde ik verder naar achteren toen de dame ineens een opmerking maakte over zijn geschreeuw. Ik had haar woest willen aankijken of er iets willen zeggen, maar dat lukte mij ook al niet. Logisch kon ik niet nadenken, maar tot nu toe scheen ze niet mijn brein op te willen vreten of iets in die trant. Over dat wezen die naast haar zweefde kon ik niet hetzelfde zeggen. Ze kwam vervolgens met een betrekkelijk slecht aanbod om doodleuk in dit gebouw een rondleiding te krijgen. Natuurlijk wilde ik dat niet! Het aanbod weigeren was echter ‘geen’ optie, volgens haar. Ge-wel-dig, wat moest ik nu? Ineens in staat mezelf te bewegen greep ik Damein bij haar middel en duwde die dicht tegen mij aan. Zij was dan ten minste veilig. “V-Valt.. g-geen interesse.. ook onder de onmogelijke antwoorden?” Mijn stem trilde hevig, en ik probeerde wat rustiger adem te halen. Ik leefde nog. Niets aan de hand. Anders had ik mijn Pokémon, niet waar? De slangachtige Pokémon scheen echter interesse in het onbekende organisme te hebben, en liet twee slierten uit haar zij verschijnen om deze aan te raken. “N-Niet doen!” Vlug draaide ik mezelf een kwartslag om tot de verbazing van de Snivy, die vervolgens verontwaardigd mij aankeek. Ze was enkel nieuwsgierig geweest naar de ander! Ze sloeg haar voorpoten over elkaar en trok de twee slierten weer in haar zij, zeer ontevreden met mijn actie. Wie weet hoe… dat geval erop zou reageren. Ze dacht niet na over wat ze deed en dat bracht mij altijd in de problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptyma aug 24, 2015 2:34 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Oh help, hij ging het nog in zijn broek doen! Met enige moeite wist Annie zichzelf ervan te weerhouden wederom in lachen uit te barsten, maar het lukte haar. Zijn grasachtige Pokémon leek zijn angst echter niet met de zwartharige jongen te delen: Nieuwsgierig reikte ze naar de Gastly, die nog altijd boven Annie's schouder zweefde. De paarse Pokémon keek Annie even aan, die hem aanmoedigend toeknikte, waarna de Pokémon naar voren leunde. Net toen hij de slierten een slijmerige lik wilde geven, werden ze echter teruggetrokken en bracht het jong geschokt iets uit over niet doen. Nahw. Met een zucht zette Annie haar handen op haar heupen en stapte ze met enkele brede passen richting de jongen. Ze gooide haar arm zonder pardon over zijn schouder, trok hem tegen zich aan en zei: "Geen interesse valt er niet onder nee! Kom op, party pooper, het wordt echt heel leuk!" Vervolgens trok ze hem, met lichte dwang, mee verder de gang in. Ze wenkte de Gastly, die met een spookachtige giechel volgde. Oh, het wezentje had allang door dat Annie geen goede intenties had. "En wie is dit grassige vriendje?" vroeg ze vervolgens terwijl ze de Snivy kort aan haar vingers liet ruiken. Ze sleepte de eigenaar van de Pokémon nog steeds mee in haar ijzeren grip, geen teken tonend van van plan zijn hem los te laten. Ah, die houthakkers armen van d'r kwamen toch nog van pas in de wijde wereld!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptywo aug 26, 2015 10:37 am


Gatverdamme. De onbekende wezen die naast de dame rondzweefde had schijnbaar een tong en als ik Damein niet tegen had gehouden was er vast kwijl op zijn slierten beland. Echter kwam de dame plotseling op mij af, en nog voordat ik de arm kon ontwijken zat ik al tegen haar aangeleund. Ik voelde mijn hart als een gek tekeer gaan, maar verloor de kracht om me van haar greep los te rukken. Het lukte me enkel om haar al slikkend aan te kijken. Zo bevestigde mijn bewering betreft of het hebben van interesse onder de onmogelijke antwoorden viel, om vervolgens te beweren dat een tour door het behekste gebouw leuk zou zijn. Wat was dat nou voor onzin?! Het was een ‘behekst’ gebouw, enkel idioten liepen er urenlang door voor de spanning. Toen ook de geest akelig begn te giechelen had ik ter plekke gewoon willen wegrennen. Niet dat het mij zou lukken. Zonder iets te zeggen had ik me willen losrukken uit haar greep, maar ze duwde mij met haar mee, dieper de gang op. Tegenwerkend leunde ik naar achteren en hield mijn benen stijf, zodat ze mij maar moeilijker mee kon slepen. Of het veel werkte? Niet bepaald. “Y-Y-eah right, i-ik vermaak me meer m-met.. m-met televisieshows kijken,” sputterde ik tegen, maar heel overtuigend klonk het niet. Niet zoals ik gehoopt had. Plotseling vroeg ze echter naar Damein en trok ik haar automatisch dichter tegen mij aan. Waarom wilde ze dat weten? Ik besloot niet de vraag te beantwoorden en vlak erna zag ik door een raam een flinke bliksemflits door de wolken heen razen die vrij dichtbij neersloeg. Geschrokken sprong ik op, terwijl Damein enkel opgewonden van werd en dus enthousiaste geluiden produceerde door het spektakel. Dat wilde ik ook nog hebben; mijn angst voor onweer. Toen kort erna het donder ervan weerklonk, knalde ik nogmaals tegen de dame op. Ik was maar een bibberend hoopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Emptywo sep 02, 2015 8:10 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Toen hij over tv-shows begon, verscheen er toch wel een glimlach om Annie's lippen! Oh, zij ook! "Echt? Ik ook! Kantian Horror Story, Dexter, lekkere bloederige, enge dingen, mmm!" In de werkelijkheid had ze beide series nooit gezien, maar dat hoefde hij niet te weten. Misschien kende hij ze wel! Hij leek nogal geschokt toen de dame vervolgens naar zijn Pokémon vroeg. Met een lichte frons keek ze hem even aan, waarna ze lichtjes haar schouders ophield en het maar liet zitten. Dan niet! Dan zou ze ook niet over haar meesterlijke Gastly-vriend en spook-student vertellen. Ha, zijn verlies! Terwijl Annie hem meesleurde, klonk er buiten een luide knal veroorzaakt door de donder. Woah! De jongen was er echter zo van geschrokken, dat hij tegen Annie op geknald was. Ha! "Oh? Bang voor het onweer? Ik bescherm je wel!" zei ze opgewekt, waarna ze haar arm om zijn schouder iets aantrok en hem dichter naar zich toe dwong. Ha ha. Ondertussen was het tweetal bij hun eindbestemming aangekomen. Met een ruk bleef de langharige meid stilstaan, waarna ze met haar voet een van de deuren openduwde en naar binnen liep, de jongen met zich meesleurend. "Onze eerste bestemming!" begon ze theatraal, "Kamer 65, ook wel bekend als de KAMER DES DOODS! Er wordt gezegd dat iedere gast die hier overnacht heeft is overleden in de meest gruwelijke manieren! Hoe laat is het? Zin om hier ook een nachtje door te brengen?" Ze had hem losgelaten om verder de kamer in te lopen. Met een duivelse grijns draaide ze zich vervolgens midden in de kamer naar hem om, hopend op een fijne, knie-knikkende reactie. Ah, heerlijk!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]   Spooky scary skeletons ; [ —Closed ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spooky scary skeletons ; [ —Closed ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spooky Scary Skeletons.
» [Spookhuis] "Come on in, boy," said the skeletons
» A Spooky Night
» Boohoo, scary stuff
» Cute & Scary

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Dendemille Town :: Lost Hotel-
Ga naar: