Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Got Trubbish on![+Allison&Floyd]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 1:14 am

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Marcus zou meer problemen hebben dan enkel het alcohol probleem maar helaas had Floyd zelf ook geen idee wat de andere problemen konden zijn. Depressie? Kans was groot. Who knows, who cares? Hij luisterde aandachtig naar wat ze verder nog te vertellen had en zijn wenkbrauwen schoten omhoog wanneer er ter spraken viel dat Marcus niet langer een Elite Leider was. ‘Dat is het eerste wat ik daarvan hoor.’ Bij hun laatste ontmoeting had de kerel er niks over gezegd, voor zover dat Floyd zich kon herinneren. ‘Weten de andere daar al van?’ Aangezien dat hij het niet wist nam hij in ieder geval aan dat niemand anders het wist.  

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 1:18 am

we will be victorious
Nee, dit is recent besloten,” sprak Allison kalm, haar woorden zorgvuldig uitkiezend. Het was niet echt… besloten. Het was er gewoon van gekomen. Natuurlijk zou Marcus een Top Agent blijven, uit respect voor wat hij gedaan had. “Ik had gehoopt dat jij meer wist,” gaf ze kalm toe, maar ze haalde haar schouders al snel op. “Maar, helaas,” bracht ze uit. Ze schudde al snel haar hoofd. “Laten we het dan nu over iets anders hebben. Je promotie,” sprak ze kalm. “Het is goed gegaan met Ciro?” Ze twijfelde even. “Hij heeft dat toch niet gedaan?” Ze knikte naar zijn been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 1:28 am

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Ze had verwacht dat hij meer wist. ‘Ik weet net zo weinig als jullie,’ bekende hij. Floyd zou niet eens weten waarom dat hij meer moest weten, maar goed. Hij wist het niet dus dat was dat. De rest wist ook van niks dus die vraag was ook weer beantwoord.
Het volgende onderwerp was eindelijk waarvoor dat hij eigenlijk gekomen was. ‘Geloof mij, als hij dat gedaan had zou hij vandaag niet in deze ruimten hebben gestaan.’ Het had dan zijn promotie en baan en alles gekost maar dat zou het waard zijn geweest. Wie weet wat zijn knie verpest voor altijd en als dat Ciro zijn schuld was geweest zou het erger zijn geweest. 'Maar nee, hij heeft het eigenlijk bijzonder goed gedaan. Ciro luisterde naar wat ik zei, deed wat hij moest doen en volgde de opgestelde regels,’ begon Floyd dan maar. ‘Tijdens onze tweede samenwerking dacht hij zelfs na zonder impulsief op actie over te gaan.’

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 1:32 am

we will be victorious
Wat is er dan gebeurd?” vroeg de jonge vrouw. En daarom moest je nooit een vrouw aan de top zetten - veel te nieuwsgierig. Het leidde haar af, maar het zorgde er ook voor dat ze altijd bezig was met van alles en nog wat. Dat ze wist wie haar leden waren, wie promotie kreeg en wat er met hen aan de hand was. Ze had absoluut geen spijt van de opdracht die ze dit tweetal gegeven had. Beiden moesten er iets van geleerd hebben. Aan Floyd’s woorden te horen, was het immers beter gegaan dan verwacht. Hij zou zijn promotie toch wel gehad hebben, de resultaten hadden enkel besloten of dit met of zonder preek en waarschuwingen gebeuren ging. Al met al bleef Floyd één van de weinigen waar ze toch stiekem vertrouwen in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 9:24 am

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Allison vroeg natuurlijk naar een uitleg. Ze wilde weten wat er precies gebeurd was als het niet door Ciro’s doen was. ‘Een dom zeer dom ongeluk dat ik makkelijk had kunnen voorkomen,’ begon Floyd. Op een andere manier kon hij het gewoon niet beschrijven. Dat was wat het was en de enige manier om het te beschrijven. Het was onverwachts gebeurd en hij had zeer weinig kunnen doen zonder pokémon. ‘Een Beedrill viel aan voor ik wat kon doen,’ ging hij verder aangezien de vrouw vast ook meer wilde weten dan enkel die ene zin. De details zou hij haar voor het moment maar besparen. Het was al erg genoeg dat hij er zo bij zat en dat het gebeurd was in de eerste plaats.
Zijn blik gleed van Allison naar het grote stuk gips rond zijn been. Ach ja, als mensen hem nu irriteerde kon hij ze altijd als een gek liggen kloppen met een kruk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 8:13 pm

we will be victorious
Beedrills. Allison schudde haar hoofd een keer, maar besloot het verder bij een zucht te houden. Daar kon ze immers vrij weinig mee, dus ze kon het beter laten voor wat het was. Het zou hem vast een tijd belemmeren, maar dat maakte niet uit. Met zijn nieuwe rang was het toch de bedoeling dat hij meer ging doen dan enkel stelen. “Dan wil ik het graag over je promotie hebben,” sprak ze kalm. “Weet je wat er van je verwacht wordt?” Ze fronste, keek de jongeman bedenkelijk aan. Ze was benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 8:31 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Goed. Geen verdere vragen geen verdere commentaar. Dat was goed. Onderwerp been was afgesloten dus konden ze weer overschakelen op wat anders. Ze vroeg of hij wist wat er nu net van hem verwacht zou worden. ‘Ik zou mijn eigen specifieke taak krijgen binnen in het Team om zo het Team beter te kunnen helpen in het volbrengen van hun doelen. Uiteraard zal ik dan ook een belangrijkere functie hebben en moet ik helpen bij belangrijkere zaken omdat ik verwacht dat deze me ook worden gemeld,’ beantwoorde hij de vraag van Allison terwijl dat hij haar rustig aan keek. Dat was zowel wat er van hem verwacht zou worden. Op de standaard zaken na dan, dat hij zich moest gedragen, respect moest tonen en een voorbeeld moest zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 8:36 pm

we will be victorious
Floyd begon te vertellen wat er van hem verwacht werd. Heel kalm, zonder verdere opmerkingen. Zo, zo. Was dit wel de Floyd die ze kende? Hij leek zowaar iets van respect te hebben gekregen. Ze legde haar benen weer naast elkaar neer en sloeg de andere dit keer erover, even wisselend zoals vrouwen dat altijd deden, terwijl ze kalm luisterde naar zijn woorden. Nou, daar gingen ze dan. “Klopt, en als nieuwe eliteleider wil ik dat je nieuwelingen traint. Dat je ervoor zorgt dat ik het hoor als iemand potentie heeft - en als iemand dat niet heeft.” Daar was het dan. Ze zou hier zo’n spijt van krijgen, maar ze had de keuze gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyma aug 24, 2015 9:11 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Floyd was opperrecht verbaasd wanneer hij Elite Leider uit haar mond hoorde komen en niet Top Agent. Ja ze had gesproken over Marcus zijn degradatie vermeld maar hij had het eerder opgevat als een doel. Het zou een zeer mooi doel zijn geweest om naar te streven, dat moest hij eerlijk toegeven. Zijn wenkbrauwen schoten dan ook even omhoog. Eén mond hoek krulde zich wat om tot een grijns. ‘Elite Leider? Die had ik niet zien aankomen toen ik vanmorgen op stond,’ zei Floyd. ‘Laat die nieuwelingen maar aan mij over, ze zullen niet meer uitgroeien tot idioten.’ Daar was het dan. Hij zou meer macht hebben over de idioten die hij zijn collega’s moest noemen. Allison stond wel nog altijd boven hem, en dat zou hij uiteraard niet vergeten. ‘En ik zeg dit eigenlijk nooit, maar bedankt.’

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2015 8:41 pm

we will be victorious
Floyd had het niet zien aankomen, merkte hij op. Allison trok één mondhoek omhoog in een vale glimlach, terwijl Floyd haar bedankte. “Geen probleem,” sprak ze kalm. “De komende tijd wordt… Druk, maar vooral… Belangrijk,” sprak ze in een serieuze toon. “Ik zal naar Hoenn vertrekken, wat betekent dat jij op Kalos moet letten, me up to date moet houden over hoe het hier gaat.” Even viel ze stil. “Ik hoop in ieder geval dat we… Veel vooruitgang zullen zien de komende tijd.” Voor nu wilde ze er nog niet veel over kwijt want mensen lezen mee en spoilers, maar er was genoeg op komst en ze hoopte maar dat dit zo zou lopen als ze verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2015 9:46 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Allison melde dat ze binnenkort naar Hoenn zou gaan maar ging er niet tot in de detail op in. Vast had het wat te maken met de drukke en belangrijke periode die eraan zat te komen. Een periode die ervoor zou moeten zorgen dat ze een hoop vooruitgang zouden moeten maken. Vooruitgang was nooit slecht. De tijd dat zij ergens anders was zou hij Kalos onder zijn hoede krijgen. Dat moest lukken. Hij knikte dan ook even kort. ‘Natuurlijk, Kalos zal ik goede handen zijn,’ zei hij tegen haar. De twee krukken plaatste hij naast hem op de grond zodat hij zich zo recht kon duwen zodat hij weer recht stond. ‘En dan wacht ik op verdere instructies over deze drukke maar belangrijke periode.’

Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2015 5:11 pm

we will be victorious
Allison keek Floyd met een lichte frons aan toen hij zei dat Kalos in goede handen zou zijn. Ergens wilde ze eraan twijfelen, maar ze wist dat ze niet echt een keuze had. Ze wilde dit zelf doen, vertrouwde haar taken in Hoenn niet aan iemand anders toe. En Kalos ging goed, Kalos ging zelfs geweldig. Er was geen constant oog nodig die lette op wat er gebeurde. Voor nu kon er even een kleine stilte vallen, kon ze voor een korte periode verdwijnen zonder dat dit een groot effect zou hebben op de toekomst van het team.
Dan spreek ik je snel, Floyd,” sprak ze kalm, even wachtend. “Als er vragen zijn, hoor ik ze nog wel.” En daarmee was de jongeman klaar hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Emptyza sep 05, 2015 1:37 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Floyd was zeker tevreden met hoe de zaken waren verlopen die dag. Ciro was Agent geworden maar dat wilde niet zeggen dat hij hem niet meer in het oog ging houden. In zijn ogen was de knul op sommige vlakken nog te jong op sommige vlakken voor het Team. Hij gedroeg zich misschien goed als Floyd in de buurt was maar de kans was groot dat hij nog gewoon hetzelfde scharminkel was wanneer hij niet in de buurt was. Moest hij op missie zijn met het joch dan zou hij hem zeker niet blindelings vertrouwen.
Allison zou hem echter snel spreken en als er vragen zijn zou hij ze kunnen stellen. Met andere woorden melde ze dat hij vrij was om te gaan. Kort knikte de zwart harige man. ‘Tot de volgende,’ sprak hij nog vooraleer dat hij zich naar de deur begaf om het kantoor te verlaten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Got Trubbish on![+Allison&Floyd]   Got Trubbish on![+Allison&Floyd] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Got Trubbish on![+Allison&Floyd]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: TR Secret Base-
Ga naar: