don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 don't go messing around now ; [ closed ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2015 12:20 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Wanneer dat het meisje een pokémon liet terug keren keek hij even waar het ding zat, en het leek vast the hangen in een...boom? What the- oké, geen vragen stellen, gewoon verder wandelen. Een bijnaam kreeg hij uiteindelijk dan toch. ‘Omdat de rest van je leven dan zeer onplezierig zal worden,’ vanuit zijn ooghoeken keek hij het meisje aan. Waarom trok hij altijd van dat soort types aan? De types die het bloed vanonder je nagels konden halen met hun gedrag maar dat zelf niet door hadden. Het leek bijna alsof de hele wereld vol zat met van die mensen. Niet dat een wereld vol Floyd types zo geweldig zou zijn. Alles behalve eigenlijk. ‘Maar misschien krijg jij een naam als jij die van jou geeft,’ zei hij.
‘Waarom heb je eigenlijk zo’n roos,’ even zweeg Floyd om het juiste woord te bedenken. ‘, schepsel als pokémon?’ Het was de tweede keer dat hij dat ding bij iemand gezien had maar nog nooit had hij het in actie weten te zien. Als het al iets kon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyzo aug 09, 2015 12:42 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Ze kon enkel grinniken toen hij opmerkte dat haar leven erg onaangenaam kon worden. Dat zou hij vast niet doen. Op dit soort punten was Annie altijd al een beetje naïef geweest, maar zij omschreef het als positief. Altijd het beste in een ander zien, yada yada. "Oh ho ho! Dat klinkt spooky zeg, McGrumpypants, maar ja, ik moet toch iets?" antwoordde ze met een onschuldig glimlachje. Het aanbod zijn naam te geven voor de hare, deden haar wenkbrauwen omhoog schieten. Oooh, interessant! Daar kon ze mee leven, maar... "Vooraf betalen," zei ze plagerig. No way dat ze er weer voor zou vallen. Nee, Annie leerde van haar fouten. Soms. Eigenlijk niet, maar ze probeerde zichzelf er toch van te overtuigen...

"Hip Hop?" vroeg ze wat verbaasd toen hij naar haar Pokémon vroeg. Oh wow, hij toonde interesse! Of zo iets. Misschien was het niet interesse, maar hij had de vraag gesteld, en dat zei toch al iets. Pas enkele seconden nadat hij de vraag gesteld had, drongen zijn precieze woorden tot haar door. Woah. "Omdat hij super cool en sterk is, dôh," antwoordde ze met haar handen (wederom) op haar heupen. Ha, laat d'r niet lachen. Hip Hop was de meest waardeloze Pokémon ooit (op Donald na, misschien), maar ze moest toch iets als Pokémon Trainer?

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2015 12:19 am

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Zijn bijnaam kreeg even een andere draai, maar hij gaf er geen enkele reactie op. Floyd kon passief doof zijn al hij wilde en dat was hij op dat moment zeker. Alles wat een domme bijnaam erin had zou hij negeren. Hij zou kreeg het zelf voor elkaar niet eens te laten merken dat hij haar gehoord had.
Het meisje was echter slimmer dan ze eruit zag want ze zag de tweede keer wel door de truc heen. ‘Dan geen naam,’ besloot Floyd. Nee, zijn naam ging hij niet geven. Zijn handen stak hij in ieder geval in zijn broekzakken wanneer dat hij vroeg naar haar pokémon, maar erg geïnteresseerd was zijn blik niet te noemen. ‘Hip Hop?’ herhaalde hij de naam van de pokémon waarbij hij automatisch fronste. Ze zei dat de pokémon super cool was en super sterk. Vast. Om te beginnen bleef hij zonder wat te zeggen stil staan om nadien zijn hand weer eens op haar schouder te leggen. ‘Jij hebt nog een hoop te leren,’ en met die woorden duwde hij haar opzij om verder te kunnen wandelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2015 12:53 am

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Ah, damnit. Ze wist wel dat hij het niet zou doen. Goed van d'r om haar naam niet te geven. Yup. Ze zou vanaf nu enkel eerlijk ruilen. "Geez, Princess Grouchy Face, je zou het makkelijker maken voor ons beide, weet je!" zei ze zeurderig, waarna ze eventjes haar armen als slappe slangen liet bungelen en haar rug hol boog. Toen hij met een frons de super geweldige naam die ze aan haar Hip Hop gegeven had betwijfelde, schoten haar wenkbrauwen wederom omhoog. Dit keer ging de beweging echter gepaard met een bijna beledigde blik. Toen hij vervolgens stopte om een hand op haar schouder te leggen, bleef ze knorrig staan en weigerde van hem af te buigen. Personal space? Ze kon wel zonder. Ze had een imago om te beschermen. De dude duwde haar na enkele woorden opzij om erlangs te kunnen, maar Annie was nog lang niet klaar. "Hip Hop de Hoppip," sprak ze, waarna ze met enige moeite een grinnik wist te onderdrukken. De pret was echter wel van haar gezicht af te lezen. Ahhhh, het enige wat ze nu nog miste was de drumroll. "Ik weet 't niet, hoor. Ik vind mezelf al best een genius," voegde ze er vervolgens nonchalant aan toe, waarna ze achter hem aan drentelde en met haar handen achter haar rug samengevouwen naast hem ging lopen. As if. Ze was inderdaad nogal matig geschoold, maar dat hoefde hij niet te weten.

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyma aug 10, 2015 10:18 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


En daar kwam de derde nickname voor de dag al. Nog even het het naamloze meisje zou een wereldrecord aan bijnamen weten te verbreken. Het record van bijnamen op één dag voor Floyd was in ieder geval al verbroken. ‘Niet alles moet makkelijk gaan,’ sprak hij. Best wijze woorden als je het hem vroeg.
Anderen zouden de naam misschien origineel hebben gevonden. De reden zou dan zijn omdat het rijmde en ook omdat het de naam van de pokémon bijna omgedraaid was, met één lettertje verschil of zo iets. Floyd besloot echter weer om er niet op te reageren. Hij liet mensen als haar liever in hun eigen kleine wereldje hangen waar dat ze gelukkig waren.
Wanneer ze over zichzelf begon als een ‘genius’ keek hij haar met een schuin oog aan. ‘Jij al best een genius?’ vroeg hij haar. ‘We kunnen dat altijd eens testen,’ zei hij bijna onschuldig wanneer hij weer voor zich uit keek. Hij zag al voor zich hoe het zou kunnen eindigen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2015 1:50 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan terwijl hij zijn oh zo filosofische opmerking maakte. Geesh, dit bracht haar terug naar het muffige klaslokaaltje waarin ze les had gehad. Daar moest ze haar hoofd ook altijd kraken over lastige dingen. En dat terwijl ze niet eens filosofie gehad had! "Pfft, maar het zou wel chiller zijn als dingen—jij dus— wel gewoon mee zouden werken," antwoordde ze waarna ze haar schouders ophaalde. Als Annie een van de zeven zonde was, dan zou ze gemakzucht zijn. Too lazy for dis. "Oh? En ga jij die test dan doen, Grouchy Pie?" vroeg ze vervolgens bijna uitdagend aan de ander. Het was wel duidelijk dat Annie niet door had dat deze dude heel snel een foute boel kon worden... "Mijn genius-heid wordt sowieso niet gemeten via toetsen of whatever," voegde ze er schouderophalend aan toe. Alsjeblieft geen toetsen meer.

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2015 2:08 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Ze zei dat hij gewoon moest meewerken, of daar kwam het toch op neer. Als ze dacht dat hij dat ging doen had ze een heel verkeerd beeld van hem. Floyd haalde dan ook even zijn schouders op als antwoord. Het moest wel duidelijk zijn dat hij haar geen naam ging geven, al helemaal niet voor hij die van haar had. Nadien vast ook niet, maar dat was op dat moment niet relevant.
‘Ik ben er zeker van dat je genius-heid niet gemeten kan worden met een toets maar ik weet wel wat, en ik ga dan inderdaad die test met je doen.’ Floyd sloeg zijn armen weer over elkaar terwijl dat hij stil bleef staan. misschien niet het veiligste plan om nog buiten de stad tot stilstand te komen want de Beedrills waren nog altijd ergens, maar dan kon hij het meisje altijd als afleiding gebruiken. ‘De genius-heid van een trainer kan maar op één manier worden bepaald en dat is met een gevecht natuurlijk.’ Heel de tijd had Floyd zijn gezicht in de plooi kunnen houden en hij had maar de woorden gebruikt die het meisje ook gebruikten. Wat zou het grappig zijn om dat ding van haar te zien vechten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptydi aug 11, 2015 11:22 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Nouhou. Hij was het dus blijkbaar niet eens met haar ideologie, wat toch jammer was. De wereld zou zo veel beter zijn als mensen gewoon wat simpeler waren! Maar nee, meneer moest weer tegenstribbelen. Ach, zo onderhand kon ze het wel van hem verwachten. Toen hij weer begon te spreken en zelfs stil bleef staan, volgde Annie nieuwsgierig zijn voorbeeld en stopte zij ook met lopen. Ze wist niet zeker of ze zijn woorden als een belediging op moest vatten, maar besloot het maar te negeren. In plaats daarvan focuste ze op zijn niet-toets. Oeh, wat zou het zijn? Een raadsel, of misschien een—Oh. Ze keek hem bijna bedroeft aan. "Wat, mijn Hip Hop tegen jou sowieso veel te sterke draakbeest? Ik dacht het niet! Arme Hip Hop is waarschijnlijk al knockout als dat beest alleen al naar hem knippert!" Ze had geen vertrouwen in haar Pokémon. En daarnaast was ze misschien een optimist, maar ze was nog wel realistisch. Hip Hop was waardeloos. Hij was een radijs die in zijn eigen wereldje leefde. Het was leuk met het roze ding te klooien en ze was gehecht aan hem geraakt, maar ze droeg het beest nou niet echt bij d'r omdat ze hij zo super sterk was of zo. Dat ding kon niet eens een Tackle goed uitvoeren! "Besides, dan test je toch eigenlijk mijn Pokémon? Ik dacht dat we mijn genius-heid zouden meten!"

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyza aug 22, 2015 3:02 pm

strong

rule the weak, that’s how it has always been.


Jammer. Ze was er niet ingetrapt en was misschien toch iets slimmer dan ze eruit zag, maar het zou niet veel zijn. ‘Ik dacht dat je had gezegd dat hij heel sterk was?’ Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar het meisje. Ze ging echter verder door te zeggen dat hij op die manier haar pokémon zou testen en niet haarzelf. ‘Zo’n genie ben je duidelijk toch niet,’ zei hij zuchtend en hoofdschuddend. Pokémon van trainers moesten vertrouwen op de trainer.
Misschien moest hij dan maar eens iets anders proberen als ze op zijn voorstel niet in ging. ‘Iedereen heeft het, maar niemand kan het verliezen. Wat is het?’ vroeg hij haar vervolgens. Floyd was zeker niet de beste in het verzinnen van raadsels en zoveel wist hij er ook weer niet. Ach ja, dat was beter dan niks. Misschien dat ze weg zou gaan nadat ze het antwoord had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyzo aug 23, 2015 12:35 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Ze fronste even terwijl hij zijn opmerkingen maakte. Oh ja, dat had ze gezegd... "Ja, natuurlijk, maar zijn sterkheid is maar relatief..." gaf ze uiteindelijk met een net iets te vrolijk hoofd toe. In vergelijking tot een dood grasblaadje was Hip Hop vast heel sterk! "En wellus! Ik ben wel een genie, maar jij bent niet genie-genoeg om mijn genie-heid aan te kunnen!" besloot ze vervolgens triomfantelijk terwijl ze met een brede grijns naast hem drentelde. Zij was iPhone 6 software en hij was een iPhone 4, hij kon d'r gewoon niet aan! Oh, dit bewees maar weer dat ze echt een meesterbrein was. Het raadseltje dat toen kwam was een beetje onverwachts, waardoor Annie met een enigszins oncharmant gezicht voor zich uit staarde en nadacht. Niemand heeft het.. Nee wacht, iedereen heeft het maar niemand kan het verliezen? Huh? Wat was dat nou weer voor raadsel. "Uuuuuh... slechte adem?" probeerde ze dus maar. Ze had in nogal wat bekken mogen ruiken en dat was géén pleziertje, dat kon ze wel vertellen!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2015 8:07 pm



don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 16c9mw3
Strong rule the weak
We came to battle baby We came to win the war. We won’t surrender Till we get what we're lookin for. We can turn you on Or we can turn on you. We're blowing out our speakers There goes the neighbourhood. A little scissor happy Little misunderstood. We're all survivors somehow. We just broke out the pack And I don't need no dogtag. My name is on my back. And you better get me home Before the sun comes up. We stand together. No we're not afraid. We'll live forever.



Floyd liet bij de zinnen van het meisje een diepe zucht horen en schudde even zijn hoofd. Ze was om zo simpel mogelijk te zeggen een persoon waar je mentaal snel moe zou worden. Ze had zo’n manier van verwoorden dat je gewoon uitputten. Vermoeiend, dat was hoe dat je mensen als haar moest noemen. Met haar genie-heid en het volgen van hem gewoon omdat ze hem daarmee wat kon irriteren en omdat hij geen naam wilde geven. Dat waren de mensen die hij het liefst van al van de wereld wilde krijgen.
Het antwoord dat hij kreeg op de vraag was fout. Grote verrassing. ‘Niet iedereen heeft een slechte adem, en heb je het wel neem je maar een kauwgom om het te doen verdwijnen,’ zei Floyd zonder het meisje aan te kijken. Ze waren uiteindelijk in het stadje aangekomen en de man liep richting het pokémon center dat zich daar bevond. Het kon geen kwaad zijn pokémon eens na te laten kijken. ‘Dus nee, dat is het niet.’



That's how it has always been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2015 8:03 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Fout? Nou, ze vond het anders wel een zeer gevat antwoord. Niemand anders zou erop gekomen zijn! Ze trok haar wenkbrauwen ongelovig op toen hij opmerkte dat niet iedereen een slechte adem had en dat kauwgom blijkbaar wonderen kon doen. "Oh? Denk je dat? Ik ken mensen waarbij ik hun hele bek vol kan dauwen met kauwgum en ik nog steeds flauw val van de walgelijke stank die uit hun bek komt zweven," merkte het meisje op. Nou, oké, fout antwoord dus. Of gewoon niet het antwoord waar hij naar zocht. Misschien had hij gewoon zelf een slechte adem en was hij daardoor butthurt. Who knows. Ze bleef echter stil en liep fronsend voor zich uit te staren. Stinkvoeten? Lichaamshaar? Een slecht karakter? Katers? Die ene kutvriend of -vriendin waar je maar niet vanaf komt? Nee, dat was het waarschijnlijk ook niet... Op een gegeven moment gaf de dame het daarom maar op. Ze sloeg haar armen over elkaar, zuchtte ontevreden en zei: "Dit is een stom raadsel. Wedden dat jij het antwoord zelf niet eens weet! Geef me iets anders!" Nu moest en zou ze haar superioriteit ook tonen!

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyvr sep 04, 2015 4:36 pm



don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 16c9mw3
Strong rule the weak
We came to battle baby We came to win the war. We won’t surrender Till we get what we're lookin for. We can turn you on Or we can turn on you. We're blowing out our speakers There goes the neighbourhood. A little scissor happy Little misunderstood. We're all survivors somehow. We just broke out the pack And I don't need no dogtag. My name is on my back. And you better get me home Before the sun comes up. We stand together. No we're not afraid. We'll live forever.



Ze was mensen met een stinkende adem tegen gekomen. Wat leuk voor haar toch, maar het interesseerde Floyd niks, maar dan ook helemaal niks. Wat ze zei werd ook volkomen genegeerd. Geen zucht of een diepe ademhaling. Hij rolde ook niet eens met zijn ogen maar keek haar ook niet aan. Geen reden om op zo een opmerking te reageren.
Even rolde Floyd met zijn ogen wanneer dat het raadsel stom werd genoeg. Ja hallo, hij kon er niks aan doen dat haar intelligentie niet zo groot is als ze zelf dacht. Maar goed, volgens haar wist hij het zelf niet en ze vroeg wat anders. ‘Je schaduw,’ sprak hij kort om toch eerst een antwoord te geven op haar vraag. Nu moest hij eerst nog wat anders bedenken omdat ze niet wilde toegeven dat ze gewoon niet zo slim was. ‘Wat word natter, des te meer het droogt?’ stelde hij dan zijn volgende raadsel.
Ondertussen waren ze bij het pokémon center en ging hij het gebouw binnen. De riem met pokéballen maakten hij los om die uiteindelijk te kunnen overhandigen aan de zuster.



That's how it has always been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491
Age : -
Icon : Mudkip

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyvr okt 30, 2015 10:52 pm

annie tähtinen
All I ever wanted was the world, yeah
I can't help that I need it all
Je schaduw. Ze knipperde een paar keer zwijgend terwijl ze hem aankeek. S-schaduw? Wow. Hmm. Terwijl ze daarover nadacht, moest ze echter toch wel fronsen. "Hé, maar wat nou als de lichtbron recht boven je hangt? Dan heb je geen schaduw!" bracht ze uit. Dat klopte, toch? Ha ha!
Toch luisterde ze aandachtig toe naar zijn nieuwe raadsel. Het eerste wat ze dan ook deed was zachtjes grinniken. Nat. Wat een kleuter was ze ook, maar toch had ze er even een pretje om. Ze werd echter snel weer serieus en begon goed na te denken. Met een moeilijke blik en haar hand tegen haar kin volgde ze hem de Pokécenter binnen, waar het aangenaam warm was. "Hoe weet jij al deze raadsels überhaupt?" vroeg ze hem fronsend. Vervolgens gleed haar blik kort naar zijn riem, waaraan toch een flink aantal Pokéballen hingen. Hmmm, interessant. Daar zou ze hem later over uit kunnen horen. Maar eerst wilde ze antwoord op haar vraag, want ze was toch wel nieuwsgierig.

Got you wrapped around my finger, babe
You can count on me to misbehave
Terug naar boven Ga naar beneden
Floyd Duncan
Member
Floyd Duncan
Punten : 228
Gender : Male ♂
Age : 23 | 31 okt.
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Arceus
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1279-floyd-duncan https://pokemon-journey.actieforum.com/t1370-floyd-s-pokedex

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Emptyza okt 31, 2015 5:03 pm


Floyd zuchten zacht wanneer dat ze om het antwoord van het raadsel probeerde heen te geraken. ‘Maar je bent je schaduw niet kwijt, zodra je terug een lichtbron hebt is je schaduw weer terug,’ legde hij tegen zijn zin uit. Ondertussen was hij al het pokémon center binnen gegaan om zijn pokémon te overhandigen. Op zijn tweede raadsel kreeg hij echter weer een , in zijn ogen, nutteloze vraag van het meisje. Wel ja, mensen spraken nu eenmaal.
Floyd draaide zich zo waardoor dat hij vlak voor het meisje stond. Zijn handen legde hij op haar schouders en zijn hoofd hield hij op oog hoogten zodat hij haar makkelijk in de ogen kon kijken. ‘Luister goed, ik raad je aan om nú die deur uit te wandelen,’ en met zijn duim wees hij naar de schuifdeuren zonder zijn blik van haar af te halen. ‘-voor dat er hier ongelukken gaan gebeuren want ik heb echt geen zin in je gezever,’ zei hij duidelijk tegen haar. Vervolgens haalde hij zijn handen weg, rechten hij zijn rug en gaf hij haar zachte klopjes op haar hoofd, zoals bij een schouderklopje. ‘Goed dat we elkaar begrijpen,’ zei Floyd waarna hij naar een stoel ging om daarop te gaan zitten en te wachten tot dat hij zijn pokémon weer terug kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: don't go messing around now ; [ closed ]   don't go messing around now ; [ closed ] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
don't go messing around now ; [ closed ]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Closed - What is going on here?
» Fly Away. [ closed ]
» Closed - Hey mom!
» Closed - That's our job!
» Do it For Him [Closed]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Vaniville Town-
Ga naar: