You call me out
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 You call me out

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: You call me out   You call me out Emptyma jul 27, 2015 11:06 pm

Snel liep ze verder. Ze had er goed de pas in gehouden, maar dat moest ook wilde ze Sachi bijhouden. Blij piepte de Glaceon even. Haar rode sjaaltje wapperde even rustig achter haar aan. Het was duidelijk dat ze plezier had toen ze even een lachje op haar lipjes kreeg en deze werd gereflecteerd bij Tawn. Toen het blonde meisje weer eens last kreeg van haar been, vertraagde ze wat en keek ze even licht hijgend naar de Pokémon die dat ook deed. Even schoot ze in de lach, zachtjes, waardoor de blauwe Pokémon met elegante passen op haar afkwam. Het meisje ging even door haar knieën en aaide het beestje even lichtjes over haar koppie heen. Ze genoot ervan, dat was af te leiden van het tevreden gezicht en het kopje dat steviger tegen haar hand werd gedrukt. Kort lachte ze even en streek ze met haar hand achter diens oor. Na een tijdje kwam ze terug overeind en rekte ze zich lichtjes uit. Goed dan. Rustig haalde ze even diep adem, om een zuchtje te laten horen. Hm... Wat kon ze doen?

{Kirito}
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 12:05 pm


Hoelang zou het inmiddels geweest moeten zijn dat ik voor het laatst nog sociaal contact had? Het moest zeker weken zijn geweest. Ik sloeg een zucht en streek met mijn hand door mijn zwarte haar. Mijn enige vriend waren vreemde wezens, een Snivy, een zwaard en een meteoriet die toevallig telepathie kon. Hoewel ik de bizarre taferelen rond hen nog amper begreep, had ik het maar geaccepteerd. Tegenstribbelen had zeker geen zin. En was het niet zo dat jij je vrienden mest accepteren, zoals zij waren? Ach ja, op dit punt deed ik dit dus al. In mijn ooghoek zag ik Ademir vlak naast mij zweven met zijn blik recht naar voren gericht. Ik keek echter naar de onbekende mensen, straten en gebouwen om mij heen welk ik enkel kende van toeristenboekjes. En je had natuurlijk wat toeristenvoer hier met enkele musea en standbeelden, maar eerlijk gezegd, boeide zij mij niet. Het ging voor mij er enkel om dat het een nieuwe omgeving was waar ik nog geen herinneringen had. Geen nare, althans. Ook werd ik eigenlijk hier specifiek gestuurd om wat kleren voor mezelf te kopen, vooral winterkledij. De oude werden immers al aardig klein of waren in stukken gescheurd door mijn moeder. Een brok in mijn keel verscheen bij die gedachte van mijn bloedeigen moeder. Nee, ik wilde er niet meer aan denken, het was een duistere herinnering en om ter plekke te huilen..? Ik sloeg dat af, zolang ik daar toe in staat was.
Wat afwezig liep ik diverse straten in en uit, totdat een bekende schim verderop verscheen met blond haar die ik direct herkende. “Tawnee?” fluisterde ik al tot mijn eigen verbazing hardop. Ik liep automatisch op haar af, al ging mijn hart nog aardig tekeer. De laatste keer dat ik haar zag was toen ze in een dipje zat, maar ze oogde nu wel vele malen vrolijker. Om eerlijk te zijn was ik nerveuzer, wegens het feit dat ik een lange tijd niet meer met een kennis of een vriend gesproken had die wel menselijk was. Pas toen ik bijna bij haar stond zag ik een soort blauwe vos bij haar staan met een sjaal om zijn nek, maar hoewel het een vreemd beeld was, kon het erger met de zwaard Pokémon van mij. Ter begroeting stak ik mijn hand enkele meters van haar vandaan op en schraapte kort mijn keel. “Yo, Tawnee,” Begon ik, al was praten zelfs heel onwennig geworden, “H-Hoe is.. het?” Oké, dat stotteren had ik niet gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 1:34 pm

Ze lachte even schuin naar de blauwe Pokémon, die weer tevreden piepte, maar opeens opkeek, vast naar een persoon die naderde. Kort volgde het blonde meisje diens blik. Al snel zag ze een gast die zijn hand opsteek. “Yo, Tawnee,” Kort knipperde ze licht verbaasd. Uhm. Kende ze hem? Even ging ze haar gedachten na, zoekend naar een gast met zwarte lokken. Het duurde even, maar ze kon opeens een schim met een Beldum herinneren... En omdat hij een Metang had bevestigde dit toch lichtjes haar gedachten. Ze lachte even lichtjes schuin, ondanks het feit dat ze hem herkende kon ze niet op zijn naam komen. “H-Hoe is.. het?” Ze keek even licht nerveus naar haar Glaceon. "Uhm goed," klonk er even licht twijfelend van haar kant. "Uhm ik wil niet onbeleefd zijn, maar wat is je naam ook alweer?" lekker dan Tawn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 1:47 pm


Tawnee oogde nogal verrast op mijn begroeting, had ik haar overdonderd? Tja, ze leek immers ook niet geheel de oude, maar ik wist niet waarom ik dat gevoel kreeg. Ze zag er exact hetzelfde uit, buiten haar wellicht iets kortere lokken. Het stelde me wel wat gerust dat ze met een glimlach naar mij keek dan met een diepe frons. Ze herkende mij dus nog wel, want er was immers een lange tijd voorbij gegaan. Zo te horen ging het goed met haar, maar nagenoeg kon ik het niet geheel vertrouwen. Zou het komen door de blik die ze aan de vos gaf? Ze behandelde mij tot nu toe aardig wantrouwend, maar vooralsnog herkende ze mij, gezien de glimlach op haar gezicht. Wat verwarrend allemaal. Toen Tawnee plotseling naar mijn naam vroeg keek ik haar licht verrast aan. Dat was.. bizar. “E-Ehm.. Kirito,” antwoordde ik maar, licht onzeker of ze mij dan wel of niet meende te herinneren, “Pardon, maar… Je herinnert mij wel nog o-of niet?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 2:21 pm

Hij was verward, zo leek het tenminste. Maar voor haar was hij momenteel een schim in haar gedachten. Niet meer dan dat jammer genoeg. Echter wist ze wel dat ze deze persoon kende, wat wel weer een pluspunt was ja. Ze bleef hem echter gewoon aankijken met die lag van der. Geen idee waarom. “E-Ehm.. Kirito,” Wel meteen kreeg de schim een gezicht. Even meende ze zich iets te herinneren met Saiko. Ook een pijnlijke herinnering ergens met August. “Pardon, maar… Je herinnert mij wel nog o-of niet?” Even knipperde ze lichtjes met haar rode ogen. Daarna lachte ze even licht nerveus naar de persoon voor haar. "Ik weet wel nog wie je bent... Het is gewoon allemaal een beetje onzuiver voor me," klonk er even langzaam. Wat ging het makkelijk als je kon praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 2:52 pm


Ik werd een beetje nerveus door haar vreemde, haast verwarde gedrag en slikte kort, wegens mijn droog geworden keel. Haast automatisch keek ik naar Ademir die zoals gewoonlijk kalmte uitstraalde, maar deze keer zweeg. De boodschap was duidelijk; ik moest zelf maar gaan uitpluizen wat er met haar aan de hand was. Zelfs de meteoriet leek niet te weten wat er exact aan de hand was of wilde mij niet hierbij helpen, maar dat zou sterk tegen zijn karakter in gaan. Veel verder kwam ik echter niet met Tawnee’s antwoord op mijn vraag. Het was.. onzuiver voor haar? Ik begreep niet direct wat ze ermee bedoelde en keek haar met een frons aan. Het kon eigenlijk van alles betekenen, maar waarop ik steeds terugkeerde was dat ze aan geheugenverlies leed of door enorme verwarring. Op de televisie had ik soms naar een show gekeken waar mensen na een traumatische ervaring een boel herinneringen weg bande, maar natuurlijk onbewust degene die daarom heen zaten. Dit zou hetzelfde geval kunnen zijn. “Z-Zou ik.. tja, mogen weten waarom het onzuiver is voor je?” stotterde ik en wilde na mijn gesproken worden direct mezelf voor mijn gezicht slaan. Ik begreep niet waar die zelfvertrouwen en brute actie vandaan kwam, maar het was hoe dan ook al gezegd. Snel maakte ik een wuivende beweging met mijn handen naar haar toe en schudde daarbij mijn gezicht heen en weer. “Negeer mijn vraag maar!” Oké, ik ze een oude vriendin weer en het eerste wat ik doe is direct falen in een conversatie. Een geweldige dag was het weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 3:07 pm

Bracht dit alleen nog meer verwarring? Hm. Kort knipperde ze even. Tja, ze loog niet, waarom zou ze ook? Dat was iets dat ze totaal niet moest doen nu en ze had helemaal geen reden of zin om het te doen in de tweede plaats. Naja. Laat maar. “Z-Zou ik.. tja, mogen weten waarom het onzuiver is voor je?” Kort keek ze hem aan, de lach die even van haar lippen was verdwenen verscheen al snel en ze glimlachte even naar hem. Toen ze echter een vinger tegen haar hoofd zette, wuifde de ander even met zijn hand, waardoor ze hem kort aankeek. De lach kwam wat van haar lippen af. “Negeer mijn vraag maar!” Kort knipperde ze enkele keren, hem lichtjes inschattend, maar toch opende ze haar mond. "Ik ben van een klif gevallen en heb m'n hoofd serieus gestoten," naja, ze was bijna dood geweest. "Sommige dingen zijn me nu erg onduidelijk," vervolgde ze kort waarna ze de vinger van haar voorhoofd haalde. Even lachte ze open naar hem. Neh, ze had geen problemen over dit te vertellen, aangezien het meestal onzuiver voor haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 4:34 pm


Tot mijn verbazing wees ze al na mijn vraag met een lach naar haar hoofd, alsof het daarmee volledig duidelijk zou worden. Als ze eens wist hoe verward ik al was om haar woorden, dan had ze waarschijnlijk dat gebaar niet gemaakt. Ditmaal leek ik haar juist een beetje overdonderd te hebben, want na mijn gesputter dat ze het niet hoefde te zeggen keek ze op een aparte wijze mij recht aan. Ik was een idioot en met die conclusie vermeed ik kort oogcontact met haar, waardoor het mij enkel des te meer verastte toen ze alsnog de reden toe lichtte. Haar antwoord was echter heftig, heviger dan ik verwacht had en sprakeloos kon ik enkel naar haar luisteren. Ze was van een klif af gevallen en had daarbij haar hoofd geraakt, waardoor wat zaken voor haar onduidelijk waren geworden. Hoe moest hij daarop reageren? Ze had door die val meer kunnen verliezen dan wat informatie over de mensen die ze kende, ze kon haar leven hebben verloren. Hoe was ze eigenlijk bij de klif gekomen en hoelang geleden moest het al zijn geweest? Geschokt keek ik haar enkel aan, voordat ik na een zachte por van Ademir’s klauw tegen mijn zij weer terug werd gebracht naar de situatie. Het vreemde was nog wel dat ze naar mij lachte, alsof ze het over een TV-show hadden dan het vallen van een klif om vervolgens aan milde geheugenverlies te lijden. “G-gaat het verder? Niets gebroken?” wist ik aan haar te vragen, al was ik nog ontzet door haar verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 7:16 pm

Hij was geschokt, dat was duidelijk. Even moest ze zachtjes lachen, geen flauw idee waarom. Kort legde ze een hand op haar mond en haalde ze even diep adem. De vingertoppen raakten voorzichtig haar kin toen ze wat zakte met haar hand. Het was de Metang die hem uit zijn trance leek te halen door de persoon even lichtjes aan te raken. “G-gaat het verder? Niets gebroken?” Kort knipperde ze enkele keren snel en keek ze toen lichtjes naar boven, alsof ze aan het nadenken was. Na enkele tellen keek ze terug naar hem. "Ik denk het niet," klonk er even. Nathan was op de hoogte geweest van wat ze had gehad, zij had er nooit iets van gehoord. Enkel dat het een wonder was dat ze meer mentale schade had dan lichamelijke, ofzoiets. Geen idee wat ze daarmee bedoelde, ze was nog steeds het fijne kind van eerder namelijk. "En tuurlijk gaat het, anders zou ik hier toch niet staan?" zei ze even lichtjes lachend. Het was al duidelijk dat ze niet tegen de zwartharige moest beginnen over de mindere momenten... Hij leek er niet zo klaar voor te zijn. Hij leek namelijk iemand die er erg snel van geschokt was. Hm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 9:15 pm


Het leek een vraag te zijn waar Tawnee daadwerkelijk over na moest denken, gezien ze haar blik afwendde en richting de lucht staarde. Ik begreep niet helemaal hoe het een moeilijke vraag kon zijn, het was een ‘ja’ of ‘nee’ vraag immers. Of dacht ze na of ik het mentaal of fysiek bedoelde? Licht ongemakkelijk slikte ik maar en wreef met de palm van mijn hand langs mijn achterhoofd, wachtend op een antwoord. Toen ze mij weer aan keek, beantwoordde ze mijn vraag door te zeggen dat ze het niet wist. Hoe was het nou mogelijk dat ze niet wist of het met haar ging, dat was toch niet zo pittig? Wijs besloot ik maar mijn mond erover te houden, gezien de antwoorden uiteindelijk toch aan het licht zouden worden blootgesteld. Als ik natuurlijk de televisieseries mocht geloven. Toen Tawnee vervolgde met een grinnik dat als het niet met haar ging ze toch niet zomaar hier zou staan. Moeizaam trok ik mijn mondhoeken omhoog bij die opmerking, maar ze klonk nog verre van de Tawnee die ik mij herinnerde. Ze was levendiger en niet zo kalm als de meid die voor mij stond, maar daarbuiten deelde ze hun aparte gedrag. Die hersenschudding – wat ik maar aan nam- had dus meer los gebracht en aan stukken gescheurd dan enkele herinneringen, of waren ze zo dierbaar dat ze zonder hen een ander mens was? Ugh, stop, ik weigerde er dieper over na te denken. “Natuurlijk,” reageerde ik, ditmaal zonder de kleine glimlach, en keek ter afleiding naar de vos die naast haar stond. Vaag meende ik mij te herinneren dat ze óók een Metang had, maar wat was er daarmee gebeurd? “Ehh.. Waar is je Metang gebleven?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 9:29 pm

Het duurde even... Was ze close met deze gast geweest? Neh, volgende de herenneringen die ze nog wist niet echt. Hij leek gewoon een beetje van de kaart te zijn, verward. Voor wie ze was misschien? Geen idee eigenlijk. “Natuurlijk,” kwam er als reactie bij haar droge opmerking. Ze had immers er een hele tijd over gedaan voor ze terug kon wandelen... Wat uit zichzelf al een wonder bleek te zijn eigenlijk. Althans zo voelde het toch aan eh. “Ehh.. Waar is je Metang gebleven?” Kort knipperde ze even. "Oh je bedoelt Saiko," zei ze even met een lichte glimlach. Het blonde meisje pakte de ball van de grijze Pokémon en liet deze eruit komen. Al snel verscheen de Metagross voor haar. Kort liet de Pokémon een blik afdwalen naar de zwartharige, waarbij deze even lichtjes leek te knikken. "Ze is nu een Metagross," zei ze even met een kleine lach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kirito Masaki
Member
Kirito Masaki
Punten : 458
Age : -
Icon : Mudkip

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptywo jul 29, 2015 9:58 pm


De naam van de Metang was inderdaad ‘Saiko’ geweest, maar het was ook voor mij een poosje geleden en bijzonder goed was ik niet met namen. Plotseling leek het Tawnee een goed idee te zijn om deze Saiko zelfs weer te verschijnen en kort trok ik mijn ogen tot spleetjes, wegens het licht. Tot mijn verbazing verscheen er echter een totaal ander wezen dan wat Ademir was; het was een uit meteoriet bestaande reus met vier ledematen welk elk op de ‘armen’ van een Metang leken, en ook had het een enorme kruis op diens voorhoofd en dezelfde rood opgelichte ogen. Doordat het mij volledig verrast had stapte ik direct naar achteren, maar wist mezelf te behoeden voor een pijnlijke val op de stoep. Het zag er nu enkel nog gevaarlijker uit dan voorheen en nog buitenaardser, als dat al mogelijk was. Mijn hart klopte vele malen sneller, terwijl ik enkel sprakeloos naar de Pokémon kon staren, wetend dat deze Saiko was geëvolueerd, gezien dat de enige reden kon zijn. Oké, hier moest ik Ademir over vragen en direct keek hem aan, maar ditmaal beantwoordde hij mijn vraag door langzaam naar mij te knikken dan via telepathie. Dit… vreselijke gestalte werd Ademir met een ‘beetje’ training? Hierbij begreep ik de maatschappij niet, dat de jeugd zulke krachtpatsers in bezit mocht hebben en daarmee gemakkelijk hun zin konden krijgen en natuurlijk regio’s konden verwoesten. Deze vreemde wezens werden daarvoor gebruikt. Het duurde even, voordat ik Tawnee’s gesproken woorden begreep door de angst, maar na weer naar voren gestapt te zijn. Dat… Saiko was een Metagross, de evolutie van Metang. “H-Hoe… lang is Saiko al een Metagross dan?” Hoewel hun eerste ontmoeting al een poosje geleden was, kon het toch niet zo lang geleden geweest zijn dat de Pokémon was geëvolueerd? Ik wendde mijn blik er maar vanaf, gezien het mij enkel koude rillingen bezorgde en merkte nogmaals de vos op. “Wie is dat trouwens?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnee Aguna
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Gender : Female ♀
Age : 20
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Sandile
https://pokemon-journey.actieforum.com/t739-tawnee-aguna https://pokemon-journey.actieforum.com/t742-tawnee-s-pokedex

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Emptydo jul 30, 2015 9:47 am

Hij was wederom verbaasd geweest. Ze lachte even zachtjes. Dupperd dat het ook was eh. Kort haalde ze diep adem en zuchtte ze even zachtjes. “H-Hoe… lang is Saiko al een Metagross dan?” Ze haalde haar schouders even op en keek even vragend naar de metalen Pokémon, die even haar zacht gloeiende ogen op haar trainster legde. Kort knipperde ze even. 'Al een tijdje' Klonk er even in haar kop. Daar knikte Tawn dan ook op. Maar wanneer dan. Nog voor ze dat had afgemaakt flitste er een gebeurtenis, dat vast voor de ogen van de ander was gebeurd, aan haar ogen voorbij... Een grot die instortte. Kort legde ze een hand op haar voorhoofd... Goed, dat was er dus gebeurd... Dat was niet zo fijn. "Ik weet het niet precies..." klonk er even. "Maar volgens Saiko al een tijdje," merkte ze even op. Hij had ook zo'n beest dus hij zou vast weten wat ze bedoelde met die simpele feitje. Nuja, het lag eraan, konden die Metang's dat dan ook? Hm, zou logisch zijn. “Wie is dat trouwens?” Kort volgde ze zijn blik naar de blauwe Pokémon. Haar koele blik was even gevestigd op de ander, de Glaceon had duidelijk door dat het over haar ging. Even knipperde ze, waarna ze even haar ogen sloot en haar snuit de lucht instak. Ah zo. Yeah, daar had je der. Kort grinnikte ze even lichtjes. "Dit is mijn uhm... Starter, haar naam is Sachi," klonk er even. Echter reageerde de pas benoemde Pokémon niet op haar naam, maar ze bleef wel zo even zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

You call me out Empty
BerichtOnderwerp: Re: You call me out   You call me out Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You call me out
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You Can Call Me, Al
» I know how to call! | OPEN
» Call It Karma
» Squad call
» It's very difficult to not call you a little sh*t.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Dendemille Town-
Ga naar: