Paar dagen gone ~!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Paar dagen gone ~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allison Lenier
Member
Allison Lenier
Punten : 486
Age : -
Icon : Mudkip

Paar dagen gone ~! Empty
BerichtOnderwerp: Paar dagen gone ~!   Paar dagen gone ~! Emptyza mei 16, 2015 9:48 pm

Hey,

Zoals (helaas???) wel vaker voorkomt, komt Babs hier slapen. Morgen zal ik wss veel te laat wakker worden en dan zijn like "oh mijn Arceus ik moet dit en dit nog doen" en daarna is Babs hier en moeten we nog boodschapjes doen en leuke dingen doen.
Maandag gaan we samen naar de efteling en dan ben ik niet van plan PJ ook maar aan te klikken, dus die dag zal ook PJ-praat compleet genegeerd worden en kan hierbij aangeklopt worden bij één van mijn lieftallige collega-teamlidjes.

Dinsdag gaat ze pas weg en zal ik compleet gesloopt zijn, dus not sure hoeveel er dan uit zal komen.

Overigens moeten wij aankomende week dingen voor de vakantie (inentingen etc. voor de honden, paspoorten, etc) regelen en werk ik een dag extra dus kan 't zijn dat ik sowieso wat afweziger ben.

Kusjes,
Anita.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paar dagen gone ~!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Paar dagen weg
» Paar vragen
» onbekend aantal dagen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: