{ All exept good
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 { All exept good

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: { All exept good   { All exept good Emptydi mei 05, 2015 6:07 pm

Ragya was uitgeput. Ze had heel de nacht weg moeten lopen van een stel Team Rocket leden die in kraakpanden aan het snuffelen waren. Mocht ze niet eens eventjes rust nemen? Nou vond ze een gesprek met één Grunt na de avondklok nog niet zo erg. Maar met een patrouille van 5? Nee, dan werd het haar te heet onder de voeten. De ironie. Maar goed, nadat Aldrei en zij via het dak waren ontkomen bleken veel nabij gelegen kraakpanden deze behandeling te hebben gekregen. Uiteindelijk was haar nachtrust enkel een dutje tegen een schoorsteen geweest van ongeveer een kwartier. Deze power nap eindigde toen ze bijna het dak af kieperde. Momenteel had ze dus alleen maar zin in koffie en slapen. En aangezien koffie rare bijwerkingen op haar had, zoals meer zin in brandstichten als gemiddeld, besloot ze maar gewoon te gaan slapen. In ieder geval een middagdutje. Dus eenmaal een rustig plekje gevonden liet ze zich van Sleipnirs rug glijden en ging tegen een boom aan leunen. Aldrei, die altijd bij haar was, ging naast haar liggen, ze had immers even weinig slaap als Ragya gehad en was onhelpzaam prikkelbaar. Sleipnir snoof even keurend aan het gras en begon er toen aan te grazen. ‘Sleipnir, als er wat is maak me wakker’ Alsof dit vanzelfsprekend was hinnikte de hengst verontwaardigt en ging verder met eten. Zodra Ragya haar ogen sloot was ze weg.

Sleipnir had schuin naar de twee slapende wezens gekeken en nog gesnoven dat ze saai waren, en oud omdat ze niet eens op konden blijven tot na hun bedtijd. Maar de hengst was zelf ook al snel op het droge gras uit gekeken en liet zijn grijze blik nu naar de boom glijden. Damn, daar zaten appels in. Meteen afgeleid draafde hij naar de boom toe en probeerde een van de vruchten te pakken te krijgen. Na enkele keren naar voren gerijkt te hebben kreeg hij eindelijk een van de sappige appels in zijn mond. Triomfantelijk kwam hij neer, maar niet op de grond. Onbewust was hij wat opgeschoven in zijn appel missie en nu stond hij op een van de bekende goud glimmende staarten. Wetend dat dit geen goeds betekende stapte hij naar achteren, zijn oren in zijn nek. Maar het kwaad was al geschied. Aldrei vloog zowat omhoog en grauwde vijandig richting de hengst. Een hele hoop onvrouwelijke termen kwamen diens mond uit terwijl ze haar verkreukelde staart een lik gaf. Haar ambere ogen vlamde dreigend maar de hengst was niet snel genoeg van begrip. Vragend hinnikte hij, op natuurlijk zijn vaste manier, dat Aldrei toch negen staarten had en ze er best een kon missen. Of in ieder geval met een wat minder charmante staart kon leven. Alleen werd dit evengoed opgevat als wanneer je een vrouw in een nieuwe jurk dik noemt. De 3e wereldoorlog ontketende. Aldrei sprong naar voren, haar nekhaar omhoog gezet en werd niet geholpen door haar slaap te kort. Grommend en met ontblote tanden begon ze een aanval op te wekken. Haar tegenstander steigerde verontwaardigt en liet zijn blauwe vlammen al rond hem heen dansen. Op dat moment werd Ragya wakker, zag in een oogwenk dat dit geen goed nieuws was en bad tot alle goden die ze bij naam kon noemen dat ze dit overleefde. Iets te vlug voor haar vermoeide lijf stond ze op en keek beiden pokémon streng aan. ‘Aldrei, Sleipnir, kappen nou’ Maar ze waren al voorbij dit punt. Aldrei zette een stap naar voren en het was alleen nog maar wachten tot ze besloot te springen, en dan was Hel los gebroken. Niet wetend hoe ze zich hieruit moest redden ging ze er gewoon tussen staan. Al leken beiden beesten gewoon door haar heen te kijken. ‘Loki sta me bij’ sprak ze in zichzelf naar de vuurgeest.

{ Open + ganzenopdracht :3

Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 2:30 pm

Couriway Town was een leuk stadje, had Jade besloten. Ze was wat rond aan het dwalen, met Bec aan haar zijde. Er was bijna geen tijd dat de Arcanine niet in zijn bal zat. Ze had hem altijd bij zich omdat ze wist dat Bec haar zou beschermen. Hij was ook zo oplettend op alles. Ook nu. Zijn oren gingen overeind, er kwamen een paar kleine blafjes uit en toen stoof hij weg, de bosjes in. Jade besloot hem te volgen en al gauw stuitte ze op iets raars. Een Ponyta, eentje die blauw was en een Ninetails die op het punt stonden om te vechten. Bec had zich er tussen geduwd en blafte luid naar de beide pokémon. Jade's groene ogen werden groot. "Bec! Kalm aan!" maande ze haar Pokémon. Toen vielen haar ogen op een ander meisje die er bij was. "Waarom vechten ze?" Ze ging er van uit dat de pokémon bij haar hoorde. Bec hield maar niet op met blaffen, dan weer naar de Ponyta, dan weer naar de Ninetails. Alsof hij ze iets aan het uitleggen was. Ze moest wel toegeven dat haar grote reus een vredesbewaarder was en alleen vocht als Jade het van hem vroeg of zij in gevaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 2:59 pm

Haar pokémon waren een absolute ramp. Aldrei kon de hengst natuurlijk niet vergeven, het waren immers haar staarten die waren de trots van haar soort. Daarbij had de gouden vos al een enorm klein lontje en was dit helemaal geen goed punt ervoor geweest. Sleipnir, die zoals hij altijd deed scheldwoorden brieste, hinnikte zo simplistisch als hij was dat het niks uitmaakte en dat Aldrei zich niet aan moest stellen. Ondanks dat Ragya hun taal niet sprak was ze er heel goed van bewust wat er aan de hand was, daarvoor kende ze haar pokémon al lang genoeg. Toen er opeens een Arcanine opdook keek de roodharige met opgetrokken wenkbrauw. Ze vond Arcanine leuke beesten, ze had zelf ook een Growlithe maar jammer genoeg kon ze er niet van genieten nu haar pokémon zo bezig waren. Al snel doemde er ook een trainer op, die een hele logische vraag stelde. Ragya zuchtte enkel. ‘Sleipnir is op een van Aldrei’s staarten gaan staan’ bij de namen naar het bedoelde beest wijzend. Plots hinnikte de blauwgevlamde ponyta iets en trapte dreigend met zijn voorhoef op de grond. Verontwaardigd legde Ragya haar handen in haar zij, wetend dat dit naar haar bedoelt was, en gaf een zachte tik tegen diens snuit. ‘Waag het niet.’ Beet ze de hengst toe terwijl Aldrei achter haar uit probeerde te komen. Ze had niks aan ze terug sturen in hun pokébal. Aldrei bleef er altijd uit en Sleipnir kon er op de een of andere manier zelf uit springen. Naast haar grauwde Aldrei op haar gebruikelijke vijandigheid iets naar de Arcanine, wat niks goed betekende. De trainster rolde met haar ogen en keek haar partner streng aan, al hielp het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 3:30 pm

‘Sleipnir is op een van Aldrei’s staarten gaan staan’ legde het roodharige meisje uit. Jade moest toch wel een beetje lachen er om. "Oke, ik snap dat ze daar boos over is." Ninetails waren erg gesteld op hun staarten, vandaar ook hun naam. Ze keek eventjes naar Bec die de boel probeerde te sussen. "Bec probeert het wel rustig te krijgen, maar ik denk dat hij zo klappen krijgt van jouw Ponyta." merkte ze droogjes op. De Ponyta zou het zelf wel merken. Bec was geen schatje als hij boos werd, zeker niet als pokémon hem zomaar aanvielen terwijl hij wou helpen.
"Bec, hou je een beetje in wil je?" vroeg ze nog. Maar het was al te laat. De Arcanine was boos en blies vuur naar de Ponyta toe. Dit werd letterlijk vuur met vuur bestrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 4:21 pm

Dit was een crisis, niks om over te lachen. Als je haar pokémon kende kon daar zeker van zijn. Ze had nogal een team vol drama queens. ‘In ieder geval een goede motivatie’ merkte ze maar positief gezien op. Want ja, dit ging dus helemaal niet goed komen. Toen werd er ineens vuur op Sleipnir afgevuurd en deze accepteerde het natuurlijk niet. De hengst steigerde boos en hinnikte nog enkele beledigingen richting de fire type waar hij zijn mond voor moest spoelen. Maar hier was hij nog niet klaar mee, hierna begonnen er kleine blauwe vlammen rond hem heen te dansen en vuurde hij een Flame Wheel op de ander af. Naast Ragya grauwde Aldrei wat richting Sleipnir maar werd dwars genegeerd. Gehumeurd wou ze ook de aanval openen maar Ragya was haar voor. Net toen de Ninetales haar muil wou openen pakte de roodharige diens snuit vast waardoor er rook langs haar neus naar buiten ging. ‘Genoeg’ sprak ze duidelijk, terwijl Aldrei wat rook ophoestte en klagelijk toegaf. Goed, dat was één.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 7:36 pm

Bec werd geraakt met de Flame Wheel van de Ponyta. Het ging langs hem heen en raakte de zijkant van zijn lichaam. De grote Arcanine piepte en kroop toen terug naar Jade toe, alsof zij hem maar moest verdedigen. "Jij hebt je hier in gewerkt, jij grote kneus." zei ze mild boos tegen haar Pokémon. Ze keek naar het roodharige meisje. "Het spijt me van Bec, hij is soms zo'n vredesbewaarder dat hij het iets te serieus neemt," zei ze en bekeek zijn wond even, ze zou wel met hem langs het pokémon center gaan om hem te laten checken. "Ik ben Jade trouwens. Nogal vurig team heb je." merkte ze op. Toen bedacht ze zich opeen dat ze ook rood haar had en dat dat niet de impressie was die ze af wou geven. "Niet dat ik iets bedoel met je haarkleur of... oh man, ik ben weer lekker bezig." Haar groene ogen keken naar de grond. Goed bezig Jade, goed bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 7:46 pm

Ragya zag hoe Sleipnir’s aanval raakte en ze zuchtte even waarnaar ze boos naar haar pokémon keek. Kom op, je eigen team schaden is één ding maar ook nog een random vreemde. Naast haar blafte Aldrei wat naar de Arcanine, waarschijnlijk dat die zich moest vermannen en Sleipnir een asswoeping moest geven. ‘Je pokémon bedoelde het nog goed. Sleipnir is hier de dader’ Met een strenge blik keek ze naar de hengst. Die nu afdroop van zijn stoere daden en als een stoute hond zijn kopje liet zakken. Diens stormgrijze ogen keken haar aan en ze gaf het beest een aai door zijn blauwe vlammen. De ander stelde zich voor, al ging het met enige moeite. Ragya lachte enkel. ‘Maak je niet zo druk, ik heb ergere dingen gehoord. De naam is Ragya, skemmtilega’ Zoals altijd sprak ze aangenaam uit in haar eigen taal. Aangezien ze het terror duo al had voorgesteld liet ze het hierbij. ‘Je hebt zelf ook een mooie pokémon aan je zijde’ Maar nog voor ze verder wat kon doen hapte Sleipnir achter haar rug om naar Aldrei, die het paard natuurlijk terug pakte met een Ember. ‘Sleipnir, geen appelkoeken meer, een hele week lang’ Op dat moment leek het alsof de Ponyta flauw ging vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyza mei 09, 2015 8:03 pm

Toch wou Jade niet de schuld afschuiven op de Pokémon van het roodharige meisje. Het was ook de schuld van Bec, die zich er zo nodig mee moest bemoeien. Ze zuchtte en aaide Bec over zijn oor heen. ‘Maak je niet zo druk, ik heb ergere dingen gehoord. De naam is Ragya, skemmtilega’ Skem..wattes? Jade keek eventjes verward en probeerde die blik toen zo snel mogelijk weer van haar gezicht te vegen. "Uhm.. wat voor taal is dat, als ik vragen mag?" ze was ontzettend nieuwsgierig en wou van alles weten. Soms dacht ze dat ze beter af was in een laboratorium om dingen uit te zoeken over Pokémon dan eigenlijk echt met ze rond te lopen. Maar haar slimme kant wisselde af met die voor avontuur en het laatste was sterker geweest uiteindelijk. Ragya maakte een opmerking over Bec. Ze glimlachte. "Ik heb er nog twee in m'n zak zitten. Een Leafeon die Ivy heet en een Poochyena die Grim heet." Zoals misschien te merken was aan haar team was ze erg fan van de hondachtige Pokémon. ‘Sleipnir, geen appelkoeken meer, een hele week lang’ haar blik gleed naar de Ponyta, die keek alsof hij vermoord werd. "Jeetje, hij kijkt alsof hij op het punt staat om te sterven." zei ze met een lachje tegen haar. "Ik heb toch wel een beetje medelijden met hem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyzo mei 10, 2015 3:09 pm

Bij de vraag van de ander gleed er een lachje over Ragya’s gezicht. Ze vertelde graag over haar taal, land en afkomst. De roodharige was er trots op, want het was nu eenmaal een afkomst om trots op te zijn. ‘Het is Ijslands’ verklaarde ze simpel, het was geen bekende taal. Geen taal die vele spraken maar het was de hare. En het leek de roodharige goed te bevallen. Toen de ander vertelde over haar pokémon, een Leafeon en Poochyena knikte ze. Ze hielt zelf ook van hondachtige, al was haar team momenteel meer afgestemd op haar fire types. ‘Ik heb zelf nog een Eevee, Refur. Een Growlithe genaamd Eldur en een Cyndaquil Kyndill’ Vos, Vuur en Toorts. Al haar pokémons namen betekende wat. Voor haar was het hoorbaar dat ze fan was van fire types. Maar ze was van plan haar team te boxen en opnieuw te beginnen met enkel Aldrei. Niet dat ze niet van de rest hielt, nee, ze wou gewoon de tijd nemen een sterk team te bouwen. Toen de ander opmerkte dat Sleipnir wat dramatisch deed grinnikte ze en keek opzij naar de shiny. ‘Hij neemt zijn koekjes nogal serieus, maar hij heeft het verdiend’ Ondertussen neusde Sleipnir schooiend tegen haar arm aan, alsof hij sorry zei. Ze kriebelde hem achter zijn oor, ‘Nou, goed dan, maar je moet je wel gedragen’ De ponyta hinnikte nu zachtjes maar weer opgewekter en keek triomfantelijk naar de Ninetales.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Noble
Member
Jade Noble
Punten : 478
Age : -
Icon : Mudkip

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptydo mei 21, 2015 9:07 am

‘Het is Ijslands’ Ijslands.. dat was een niet zo hele bekende taal, dat wist Jade ook wel. ‘Ik heb zelf nog een Eevee, Refur. Een Growlithe genaamd Eldur en een Cyndaquil Kyndill’ Jade knikte en glimlachte. "Al een idee in wat je Refur wilt laten evolueren?" vroeg ze toen. Ze had bewust voor de Leafeon in haar team gekozen. Ze vond het leuke Pokémon en ze was gek op gras Pokémon. Eigenlijk waren alle Pokémon wel leuk om te zien. ‘Hij neemt zijn koekjes nogal serieus, maar hij heeft het verdiend’ De Ponyta kwam bij het roodharige meisje staan en begon haar arm te knuffelen, om het een beetje goed te maken leek het wel. "Hij heeft wel echt een hele mooie kleur. Hij is shiny, toch? Ik heb nog nooit een shiny gezien." Jade liet haar hand over de hals van de Ponyta gaan. Ja, dat blauwe had toch wel iets moois bij Ponyta's. Er werden veel Ponyta races gehouden over de hele wereld, maar zij had Bec om op te zitten. De grote reus was er immers groot genoeg voor. "Rijd je er ook wel is op?" vroeg ze terwijl haar pokémon weer zijn koekjes terug zou krijgen. Dan was het toch nog een beetje goed gekomen. Als ze maar niet weer herrie schopte met z'n allen. Bec duwde zijn kop onder haar arm. "Jeetje, ik ben helemaal vergeten om mezelf voor te stellen. Ik ben Jade, Jade Noble!" Vergeetachtig was haar tweede naam.
- Sorry dat het zo lang duurde! o:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya Airon
Member
Ragya Airon
Punten : 619
Gender : Female ♀
Age : 21 years, born on may 4th
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Ninetales
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2533-ragya-airon https://pokemon-journey.actieforum.com/t2534-ragya-s-pokedex#50737

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Emptyvr mei 22, 2015 9:09 am

Bij de woorden van de ander dacht Ragya even na. Hmm, Refur was zeker een apart geval. Ze had er wel over nagedacht. Want ja, je kocht geen Eevee om hem een pluizige Normal type te houden. Zelf hielt ze veel van Umbreons en Flareons, wat logisch was als je haar team kende. Maar Espeons hadden ook wat. Ze was eerder bezig met sommige opties wegstrepen dan echt een favoriet te kiezen. Het werd dus zo ie zo geen Glaceon of Vaporeon. Voor zijn eigen veiligheid. Dus schudde ze haar hoofd. ‘Ik denk dat ik hem zo goed mogelijk zelf laat kiezen. Hij neemt zijn eeveelutions nogal serieus.’ Sprak ze met een lachje, het was waar. Hij was een grote fanboy op dat punt. Bij de aai van de ander hinnikte Sleipnir opgewekt, met zijn eigen egovolle toon. Het beest had nogal een groot besef dat hij bijzonder was. ‘Ja, hij is shiny. Ik werd ook verast door hem toen ik hem tegenkwam.’ Naast haar zat Aldrei te mokken, blijkbaar niet eens dat de Ponyta zo snel werd vergeven voor zijn wandaden. ‘Ja, Sleipnir is mijn nummer één vervoersmiddel, al heb ik hem nog niet onder het zadel gebracht. Ik rij meestal gewoon los.’ Sprak ze terwijl ze schuin naar haar knollie keek. Ze had nog geen moeite gedaan een zadel of hoofdstel te kopen, al moest ze toegeven dat het wel makkelijker zou zijn in de bochten. Gelukkig had ze ervaring met zonder tuig rijden, al wou ze niet ontkennen dat ze enkele keren onbedoeld was afgestapt. Toen ze ineens, vrij laat, zichzelf voorstelde grinnikte de roodharige. ‘Het was me ook ontglipt, mijn naam is Ragya Airon, skemmtilega’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{ All exept good Empty
BerichtOnderwerp: Re: { All exept good   { All exept good Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ All exept good
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't stop me, 'cause I'm having a good time, HAVING A GOOD TIME
» If it's all good ~SPT
» I'm No Good Without You
» Looking Too Good
» Good boy!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Couriway Town-
Ga naar: