Twice | Alana Bouvier
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Twice | Alana Bouvier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptydi mei 05, 2015 3:33 pm

Sinds het echt lekker weer werd verdween haar geld steeds sneller. Hoe kwam dat nou? Nou... De ijsjes waren toch wel erg lekker. De laatste dagen had ze er minde gekocht omdat ze echt geldtekort had, maar nu had ze er toch weer één. Karamel en framboos... Hmm... Ze haalde haar tong nog eens langs het onderste bolletje, en zocht een plek waar ze even kon zitten. Die vond Hecho. De Elektrike blafte terwijl hij voor haar uitrende. Hij sprong op de rand van een fonteintje die helder water spoot. Op de bodem lagen duizenden muntjes van 5. Mensen die wensen deden en daarvoor muntjes in de fontein gooiden. Tja... Ze deed er niet aan. Ze geloofde niet echt in dat soort dingen. Toch draaide ze haar gezicht met een glimlach van het water af, en at rustig haar ijsje op. Alyss zat rechtop, dan voelde het niet alsof ze zo dik was. Immers was ze nu vier maanden, en werd het wel zichtbaar dat er nieuw leven in haar buik groeide. Dus zat ze steeds rechter op. was ook goed voor je rug... Niet dat ze daar normaal op lette. Het interesseerde haar toch net niet. Ze nam de laatste hap van het hoorntje, en liet haar blauwe blik langs de mensen die voorbijliepen gaan. Daartussen vond ze een bekend hoofd. Rozerood haar en lila ogen. Alana? "Alana!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptydo mei 07, 2015 10:07 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

Ah wat een heerlijke dag! De zon scheen, Duncan liep vrolijk naast haar en geen enkele spoor van Tim! Ze was dan ook goed gestemd, heerlijke dag zonder een probleem. Ook Duncan was ook in een vrolijke bui, waardoor ze de hele tijd met elkaar stoeiden. "Alana!" hoorde ze echter plotseling. Alana keek op naar het geluid en glimlachte, "Alyss!" riep ze terug terwijl ze zwaaide naar haar. Ze begon te rennen naar het meisje, de shiny Houndoom achter haar volgend. Ze gooide haar armen wijd en sloeg ze om het meisje heen toen ze haar had bereikt. "Ik heb je zolang niet gezien!" zei ze met een glimlachje. Ze deed een stap naar achteren en legde haar handen op de schouders van het meisje. "Hoe gaat het met je?" vroeg ze met een glimlach. Ze was wel wat... dikker dan eerst. Dat kon ze wel een beetje zien. Ze had toch niks doms gedaan in de tijd dat ze niet bij haar was toch?!
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptydo mei 07, 2015 10:14 pm

Yep, het was Alana. Ze kwam op de zwartharige aflopen met een glimlachje op haar gezicht, en een grote shiny Houndoom achter zich aan. Ze plaatste haar handen op Alyss' schouders en vroeg hoe het ging. De coördinator glimlachte terug. "Met mij gaat 't goed! En met jou?" sprak ze, en wreef even in haar handen. Het was leuk om de oudere trainster weer eens te zien. Gezellig. Het zou vast een beetje ongemakkelijk worden omdat het kind vast aan bod zou komen, maar ze zouden er maar niet al te moeilijk over doen, toch? "Echt een fantastische pokemon heb je daar! Tenminste, ik neem aan dat hij van jou is," becomplimenteerde ze de blauwe vuurhond. Echt een prachtig beest. Ze zou zelf ook wel zo'n dier willen hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptydo mei 07, 2015 10:44 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

"Met mij gaat 't goed! En met jou?" Alana was blij dat het goed met haar ging. "Uh, met mij? Eerlijk? Niet al te best." sprak ze wat ongemakkelijk. Nee, vooral met de jongens. "Echt een fantastische pokemon heb je daar! Tenminste, ik neem aan dat hij van jou is," Eh? Oh, Duncan! Alana liet haar armen weer naast zich hangen en glimlachte. "Dit is Duncan, mijn beste maatje." sprak ze met een glimlach terwijl de shiny Houndoom vrolijk met zijn staart kwispelde. Echter omdat Alana nu pas de Electrike zag sprong ze naar achteren en pakte ze haar arm vast die nog steeds zeer pijnlijk was. Haar gedachten sprongen gewoon meteen naar Erin, stom beest dat ze was. Trauma's voor Electrike's voor het leven, dat was zeker. Het was nu nog een groot litteken wat zichtbaar was. De onzichtbare schade was groter, haar spier was nog grotendeels gescheurd. Ze hield dus niet meer zo van Electrikes, oeps.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 10:10 am


Ze zei zelf dat het niet al te best ging. Het leek erop dat ze eerlijk was ook, gezien ze het zei alsof ze het zelf vrij ongemakkelijk vond. Alyss fronste. "Waarom niet? Wat is er gebeurd?" vroeg ze. Op het moment dat de coördinator echter over de grote fire type begon vertelde Alana vrolijk dat hij Duncan heette en dat hij haar beste maatje was. De vuurhond reageerde met een vrolijke kwispel van zijn staart. Op dat moment sprong Hecho op Duncan af. Een vrolijke begroeting, zoals de jonge electric type dat altijd deed. De roodharige vrouw schrok echter, en sprong naar achter. De zestienjarige grinnikte kort. "Hecho is soms wat overenthousiast met andere pokemon," Ze nam het blaffende beestje op en hield het in haar armen. De lilaogige had haar arm vastgepakt toen ze zo schrok van de Elektrike, en nu zag Alyss het litteken ook pas. "Oh, jemig Alana. Waar is dat van?" Ze voelde zich plotseling schuldig. Misschien was het van een Electrike, en had ze een trauma ofzo aan die beesten. "Sorry," zei ze dus haastig, voordat ze ook maar zeker wist wat de reden was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 1:08 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

"Waarom niet? Wat is er gebeurd?" Ah, ze wou mensen niet lastig vallen met haar problemen. "Ah, ik wil je er niet mee opschepen." zei Alana met een ongemakkelijk glimlachje. "Laten we het erop houden dat er veel is gebeurd." mompelde ze zachtjes. Gelukkig begonnen ze al snel over Duncan te praten. Ander onderwerp. De Electrike was echter niks voor haar, daardoor dacht ze aan Erin. Haar arm.. "Hecho is soms wat overenthousiast met andere pokemon," Alana knikte ietwat ongemakkelijk bij de pokémon. "Oh, jemig Alana. Waar is dat van?" Alana keek naar haar arm. Erin... Ze werd vast uitgelachen omdat ze haar eigen pokémon niet de baas was. "Sorry," Waarvoor? Alana waaide als het ware het probleem weg. "Je hoeft je niet te verontschuldigen, jij kon dit toch niet weten?" zei ze met een glimlachje. "Dit heeft mijn Electrike gedaan, ze mag me niet zo. Als Duncan er niet was, was het nog erger geworden." zei ze met een glimlachje. "Mijn spieren," begon ze daarna rustig. "Bijna helemaal doorgebeten, ik kan bijna niks met deze arm omdat het herstellende is." vervolgde ze rustig, terwijl Duncan naar haar opkeek. "Maar niet denken dat er alleen stomme dingen bij mij zijn gebeurd de afgelopen tijd hoor!" zei ze met een glimlach. Nee, dat zeker niet. "Ik heb al twee gyms gehaald, Duncan en mijn blastoise Sjors kunnen mega evolven en ik heb voor een tijdje een heel lief vriendje gehad." Ja, dat waren goede tijden. Niet dat het nu echt goed ging, maar het ging wel goed. Gelukkig zat haar vader in de gevangenis, anders had ze het niet aangekund.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 6:09 pm

Ze wilde Alyss er niet mee opschepen. Oh, oké. Een klein glimlachje verscheen op het gezicht van de donkerharige. "Oké, als je er niet over wil praten... Maar als je er iets over kwijt wil, mij is ook een hoop gebeurd de afgelopen tijd. Ik kan het wel aan, denk ik zo," Haar glimlach was verbreed terwijl ze sprak. Ja, ook zij had een aantal dingen meegemaakt in de afgelopen maanden. De roodharige begon bij haar Electrike, welke blijkbaar haar spieren half had doorgehaald met zijn tanden. De zestienjarige voelde haar kaak spannen tijdens het verhaal, zoals wel vaker gebeurde als iemand zo'n naar verhaal vertelde. Alsof ze het kon voelen. "Ik begrijp het. Toch sorry dan, ik moet Hecho echt gaan opvoeden. Maar hij is ook pas net uit het ei, dus dan ben je er nog niet zeker van of het kan, weetjewel," sprak ze twijfelig. Onderwijl pakte ze een pokeball, en met een rode lichtstraal verdween de electric type. Toen vertelde de jonge vrouw een paar dingen met wat positievere mening. Alyss grijnsde. "Wat goed! Ik heb maar één badge, maar ik ben eigenlijk klaar voor de tweede gym. Ik heb een mega Sceptile en een shiny mega Mawile enneh..." Ze wist eigenlijk niet of het bij het positieve nieuws hoorde. Ze wist niet zeker of het wel goed was of niet. Nog niet helemaal overtuigd. Maar ze ging het kind niet wegdoen, daar was ze wel zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 7:43 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

"Oké, als je er niet over wil praten... Maar als je er iets over kwijt wil, mij is ook een hoop gebeurd de afgelopen tijd. Ik kan het wel aan, denk ik zo," Ah, wat een schat was het toch. Alana knikte even dankbaar richting het meisje. "Ik begrijp het. Toch sorry dan, ik moet Hecho echt gaan opvoeden. Maar hij is ook pas net uit het ei, dus dan ben je er nog niet zeker van of het kan, weetjewel," Ah, "Maar dat hoeft niet hoor, Erin is gewoon een ... apart geval." sprak ze met een glimlachje. Toch liet ze de Electrike terug keren, waardoor Alana toch in een wat... comfortabele zone kwam en een stap dichterbij deed. "Wat goed! Ik heb maar één badge, maar ik ben eigenlijk klaar voor de tweede gym. Ik heb een mega Sceptile en een shiny mega Mawile enneh..." Shiny mawile?! Oh Arceus dat is echt cool! "Ah zo blij voor je Shiny Mawile! En wat is er? Het leek alsof je nog iets wou zeggen?" vroeg ze met een nieuwsgierige blik in haar ogen, er moest wel iets zijn. Er kon niet niks zijn. Eigenlijk... heel eigenlijk wou ze zo toch haar verhaal doen bij haar. Alles eruit. Maar eerst was ze nieuwsgierig wat er nog meer was met Alyss.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 8:22 pm

Erin was gewoon een apart geval. Ja, dat kon je wel zeggen. Door de spieren van je trainster heen happen was nou niet iets wat men normaal vond. Ze leek zich dus wat veiliger te voelen nadat Hecho was verdwenen, en stapte wat dichterbij. Één stap. Toen Alyss over Celoso begon werd de roodharige al wat vrolijker. "Ah zo blij voor je shiny Mawile!" sprak ze enthousiast. En toen bleek dus dat ze de enneh achter Alyss' woorden wel had opgemerkt. Het leek alsof ze nog iets wilde zeggen. Tja... Vertellen dan maar? Gewoon doen, toch? Ze kon dit vast wel aan Alana kwijt. Ze haalde haar schouders op en zuchtte even. "Ik ben zwanger... Ik weet niet echt of ik er blij mee moet zijn of niet..." Tja. Dat was het enige woord wat het gezicht op dit moment kon beschrijven wat ze naar de lilaogige trok. "Een beetje een foutje, om het zo maar te zeggen..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 8:35 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

Alyss haalde haar schouders op en zuchtte even, was het zo erg om te vertellen? Zo erg kon het toch niet zijn? "Ik ben zwanger... Ik weet niet echt of ik er blij mee moet zijn of niet..." Wow wacht wat? Alana keek Alyss ietwat geschrokken aan. "Een beetje een foutje, om het zo maar te zeggen..." Eh, wauw. Die had ze even niet zien aankomen. "Met iemand waarvan je houd of..?" vroeg Alana twijfelend. Zestien jaar en dan zwanger. Auch. Alana moest er nu nog niet eens overna denken over kinderen.. Meteen schoot de gedachte van Tim door haar heen, zonder enige reden. Alsof ze dacht dat Tim dit bij haarzelf wou doen. Maar ach, Alyss kende Tim waarschijnlijk niet eens. Gelukkig voor haar.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 8:58 pm

De jonge vrouw was verrast, natuurlijk. Die had ze niet zien aankomen. Waarschijnlijk. Want het was wel wat zichtbaar. Nog niet heel erg, maar het was te zien. Alana vroeg of het met iemand was waarvan Alyss hield. Deze glimlachte en schudde van nee. "Nee, I am single as a pringle. Nee... 'T is een lang verhaal... Maar ik ben er zelf mee akkoord gegaan om het te houden, daar ben ik niet toe gedwongen ofzo... Ik was altijd al tegen abortus," legde ze vluchtig uit. Dan wist de oudere trainster het maar meteen, en hoe sneller ze het wist, hoe beter. De zwartharige wreef haar pols even over haar buik, half afwezig. Ze zou van het kind houden, kostte wat het kost. Of iedereen het nou raar zou vinden of vond of niet. Het maakte ook niet uit wie de vader was, daar kon het kind niks aan doen. Ze zou het houden en ervan houden. Alles zou goedkomen. Zoals het nu ook had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 9:08 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

"Nee, I am single as a pringle. Nee... 'T is een lang verhaal... Maar ik ben er zelf mee akkoord gegaan om het te houden, daar ben ik niet toe gedwongen ofzo... Ik was altijd al tegen abortus," Damn, dat zou zwaar zijn. "Wie is de vader?" het floepte er meer uit, maar toch wou ze het weten. Als het een asshole was zou ze hem in elkaar slaan. Dan zou ze hem echt... Hij zou er niet zonder schrammen onderuit komen. Alana zuchtte even zachtjes. "Ik denk dat je het wel als iets moois kan zien maar.. zelfs ik kan mezelf nog niet zien met kinderen. Ik denk omdat ik zoveel drink dat nog geen handig idee zal zijn." zei Alana met een onhandig glimlachje. Duncan keek Alana even bezorgd aan, alsof hij iets tegen haar wou zeggen. Alana legde haar hand rustig op de kop van de pokémon en gaf hem een aai. Duncan die was altijd zo gefocust op het vinden van Tim... Tim.. Tim mocht wegblijven.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 10:13 pm

Wie de vader was. Die vraag had ze wel verwacht, half om half. Ze grinnikte. "Ga 'm maar niet zoeken. Hij was echt een k'lootzak. Weet z'n naam even niet meer though... Ik kom er zo wel op..." wuifde ze het even weg voor het moment. De roodharige trainster had gezucht, en zei dat het wel als wat moois gezien kon worden. Ze vertelde er wel bij dat zij waarschijnlijk teveel dronk om verantwoordelijk voor kinderen te zorgen. Alyss glimlachte, niet echt vrolijk. Ironisch. Drank was hetgeen waardoor zijzelf zwanger was geraakt. En die gast natuurlijk... Met zijn misleidende woorden... L'ul. Hoe heette hij nou ookalweer? Ze groef in haar hersenen, nog dieper dan net. Ze wist nog wel hoe hij eruit zag... En opeens had ze zijn naam weer. Ze knipte met haar vingers. "Tim. Zo heette hij. Gespierde jongen, lang, groene ogen, blond haar," dacht ze hardop. Toen liet ze haar blauwe ogen naar de lila exemplaren van haar oudere metgezel glijden. "Ken je die?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alana Bouvier
Member
Alana Bouvier
Punten : 310
Gender : Female ♀
Age : 23 Years (28/09)
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t852-alana-bouvier https://pokemon-journey.actieforum.com/t853-alana-s-pokedex

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 10:21 pm

Alana Bouvier
With Alyss

Twice

"Ga 'm maar niet zoeken. Hij was echt een k'lootzak. Weet z'n naam even niet meer though... Ik kom er zo wel op..." Ja dat zal wel ja. Alana dacht even wat zij zou doen als ze zwanger zou raken. Hetzelfde als Alyss waarschijnlijk. Toen Alyss met haar vingers knipte keek Alana even op. "Tim. Zo heette hij. Gespierde jongen, lang, groene ogen, blond haar," Alana keek geschokt naar haar, haar benen begonnen te trillen en paniek schoot in haar ogen. Nooit. Duncan begon meteen wild om zich heen te kijken en te grommen, alsof hij in de buurt was. "Ken je die?" Alana balde haar handen tot vuisten en probeerde zichzelf weer te herpakken. "Die ken ik maar al te goed." zei ze met een kwade stem. "Hij stalkt me al een paar maanden." mompelde ze zachtjes, terwijl ze de tranen voelde rollen over haar gezicht. Nee, hij kon niet.. "Hij probeert me al tijden te ontvoeren, hij laat me niet met rust en dat hij dit doet..." Alana keek haar aan met waterige ogen. "Ik ga hem krijgen Alyss, wacht maar, ik ga hem terug pakken voor alles!" sprak ze terwijl de tranen nog steeds over haar gezicht rolden.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Emptyvr mei 08, 2015 10:45 pm

Even dacht Alyss dat de oudere reiziger flauw zou vallen. Ze begon te trillen op haar benen, en de tweede optie die haar in het hoofd schoot was een paniekaanval. Maar dat was het niet. Het bleek dat de jongen die ervoor gezorgd had dat de zwartharige jongedame moeder zou worden, dat hij ook de jongen was dat het waarschijnlijk niet zo goed ging met Alana. Gezien alle dingen die zij vertelde over hem. Ontvoeren, stalken? Zelfs de grote Houndoom werd al kwaad bij het horen van de naam. Oké, hij was dus niet zomaar een k'lootzak. "Ik ga hem krijgen Alyss, wacht maar, ik ga hem terugpakken voor alles!" beloofde de lilaogige aan de coördinator. Deze legde haar arm om de huilende trainster heen. "En daar zou ik je maar al te graag bij helpen. We verzinnen wel iets, en dan pakken we hem binnenkort terug. Ik beloof het. We zorgen dat hij niemand ooit meer lastigvalt, oké?" sprak ze rustig, terwijl ze Alana zachtjes omlaag duwde tot ze ook op de rand van de fontein zou zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Twice | Alana Bouvier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twice | Alana Bouvier   Twice | Alana Bouvier Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twice | Alana Bouvier
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alana Bouvier
» Too much pain. [&ALANA BOUVIER]
» Lion power | Alana Bouvier - SPT
» Calling someone random | Alana Bouvier
» BLIND Date || &Alana Bouvier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Cyllage City-
Ga naar: