Minder actief
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Minder actief

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jayde Margrave
Member
Jayde Margrave
Punten : 457
Age : -
Icon : Mudkip

Minder actief Empty
BerichtOnderwerp: Minder actief   Minder actief Emptywo apr 29, 2015 6:04 pm

Hallo,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben, duurt het de laatste weken nogal lang voordat ik bij topics post. Dit komt vooral omdat ik me de laatste tijd erg moe voel (wat ik eigenlijk al ruim een jaar heb, maar het is een aantal weken beter geweest) en ik op dit moment in behandeling ben bij een osteopaat. Ik hoop dat het snel weer beter gaat, maar voorlopig kan ik nog geen snelle posts garanderen en het kan lang duren voordat ik ook daadwerkelijk post... so please bear with me for a while xD

Dit geldt voor de volgende accounts:
Judah Kana, Jeanne Lézard, Jayde Margrave, Ralph Edel, Tanguy Lance, Elina Margis
Terug naar boven Ga naar beneden
Irvin Stanwick
Member
Irvin Stanwick
Punten : 414
Age : -
Icon : Mudkip

Minder actief Empty
BerichtOnderwerp: Re: Minder actief   Minder actief Emptywo jul 15, 2015 6:08 pm

Na erachter te zijn gekomen dat ik een overgevoeligheid heb voor gluten ging het iets beter, maar aangezien ik de laatste weken weer erg moe ben lijkt het erop dat er nog iets achter zit. Dit is dus nog steeds voor onbepaalde tijd van toepassing.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Minder actief
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Absence-
Ga naar: