Awkward. [OPEN]
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Awkward. [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptywo apr 01, 2015 4:46 pm

Met een gaap stond North ’s morgens vroeg op om zich te gaan douchen. Petal, welke op het onderste bed lag, besloot om zijn ogen nog even toe te doen en jaloers keek North naar de groene Pokémon. Hij nam een handdoek en ging naar de gemeenschappelijke doucheruimte toe. Onderweg had hij de deur achter zich dichtgetrokken en niet veel later stond hij zich heerlijk te douchen. Zijn haren waren nat en helemaal in de war toen hij er uit kwam. Hij sloeg een handdoek om zijn onderlichaam heen en ging de doucheruimte uit. Hij keek verbaasd, met zijn hand wrijvend over zijn achterhoofd, naar de wastafel waar hij dacht zijn kleren te hebben gelegd. Hij sloeg zijn hand tegen zijn voorhoofd toen hij zich besefte dat hij zijn kleren vergeten was. Nou, dan werd het maar rennen naar de kamer en hopen dat hij niet gezien werd. Hij sloeg de handdoek dichter om zich heen, knoopte hem goed toe en keek naar zichzelf. Zijn blote, redelijk gespierde borstkas was uiteraard zichtbaar. Heel zijn bovenlichaam eigenlijk. En dan enkel zijn behaarde onderbenen en zijn voeten. Heerlijk om naar te kijken, toch? Hij grinnikte, draaide zich om en opende de deur. Nadat hij in de gang had gekeken had hij geconcludeerd dat het veilig was. Met één hand op zijn handdoek en de andere naar voren gestrekt rende hij door de gang, wat er vast hilarisch uitzag. Bij zijn kamer aangekomen wilde hij zijn sleutel tevoorschijn halen… tot hij zich besefte dat zijn sleutel nog in zijn broekzak stak. Heerlijk. ‘Petal!’ riep hij, waarna hij op de deur bonsde. ‘Doe open!’ Na een minuut te hebben gewacht had hij nog altijd geen respons en hij drukte zijn oor tegen de deur. Hij hoorde zachte ademhalingen en besefte dat zijn Pokémon nog in een diepe slaap was. En Petal kreeg je echt niet makkelijk wakker. Al mocht er een bom ontploffen naast de Pokémon dan zou hij het misschien nog niet merken. En wat nu? Weer terug naar de gemeenschappelijke douche? Hij besloot dat het maar tijd werd om daar terug naartoe te gaan tot Petal wakker zou worden en draaide zich om… waarna hij vervolgens tegen iemand botste. En dat zou nog niet eens zo erg zijn geweest als zijn handdoek niet net op dat moment besloot om af te zakken. Met een knalrood hoofd bukte North zich, raapte de handdoek op en sloeg deze beschermend om zijn onderlichaam heen. Jeetje, hopelijk was het een man waar hij tegen gelopen was. Dat zou minder gênant zijn dan een vrouw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptywo apr 01, 2015 9:02 pm

Jun was al vroeg op en had zin om een lekkere wandeling te gaan maken in de ochtend. Hij liet zijn pokémon rustig verder slapen. Want hij vertrouwde het hotel er wel op dat ze niet zomaar zijn pokémon zouden jatten. En zo ver hij wist waren er ook geen Team Rocket leden in de buurt dus dat scheelde. Toen hij de kamer uit liep hoorde hij verder op de gang iemand aan een deur bonken, het was een jongen met licht bruine haren en een mooi gespierd boven lichaam. Jun bleef even staren en zijn lichaam van een afstand bewonderen. Hij maakte namelijk niet vaak mee dat er een jongen met een handoek om zijn onderlichaam tegen een deur aan het bonken was. Volgens mij zat zijn vriendin of vriend niet in de andere kamer, maar zijn pokémon. Of een persoon moest Petal heten, maar daar ging de jongen maar niet vanuit. Hij liep maar richting de jongen toe om te vragen of hij hem kon helpen. Maar voor dat die een vraag kon stellen liep de jongen al tegen hem aan, waardoor zijn handdoek naar beneden viel. De bovenlichaam die hij eventjes tegen hem aanvoelde voelde lekker warm aan. En hij rook ook lekker schoon, helaas zag hij niks van wat er onder zijn hand doek zat. Maar goed dat soort dingen hoefde Jun ook niet meteen te zien van iemand, die hij aantrekkelijk vond. “Ik weet dat ik mensen verblind, maar dat ik zelfs een handdoek kan laten af zaken wist ik niet,” reageerde Jun een beetje plagerig. “Sorry, had misschien eerder moeten laten weten dat ik in de buurt stond,” vervolgde hij verder. Hij keek de jongen even aan in de ogen en zag zijn mooie groene ogen. “Eigenlijk wou ik je hulp aan bieden, geen idee of je dat nodig hebt,” zei hij tenslotte, terwijl hij de jongen vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptywo apr 01, 2015 10:26 pm

Het was een man. Thank Arceus. Als het een vrouw was geweest en Petal zou dadelijk de deur opendoen, zou hij nog eeuwen moeten luisteren naar het gegrinnik van de Pokémon. Hij knoopte zijn handdoek deze keer echt wel goed vast en keek de jongen schaapachtig aan. ‘Tja, je hebt een gave, denk ik,’ lachte hij, maar zijn wangen waren nog altijd knalrood. Hij schaamde zich echt kapot dat er hier mogelijke getuigen waren van zijn… zaakje. Nou ja, hij wilde niet opscheppen, maar je kon het gerust een… oké, dit ging te ver. Nee. Niet meer verder denken. Er waren grenzen. Hij haalde zijn schouders op op wat de jongen zei en draaide zich naar de deur toe. ‘Het belangrijkste is dat ik mijn lieve Ivysaur nu wek, die me waarschijnlijk de rest van mijn leven uit gaat lachen.’ Dat laatste mompelde hij en vervolgens sloeg hij met zijn vuisten op de deuren. ‘Saur!’ hoorde hij verschrikt. ‘Ik ben het, je nederige dienaar!’ riep hij naar de deur. Wat moest de jongen hier naast hem nu wel niet denken. Oh well. Het was normaal voor North en Petal om op deze manier met elkaar te communiceren. Gelukkig herkende Petal North’s stem, want niet veel later schoof het sleuteltje onder de deur door naar North toe. North hurkte zoals een dame in een korte jurk dat zou doen zodat de jongen achter hem zeker niks zou zien en opende vervolgens de deur. Hij keek opgelucht naar Petal, welke een geluid maakte alsof hij het uitgierde van het lachen. ‘Stom ding,’ mopperde hij, waarna hij zich naar de jongen draaide. ‘Je mag wel binnenkomen, maar ik moet me wel even omkleden,’ zei hij, waarna hij de deur wat verder open deed. Hij nam aan dat de jongen hem wel zou sluiten, nam wat kleren en ging naar de ruimte ernaast om zichzelf om te kleden. Petal bleef ondertussen bij de jongen in de buurt en stelde zichzelf voor door zijn roede uit te steken, zoals hij iedereen begroette. Soms leek hij gewoon echt een mens, vond North.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyvr apr 03, 2015 10:56 am

De jonge reageerde nogal neutraal op zijn opmerking van zijn handdoek. Iets wat de blond harige nogal jammer vond, maar goed niet iedereen zal zijn humor begrijpen. Gelukkig had hij nog wel schatige rode wangen, die goed kleurde bij zijn ogen. Ergens begreep Jun wel, waarom de jongen zich schaamde. Natuurlijk was het nooit leuk om naakt te staan voor iemand, meestal judge mensen toch wel om je uiterlijk. Zelfs al heb je kleding aan deden mensen dat. Moet je na gaan als je helemaal naakt was, wat voor gemene dingen mensen konden dingen. Maar gelukkig was Jun niet zo’n persoon. Hij zag in ieder persoon wel iets moois, daarlangs was innerlijk belangerijker voor hem dan uiterlijk. Op de vraag of Jun hem kon helpen, kreeg hij ophalende schouders en draaide de jongen ook naar de deur toe. En vertelde dat die zijn Ivysaur wou wakker maken, en dat die hem waarschijnlijk zal uit lachen. Iets wat Jun wel kon begrijpen, maar zo erg was het nou weer niet wat er gebeurde, vond Jun. De blond harige jongen vond het grapig om te zien, hoe de vuisten op de deur terecht kwam, aangezien je hele lichaam mee bewoog. Ergens hoopte hij ook stiekem dat de handdoek weer zal vallen, maar helaas. Jun kon zijn lach al helemaal niet meer in houden toen de jongen zei “Ik ben het, je nederig dienaar,”

Nadat de jongen eindelijk was bijgekomen van het lachen, stapte hij de kamer binnen en deed de deur achter zich opslot. Hij kreeg al meteen een warme welkom van de Ivysaur. Jun pakte de roede aan van de pokémon en zei “Aangenaam, ik ben Jun en heb je trainer naakt gezien,”
Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptydi apr 07, 2015 8:34 pm

Ook al was North een andere ruimte in gegaan, hij hoorde precies wat de trainer zei en beet op zijn lip om niet in lachen uit te barsten. Hij wilde Petal’s gezicht nu wel eens zien. Petal maakt een verontwaardigend geluidje en keek de jongen verbaasd aan. Had zijn trainer…? Nee. Voor de laatste keer dat hij zich herinnerde was North niet voor de mannen. North glimlachte bij het idee wat er allemaal in Petal’s hoofd moest omspelen, keek naar de spiegel en begon zichzelf vervolgens aan te kleden. Hij deed een spijkerbroek met een blouse met zwarte hoge kraag aan. De mouwen ervan waren kort omdat North het maar warm vond. Waarschijnlijk kwam dat door de schaamte. Zijn haren lagen nog altijd wild door elkaar omdat hij net uit de douche kwam en zuchtend liet hij ze zo maar hangen. Hij opende de deur en ging weer terug naar de andere ruimte waar Petal en Jun waren. ‘Aangenaam kennismaking, Jun,’ zei North grijnzend omdat hij de naam had opgevangen en Jun dat misschien niet zou verwachten. ‘Mijn naam is North.’ Hij besloot om maar niks over zijn andere opmerking te zeggen. Wie weet was Jun wél voor de mannen. Geen idee. Hij draaide zich om, greep een paar sokken en deed deze aan terwijl hij Jun even aankeek met zijn groenige ogen. Wàt had de jongen gezien? Hij kon het moeilijk gaan vragen, maar de vraag brandde wel op zijn lippen. En toch ging hij het gewoon vragen. Omdat hij North was en omdat het kon. ‘Wat heb je gezien toen mijn handdoek naar beneden viel?’ vroeg hij en hij kneep zijn ogen samen. ‘En waren er op het moment nog anderen in de buurt? Ik heb het niet goed kunnen zien.’ Hij sloeg zijn armen over elkaar en wachtte op antwoord terwijl Petal grinnikte. Die vond het best wel amusant allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyzo apr 12, 2015 10:10 am

.

De Ivysaur maakte een verontwaardig geluidje toen Jun hem vertelde dat hij North naakt had gezien. De blonde jongen gaf maar een paar klopjes op het hoofd van de pokémon, om hem maar wat gerust te stellen. Blijkbaar was de donker blonde jongen al gauw klaar met omkleden. Zijn haar zat nog steeds even wild, maar nu had hij een nette blouse aan. Zo zie je maar weer dat mensen met en zonder kleren even mooi waren. Ook had je jongen blijkbaar mee geluisterd, naar de korte kennismaking met zijn pokémon. Aangezien hij zijn naam al wist. “Aangenaam North,”zei hij terug met een glimlach. Terwijl de jongen zijn sokken aan wou doen, keken zijn groene ogen hem aan. Jun vroeg zich af waar hij aan dacht, maar heel erg vond hij het niet dat North hem aanstaarde. Aangezien zijn ogen net op een mooie bos leek in de lente. Al gauw liet de jongen zijn gedachtes los. Jun lachte even en zei met een knipoog “Maak je maar geen zorgen heb niks gezien, mijn ogen bleven te lang hangen op je boven lichaam daar voor.” Jun was geen persoon wat meteen iemands geslachtsdeel wou zien. Daarlangs was hij inderdaad nog naar zijn bovenlichaam aan het kijken. “Ik was volgens mij de enigste in de gang, dus wees maar niet bang. Niemand heeft je witte billen gezien.” Natuurlijk wist hij niet zeker of North witte billen had, maar het zou hem niks verbazen. Welke man gaat er nou namelijk met zijn blote billen zonnen.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptywo apr 15, 2015 8:45 pm

North voelde zijn hoofd rood worden toen hij de opmerking van Jun hoorde. Het had echter net zo goed kunnen zijn omdat hij zich naar beneden moest buigen om zijn sokken aan te doen, dus dat zou Jun misschien niet duidelijk kunnen afleiden. Hij had gewoon geen idee hoe hij met dit soort opmerkingen om moest gaan. Normaal gezien zou hij er wel iets grappigs op reageren of er iets leuks van weten te maken, maar het viel hem gewoon zo duidelijk op dat Jun hem aantrekkelijk vond. En hij wist niet of hij dat moest appreciëren of dat hij dat bedreigend moest vinden. Petal leek het allemaal wel leuk te vinden. North zou eens een Pokémon moeten vinden die van hetzelfde geslacht was en die ook zo op Petal zou reageren. Eens kijken wie dan het hardste zou lachen. Hij kneep zijn ogen samen naar de groene Pokémon, maar dit leek de Ivysaur enkel en alleen meer te amuseren. Oh well. ‘Dat is mooi… denk ik,’ zei hij dus maar gewoon tegen de jongen. Hij had eindelijk zijn sokken aangetrokken. Misschien was het gewoon het beste als hij zoveel mogelijk bedekt was. Hoewel… hij betwijfelde of dat zou helpen. Als je iemand aantrekkelijk vond zonder kleren, was het waarschijnlijk dat je iemand even aantrekkelijk vond met kleren. Tenzij het lelijke kleren waren natuurlijk. De opmerking over de witte billen liet hem in de lach schieten. Arceus, waar was hij nu toch weer in beland? Oh well. ‘Ik denk dat dat een goed ding is,’ zei hij. ‘Niet iedereen kan namelijk tegen de schoonheid van mijn blote reet.’ Hij zei het ook weer zo subtiel, maar deze keer leek Petal het niet erg te vinden en geen aandrang te hebben om tegen zijn hoofd te slaan. Een seconde te laat bedacht North zich waarom en ook wat hij fout had gedaan. Dit zou Jun juist des te meer reden geven om zo’n gekke opmerkingen naar hem toe te maken en dat was waar Petal op hoopte. Stoute Petal, stoute, stoute, stoute Petal! ‘Maar goed, Jun,’ besloot hij om gauw op een ander onderwerp over te gaan voor het echt awkward zou worden, ‘wat doe jij hier in dit hotel? Wil je soms de gym uitdagen in deze stad?’ Hij keek Jun vragend aan en hoopte dat die gekke onderwerpen van daarnet zoveel mogelijk verworpen waren. Hij kon er gewoon echt niet mee omgaan.

OOC: Wat moet dat ding op je sheet eigenlijk voorstellen als ik vragen mag? xD En zijn haar is bruin tot lichtbruin btw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyvr apr 17, 2015 7:45 pm

.

De blondine jongen vond het maar al te amusant om de mede geslacht genoot te zien blozen. Hij vond het maar al te leuk, wanneer mensen niet wisten hoe ze moest reageren. Daarlangs was blozen een positieve emotie, tenminste zo had Jun dat altijd geleerd. De stilte werd een beetje ongemakkelijk voor hem, daarlangs wist hij ook niet echt goed of hij ergens moest gaan zitten of niet. Ook was hij nooit een hotel kamer mee binnen gevraagd. Vooral niet door iemand wat eventjes bloot voor hem had gestaan. Op de opmerking van dat de blonde jongen niks gezien had, kreeg hij niet echt veel reactie van terug. Ergens wat hij wel kon begrijpen, maar ergens vond hij het ook wel jammer. Gelukkig kreeg hij de bruin harige nog aan het lachen. Zijn opmerking over zijn billen, viel hem gelukkig wel goed. Het gelach van de jongen brak ook meteen weer de spanning in de kamer. Ook Jun kon wel lachen op de opmerking van North over zijn billen. “Geen idee hoe schoon je billen zijn,” zei de jongen plagend terug, met een knipoog en een grijns er bij. Echt goed kreeg Jun niet mee, waarom North zijn Ivysaur stout vond, maar wel merkte hij dat de bruin harige van onderwerp wou veranderen. Iets wat hij natuurlijk niet erg vond en ook wel kon begrijpen. “Ben nog niet zo lang in Kalo, dus overnacht hier een paar dagen en daarna ga ik weer naar een andere plek,” beantwoorde hij de vraag. “En wat doe jij in het hotel?” vroeg hij terug.

Ooc: Jun’s faceclaim is van een anime/game genaamd Persona 4. Normaal gesproken hoort Jun [teddie] in de beren kostuum wat je dus ziet in mijn sheet ;) Ugh heb ik het weer fout gedaan, sorry daar voor
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyvr apr 24, 2015 10:25 pm

Het was al een pluspunt dat Jun niet wist hoe schoon zijn billen waren. Dat was dus al een meevaller. Dan had de blonde jongen inderdaad niet lang kunnen kijken naar zijn blote lijf. Hij had de handdoek ook wel weer vrij snel opgepakt, dus dat zat wel goed. Hij vermoedde dat het een pure gok was geweest van Jun dat zijn billen wit waren. Nou ja. Als hij erover nadacht, wie had zijn billen dan ook bruin? Of je moest het laten zonnen op het strand of onder de zonnebank, of je moest een ongelukje hebben gehad tijdens het naar de wc gaan en dat je het dan per ongeluk over je… oké, nee, dit ging te ver. Hij was blij dat het onderwerp werd verworpen en dat hij er niet al te veel over na hoefde te denken. Jun praatte er gelukkig ook niet meer over door en veranderde eigenlijk vrij soepel naar het nieuwe onderwerp dat North had aangesneden. Mooi zo. Over deze dingen wilde hij nooit meer nadenken en hij hoopte dit soort dingen ook nooit meer mee te maken. Hij grijnsde op het antwoord. ‘Dan neem ik aan dat je iets anders doet dan gyms uitdagen?’ vroeg hij, hoewel hij al vrij zeker was dat het antwoord ‘ja’ zou zijn. Dan zou coördinator, gewoon rondreizen of breeder overblijven. Het eerste leek hem ook wel een beetje af te vallen omdat de jongen het niet specifiek over een contest had gehad. Dan bleven de laatste twee over. Hij haalde zijn schouders op op de wederkerige vraag van de jongen. ‘De kamers in het Pokémon Center waren allemaal volzet, dus bleef dit hotelletje over. In principe ben ik ook gewoon aan het trainen tot mijn Pokémon goed genoeg zijn voor de eerste gym en probeer ik ondertussen niet te ver af te dwalen van Santalune City zodat ik niet te ver terug moet wandelen. Soms ben ik lui.’ Hij grinnikte even. ‘Maar wat voor doel heb jij dan precies? Heb je een fokkerij of…?’ Hij ging er nu wel heel erg van uit dat Jun een breeder was, maar goed. Als hij de gok verkeerd had gewaagd, kon Jun hem nog altijd corrigeren, right?

OOC: Ach, straf jezelf toch niet zo af. Het is lang niet het einde van de wereld ;) Ik zal er de volgende keer niks meer over zeggen als je jezelf zo gaat afstraffen, hoor. Dat mag je niet van mij doen, foei foei :P En oh, klinkt leuk! ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyzo mei 03, 2015 10:54 am

.

“Klopt ik ben een breeder,” antwoorde hij op de vraag. Gyms uitdagen was niks voor hem, hij wist wel dat sommige breeders het deden. Maar Jun vond zo iets niet nodig. Echt de tijd om terug te vragen wat voor soort pokémon eigenaar hij was, had hij niet echt. Aangezien hij meteen en heel verhaal begon op te hangen. Niet dat hij het erg vond, maar hij vertelde dat de pokémon centrum vol zat. Dus dat hij daarom in het hotel overnachtte, en dat hij zijn pokémon wou trainen voor hun gym gevecht. Ah dus hij was toch een trainer, Jun had het al goed gegokt. Iets waar hij zelf nogal trots op was. Alleen begreep hij nooit zo goed waarom mensen in een pokémon centrum wou overnachten. In een hotel slapen vond hij meestal toch fijner, en kon je ook makkelijker melden dat je langer wou blijven. Een pokémon centrum was echt bedoelt om een nacht te blijven meestal. “Voor een luie jongen heb je anders een sportief figuur,” reageerde Jun terug met een knipoog. “Maar dan gok ik er op dat je een trainer bent?” vroeg Jun toch maar voor de zekerheid. “Hmm mijn doel is, om mijn plekje te vinden in Kalos, en inderdaad een fokkerij te beginnen,” antwoordde de jongen terug.

Ooc : Haha je moest eens weten hoe vaak ik mezelf afstraf. Je mag er gerust iets over zeggen, alleen maar fijn ;)
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyvr mei 15, 2015 10:42 pm

North gaf zichzelf een denkbeeldig schouderklopje toen Jun zijn woorden bevestigde. Hij zag de priemende blik van Petal en wist gewoon dat de groene Pokémon wist waar hij aan dacht. North trok met zijn neus en wierp Petal een arrogante blik toe, maar daar leek de grass-type niet van onder de indruk te zijn. Geërgerd draaide North zijn hoofd weg en keek naar Jun. ‘Dankjewel. Er wordt goed aan gewerkt,’ zei hij lachend. Het was nu niet dat hij in zijn opinie super veel aan zijn lichaam deed, maar hij probeerde zo nu en dan ’s morgens te gaan rennen – als hij zin had om uit bed te komen, waar het probleem meestal al begon – en om zo nu en dan naar de gym te gaan als hij het niet te druk had met Petal in toom te houden. Dan werd het ook eens hoog tijd dat hij echt goed ging trainen voor de gym, want wat hij tot nu toe had bereikt was gewoon zielig. Hij was meer bezig met het landschap te ontdekken dan dat hij zich echt concentreerde op zijn uiteindelijke taak: Pokémon meester worden. ‘Laat me iets weten als je een fokkerij bent begonnen,’ zei North grijnzend. ‘Dan kom ik eens langs. Je mag Petal ook wel gebruiken om te fokken. Ben ik tenminste even van hem verlost en wordt hij pappie.’ Petal, die daar zichtbaar niet mee kon lachen, gaf North een harde tik met zijn roede op zijn achterhoofd. ‘Laat dat idee ook maar zitten,’ zei North terwijl hij met een dramatische van pijn vertrokken gezicht over zijn achterhoofd wreef. ‘Hij is te agressief op pappie te zijn. Voor je het weet zijn je kleintjes al dood.’ En dat leverde hem een nieuwe klap op. Au! Wat deed hij toch steeds verkeerd, zeg!?

OOC: Maar dan moet je wel beloven om jezelf niet zo af te straffen, meid. Je moet zelfverzekerd zijn en zo gaat dat niet echt lukken x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyma mei 18, 2015 12:16 pm

.

De jongen begon te vertellen dat hij moest laten weten als Jun zijn fokkerij open had. De blonde jongen kreeg zelfs het aanbod om met zijn Bulbasaur te breeden. Waar de meeste breeders natuurlijk om zouden popelen. Zou Jun het toch liever niet doen, aangezien hij zich bezig wou houden met normal type pokémon en fairy type. De pokémon zelf vond het blijkbaar ook geen goed idee, aangezien hij steeds een tik gaf aan zijn baas. Iets wat de blond harige wel grappig vond natuurlijk. “Bedankt voor het aanbod, ik zal er over nadenken,” reageerde Jun terug. “Maar ik denk dat ik je Bulbasaur niet nodig zal hebben,” pratte hij verder. “Ik wil me namelijk focusen op normal en fairy types,” vervolgde hij verder. Hij liet even een blik vallen naar de bulbasaur. Hij zag er namelijk goed verzorgt uit, en er zouden vast wel mensen vraag er naar hebben. Misschien als Jun eens tijd had en toch zin had om een starter te breeden. Wist hij in ieder geval dat hij North kon opzoeken en het hem kon vragen. Iets wat de blond harige wel fijn vond. Wat hij misschien het meest fijne vond was, dat de jongen hem nu al vertrouwde in zo'n korte tijd. De meeste trainers durfde namelijk niet zomaar hun pokémon af te staan aan een breeder.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptywo mei 27, 2015 9:03 pm

North grijnsde toen Jun zei dat hij ging nadenken over het aanbod, wat hem een kwade blik opleverde van Petal. Hij haalde zijn schouders naar het beest op. Hé, hij kon er niks aan doen dat hij zo populair was. Een starter was iets dat veel Breeders vast wel konden gebruiken, juist omdat ze zo zeldzaam waren om te krijgen. Ze waren eigenlijk nauwelijks in het wild te vinden en je kreeg ze enkel door te breeden of door naar professor Oak te gaan in Kanto. Maar hij nam aan dat de meesten van Kalos niet naar professor Oak wilden gaan. Hij had Hydro ook gekregen door naar een fokkerij te gaan, want in het wild moest hij niet gaan zoeken. Dat zou echt een verloren zaak zijn. North fronste echter kort zijn wenkbrauwen toen Jun het had over een Bulbasaur. Ook Petal leek even van zijn stuk gebracht te zijn en voelde zich zelfs een klein beetje beledigd, maar wist dat opzij te zetten. Het zou niet de eerste keer zijn dat men hem verwarde voor een Bulbasaur. Dat kwam ook omdat hij best veel op zijn voor-evolutie leek. Als hij echter als een Venusaur verward zou worden als een Ivysaur of een Bulbasaur, zouden de mensen naar zijn mening toch wel eens een bril moeten kopen. ‘Weet je,’ zei North zachtjes en Petal wist dat er weer eens iets ging komen dat nergens op sloeg. ‘Eigenlijk is Petal een uit zijn krachten gegroeide Bulbasaur. Daarom is hij ook zo groot en lelijk.’ Deze keer wist North wat hij kon verwachten en sprong opzij zodat Petal’s roede hem niet raakte, maar Jun wel bijna. Geschrokken trok de Pokémon zijn roede terug en keek met samengeknepen oogjes naar North. ‘Kijk niet zo, het lijkt wel alsof je zit te kakken,’ bulderde North van het lachen. Vervolgens draaide hij zich naar Jun. ‘Hij is eigenlijk een Ivysaur,’ verduidelijkte North vriendelijk aan de jongen. ‘Maar die types klinken wel interessant. Heb je al enkele favorieten?’ vroeg hij snel voordat de jongen zich daar druk over zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jun Lee
Member
Jun Lee
Punten : 385
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyza mei 30, 2015 9:38 am

.

Jun kon wel lachen om deze jongen, vooral de connectie tussen hem en zijn pokémon. Hij liet ook duidelijk merken dat hij de twee grappig vond. Door middel van te lachen, hoe mooi was het. In tegen deel van de jongen, dat de roede bijna ontweek. Had Jun niet verwacht dat het dicht bij hem zou komen. Waardoor hij best wel van schrok “Heb je goed ontweken,” zei de blond harige terug, nog wel lichtelijk geschrokken. Hij vond het knap dat North nog een aan durfde om een opmerking te maken over zijn pokémon. Toen hij vertelde dat Jun zich vergist had in de evolutie van zijn pokémon, schaamde hij zich best wel. Nu hij inderdaad beter keek, zag hij duidelijk dat het inderdaad een Ivysaur was. Hij liet even zijn hoofd zakken en liet een zucht ontsnappen. Hopelijk viel het de twee niet al te veel op. Wat blijkbaar niet zo was, aangezien hij de volgende vraag stelde. Hmm wat waren zijn favoriet type, van de twee dat hij wou breeden. “Hmm ik denk toch wel Sylveon en Tediursa,” reageerde Jun terug. “Wat is eigenlijk jou favorite pokémon type?” vroeg hij nieuwsgierig terug.
starship ranger becky , @ atf

Terug naar boven Ga naar beneden
North Summer
Member
North Summer
Punten : 394
Age : -
Icon : Mudkip

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Emptyvr jun 19, 2015 6:20 pm

North beet kort op zijn lip toen hij de blik van Jun zag. Hij zag overduidelijk een beetje schaamte op het gezicht van Jun. Het zou echter iets zijn dat hemzelf ook nog wel zou overkomen. Hij zag het nog niet heel gauw gebeuren, maar het kon natuurlijk altijd. Als het niet Jun was geweest, dan zou hij er misschien een tikkeltje spottend over gedaan hebben. Maar Jun had het zeker niet opzettelijk gedaan en dat zorgde ervoor dat de bruinharige zijn spottende opmerkingen inhield en hem gewoon vriendelijk terechtwees. Ook Petal leek deze aanpak beter te vinden, want hij knikte goedkeurend naar North. North voelde zich hierdoor diep beledigd. Het was niet dat hij niets goeds kon doen, hoor! ‘Fairy en normal dus,’ zei hij toen Jun een antwoord gaf op zijn vraag. Hijzelf vond fairy persoonlijk maar niks. Normal viel nog mee, maar daar zou je hem ook niet gauw mee rond zien lopen. ‘Grass,’ zei hij meteen, duidelijk verwijzend naar zijn Ivysaur. ‘Maar zo van die speciale types zoals fire, ghost, electric en water vind ik ook heel interessant klinken. Ik ben eigenlijk overal fan van, behalve van fairy.’ Hij grinnikte even, hopend dat hij Jun hier niet te veel mee zou kwetsen. Hij was over het algemeen een eerlijk persoon – misschien soms een beetje té eerlijk – en vond het belangrijk dat hij zijn eerlijke mening met anderen kon delen en zij die van hun met hem. Hij respecteerde Jun’s mening natuurlijk, dus hij nam aan dat de jongen dat bij hem ook zou doen. ‘Maar hé, verschillende smaken hebben is goed! Het zou jammer zijn als we allemaal robots waren en dezelfde smaak hadden, niet?’ North glimlachte breed naar Jun. ‘Maar welke Pokémon naast je Teddiursa en je Sylveon heb je dan nog?’ Hij nam toch tenminste aan dat de Pokémon die hij daarnet had genoemd de Pokémon van zijn team waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Awkward. [OPEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Awkward. [OPEN]   Awkward. [OPEN] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Awkward. [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ... Awkward
» Go! Awkward introduction!
» Awkward || Axel
» Awkward situations | Vivienne Williams
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City-
Ga naar: